Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Stigo danas gosn Vlada iz Subotice i montirao bočne vetrobrane,a zimski set sam montirao pre par dana(Turski auto-Turska guma).Što se tiče vožnje,atno/turbo razlika onolika!Motorče je bombona!

 

IMG_20201204_115051.jpg IMG_20201204_115016.jpg IMG_20201204_115151.jpg IMG_20201204_115250.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitam na kupovini! Napokon tipo sa jacim benz motorom. Koju snagu ima? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka te lepo sluzi Tipo i da ti izmami sto vise osmeha na licu! 

Mislim da ces bocne vetrobrane morati da skidas za sledeci tehnicki pregled jer ih smatraju prepravkom na vozilu. 

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, alfini0507 said:

Jel komplikovano ugraditi ih?
 

Ugradnja nije neka velika nauka,plastike su savitljive pa nije muka ubaciti ih u keder.One žabice za pričvršćivanje se dobijaju u paketu,one se stavljaju s krajeva i dve po sredini.Kad se ugrade podmaže se keder po kojem kliza staklo silikonskim sprejom i ostave se prozori zatvoreni neko vreme da to legne i to je to!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ne znam dal' dolazi u  SD,ali šalje brzom poštom,evo broja063-522-930.Za Tipa su sva četiri 4500din,samo prednji mislim da su 3200.
@alfini0507

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/5/2020 at 12:22 AM, werp690 said:

...

Mislim da ces bocne vetrobrane morati da skidas za sledeci tehnicki pregled jer ih smatraju prepravkom na vozilu. 

 

Nažalost, da. 

 

Meni skinuli sami, polomili krajeve i vratili bez da mi kažu... Tri dana kasnije mi na mostu, pri 80ak kmh, jedan otpadne i odleti u Dunav  :(  :wallbash:

Kad sam kući skinuo drugi, shvatio sam šta se i zašto desilo   :rant:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da se nećemo terati sa njima, da će shvatiti da to nije nikakva prepravka i da deflektori imaju potrebne sertifikate... U suštini je problem samo strah tih tehničkih lica pa im je nasigurnije da SVE odbiju i da skinu sa vozila kako bi izgledalo što više "fabrički".

 

Što više vremena prolazi, shvataju neke stvari. Valjda će i ovo biti OK sledeće ili one tamo godine. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/30/2020 at 8:22 AM, PremieRacing said:

 

Ovo je bolje    B)

 

A sa njihovim rabatima na 'materijalu' oni su svakako pokrili i rad i zaradili. I vuk sit, i ovce na broju.   :cheers:

p.s. ako uopšte zamene ulje i filtere, proveri ti to čim ti vrate auto.

Au ljudi pa nisu ovo 90e.... Naravno da se sve menja kao sto i bude prikazano na racunu, uostalom klijent se uvek pita hoce li stare delove ili ne. 

Rabati su smesni, mnogo manji nego sto mislis.

 

@Drasko bgd

Ako su ti obecali besplatan prvi servis, koliko sam upucen trebao bi stvarno biti besplatan - i delovi i usluga, a ne samo usluga. 

Proveri u ugovoru, jer koliko mi iskustvo govori besplatno je sve ili nista. 

 

Bas mi je drago da vidim 1.4 T jet u Tipu i mislim da je prava mera, a i pokazao se odlicno!

Ono sto mi se bas ne svidja kod tih turbo motora su temperature koje razvijaju, bukvalno se usijavaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste,više se greje nego atnosferac,po skali ne,3 ali kad se podigne poklopac grune ona ,,jara" ko besna! Dobro zapažanje!Uvek sam ostavljao motore da malo radi na leru da rashlade vodu,dok otvorim kapiju pa garažu  ili dok ne ugasi ventilator.Za turbo motore je preporuka da malo rade na leru posebno posle zahtevniji vožnji!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštujem mišljenja...

Samo, ljudi, ja ne znam o čemu vi pričate. Malo dramatizacije. :D

Poredeći prethodni 1.6 atmo u Stilu, ovaj je hladan kao špricer.

Kako je znao 1.6 da greje na preko 30°C, tako da si mogao osetiti toplotu na 1m a da ne podižeš haubu.

Pored svega nisam nikada imao problema sa pregrevanjem.

Ovaj 1.4 t je, bliže dizelu po disipaciji toplote.

Moj utisak je takav.

Drugo, ko još čipuje auto i vozi se na plin?!

'Ajtemolimvas! :whistle:

Evo godinu dana ćeram na plin i savršeno radi, i u nižim i u višim obrtajima.

Znam da sam gornju granicu stavio 5000o/min.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je to, jos nisam sreo vecu grejalicu od Stila 1.6 16v... Ne mozes da prodjes pored auta.

 

T-Jet je meni potpuno normalan po tom pitanju :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/12/2020 at 7:08 PM, horvat said:

To je to, jos nisam sreo vecu grejalicu od Stila 1.6 16v... Ne mozes da prodjes pored auta.

 

T-Jet je meni potpuno normalan po tom pitanju :) 

Secam se u augustu podignem haubu i 30cm iznad motora od toplote ne mozes lepo da vidis koliko se grejao, stvarno nije ni cudo sto je ECU odlazio na njemu, ajde sto je mesto bilo krimi nego i sam motor koji se grejao kao sam djavo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...