Jump to content
Goran

Recommended Posts

7 minutes ago, FOXARA23 said:

Da li je dozvoljeno postavljati linkove na forumu? Ako nije, onda potrazi na AutoDoc dihtunge za Lybru, pa barem mozes uporediti da li neki od oblika odgovara tom za koji smatras da tebi fail i tako ces znati da li tu ide dihtung ili ne.

Edit: Zapravo, sad nesto istrazujem i koliko vidim nema nikakvog dihtunga sa te strane, samo sa druge strane dodje onaj trouglasti dihtung, a ovamo do turbine samo selna.

Pa da nije ni bilo dihtunga ( i onda nisam ni bio siguran da li ide) ali je i ona selna bila bas ocajna, da ne kazem da je bila nekako i kriva u obimu i onda kroz nju ide onaj sraf ( koji je na oko bio kriv) mada je sustinski sve to dobro na kraju stegnutno i tako kako jeste ( pa sada koliko je selna dobro zagrizla, sraf je navijen do kraja) pa sada da li tu nesto prolazi ili ne prolazi da bi pravilo zvizdanje, da ga eb@em...Da taj trouglasti je vracen, moze se koristi vise puta... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa iskreno ne znam, moguce je da se cuje, ali posto kazes zvizdanje to me malo buni. Ne znam da li tu moze biti bas toliki pritisak da bi izazvao zvizdanje, a ne sistanje.

Edited by FOXARA23

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda je i sitanje, a mozda i zvizdanje.. Jel verujes da sada ni sam vise nisam siguran ali bi rekao da je zvizdanje... Nacicu tu selnu, stavicu " zdravu" pa ako i dalje zvizdi ili sisti, onda nema sta, losa turbina... Za sada cu voziti ovako dok to ne nadjem i ne namestim, mislim nema mi druge... Pa ako i dalje zvizdi ili sisti, zvacu lika koji mi je prodao da vidimo sta cemo da radimo jer mi je prodao " pod garanciju"...  Znas sta mene buni, da li mora da ima lufta pod prstima da bi zvizdala? Ova bukvalno nema ni malo? Bas nikakvog ni aksijalnog ni radijalnog...  

Edit : @FOXARA23 I nisu zabranjeni linkovi ako se ticu delova, kataloga, majstora, uopsteno necega sto ce nekome pomoci, a tice se smernice foruma. 

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa koliko ja znam, ne mora biti lufta da bi rotor turbine bio u disbalansu. Moze biti svasta: ostecene lopatice, neispravna vazdusna instalacija, nedovoljno stegnuta izduvna ili usisna grana, preveliko nabijanje pritiska turbine. 

Samo zasigurno znam da nisi jedini kome je turbina pocela da zvizdi nakon skidanja katalizatora, tako da je sasvim moguce da ta selna nije dovoljno dobro stegla, a moze se desiti i da je neko izvadio sadrzaj katalizatora, pa se i to moze manifestovati sistanjem/zvizdanjem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije izvadjen sadrzaj jer sam gledao sace. Ja sam ga i skidao (katalizator) . Moguce da je do selne pa da sisti, zvizdi, saznacemo kada je zamenim. Izduvnu sam stezao u dva kruga, svaki sraf, pa ne verujem da je do toga ali kada budem namestao selnu, mogu i granu da prodjem jos jednom da kazemo posle zagrevanja. Sto se selne tice, ja sam ubedjen da ona nije dobro "zagrizla" tj kako treba jos kada sam je stavio ali nije mogla drugacije da se stavi. Da probam plasticno da objasnim. Bukvalno je otisla 2cm ka turbini u odnosu kako je pre stajala, a to znam po starom otisku koji je ostao na katalizatoru od selne.Samo ne znam da li taj zvuk moze od nje ali uopste ne bi bio zacudjen da moze, mada i ne otpisujem i da je turbina " pod garnaciju :D" u slusu... Nego citam tamo kod tebe, isto borba? 

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa upravo tako, ni ja nisam siguran, ali ipak smatram da je moguce i to bas zato sto do samog zvuka dolazi kada oduzimas gas na automobilu. Posto to i nije klasicna selna, nego je u obliku nekog polu meseca (sami zidovi selne) i samim tim delimicno i sluzi kao neka vrsta nazovimo dihtunga. Sigurno je da ona treba lepo da nalegne na obe strane kako bi sam sastav imao dobar kontakt.

Ma ceo dan je padala kisa i nije mi se dalo da petljam oko auta...pa sam skoknuo da obavim nesto i usput sam kupio onaj pametni punjac za akumulator. Posle sam ga povezao i napunio akumulator 100%, a sutra cu ponovo proveriti voltazu, pa ako bude ista ili priblizno ista, bar cu biti siguran da ne vuce struju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene ne naleze dobro 101% samo je pitanje da li moze da pravi zvuk, a saznacemo cim nabavim selnu.. Nadam se u sledecih par dana. Do tada vozim ovako, sustinski mu nista nece biti. Jtd je to :D 

A jel si merio ti pad napona tom aku na paljenju.. Znas da se nesto ne razumem u struju ali mislim da ne bi smeo da ide ispod 10.5 ili 9.5v tako nesto bese... Pusti sto su ga ovi proveravali tamo.. Zaverglas i vidis sam.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih napon akumulatora u razlicitim uslovima ispratio i dijagnostikom (ako vec nije).

11 hours ago, werp690 said:

Vec sam se bacio na nabavljanje selne i dihtunga ( ako tu uopste ide dihtung), bilo bi dobro ako neko ima eper da mi pogleda @Ivan mozda ti mozes?  ( Da li ide dihtung izmedju katalizatora i turbine na Lybri 1.9 jtd 85kw)

Najmanji problem. Koliko znam ne, a i ePer kaze da ne postoji:

 

Untitled.thumb.png.4c5a2e65dcde0d5763f9ba5a2608a410.png

 

Evo i krupna slika:

 

Untitled1.thumb.png.512a5618ff2a4a33986504f8b66d5b12.png

 

Secam se dok sam jos davno vozio 1.9 JTD u Stilu, da metalna trougaona plocica/dihtung postoji, ali posle katalizatora:

 

Untitled2.thumb.png.dd468b8edc0bfac6115ede794e2ac465.png Untitled3.thumb.png.6f338ac2fcfae5b9f4ddf27099776e24.png diht.thumb.jpg.ef431b9a6bf9a18924b555c8faf8590b.jpg

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan Hvala puno... Pa tacno ga nije ni bilo ali neki kazu ide, neki ne ide, sada znam 100% da ne ide. Sto se tice trouglastog, on je stavljen i to je ok. 

19 minutes ago, MiloshBg said:

Nema tu nista, samo idealno cista i ravna povrsina. 

Videcu da nabavim onu selnu i da to jos jedanput odradim, mada sve vise mislim da turbina " pod garanciju sto kaze prodavac" zvizdi.. Ali da ne gresim dusu unapred.... Promenicu tu selnu, jos jedanput preci sve pa ako je ok, pricacemo oko te garancije da nadjemo neko resenje... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mora da ima lufta da bi imala zvukove, moja zavija ko brodska sirena kod mene 12god a tako sam kupio stila i nema lufta. Kada zvizdi na nekom spoju vise to bude neki neprirodan zvuk za turbinu, kao pistanje, ne moze da se napise :D

Sent from my SM-A346B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
53 minutes ago, MS PK said:

Ne mora da ima lufta da bi imala zvukove, moja zavija ko brodska sirena kod mene 12god a tako sam kupio stila i nema lufta. Kada zvizdi na nekom spoju vise to bude neki neprirodan zvuk za turbinu, kao pistanje, ne moze da se napise :D

Sent from my SM-A346B using Tapatalk
 

Nasao sam drugu selnu pa cak i taj dihtung koji ne ide po eperu, a neki kazu da se stavlja, pa aj da posusam i te neke ( nece da skodi ) Da odradim sve da sam ja zadovoljan.

Neka kod mene zavija 1/4 tvog vremenskog intervala ali da me sluzi kao tebe i ja zadovoljan :D

IMG-4f08889b08acbce993a6b7535e7d5293-V.jpg

IMG-06e80d0f05e3ad8ca6292f211c01de7b-V.jpg

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekoh ja da nisam siguran, ali sada kad sam video sliku dihtunga...setio sam se da je kod mene ipak bio takav prsten :wallbash: 

 

15 hours ago, werp690 said:

A jel si merio ti pad napona tom aku na paljenju.. Znas da se nesto ne razumem u struju ali mislim da ne bi smeo da ide ispod 10.5 ili 9.5v tako nesto bese... Pusti sto su ga ovi proveravali tamo.. Zaverglas i vidis sam.. 

Jesam, dobar je napon prilikom startovanja motora. Pazi sad, danas namerno nisam vozio auto kako bi video da li ce napon akumulatora ostati isti kao i juce nakon punjenja...i gle cuda, napon u akumulatoru je minimalno opao, a sam punjac i multimetar pokazuju da je akumulator 100% napunjen. Iz svega toga mogu zakljuciti da je problem negde na relaciji izmedju alternatora i akumulatora, odnosno da nesto nije u redu sa punjenjem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, FOXARA23 said:

Rekoh ja da nisam siguran, ali sada kad sam video sliku dihtunga...setio sam se da je kod mene ipak bio takav prsten :wallbash: 

 

Jesam, dobar je napon prilikom startovanja motora. Pazi sad, danas namerno nisam vozio auto kako bi video da li ce napon akumulatora ostati isti kao i juce nakon punjenja...i gle cuda, napon u akumulatoru je minimalno opao, a sam punjac i multimetar pokazuju da je akumulator 100% napunjen. Iz svega toga mogu zakljuciti da je problem negde na relaciji izmedju alternatora i akumulatora, odnosno da nesto nije u redu sa punjenjem.

Pa ti budi pametan sta je, gde je i kako je....Sta ces sada. skidas alternator?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yup, skinucu alternator pa cu ga ispitati, ako se ispostavi da je 100% ispravan...onda vise ne znam sta cu :rofl:Koristicu ovaj pametni punjac jednom nedeljno i cekacu neko lepse vreme.

Nego, reci ti meni koje zimske gume da kupim do 7.000-7.500 din?

Edited by FOXARA23

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, FOXARA23 said:

Yup, skinucu alternator pa cu ga ispitati, ako se ispostavi da je 100% ispravan...onda vise ne znam sta cu :rofl:Koristicu ovaj pametni punjac jednom nedeljno i cekacu neko lepse vreme.

Nego, reci ti meni koje zimske gume da kupim do 7.000-7.500 din?

Nekako sam znao da ces skidati alternator, nemas mira :D

 

Imas temu o gumama, nasiroko i naveliko u sitna crevca... :lol:

Ja kao ja bi tu isao na Savu eskimo... Na svim testovima uvek zlatna sredina, a u nekim segmentima i pri vrhu. 

 

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/28085-pneumaticiletnji-zimski-iskustva/&tab=comments#comment-502233

 

Edit : Temu sam ti okacio cisto da se zanimas, a da se ne mucis da je trazis. 

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vec sam malo preturao po forumu i naleteh bas na tu temu, prelistao 20ak stranica i odlucih se za Kleber Krisalp HP3. Gledao sam uporedne testove i zaista su se dobro pokazale, a i u vise navrata su bile bolje od dobrog dela premium brendova... Neki ljudi kazu da se malo brze trose, a drugi pak kazu da se bas sporo trose/habaju...vreme ce pokazati ko je od tih ljudi bio u pravu :lol: Nasao sam ih po pristupacnoj ceni od 6.620 RSD u Beo-Car + besplatna dostava na kucnu adresu. Iznenadilo me i to sto su gume sa indeksom brzine H (210km/h) bile jeftinije od istih takvih sa indeksom brzine T (190km/h)...ali dobro, bolje za mene!

Prethodno sam imao Continental WinterContact TS 860 i sa tim gumam sam bio bas prezadovoljan. Juce ih pregledao, na oko izgledaju savim korektno, cak su jos uvek i mekane, ali sara nije bas najbolja i poprilicno su stare, 6 punih godina. Nadam se da sam napravio dobar izbor i da se necu pokajati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam vozio te Kleber ali ako ih mnogi hvale ne sumnjam da su dobre. 

Kontinentalke sam vozio i mozda i najbolja zimska guma koju sam vozio. Mada sam ja non stop u gradu koji se relativmo brzo ocisti sem sporednih ulica pa mi maltene sve zimske zavrsavaju posao. 

Kakvi su ti grancnici na tim gumama za sneg i kisu, mozda mogu da ti izguraju jos sezonu? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam, ni ja do sada nisam imao iskustva sa Kleber gumama. Slazem se, Conti je ubedljivo najbolja zimska guma iz vise razloga...imaju savrseno prijanjanje na svim podlogama i u svim vremenskim uslovima (led, kisa, sneg blato, poledica...ma sve gazi), a i jako se sporo trose i habaju, barem je u mom slucaju bilo tako. 

Upravo iz tog razloga i nisam ponovo uzeo Conti, jer smatram da je to previse novca za gumu koja ce u mom slucaju 90% predjenih kilometara provesti na asfaltu. Evo sad cu ti slikati, pa ces videti za nekoliko minuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nego ne zavrsih u temi. Turbo promenjen.. Sve sam odradio po P. S sto se kaze... I sada imam na malim obrtajima zvuk "hitne pomoci"  i na dodavanju i na otpustanju gasa :mellow: fck.. Najslicniji ww grupaciji. ( verovatno znate o cemu pricam) 

Turbo pod rukom bio bez ikakvih luftova. Ni aksijalni, ni radijalni.. Auto ne dimi od kada sam ga stavio,znatno bolje ide. Potrosnja ulja, videcemo, mada nema nista na auspuhu... Videcu da vam snimim zvuk... Eto moje srece... 

 

AGC_20241110_160903153.jpg

AGC_20241110_160926093.jpg

AGC_20241110_161219457.jpg

AGC_20241110_161139624.jpg

AGC_20241110_172044344.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, danijel55 said:

Ako se na otpustanju gasa cuje znaci da prepunjava.

Ne znam ni kako bi ti objasnio.

Vise je to neko zvizdukanje koje podseca na sirenu i cuje se samo na malim obrtajima.  I necuje se kada su zatvoreni prozori ( u kabini, sve normala sto bi se reklo) najvise cujem u garazi sto je i logicno jer odzvanja i cujem je kada je otvoren prozor ali se sve to desava u raspuno tipa 900-2200 obrtaja...Posle zvuk nestaje, Ne ide u safe, vukao je do 5k obrtaja., ne dimi...

 

Snimicu pa ce biti jasnije .....

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugaru je na delti,u mestu da gas do recimo 3000rpm,pusti gas i negde oko 1600-1800rpm se cuje zvuk fkkkk..

Turbo prepunjavao.Nije isla u safe ili gubila snagu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...