shuxx 10787 Posted November 30, 2020 Otvorio bih ovu temu za one malobrojne kojima odgovara benzinac. Za one koji ne prelaze veće kilometraže, a ko prelazi može da doda TNG instalaciju. Trenutno razmatram o par automobila, pa bih voleo da saznam što više o njima, i njihovom održavanju. 1.4 benzinac, atmosferski motor, sa 80-95ks, i koliko sam primetio većina je sa pogonom na lanac, samim tim bez velikog servisa, ali i taj lanac dođe na zamenu... Peugeot 207 1.4 / 95ks Škoda fabija 1.4 / 86 ks Kia Seed 1.4 / 90-110ks Hyndai I30 1.4 / 90-110ks Opel Astra H 1.4 / 90ks Ako imate iskustva sa ovim automobilima, i ovim motorima, pišite, o njihovim karakteristikama... sve što je vezano za njih... Generalno to su stariji modeli desetak godina starosti, ali ako se nađu sa manjom kilometražom i redovnim servisiranjem, mogu valjano da posluže vlasniku. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted November 30, 2020 GP Inače zupčasti kaiš ili veliki servis se radi na 120000,a lanac na 130000 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10787 Posted November 30, 2020 Neoprostivo se desilo, na fiat forumu, ne stavih GP 1.4.... kakva greška..... sorry 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted November 30, 2020 Generalno i sam razmisljam o benzincima jer realno samo kod 20-25k + dizeli polovni su "bolja" opcija. Plus zagrevanje ujutru, plus podizanje radne temperature itd. Ali ako se trazi nesto do pet, sest godina starosti izbor je skucen i opet se hteli ne hteli vratimo na dizelase. Kod tih pobrojanih automobila, nesto starijih gde ulaze i atmo beznsinjeri, taj opel 1.4 sam kratko vozio, trom je za neka preticanja, bas se mora paziti, ali je pouzdan. Zenina sestra opet vozi kia ceed neko 2014 ili 2015. model sa tim 1.4 i pokazao se kao sipaj i vozi, ako se ne sili i trosi ok, i generalno je ok auto. Nikakvih problema sem redovnog servisa. Poslato sa DUB-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted November 30, 2020 Istina za Kiu, samo ni s njom bas nije neka sreca u preticanjima i uzbrdicama... Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10787 Posted November 30, 2020 da budem iskren, interesuju me polovnjaci do 4500eur max, a može i manje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted November 30, 2020 Onda Astra ili I30 za te novce. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ortakov 623 Posted November 30, 2020 54 minutes ago, shuxx said: Opel Astra H 1.4 / 90ks Astra H je vrlo dobar automobil, bezbedan, dobro zvučno izolovan, stabilan, vozljiv, generalno, meni se baš dopada. Ja sam vozio dizel verziju i verujem da je razlika samo u motoru, da su ostale stvari manje više iste. Od opreme dosta zavisi kakav će model biti tj koliko će ti se svideti sam auto. Moj je bio sa nekim zimskim paketom + prskalice farova, maglenke itd a nije bio čuveni "cosmo". Menjači su im s.r.a..e a opet mislim da je kod benzinaca bio drugačiji, bolji, raspitaj se. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14785 Posted November 30, 2020 Ja sam dugo vozio 1.4 twinport Astru G i meni je bio taman... Grande Punto 1.4 8v je trom ali pouzdan,a 1.6v življi,Fiat se isplati zbog održavanja. Hyundai/Kia 1.4 je zaista sipaj i vozi ali nekako dosadan... kod Fiata uvek nešto krcne,šišne nikad nije dosadno...Komša vozi taj motor iz Škode od 1.4 i 16v u VW i nije se oduševio sa dinamikom vožnjeSent from my motorola one macro using Tapatalk 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10787 Posted November 30, 2020 Ima li neko iskustva sa Pezom 207 1.4 95 ks. Kazu da je radjen sa BMWom. Kao i 1.6 benzinac. I da znaju da budu problematicniSent from my POT-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted November 30, 2020 Ja bih za te novce gledao mozda Megan 3 sa 1.6 16v atmo motorom. K4M oznaka, koliko znam, dosta se dobro pokazao Malo je zivlji od tih 1.4 koje spominjete, a nit nesto trosi vise, nit je skuplji za odrzavanje. Jos bolje je Megan 3 1.4 tce 130ks, ali to je vec malo igranka, oce da im ode dihtung glave i tako Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted November 30, 2020 GP ili 207 sa tim motorom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10787 Posted November 30, 2020 GP ili 207 sa tim motorom. Imas li neka saznanja o pezoovom 1.4 95 ks... Sent from my POT-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted November 30, 2020 Valjda glava, troskari ulje kao i svaki, lanac ( mada to se lako proveri ).. Itd.. Nisam ga vozio al to se secam vezano za njega ako pricamo o 1.4vti. Mozda ti je sigurnija kupovina GP sa 1.4 motorom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10787 Posted November 30, 2020 Najradije bih fiatove atmo motore, ali... Voleo bih ili karavan 207 ili fabija, ili neki iz C segmenta.Sent from my POT-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted November 30, 2020 Nekako sam misljenja da je C segment pretezak za 1.4 atmo.. Znam da npr Bravo sa tim motorom ide ko bicikla, ajd u GP je jos i podnosljivo jer je manji i laksi auto, tjst moze verovatno lepo da se vozi i manje da trosi od C segmenta sa istim motorom. Za Fabiju nemam pojma nista a ni za Astru H.. Mozda neko drugi moze da pomogne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted November 30, 2020 Bravo jedino od 1.4 T-Jet 120, koji je dobar, nece ti praviti puno muke, samo ti auti su sad vec u tako losim stanjima, trebace ti za svakog barem ~1000e da ga dovedes u OK stanje. Servisi, gume, poluosovine, nosaci, kocnice, kvacilo... na svakom ima nesto Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted November 30, 2020 Ima li neko iskustva sa Pezom 207 1.4 95 ks. Sent from my POT-LX1 using TapatalkNi u snovima ne razmišljaj o njemu.Onaj slabiji 1.4 sa kaišem - ok.Sent from my SM-G950F using Tapatalk 6 dekirs, Ryan, Woodoo and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10787 Posted November 30, 2020 U dva komentara su koreanci pozitivno ocenjeni...Jesu li toliko dobri, kia i hyunai...Vise me brine odrzavanje, kako cena takoni dostupnost delova.Ali zaista dajem prednost dosadnom i monotonom autu, koji se ne kvari. Neko nekom strastvenom i napucanom koji mi pravi mukeSent from my POT-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted November 30, 2020 To ti je onda GP.. Npr on ima solidno mesta i pozadi mogu ti reci ko Djulijeta i to bez preterivanja, mozda cak i nesto vise. Gepek mu je tu i tamo, ali verujem da ces dobiti lep izgled, odrzavanje, pouzdanost, ne verujem ni da nesto preterano mnogo trosi itd.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madra 41 Posted November 30, 2020 Toyota Yaris 1.33 Vozio sam Pežo 207 1.4 benzin, na 90 hiljada probio dihtung glave, pomešao ulje i antifriz. Problemi sa elektronikom, torzijom ... Vozio Fabiju 1.4 benzin, poznat motor po potrošnji ulja. Non stop mi gorela chek engine lampica ... 2 horvat and dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jug 229 Posted November 30, 2020 iskren da ti budem pokretacu teme ako trazis jeftinije ta astra sa tim 1.4 ti je najsigurnija a ako trazis tu oko sest sedam onda kia ceed neko 2013+Turbo benzinci mu dodju lookalike dizeli sem tog tjet 1.4 ide u fiate opele koji ako nije razoran se pokazao kao ok.Poslato sa DUB-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted November 30, 2020 (edited) Hm, T-Jet ne ide u Opel, ali i Opel ima veoma slicnog, 1.4 sa 120 i 140 ks, na lanac, multipoint ubrizgavanje (do nekog godista), celik blok, koliko sam citao po netu samo mu je malo PCV problematican ostalo nista. Kasnije su uveli onaj moderniji, alu blok, direkt ubrizgavanje, 125 i 150 ks, ti su vec cirkus motori edit: miiiiislim da im je oznaka neto A14NET... tim sto su kao ok A onaj noviji je nesto SIDI, al to ovako bez guglanja pisem, mozda sam omasio nesto Edited November 30, 2020 by horvat Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted November 30, 2020 (edited) Ako ti Subcompact vrsi posao zbog velicine - i po meni Punto. Za te pare mladji (i lepsi, sa modernijim enterijerom) Evo, a ne stariji Grande. Iznenadjujuci je unutra sa prostorom, poredeci cak i sa za klasu vecim Bravom (ili Giuliettom, sto rece Deki). Medjuosovinsko mu je 2.51 cm, 9 cm manje nego Bravo. Ono gde se oseti niza klasa je primetno manja sirina auta, kao i zapremina gepeka (275 vs 400l). Inace sasvim lepo sklopljen i zahvalan autic, kao i dobar deo Fiata tih generacija. Jeftin za odrzavanje, majstori ga znaju u sraf, delova kakvih hoces u razlicitim nivoima kvaliteta, ima ih i po otpadima za kobasice za ne daj Boze... I estetski jos uvek ima smek, za razliku od pomenute Fabie, Cee'd, i30 starijih generacija, koji su mi plastikaneri bez trunke emocije i "operisani" od bilo kakve lepote dizajna, iskljucivo prevozna sredstva od A do B. Posto trazis iskljucivo atmo, kod Eva bi jedino u 1.4 varijanti bio "osudjen" na 8 ventila (77KS). Jaci 1.4 16v FIRE je posle GP izbacen i umesto njega je krenuo 1.4 MultiAir ali bez turba, sa 105 KS i 130 Njutna. Sto potencijalno moze poprilicno da zakomplikuje pricu , u odnosu na tvoje postavljene zahteve . Znatno tezi Compacti su vec vrlo lenji sa tim 1.4 atmo motorima (weight/power ratio im opusteno ide i preko 14kg/KS), bas tanak obrtni, poprilicni su potrosaci za danasnja merila modernih benzinaca... Jedina prednost im je jeftino odrzavanje i registracija. Posto su u iole novijim Compactima takvi atmosferci bili samo ulazna ponuda (uglavnom nista jace, a i oni se polako ali sigurno izbacuju), daleko primerenija motorizacija za vozila te tezine su turbaci. Edited November 30, 2020 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10787 Posted November 30, 2020 @ivanBas zbog sirine, a i naj jaci atmo od 1.4L sam hteo peugeot 207 SWBitno je siri unutra skoro 100mm od npr FabijeA i veoma lepo izgledaAli ti motori 1.4Vti i 1.6Vti imaju povremene probleme... Sent from my POT-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites