Nikola JTD 127 Posted January 19 Zvezdo@ kad sam bio budala pa ne uzeh tvog pasata....svaki dan ga se setim...al situacija je bila takva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 2947 Posted January 19 Sto kazu neki jeftin bmw je skup bmw Sta mislis da je neko manje uporan, manje vican forumu, pretragama, resavanju problema itd. kako bi on ili jos gore ona prosli. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 781 Posted January 19 Good BMW will make you smile, bad BMW will make you cry Samo polako kad si vec krenuo, isteraces sve na "cistinu" a posle samo odrzavanje 1 knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola JTD 127 Posted January 19 Verovatno se nelo mucio da resi al nije uspevao jer je mnogo toga novog na autu bas oko tog dela, nosaci, hard gume itd...ako smo ga mi sad uboli onda ce biti pesma. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 4620 Posted January 19 Ili si nasao uzrok zasto trese ili posledicu tresenja Nadam se da je ovo prvo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola JTD 127 Posted January 19 Ja se nadam da je uzrok. Majstor je opipavao i motor i menjac u toku treskanja, i treskao je samo zadnji kraj. To toliko jako trese da ako trese tockove, a napred je nesto lose onda bi se ovo napred osetilo 3x jace. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 793 Posted January 19 U celoj prici je dobro sto je dosta toga izmenjao prethodni vlasnik (ako sam dobro skontao) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola JTD 127 Posted January 19 Videcemo, stay tuned Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 781 Posted January 19 Iz ovih razloga sam doneo odluku samo mladje, i nadjem dobru kombinaciju za auto 4 godine star kupljen kod nas sa malom km, polu-premium brend ...medjutim luda glava vuce na propeler 9 godina star sa 200+k 1 rkoma1986 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 793 Posted January 20 Ista prica, samo prstenje umesto propelera 1 dellas reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola JTD 127 Posted January 20 Mene samo i dalje buni zasto auto krece sa treskanjem na istim obrtajima i na i van dizalice. Kontam da ako je do tog silena diffa, on bi zavibrirao najvise kad se pokrenu tockovi, a ne na odredjenim rpm...ili ja gresim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 499 Posted January 20 Ja bih posle toga posedio kardan servis i balansirao isti.Cim nesto nije u balansu cim se brze vrti vece treskanje nastaje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola JTD 127 Posted January 20 Ovaj momak ce mi sve to odraditi, kaze kardan moze biti u disbalansu samo ako je pogresno postavljen jedan deo u drugi. Inace ne savetuje balans kardana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 4620 Posted January 20 To ja kazem "ukrsten" ako ti nije bilo jasno gore gde sam pisao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola JTD 127 Posted January 20 E onda je to to mada covek koji je skidao prethodno nije neki levi, poznat je majstor, vise nema pravila, mozda ga je namerno ukrstio da bi menjali zamajac haha Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 582 Posted January 20 21 hours ago, Nikola JTD said: Zvezdo@ kad sam bio budala pa ne uzeh tvog pasata....svaki dan ga se setim...al situacija je bila takva. Biti će i ovo dobar auto kada ga središ. Problem je što kod nas ima veoma malo pravih majstora. Svi bi radili tj menjali nešto što je lako i na čemu se brzo uzme novac a detekciju kvara im je mrska. Što se pasata tiče još nije isplaćen i na mene se vodi i nikakvu punomoć nisam dao tako da, tko zna... Ljudi uzimaju auto daleko preko svojih mogućnosti. Sreća njihova da još nisu imali potrebu da idu kod majstora inače bi auto verovatno stajao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola JTD 127 Posted January 21 Jedna konsultacija? Da li bi auto da je zamajac van balansa ljuljuskao u odredjenom broju obrtaja kad nije u brzini? Zasto ovo pitam...na dizalici kad je auto i kad se ubaci u brzinu on na 2000rpm blago ljulja napred nazad, na 4500 trese sve zivo. Kad izbacimo iz brzine auto na 2000rpm ljuljuska isto kao na dizalici, ali na 4000-500 nista, nema nikakvih potresa. Razmisljam da li je moguce da kad je auto na dizalici i iako je van opterecenja toliko zatreska tockove ZAMAJAC. I dalje mi je nemoguce da sileni diffa ljuljaju mimo brzine na 2000rpm jer to nije moguce. Zato mi je i dalje sumnja na zamajac....posebno sto to ljuskanje imam i na rucici menjaca... Mozda je najpametnije raskaciti kardan prvo i probati desavanja u tom slucaju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 1728 Posted January 21 Nije nemoguce, premda ne bi ljuljao kada se izbaci iz brzine, zamajac je razdvojen od menjaca tada. Da li su nosaci motora ok? Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 499 Posted January 21 Kad vec toliko toga radis,nek skine zamajac i vidis sta i kako.Barem kod bmw-a skidanje istog ide brzo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 274 Posted January 21 (edited) Mom drugaru je na autu zamajac toliko tresao auto na malim obrtajima( 800-2000) da je mislio da ce se raspasti dok je u velikim radio sasvim normalno. Nevezano da li je u brzini ili leru. Sta sve nisu majstori radili i gledali i na kraju kada je vec digao ruke i hteo da proda auto bud zasto promeni zamajac i auto kao nov. Nije BMW u pitanju ali eto cisto da napisem pa ti mozda bude od pomoci. Edited January 21 by werp690 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola JTD 127 Posted January 21 Kad je u neutral jeste menjac odspojen, ali se zamajac okrece na radilici, i ako drmusa osetice se i kad je izbacen iz brzine, ali ne znam sto drzmusa na tockovima u brzini a kad je izbacen iz brzine samo na 2000. Dal je opterecenje ili.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 3340 Posted January 21 Mozda je vise toga u debalnsu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 597 Posted January 21 1 hour ago, Nikola JTD said: Mozda je najpametnije raskaciti kardan prvo i probati desavanja u tom slucaju... To mi deluje najlakše za otkačiti, pa najpre videti da li i tada jednako trese. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 582 Posted January 21 Da li postoji mogućnost nekog mehaničkog loma na zamajcu? Menjač potpuno normalno radi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 8687 Posted January 21 On 1/21/2021 at 10:48 AM, werp690 said: Mom drugaru je na autu zamajac toliko tresao auto na malim obrtajima( 800-2000) da je mislio da ce se raspasti dok je u velikim radio sasvim normalno. Nevezano da li je u brzini ili leru. Sta sve nisu majstori radili i gledali i na kraju kada je vec digao ruke i hteo da proda auto bud zasto promeni zamajac i auto kao nov. Nije BMW u pitanju ali eto cisto da napisem pa ti mozda bude od pomoci. U tom rasponu obrtaja može i tako da se manifestuje. Ali kao što napisah, zamajac se zaključa posle nekih 1800-2000 obrtaja i posle nema funkciju. Ovo što njemu trese i na 4000 obrtaja, čisto sumnjam da može da bude do njega. Quote Share this post Link to post Share on other sites