Jump to content
FAS Goran
Nikola JTD

Brmba 320D 177hp

Recommended Posts

Sto kazu neki jeftin bmw je skup bmw :) 

 

Sta mislis da je neko manje uporan, manje vican forumu, pretragama, resavanju problema itd. kako bi on ili jos gore ona prosli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Good BMW will make you smile, bad BMW will make you cry :) 

 

Samo polako kad si vec krenuo, isteraces sve na "cistinu" a posle samo odrzavanje ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili si nasao uzrok zasto trese ili posledicu tresenja :D Nadam se da je ovo prvo

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se nadam da je uzrok. Majstor je opipavao i motor i menjac u toku treskanja, i treskao je samo zadnji kraj. To toliko jako trese da ako trese tockove, a napred je nesto lose onda bi se ovo napred osetilo 3x jace.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz ovih razloga sam doneo odluku samo mladje, i nadjem dobru kombinaciju za auto 4 godine star kupljen kod nas sa malom km, polu-premium brend ...medjutim luda glava vuce na propeler 9 godina star sa 200+k

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene samo i dalje buni zasto auto krece sa treskanjem na istim obrtajima i na i van dizalice. Kontam da ako je do tog silena diffa, on bi zavibrirao najvise kad se pokrenu tockovi, a ne na odredjenim rpm...ili ja gresim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih posle toga posedio kardan servis i balansirao isti.Cim nesto nije u balansu cim se brze vrti vece treskanje nastaje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, Nikola JTD said:

Zvezdo@ kad sam bio budala pa ne uzeh tvog pasata....svaki dan ga se setim...al situacija je bila takva.

Biti će i ovo dobar auto kada ga središ. Problem je što kod nas ima veoma malo pravih majstora. Svi bi radili tj menjali nešto što je lako i na čemu se brzo uzme novac a detekciju kvara im je mrska. 

Što se pasata tiče još nije isplaćen i na mene se vodi i nikakvu punomoć nisam dao tako da, tko zna...

Ljudi uzimaju auto daleko preko svojih mogućnosti. Sreća njihova da još nisu imali potrebu da idu kod majstora inače bi auto verovatno stajao. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedna konsultacija?

Da li bi auto da je zamajac van balansa ljuljuskao u odredjenom broju obrtaja kad nije u brzini? 

Zasto ovo pitam...na dizalici kad je auto i kad se ubaci u brzinu on na 2000rpm blago ljulja napred nazad, na 4500 trese sve zivo.

Kad izbacimo iz brzine auto na 2000rpm ljuljuska isto kao na dizalici, ali na 4000-500 nista, nema nikakvih potresa.

Razmisljam da li je moguce da kad je auto na dizalici i iako je van opterecenja toliko zatreska tockove ZAMAJAC. I dalje mi je nemoguce da sileni diffa ljuljaju mimo brzine na 2000rpm jer to nije moguce. Zato mi je i dalje sumnja na zamajac....posebno sto to ljuskanje imam i na rucici menjaca...

Mozda je najpametnije raskaciti kardan prvo i probati desavanja u tom slucaju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije nemoguce, premda ne bi ljuljao kada se izbaci iz brzine, zamajac je razdvojen od menjaca tada. Da li su nosaci motora ok? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad vec toliko toga radis,nek skine zamajac i vidis sta i kako.Barem kod bmw-a skidanje istog ide brzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mom drugaru je na autu zamajac toliko tresao auto na malim obrtajima( 800-2000) da je mislio da ce se raspasti dok je u velikim radio sasvim normalno. Nevezano da li je u brzini ili leru. Sta sve nisu majstori radili i gledali i na kraju kada je vec digao ruke i hteo da proda auto bud zasto promeni zamajac i auto kao nov. Nije BMW u pitanju ali eto cisto da napisem pa ti mozda bude od pomoci. 

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad je u neutral jeste menjac odspojen, ali se zamajac okrece na radilici, i ako drmusa osetice se i kad je izbacen iz brzine, ali ne znam sto drzmusa na tockovima u brzini a kad je izbacen iz brzine samo na 2000. Dal je opterecenje ili....

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Nikola JTD said:

Mozda je najpametnije raskaciti kardan prvo i probati desavanja u tom slucaju...

To mi deluje najlakše za otkačiti, pa najpre videti da li i tada jednako trese.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li postoji mogućnost nekog mehaničkog loma na zamajcu? 

Menjač potpuno normalno radi? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/21/2021 at 10:48 AM, werp690 said:
Mom drugaru je na autu zamajac toliko tresao auto na malim obrtajima( 800-2000) da je mislio da ce se raspasti dok je u velikim radio sasvim normalno. Nevezano da li je u brzini ili leru. Sta sve nisu majstori radili i gledali i na kraju kada je vec digao ruke i hteo da proda auto bud zasto promeni zamajac i auto kao nov. Nije BMW u pitanju ali eto cisto da napisem pa ti mozda bude od pomoci. 

U tom rasponu obrtaja može i tako da se manifestuje. Ali kao što napisah, zamajac se zaključa posle nekih 1800-2000 obrtaja i posle nema funkciju. Ovo što njemu trese i na 4000 obrtaja, čisto sumnjam da može da bude do njega.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...