Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Još nisam naišao na Lybru kojoj su propali fabrički zadnji stabilizatori. Gumice balans-štangle hoće da stradaju jednom na 100,000km otprilike. Ovo pričam iz iskustva taksiranja. A što se tiče silen blokova na zadnjem trapu, ili reparacija, ili ti poliuretanski pravljeni, ili kontaktirati Tedgum iz Poljske, prave zamenske po uzoru na original. Ja sam od njih poručio kad sam menjao pozadi, doduše samo dva silena od mogućih deset. Poručio preko Delmaxa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, werp690 said:

Resio ! Samo nije ga asepsol resio.

Na kraju su bili oni sundjeri i ako meni nisu mnogo smrdeli ( Navikao se nos valjda ), sada mirise na cvece kada pustim ventilaciju :D

Samo nisam jos iskrojio druge da ubacim na njihovo mesto. Ima jos tu da se vidi pozadi sta lupa preko neravnina, stabilizator ili gumice na balans stangli, nikako da ugrabim neki kanal. 

Uzeti stikeri u medjuvremenu za znakove napred i pozadi. Poslao mi covek greskom plave umesto crne pa sada cekam da stignu crni. Naravno maksimalno korektna saradnja sa covekom iz Bora bez obzira sto je doslo do greske. Poslati odmah crni i sada cekam da stignu,uzete i dve Italijanske zastave.

 

IMG-066204ea6108da17f5a24e546cd1146f-V.jpg

ja  sam te sundjere,odmah izbacio iz auta,kad sam uzeo musu,to bilo vlazno,smrdelo.Nemoj to ni stavljati više

e koje su dimenzije tih stikera,dal moze na musu,uzeo bi ja

Share this post


Link to post
Share on other sites

@silenci Izmeris kod tebe, posaljes coveku i on napravi za cas (250 din komad znakovi,150 din ITA zastava ). Kod mene su 6x6 cm ali izmeri za svaki slucaj. 

To su ti sundjeri :lol:

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

a pa moracu to da narucim,barem zadnji,izbledeo,a ti sundjeri mi netrebaju,samo sam se pitao koji ludak ovo stavio ovde

inace odlicna ti je  lybra,auto vrhunski odradjen ,al skoro kao svaki italijanski auto nije se proslavio

Share this post


Link to post
Share on other sites

@silenci Ma ima oko nje jos zezancija. Da vidim to pozadi na trapu sta lupa. Jedan far da otvorim da ispoliram iznutra jer je tamniji,poliranje spolja nije dalo rezultata. To je onaj sto nema poklopac pa zbog toga verovatno. Treba da vidim sta je sa ICS om jos uvek ne radi radio. Treba i kasetica da se uzme druga.

Na prolece poliranje zbog tragova gradske voznje i voskiranje.. Ima tu jos stvari da se uradi ali polako. Nije nista hitno ni urgentno. 

Pa generalno Lancia nije popularna kod nas. Fiata i Alfi ima gde god se okrenes, bar u BG.u .

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Sedla said:

Još nisam naišao na Lybru kojoj su propali fabrički zadnji stabilizatori. Gumice balans-štangle hoće da stradaju jednom na 100,000km otprilike. Ovo pričam iz iskustva taksiranja. A što se tiče silen blokova na zadnjem trapu, ili reparacija, ili ti poliuretanski pravljeni, ili kontaktirati Tedgum iz Poljske, prave zamenske po uzoru na original. Ja sam od njih poručio kad sam menjao pozadi, doduše samo dva silena od mogućih deset. Poručio preko Delmaxa. 

Vidis da je moja specificna, cak je i termostat '' glavio'' u zatvorenom :D. Iskreno zvuci mi kao da su gumice otisle.

Taman mozda zbog njih kontaktiram ove iz Pazove i vidim kako rade i koliko su poslovni s' obzirom da je da tako kazemo sitnica u pitanju.Rade i silen blokove ako zatreba.

Mozda je neko i imao iskustva sa njima?   https://www.hemija.rs/yuthane-doo.html    

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, werp690 said:

Jedan far da otvorim da ispoliram iznutra jer je tamniji,poliranje spolja nije dalo rezultata.

Ima ovde na forumu Lybra (ali baš stara tema) gde je skroz ošmirglao ili šta već farove i napravio providno staklo i mislim stavio sočivo. Em je funkcionalnije em lepše izgleda (podseća na thesis malo). 

Koliko se sećam iz ŠA je pa ako te zanima kontaktiraj admine da pronađu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda jednog dana tamo na prolece,leto kada se produzi dan i kada budem nasao ambicije da to sve osmirglam i ispoliram. Za sada iskreno nemam ambicije, a ni vremena da to sve odradim.

Video sam kod nekog tipa iz Bugarske da je osmirglao plastike i stavio projektore, dobio je na vidljivosti maksimalno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste, ali on je šmirglao zato što je ugradjivao bi-xenon projektore. Morao je, jer onda ne bi dobio pravilno rasipanje svetlosti. Lybrini farovi su old-school sa onim rebrima, i ako ne planira da modifikuje i prepravlja na projektore, ne treba ništa da dira. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E svašta. Prvi put da čujem za zamenjen zadnji stabilizator na Lybri. :lol:I koliko košta? I jel plastičan kao i fabrički, ili je metalni kao i oni zamenski napred? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači već je menjano nekad, nije fabrički. Zato je i propao. Fabrički su plastični i traju.... Ja sam moju Lybru prodao sa 410,000km na satu, i i dalje su bili fabrički stabilizatori pozadi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavisi od puteva i kolicine rupa kao i samog nacina voznje. Nema tu pravila oko km. Pogodis neki krater vecom brzinom, prelazis lezece drugom itd... Moze trap da se satre i za par hiljada, a moze i da traje i traje... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/25/2021 at 10:26 PM, andreja.micovic said:

Koliko se sećam iz ŠA je pa ako te zanima kontaktiraj admine da pronađu

Martini je pre 7 godina sredjivao staklo i ubacivao projektore, ako na to mislite... Sve je lepo objasnjeno, ali su, nazalost, slike u ovom postu ostale na Postimage i deluje da su nepovratno izgubljene. Ne pomaze ni ona fora sa .cc ekstenzijom:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/62896-lancia-lybra-ugradnja-projektora/&do=findComment&comment=993256

 

Iz ovog kasnijeg posta sam uspeo da spasim slike i da ih prebacim sa Postimage na FLCS server:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/62896-lancia-lybra-ugradnja-projektora/&do=findComment&comment=995309

 

Evo ih za prvu pomoc ovde cisto za info, pa cemo izmeniti u originalnoj temi:

 

20140204-152905-1.thumb.jpg.ba24f1706dce9039310e71aac2d735ce.jpg 20140204-152928-1.thumb.jpg.89a0481bc860fe98e9077a2d1df285b4.jpg 20140204-125855-1.thumb.jpg.8deaafe7b8ba336e62cb228fdbe67878.jpg 20140204-125757-1.thumb.jpg.9e30070b79a79af6a88db50cb5745ba1.jpg

 

20140204-153010-1.thumb.jpg.ed4d657f52e89f778226ff4d7ffc73b2.jpg 20140204-125819-1.thumb.jpg.e20d5c9e127c4526fd0d15ce22d7dea5.jpg 20140204-153042-1.thumb.jpg.479d32d018806d7f4993a54d5f8f1f9f.jpg

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz cista mira na polasku check engine i P0235.  Cackao sam nesto MAP dan pre toga ( prskao wd.om bio mi pri ruci) ali je posle vracanja bilo sve ok, mozda da probam brejk klinerom da ga preprskam posto ga je wd zamastio i ako nije nepovratno sjeban? Danas poslepodne krece zezanje sa time. Probacu prvo drugi MAP sa Alfe pa ako nije do toga krece zezanje sa crevcima , racvom , podmazivanjem polugice na turbini. Valjda cu je " opraviti danas " sada idem ali bez turba. Ako je do Overboosta jer ima nade da ciscenje da rezultata i kako ga posle zatvoriti, lepkom? Mada se nadam da nije do njega.

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne isplati se da se zamlacujes sa overbustom, 15e je drugi. Za ciscenje map-a treba ti karbkliner, ne brakekliner il wd :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MS PK Prvo da ustanovim sta je problem. Cackao sam map i sutradan poslepodne su se javili problemi i to se upalio check na samom paljenju, nije u opterecenju i greska iscitana danas P0235 Overboost sensor circuit ili nesto slicno. Najpre mislim da sam ubio map, probacu sa donora Alfe 156 samo ne znam jer kod nje sa 3 pina posto je kod mene 3 pina ako nesto nije budzeno tu. Onda ako nije do njega idem na creva, racvu, osovinicu i na kraju na overboost... Kako god nervozan sam jer ne radim, a ulazim u igranku ...

Za wd mi je jasno zbog masnoce ali sto ne bi mogao brejkkliner ?

Mada iskreno koliko je masnoce oko MAP.a i kakva sra... prodju tu, nije mi jasno sto ga wd zezne. Ok nije isti tip masnoce itd ali nigde logike, mislim evidentno je problem ali logike bez.

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam kod mene čistio brake cleanerom i nisam ima problema default_).gif

Verovatno je bolji taj za karburator ali mi ovaj bio pri ruci...

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U poslednjih 7-8 godina sam na preko 10 automobila čistio i prao i MAP senzore i protokomere, sve sa BrakeCleanerom. Bilo što moji, što tudji automobili. Nikad problem nisam imao. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...