Jump to content
FAS Euroauto Goran
shuxx

Kupovina benzinca B ili C klase?

Recommended Posts

Teška kao tenak
Prodavci zato uvek preporučuju dizelku,jer benzinac zbog težine gubi u performansama i troši kao tenak

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nije to nesto strasno, bar meni. To je kao kada bi u mog stila povezao jednog putnika. Vise je tu do prenosa verovatno, jer npr.stilo 1.2 16v vuce skroz ok.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prenos im je u menjaču jako dobro urađen,čak i na automatskim

 

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta cenjeni forumasi kazu oko izbora

Astra H, ili Ford Fokus

2008 do 2012 godiste..

Krecu se oko 3000 i vise eur



Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da sta god uzmes od ta 2 neces pogresiti. Focus mi je vizuelno za korak ispred Astre i to je meni i najlepsi napravljen Focus.

 

Tu bih gledao 1.6 tdci 90ks posto je teska raga (reci ce ti ljudi da izbegnes 115ks zbog plivajuceg). Nebrojano puta sam gledao taj auto kako na punom gasu na magistrali napravi prosek oko 5l.

 

Astra ima 1.9 Italijansku ragu koja ne neunistiva. I generalno je tenk-auto.

Meni malo bode oci dizajn koji kaska za konkurencijom, ali auto je zaista odlican.

 

Opet majstori malo vise cene 8v mjet od 120ks zbog one usisne grane gde niko ne zna jel’ plasticna sa metalnim leptirima ili obrnuto (nesto mi je u glavi da Opel nije imao tih problema). 

P.S. u rangu 3000+ bih dodao i Deltu i Brava za gledanje. Trpam ih u isti kos, a mozda dobijes koje dugmence ili naslon vise za iste pare :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasuprot opstoj pomami, tj izboru goriva, ja jednostavno nisam za Dizel. Iskljucivo benzinac, i ugradnja TNGa.

1.4L 90 ks, ili 1.6L 115 ks.

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Pregledah fotke gomile polovnjaka,
ASTRA mi je tako sterilna, siva unutra, sa min ili max opremom, ako ne gresim, sedista su ista, tj iste boje, siva.

Od opreme moze da ima tempomat, kozni volan, i delimicno kozna sedista. Ali sivilo ostaje.

Kod Forda, prilicno dinamicnija tabla, sedista u nekim paketima sa onim prugastim materijalom, bas mi se dopadaju, daju neku zivost, lepsa su.

Mada, enterijer mi je na drugom mestu. Vise servisiranje, odrzavanje, potrosnja, kvarovi...

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fokusa bih tu gledao svako, po meni je X puta bolji, lepsi spolja i unutra svakako i lepse se vozi , tu nema price. Jedino sto ne znam kakvi su im ti benzinci, nisam ni video fokusa tih godina benzinca :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Focus prvog benzinca dobio 1.0t :lol:

@shuxx ako nemas problem sa autoputem, Astra 1.4 90ks jako lepo ide. Bila je u mom vlasnistvu skoro 100kkm i lepo se vozi, cak i ne trosi mnogo.

 

Ali je 100km/h na preko 3000rpm (otud i lepo ide) tako da je na 130km/h vec ozbiljna buka u kabini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@igor0511

Retko sam na AP, a i tad, do 120kmh. Opustena voznja, Astra mi je OK. Samo mi je malo sterilna, sivilo.

Sto se tehnike tice, nemam iskustva oko Opela i Forda.

Ima ih na PA, oglasi, cak i kupljeni novi u SRB....

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj 1.4 ecotec je prejednostavan motor.

Pride je jako fizicki mali u velikoj haubi pa mozes da dohvatis sta zelis kroz haubu (na Astri G moze ruka da prodje od haube do poda bukvalno koliko mesta ima :D ).

 

Tako da ako svaris dizajn nema tu mnogo potencijalnih problema.

 

Taj motor je cesto crkavao u sluzbenim kolima jer su servisni intervali bili na 30kkm, a motor trosi po malo ulje sto je znacilo cesto da su po 15kkm bili vozeni sa manjkom ili bez ulja. Kada je auto odrzavan i sa normalnom kilometrazom, stvarno je milina za voznju i odrzavanje (mali servis je 3-4000 din).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam ljubitelj Opela,imao sam Opel Astra G Classic sa 1,4 twinport motorom, super sam bio zadovoljan oko svega.Opelovi benzinci 1,3 , 1,4 i 1,6 na oko 3300 obrtaja najbolje rade,ali ne oseti se previše kroz potrošnju.Meni su odmah u prodavnici u Zrenjaninu(ćirkom) ubaciti plin, potrošnja i performanse na oba goriva skoro identična.

Rođaci mi rade u Nemačkoj,u Fordu i po onome što znam,ja skoro neću nekog Forda posedovati...ali da se voze lepo, istina je

 

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@igor0511

Kakva su ti iskustva sa potrosnjom. Mali motor, 1300kg...

Kakav je van grada... To me interesuje

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shuxx ne trosi mnogo stvarno. Na otvorenom i magistrali moze i ispod 6l. Grad 8-9 lagano, a ni na autoputu nije manje zedna.

Ali lepo ide zbog tog kratkog menjaca (npr 2000rpm u 5.brzini je oko 65km/h i tu lepo kruzira).

 

Nisam nikad imao problema sa preticanjima, mada mora brzina nize. Generalno je jako zahvalan auto ko ne trazi neke performanse.

Zanimljivo je da ide nemerljivo bolje od Fiatovog 1.4 95ks u Bravu / L-u, pogotovu u medjuubrzanjima.

 

Generalno je peri-deri motor :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

5-6l je meni trosila do 100-110km/h, astra G, preko toga nema razloga ni da se vozi :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas vala. Ja sam na prvom putovanju na more isao konstatno 130km/h (sta zna klinac sta je 4000rpm :D). Secam se da sam za nekih 1300km 4 puta bio na pumpi.

 

Na 100-110km/h su potrosnja i buka sasvim pristojni. Preko toga nije bas za duze ture.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledao sam potrosnju benzina na spritmonitor, prosecna potrosnja izmedju 1.4 90ks i 1.6 115ks se razlikuje 0.5L...

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opel Meriva 2008. godište, 1.6 kubika benzinac.

Prosečna potrošnja, u zadnjih 5 meseci, je 7,5-8 litara. Ne pazi se baš na "težinu" noge.

60%-40% u korist gradske vožnje.

Klima je uključena kada god se vozi i ima potrebe za njom.

Zimi stoji napolju, iza zgrade. 10-tak minuta radi na leru i kreće se u vožnju (na posao, sa posla).

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=11038]neshtry[/mention]
Pa daj neki trac iz Forda! Ja ih merkam bas zbog voznje.
 
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
 
 
 
 
Radnici dobiju od Forda auto po vanredno dobrim uslovima i onda ga prodaju u drugom gradu,da bi ponovo zavukli ruku u svoj džep i kupili (mahom) Mercedes ili Audi za koje znaju da su dobro sklopljeni...
Delovi limarije često nisu dobrih dimenzija,pa roboti ne mogu dobro da ih zavare,moraju ljudi da ih dorađuju,ostale komponente su često kombinacija različitih proizvođača nikad u istoj kombinaciji...kao Fiat sedamdesetih...
baš mi je pokazivao greške na fokusu kada smo bili kod majstora jednom prilikom,tačno zna šta uvek zahebu


Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Licno bih u toj dilemi pre isao na Focusa. 1.6 atmosferac je stari dizajn, razvijan zajedno sa Yamahom i to je odlican motor. Nisam ga vozio, ali kazu da solidno ide (za taj neki tip motora/auta). Opcije su ili 100 konja sa fiksnim razvodom ili 115 ks sa varijabilnim razvodom... Ako se plasis kvarova i ako ti performanse nisu imperativ, mozda je malo sigurnija opcija taj bez varijabilnog razvoda. 

 

 

U ovom videu je lepo prikazano sve u vezi tog motora, samo je potrebno ukljuciti titlove.

 

Osim toga, opet, po meni, Focus se lepse vozi od Astre. Ta generacija Focusa mi ima, maltene mogu reci, 'savrsen' balans izmedju udobnosti i upravljivosti, a pri tom, uopste nije osetljiv trap na nase puteve, kao sto je npr. kod Alfe. Enterijer je zadovoljavajuce kvalitetan, sedista su veoma udobna, plastike onako, OK za tu cenu i klasu, nista posebno lose, nista posebno dobro. Treba malo obratiti paznju na koroziju, oce kod Fordova da krene po vratima i rubovima, ali to nije nesto sto se ne primeti prilikom kupovine. Ono sta takodje treba obratiti paznju, ne znam od cega zavisi, ali neki primerci imaju nazad dobos kocnice. Ne mislim da je to toliko problem u smislu kocenja, ali je meni prosto odvratno videti dobose na takvom autu. Znam da karavani svi imaju diskove, a hecbeci, ne mogu da provalim, kako koji primerak, a pricam sve u kombinaciji sa istim motorom. Da li je od opreme, godina, trzista, ko ce ga znati... 

 

3 veoma bliska drugara su imala (jedan jos uvek ima) taj auto, doduse svi su bili dizeli i bas sam puno vremena proveo u njima, pa cak i vozeci ih. Iza Alfe, to mi je omiljeni auto :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono sto mi se Veoma svidja kod Ford Focusa je instrument tabla ispred vozaca. Kao i ona sedista sa prugama. Tako dobro razbiju monotoniju unutrasnjosti. A Astra je kao operisana od toga. Opste sivilo. Nisam bas esteta, na sve se covek brzo navikne. Vaznija mi je pouzdanost.

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Focus / Astrab36007575b84574ed1584a31220aa3a5.jpgd09e9dc0568dc006132488617da41b53.jpg

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaki fokus se najbolje vozio u klasi, prvo fokus pa golf :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Ja cenim taj auto ali ga nikada ne bih kupio, nemam neke opravdane razloge ali eto, Ford ne bih nikada kupovao, imam neku odbojnost oduvek. Cinjenica da ke od pojave prvog Fokusa to dobar auto, cinjenica je da je Mondeo odlican auto, volim da ih vidim, provozam ali ne bi ih posedovao nikada. :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, shuxx said:

Sta cenjeni forumasi kazu oko izbora

Astra H, ili Ford Fokus

 

Focus bez dileme.

 

Pogotovo što ti se i više sviđa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod Focusa mi se ne svidja nagli pad krova od linije zadnjih sedista. Ko zna kakva mu je vidljivost unazad.

Sent from my POT-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...