Jump to content
FAS Goran
Nikola JTD

Brmba 320D 177hp

Recommended Posts

Ma da, al sam i u prvoj i u drugoj otisao u blokadu na sec. Ne mogu telefon, volan, menjac, al spustam ga ispod 7 samo da prebacim na letnji set i da nabavim neku kamericu, ovako ne moze...i narqvno da vezbam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mala proba na auto putu. 210 na 3650rpm. Isao sam do 220, snage ima za vise naravno ali su gume T oznake i nije za neko eksperimentisanje... potrosnja na otvorenom na 230km 5.6 sa klimom . Pun auto ko cep, rez do vrha. Iznanadio sam se recimo na 160 kad se doda gas kako povlaci da osetis povlacenje.IMG-e89fad1e4935c756bbdb083ac14ab862-V.thumb.jpg.a6fdcf321039e3544abcbdb54843f851.jpg

Edited by Nikola JTD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fenomenalan motor, neverovatno kvalitetan i izdrzljiv. Koji bi drugi motor izdrzo onakva lupanja i rad sa losim diznama da ne progori blok ili ko zna sta. 

A uz to izuzetan razvoj snage, potrosnja, ma sve.

 

Jedino sto ima skup veliki servis...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To se jednom uradi, kazu kad se uradi zamena lanca, vise se ne radi jer su svi zamenski setovi sa tim poboljsanjima...bar tako kazu majstori, a i na stranim forumima sam isto nasao. Kod mene je zamenjen tako da ne brinem, radi kO doxa. Uskoro se rastajemo nazalost, i bice bolno... Stize mi sluzbeni auto pa ce biti ovde na oglasima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razumem te skroz, brat ima sluzbeni auto 24h koji moze da koristi i u privatne svrhe, te svoj auto pali bukvalno jednom nedeljno da se provoza za svoju dusu. A posto nema gde da ga drzi kod sebe, drzi ga kod mene, ajd ne smeta mi, ali mu nije pri ruci i kada zeli da ga provoza, vec mora da se cima.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da, gubi se svrha registrovati nesto sto ces paliti retko...pritom i odrzavanje , a ima pametnijih stvari za uloziti nego u auto koji stoji. Sluzbeni dobijam na korisnjene 24/7/365 i gorivo, tako da Bembina mora na oglase.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto ce kroz 10-15 dana biti na prodaju. Mozda i ranije.

 

Ako ima zainteresovanih, javite se.

 

Ide sve uz auto sto imam, 18ice+16ice, zamajac, dizne, registrovao sam ga pre mesec ipo dana, pa ko zeli nek se javi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stranci na ime su oko 4200-4500 Stock verzije.

Cena moja za forum ce biti 5300e ( Bez alu felni/guma, dizni, zamajca moze za 5000e kome se isplati :) )

Registrovan je do 11.6.2022

Mali servis uradjen pre 4000km

Lanac je takodje menjan ( Servis Floyd potvrdio, a i ne cuje se ni hladan ni vruc ni najmanje ) na GP Evo mi se nov lanac cuo, ovde ne.

Na autu su celicne felne sa gumama Hankook oko 7mm sare, 2019god M+S. Te je i ste strane vlasnik miran ako ne zudi za 18icama :)

Edited by Nikola JTD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drustvo, treba uskoro da se ide na dug put . Primetio sam u prethodnih par dana kad idem uzbro prvom, drugom, ili spustam se nizbrdo i kocim motorom, kako stisnem kvacilo, zacuka i zazvekece ispod auta onako primetno. Nikakvih dodatnih drmanja nema pri paljenju, gasenju, ubrzavanju. Dal je to zamajac sta mislite?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako je sluzbeni auto odlozen zbog nekih problema u Kini s racunarima Brmba je otisla na more 10 dana i presla 2000km. Prosecna potrosnja je bila 5.4l sa ni malo neznom voznjom jer sam ovaj put bas iskoristio kako sam zeleo vozacki. Bilo je tu i tamo hyper matrix led farova koji su hteli da me pregaze ali su se lepo naruckali ocajne makedonske nafte. Jedan A4 2.0T ukrajinac me je i zaustavio da me pita da li je 330d cipovan, nije verovao dok nije video :) Put za razliku od prethodnih idenja na isto mesto ove godine nisam osetio. Auto me je odusevio po stoti put, malo smo i probali driftovati jer sad je zadnja vuca pa ko zna kad... Sve u svemu uzivanje. Policije u Grckoj nigde, Makedonija rigorozna i na svaki spust sa 120 na 100 na autoputu su imali kontrole, kao i posle tunela. Srbija zive duse....ali nam je autoput ocajan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dosao red da se nesto i servisira. Pukla je neka racva kod Vodene pumpe i tu malo pusta antifriz. Pojavilo se ulje negde kod interkulera da vlazi, majstor sumnja na separator uljnih para da je zacepio, na n47 nije jednostavno, dekla se skida itd, i za nepoverovati za svo ovo vreme po BG oranju otisao je samo jedan stabilizator na levom tocku. Ramena su i dalje BMW TRW prva ugradnja. Menjac ide opet dole jer je polovni zamajac odradio svoje izgleda...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas zamenjen menjac na autu, on je dobio luft u spojnickoj i to bas dosta lufa. Ulje u njemu je bilo bukvalno kao srebrna krema. Sreca nije me ostavio na moru... Ulje koje curi ide iz turba, i ona je dobila luft, tako da ide i novi turbo na auto u Ponedeljak. Zamajac odlican, kvacilo odlicno, sve ostalo top. Zamenjen pk kais, antifriz, stabilizator, racva kod vodene pumpe, ceh 390e. Zeleo bih ovim putem da pohvalim BMW Servis Plavi, visnjicka banja, momak je namontirao sve ali je tako lepo sve podmazao i podesio da imam utisak novo kvacilo da vozim. Na zamajac stavio nove srafove jer kaze ili novi ili stari moraju sa posebnim lepkom, sto mi prethodni majstor nije uradio... Cene koje momak ima su super i pohvala za njega. Uskoro ide i mali servis, i verovatno cu ga menjati za nesto jeftino i rentabilnije jer sluzbeni automobil nece stici pre aprila-maja, a do tada mi nista osim obicnog puntica ili neceg slicnog nece biti potrebno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenjen turbo, dihtunzi, mali servis. Opran interkuler, creva, karter. Auto se sada drugacije ponasa, ima dosta zustriji odziv na gas, istog momenta reaguje na niskim obrtajima, dok je pre imao zakasnjenje. Sve u svemu zadovoljan sam i jos jedna pohvala za servis koji sam gore naveo. Nema odugovlaacenje, zavlacenja, veseo , nasmejan decko i nista mu nije tesko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista dugo nisam pisao. Vozimo se i dalje, sluzbeni jos nije stigao.... Na auto se ceka duze nego na zgradu da sagrade. Skoro sam zamenio separator uljnih para koji je u dekli, pa se menja sve zajedno... Neko je vec menjao i stavljao polovnu deklu sto smo videli kad se skinula stara. Potrosnjom sam nerealno zadivljen, kako god ga vozio potrosnja je jako niska. Trenutno je na 950km od toga 2x do panceva, ostalo BG i na satu je 6.7l. Uvek sipam od cepa do cepa pa je provereno i tako da je to to. Ne znam kako cu se navici na slabiji automobil jer me ovaj impresionira i nakon godinu dana.

 

Evo jedan klipic , lagana treca brzina, prazan prostor, kontrolisani uslovi:) :

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...