Jump to content
FAS Goran
Slob81

Fiat Nuova Bravo 1.6 MJet 120ks

Recommended Posts

Citam sve a slabo i spavam,ne stizem :D

Sad citam alarmi, koji, sta, kako, poceo sam od jeftinijih i stigao do ovih od 300 evra, sad malo pauza pa citam dalje, ima tu svasta :lol:  samo mi zao kod nekih mora da se razvali auto da bi se ugradio, ako se i odlucim bice neki bez da se cerupa mnogo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema baš neke preterane potrebe za alarmom, ali više nego dovoljan je standardni can bus (poljski Tytan npr), čija ugradnja traje pa ajd' da kažemo malo više od pola sata
Ispod 200€ su.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih tu samo OBD odradio kao najjeftinije resenje a to je Fiat i bolja mu zastita i ne treba. 
Ako bas hoces zastitu onda ugradi Zeder a kod mene ti je to 190-200€. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na poslu, veliki parking, desavalo se da obiju neki auto, slome staklo zbog kese ili torbe u kolima, skidaju znakove, antene, akumulatore, zbog toga sam mislio da stavim nesto da pisti, kolegi skoro sa citroena skinuli jedan znak, jedan mu ostavili, a ima lavlju kandzu, kaze on posle da kandza stiti samo volan da mu ne odnesu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Guardianu je Cobra 250€, izmestanje OBD sa Abloy-em na volanu 200 otpr...
Ja imam sve, da ne boli glava

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam neki K9 (1010 exkalibur prepakovan - 110e +ugradnja) cisto da se cuj.. Ma jok, glavni razlog je da nikad ne znam gde sam ostavio auto u TC pa ga trazim daljincem. Eto. Sigurnosni srafovi na moje divne celicane, ruzne ratkapne, prljav do zla boga (vosak zastita) i ciao..ne bode oci. 

Odb i igla/zedera ako bas hoces dobru zastitu a ovako dz neki alarm cisto da zvoni. 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Slob81 said:

Na poslu, veliki parking, desavalo se da obiju neki auto, slome staklo zbog kese ili torbe u kolima, skidaju znakove, antene, akumulatore, zbog toga sam mislio da stavim nesto da pisti, kolegi skoro sa citroena skinuli jedan znak, jedan mu ostavili, a ima lavlju kandzu, kaze on posle da kandza stiti samo volan da mu ne odnesu :D

Ja ti lepo rekoh jos u startu sta ti je najpametnije (po mom skromnom misljenju i iskustvu). Upravo to - neki solidan alarm, koliko da pilicare preusmeris na "isti takav auto pored".

Zederi, kandze, izmestanje OBD, igle su za Fiate uglavnom bacanje para. U ovoj Compact klasi, Stila sam vozio jos od 2007., Brava vec 3 godine - za svo to vreme koliko sam u prici, cuo sam jedino da su ukradena 2 Stila, posle ostavljanja auta na pranju. I to je sve. Takodje sam ti rekao da uz malo truda i znanja i smesno finansija (par desetina EUR) mozes sam da nabacis i fabricki alarm. Koji ima i volumetrijske i tilt senzore, ostaje ti jedan daljinac na kljucu. U slucaju jeftinijih aftermarket moras da vucaras dva, Canbus jedan ali vise i kosta. I tako :) ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, Mijailović P. said:

Bolje bi to stajalo na nekom tamnijem, recimo crnom.:whistle:

Jasite, jasite, a taman sam zaboravio :D . Predlog za dzoranje uvek stoji, pa da obojica pravimo kontrast. Meni ovi poklopci na crnu farbu, tamna stakla i manje hroma - kolegi izuzetno moderni i pozeljni crni poklopci :stuart:, na belu farbu.

Vidim da nosi 150 Anniversary bedz (godisnjica ujedinjenja Italije) na B stubu, pretpostavljam da je 2011. godiste. Korektan autic, da te lepo sluzi!

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio bi i ti da vozis grupaciju skoro deceniju i po ;) .

Rokali su taj bedz na B stub na vise modela te 2011. godine, videces ga relativno cesto i na Puntu Evo. Kao sto rekoh, u cast ujedinjenja Italije 1861. godine (tj. 150. godisnjica).

Najsmesniji opis koji sam do sada video za to, naravno na nasim oglasima - kaze tip u opisu, citiram: "Specijalna limitirana serija od samo 150 komada :lol:". Malo originalnije nego kada prodaju Bravo Abarth - a to ti je kada samo polepe Abarth stikere preko postojecih FIAT, takozvano "cuniranje" ili "abartovanje" :D . Btw Abarth izvedba Brava nikada nije ni postojala.

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, Slob81 said:

Mozda neko zna

Cuj mozda neko zna... Pa covece, jesi li se ti registrovao na "Ana.rs" ili na ozbiljan tehnicki forum?

Nego, moze li odgovor u ovom obliku :D ?

 

111220207576.thumb.jpg.0638de1b4ab29789929ceeb0a12a60c7.jpg

 

Najbitnije je da sigurnosni  srafovi imaju klasican "fiatovski" korak navoja.

Tj. trazis M12x1.25, a ovi fabricki su dugacki 49 mm. Isti srafovi idu i na celicne i na 16/17/18'' alu felne.

Cena sigurnosnih je 99% ista, ali posto za neke druge stvari znaju da naplacuju neznanje ljudi - identicni srafovi ti idu i za Stilo i gomilu drugih cescih/starijih Fiata.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Ivan said:

Cuj mozda neko zna... Pa covece, jesi li se ti registrovao na "Ana.rs" ili na ozbiljan tehnicki forum?

:D izletelo mi kolega, ne zameri, hvala na slikovitom odgovoru, na internetu mi izbacuje nekiliko proizvodjaca, sarolike cene, ne znam da li da kupim najskuplje ili najlepse srafove :D

 Hvala Pluto, nadam se da hoce :)

Edited by Slob81

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad smo kod srafova imam ja novih zastitnih srafova iz Nemacke samo moram da proverim da li imam za Fiat a sutra mogu javiti. Cena za mog kupca ce biti veoma prihvatljiva. ;)

99% da imam ali sutra ih moram pronaci u magacinu i da proverim tacno jer imam vise kompleta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dule, a koja je cena za nesudjene kupce poput mene :D ?

Imam neke sigurnosne stafove koje vucem sigurno skoro 10 godina, vozio sam ih jos na Stilu... Cini mi se neka nasa mala privreda, rade posao, jbm li ga...

PS: Kada kupujete, gledajte da uzmete neki komplet sa rezervnom "sifrom", tj. dva konvertera na klasicni kljuc. Ako imate samo jedan i zagubite ga, mozete da budete u problemu ako zatreba negde na putu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazalost nemam te srafove. 
Bilo i otislo a ostalo ovih. 

188CF231-A727-49D6-AF9C-52BC97284F01.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoce, ali moras da pripazis da uz tocak koji odaberes, uzmes odgovarajucu korpu sa alatom. Kako bi visina kompleta (rezervni tocak+alat) lepo poravnala pod gepeka.

Ako uzimas tocak punih dimenzija, uzima se korpa koja potpuno "upada" u unutrasnjost tocka i tako pravnava pod:

 

9fc387b31eb6-1920x1080.jpg.c30fe2404710a010714f6513b7fc0b83.thumb.jpg.1fa7fc7443a791bcf78738e15bd58cd1.jpg

 

A ako uzmes copu (obicno je 125 guma na njemu), ide korpa alata koja lezi na gornjoj strani tocka:

 

 Untitled55.thumb.png.f68855d901ff9cd6b6a4ebef0dbb3e13.png toacak-rezerni-copavac-14-15-5425635339012-71790234421.thumb.jpg.65af27ba1b790a56c6c481982d4ea14b.jpg

 

U slucaju da kasnije prodajes svoje delove - cisto da znas da ta identicna pregrada gepeka ide i na Deltu. Nisam se ni setio da proverim u ePer, dok me covek nije zvao i pitao. Imas sve ovde - i iz moje prakse i i izvod iz ePer:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/77263-p-pregrada-gepeka-za-nuova-bravo-stilo/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Ivan said:

A ako uzmes copu (obicno je 125 guma na njemu), ide korpa alata koja lezi na gornjoj strani tocka:

 

 Untitled55.thumb.png.f68855d901ff9cd6b6a4ebef0dbb3e13.png toacak-rezerni-copavac-14-15-5425635339012-71790234421.thumb.jpg.65af27ba1b790a56c6c481982d4ea14b.jpg

meni na Delti nije odgovarala ova kombinacija, bude visoko i pod nije ravan. zamenio sam sa onom plastikom što ide u točak. kod mene je 16" ćopavac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Copa sa 125 gumom + ova visoka korpa - u Nuova Bravo ide provereno u praksi, pod ravan k'o pista :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trazis samo copu za Fiata, PCD (4x98) i CB (58.1mm) ti je na Bravu klasican fiatovski (za razliku od ovih novijih derivata na FCA Small platformi, kao sto su 500L i Tipo). Identicno je na starijim Punticima, Stilu i gomili drugih modela, zato su i jeftini jer se po otpadima gadjaju sa njima.

Kod cope generalno problem moze da bude do velicine diskova, tj. ako su neki veci. Kod tebe na 1.6 MultiJet idu identicni diskovi kao i kod mene na laganijem 1.4 MultiAir,. Tj. prednji diskovi su samoventilirajuci od 284 mm, dijametar klesta 54 mm. Zadnji diskovi puni od 251 mm, dijametar klesta 38mm. Znaci, nikakva egzotika.

Imas kod Pedje u Indjiji 15'' cope za 10 EUR. Alat (plasticna korpa, dizalica, kuka...) ti je takodje 10 EUR. Mozes i da prodas ceo komplet kompresora i tu pregradu, em zaradis, em si sigurniji na putu. Vodi samo racuna da ti daju kompletan alat, posto hoce da uvale bez toga. Imas u njemu i crveni klin za centriranje tocka pri montazi, plasticni produzetak za lakse usrafljavanje, srafciger...

Ako hoces tocak punih dimenzija, cifra je nekoliko puta jaca. Pogotovo za 16'' celicne ili 17'' felne na komad.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...