Jump to content
FAS Goran
shuxx

Kupovina benzinca B ili C klase?

Recommended Posts

pravo da ti kažem 500L bi mi bio prava LAĐA ,što bi Šojić rekao

 

ranije sam ga razmatrao, sada ne baš....mada... može biti, al nemore.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ubaci ga u pretragu i prati, cekaj pravog :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pominjali su i pre par postova, ali nisam primetio da si reagovao, sta je sa tojotinim 1.33 VVTi?! Koliko mi je poznato, pouzdan motor, generalno pouzdan auto. Daleko je bolji izbor od ovih motora u pezou sto gledas.

Ide i u jarisa i u aurisa, pa sad sta ti vise pase.

Share this post


Link to post
Share on other sites

odgovara mi B segment, ali povremeno mi zatreba veći gepek, tako da naginjem karavanima, 207SW, mi je stilski i zapreminski OK, škoda fabija, posedovao sam je, završava posao, prosta...ali....

 

207 kažu da je tvrđi, malo naginje sportskoj vožnji, što mi odgovara, , mada je teži od ostatka klase stotinak kg, baš se pitam na šta je otišla ta masa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault Clio mozes i sa 1.4 atmosfercem i sa 1.6, oba su dobra, nije previse mali, a postoji i karavan. Licno mi je i lepsi od 207, ali dobro ajd, to je vec do svakog posebno... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

On je vec resio da kupi 207 SW 1.4 vti, dzabe pisemo :D

Ako je vec tako, onda bar salji primerke koje planiras da kupis i nadji dobrog majstora pre nego sto krenes. Bolje i o ovome da pisemo nego ljudi da ti nude opcije i misljenja a ti od prve stranice vec znas sta ces samo cekas potvrdu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pusti vesanje kad nema motor
Ako si toliko zapeo za taj 207, onda bar kupi dizela, znam da ne volis ali nema da te boli glava. Napravi sebi kompromis neki

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

nit sam rešio :D, nit će to baš uskoro da bude

 

samo se raspitujem, a vama svaka čast na trudu :thumbsup:

1 hour ago, jevta said:

Auto koji ima problem sa zadnjim vešanjem pa još karavan.

Ja ne bi

ovo je bila karakteristika za Pug 206, sa torzijom

 

nije valjda i na 207 slična, mislim da nije

Share this post


Link to post
Share on other sites
nit sam rešio , nit će to baš uskoro da bude
 
samo se raspitujem, a vama svaka čast na trudu
ovo je bila karakteristika za Pug 206, sa torzijom
 
nije valjda i na 207 slična, mislim da nije
Moša

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@horvat

reno clio se i meni sviđa, ali koliko sam se interesovao ranije, ima problem sa gepekom / tj potencijalnom instalalacijom TNGa, točak boca...

 

znam da mi je neko odavno rekao da ima rezervni točak odozdo, i da točak boca za TNG tu ne ide ili šta...

 

ako ima neko iskustva, neka piše...

 

clio mi se uvek sviđao, ali ga nisam zbog tog razloga uzimao u obzir

Share this post


Link to post
Share on other sites

E jeste, da, rezervni tocak je od dole. Tako da ne znam kako se ugradjuje plin kod njih. Mozda ona obicna boca, kao bojler...

Share this post


Link to post
Share on other sites

interesantno, clio je duplo manje zastupljen na PA od 207

 

clio 2008-2012 benzinac 67kom u ponudi

 

207 2008-2012 benzinac 135kom u ponudi

@horvat

 

ono što volim kod automobila, je niska ivica gepeka, za ubacivanje stvari

 

zato i volim hečbekove, a tek karavane, pa još kad oborim sedišta...ono skoro ravno, zato i kupujem auto gde može točak boca, da se ne vidi

 

limuzine mi ne prijaju oku, a i potrebama

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekako sam potpuno marginalizovao Opel, samim tim i Astru H, a ima je dosta u ponudi, kako 1,4 i 1,6L, benzinaca i sa TNG, u 2007-2011godištu je popriličan broj.

Čak pojedine Astre J, su ispod 5000eur, benzinci.

 

Pitanje, Astra J, beše ona generacija koju je bio glas, da je preteška, tj bitno teža od ostalih u C segmentu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja to za tezinu ne znam (da se lako proveriti), ali vozio sam 1.4t, 1.6 atmo i 1.6mjet u toj Astri. Od toga samo atmosferca ne bih preporucio.

Ostali su bas prijatni za voznju. Ne svidja mi se malo Opelov nacin resavanja tempomata i dugmica na volanu (tu je VW grupacija i mama i tata po jednostavnosti), ali generalno nemam zamerki na ta kola.

 

Stavise da je, kada sam uzimao kola, bila akcija za Astru J 1.4t kao danas, verovatno ne bih dalje gledao. Trosi taj auto lagano 2l vise od dizela, ali je zato mali servis oko 200e jeftiniji tako da prilicno na isto izadje ko ne prelazi mnogo dok je auto u garanciji (cena malog servisa je za ovlasceni)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nekako sam potpuno marginalizovao Opel, samim tim i Astru H, a ima je dosta u ponudi, kako 1,4 i 1,6L, benzinaca i sa TNG, u 2007-2011godištu je popriličan broj.
Čak pojedine Astre J, su ispod 5000eur, benzinci.
 
Pitanje, Astra J, beše ona generacija koju je bio glas, da je preteška, tj bitno teža od ostalih u C segmentu ?
Ja sam ti spomenuo astru u nekom postu :D Ako hoces onu G ali zadnji model, limuzina 2007-2009god ne znam tacno, ima moja komsika , kupila je novu, 1.4 twinport ne verujem da je presla 70hkm. Skoro je zamenila amortizere i pumpu za vodu. Pricala je da ce mozda da je proda jer je ne vozi, pa ako te interesuje javi se. Ja sam je vozio vise puta, lepo ide do nekih 120km/h, kratak prenos ima i nije potrosac do te neke brzine. Imao je i Igor takvu

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neunistiv auto :D 

a i dzabe za odrzavanje. Jedino je malo vreme gazi, tj taj menjac sto je bas kratak za danasnje puteve (mrvu preko 3000rpm na 100km/h). Inace raga od kola. Cak ni ulje ne trose

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da su i godine faktor. I ja nisam verovao pa sam morao da preglefam stare i stvarno prednji desni iscureo skroz

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu sam ipak ja rekorder sa Alfom sa 53h :D Doduse nisu procureli, mogli su jos jedno ~10-ak hiljada :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astra g ima 1055kg, Astra h 1275kg,a Astra j 1455kg.
Sve su hatchback sa 5 vrata i osnovnim motorom

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...