Jump to content
FAS Goran
bratsaja

Multipla-klapna grejanja

Recommended Posts

Na novoj multipli 2008.god. je bila slomljena klapna grejanja i grejanje je stalno radilo na max.sto je cinilo voznju krajnje neudobnom.Kako imam jos jednu multiplu 2001.takodje sa automatskom klimom,resio sam da prebacim klapnu na novi auto.Mucio sam se dok sam sve skinuo i dosao do konzole ali uz par fotografija i zapisivanja sve se to polako namesti i vrati na mesto.Primetio sam da sada kada postavim temperaturu na odredjeni stepen,recimo 20c,a ventilator na auto,non stop ventilator duva jako a povremeno izlazi topao vazduh povremeno mlak,kao da odrzava zadatu temperaturu tako sto smanjuje vruc vazduh.Na starom autu je odrzavao temperaturu tako sto smanji brzinu ventilatora sto je mnogo bolje resenje jer auto bude dosta tiši u voznji,ne huči ventilator.Da li je tu jos nesto neispravno?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono što pravi najčešće problem kod multipli sa automatskim klimom je pre svega onaj senzor unutrašnje temperature,a nalazi se iza one rešetkaste plastike između dugmeta za recirkulaciju i dugmeta za uključivanje klime.Naime zaprlja se i onda ne dobija stvarnu informaciju o temperaturi u kabini.Potrebno je da se polako rastavi taj panel i očisti pažljivo štapićem za uši i malo alkohola.To bi trebalo ja mislim rešiti situaciju,bar je kod mene tako bilo,jer on reguliše klapnu i održava zadatu temperaturu unutar kabine.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

NIje problem u temperaturi nego sto kad stavim ventilator na auto on vrti punom brzinom non stop,a temperaturu odrzava otvaranjem i zatvaranjem klapne tako da po potrebi duva manje ili vise toplo.

Prosla multipla je smanjivala ventilator kada zagreje kabin u,ova ne vec samo pomeri klapnu.Probacu da prebacim  senzor sa stare multiple pa da vidim da li ce se promeniti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo sam istrazivao i mislim da znam zasto ventilator u polozaju auto uvek vrti max.brzinom.Negde na ventilatoru postoji rezistor,slican princip rada je i na ventilatoru hladnjaka,i kada taj rezistor ne radi onda nema sta da uspori ventilator.

Nisam imao vremena da pogledam i ne znam gde tacno stoji pa cu to za vikend polako.Ustanovio sam i da klapna koja regulise spoljni ili unutrasnji vazduh ne radi pa bi mi dobrodosla pomoc u smislu gde stoji ta klapna,kako da dodjem do nje ili eventualno kako da skinem samo motorcic da ga probam.

Sve u svemu nismo mi Srbi najgori,auto je dosao iz Italije ali kao da je odrzavan u Mirijevu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo zaokruženo iza ventilatora kod suvozačevih nogu je rezistor,a motorić klapne toplo hladno je kad se zavučeš ispod volana pa sa strane prema srednjoj konzoli.Ona je malo na nezgodnom mestu.Ja sam uspeo da je promenim sa malo gimnastike bez rasturanja drugih delova table.A klapna recirkulacije,nisam siguran,mislim da je sa druge strane.bf6d4cb7549ed8a1e42f8366ed8d10dd.jpg7d3148c37bfd011130b26f94b9156f1b.jpg

 

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...