Jump to content
FAS Goran
Nikola JTD

Brmba 320D 177hp

Recommended Posts

zakazuj rode, stizem ujutru :)

 

ti sileni diffa ako mislis na klip gde onaj kuka 30min na F10 mislim da majstor nije ni pogledao...

 

Ako ce taj u Cacku da pogleda sve, evo idem i u Cacak :) 

 

samo da ne bude da bude da se izmenja pola auta, a na kraju budu lose neke gumice...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogu da ti pustim broj u poruci,cisto se cuj sa njim pa vidi sta i kako.Prenatrpan je i on sa poslom.Nije derikoza,a posao zna odlicno.Cak ga dosta ljudi znaju i sa bmw foruma. 

Kolega sa foruma @Riki je bio kod njega na moju preporuku.Moze da podeli utiske.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam pametan, misljenja za taj remont su podeljena. Jedni kazu Gajic, drugi Malinic, treci Fica...ali dok ne izdijagnostokujemo tacno sta je necu se igrati sa zamajcem, pa makar platio samo skidanje menjaca da se pogleda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/14/2021 at 8:16 PM, vagenovac said:

Zvuci glupo, a dizne da li su proveravane.

Znaci nesto je oko motora ako je to sa klapnom gasa uticalo na drhtanje.

Nije glupo, deda je to daaaaavno rekao...:

On 11/24/2020 at 10:04 PM, totti said:

Ja imam jedno neverovatno iskustvo sa trešenjem kod F10, ali samo u najvišem stepenu prenosa (ne mogu da se setim dal je bio šaltaš ili automatik) i na malo većim brzinama. I na kraju, posle 10 različitih dijagnoza i 10 različitih majstora, ispostavilo se da je najneverovatnija stvar bila u pitanju - dizna emoji3.png
Sale Ćurčić je jedini od samog početka to naveo kao mogućnost.

 

A ja slušam starije    :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/14/2021 at 8:30 PM, Nikola JTD said:
Dizna br2 je na 2.0 odstupanje, ali kaze majstor da opet ni ona ne moze takav problem da pravi jer da je do nje onda bi i u leru bilo vidljivo

Uopšte se ne slažem sa majstorom. Iskustva govore drugačije, nije sve samo u dijagnostičkim parametrima.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Nikola JTD said:

Dizna br2 je na 2.0 odstupanje, ali kaze majstor da opet ni ona ne moze takav problem da pravi jer da je do nje onda bi i u leru bilo vidljivo, i ne biti takva promena svega bila kad se spoje motor i menjac.

Primetio sam da dok se desava to drmusanje obrtaji kao da se muce da postignu/isprate gas, odu malo gore malo dole, pa skoce za 200rpm pa opet isto, i na 3500 se se sve unormali, posle do blokade radi savrseno

 

A evo i ovo navodi na istu vodenicu... Mani tog majstora, idi kod drugog, proverenog, i sredi dizne. Ne spominji problem trešenja. Ionako ih trebaš srediti, ništa ne gubiš ako dizne za ubrizgavanje goriva popraviš. Samo boljitak. 

 

Totalni sam laik ali se sa ovim uopšte ne slažem zbog logike i zdravog razuma - "jer da je do nje onda bi i u leru bilo vidljivo, i ne biti takva promena svega bila kad se spoje motor i menjac". Baš kad dođe do opterećenja, napora, može da dođe do izražaja. Na leru se upravo ne bi manifestovalo ništa. 

 

I za kraj, zato što hoću da pomognem, da je automatik odmah bi znao šta je  :lol:  :P

 

 

edit: Totti i ja pisali istu stvar u isto vreme... Je l' to znači da sam ja omatorio ili je on podetinjio  :rofl:

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako - jedno je u leru, drugo kod opterećenja

Pritom, uopšte ne tvrdim da je kod tebe dizna u pitanju, samo glasno razmišljam
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dijagnostika u leru, sa i bez gasa. Nije se udostojio ni da provoza auto sa zakacenom vec kaze ako je u leru oko 2, ko zna koliko je u voznji... ali ja sam siguran da nije dizna. Kako se spoji motor i menjac nastaje vise zvukova u kabini, brujanje kao kad zimske vozis preduvane, buka generapno se pojaca u autu, ali to nije sistanje, vec kao da se nosac motora naslonio na sasiju ( imao sam na puntu taj problem i tako se ponasalo ) s tim sto punto nije poskakivao pri gasu naravno. Idem u ponedeljak kod drugog majstora, radi kola za trke, sprema te masine ozbiljne, i sam vozi i uglavnom radi bmw pa cemo da krenemo redom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu da ne kazem i ja ( koji sam isto gledao taj klip kako se covek na f10 patio godinu dana sa vibracijama) da se zamene - provere ti silen blokovi diferencijala ( koje niko nece da menja sem za deeebele pare, opet na f10) . Drugo, kako opisujes sve lici ( iz nekog iskustva sa teretnim vozilima) na krstove kardana, gumu, lagere u diferencijalu i menjacu ( flansi), mozda cak i da je lose namontiran kardan ( ukrsten). Balans iskljucujem jer je proban drugi kardan ali ako je drugi montiran ( sto sigurno jeste) kao stari, a stari bio ukrsten onda je ista situacija kao i sa starim. Mislim, postoje tu i svi zivi nosaci kao izrok ali do sada bi neko to provalio 100% default_D.gif

Naravno, i zamajac.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nastavak sage :) podigli smo auto na dizalicu, i kad se auto drzi u brzini na 2000rpm krece ljuljuskanje kao u brodu. Na 4000rpm se trese cela garaza. Cim se auto izbaci iz brzine smiruje se sve. Ustanovimo da potresi dolaze iz zadnjeg dela pa reko hajde da skinemo tockove i distancere kad ono medjutim...legura aliexpres se na svakom tocku oblajznula ( distanci usrafljeni u glavcine a iz njih brezoni vire ) tacno 2ipo sata je covek tukao po tockovima i na kraju je morao seci brusilicom distance, ni sam ne znam koliko nastavaka je slomio da odvrne srafove. Grejao, zajebavao se i nekako to skinemo. Onda nasmejani pomislimo da smo mozda resili problem kad ono nista...trese i dalje. Ustanovimo da kroz saltanja brzina dok je auto podignut diferencijal skace i udara i dodjemo do zakljucka da su sileni diferencijala losi jednom i parce fali, a i da kardan vrvt nije i osi pa sve to zajedno pravi tresenje. Ono sto je mene iznenadilo je da mi je covek dao 20 org srafova da bi usrafili felne i sav trud i rad sa sve srafovima naplatio 2000din. Moram ga pohvaliti Plavi motorsport u Visnjickoj banji. Cekamo cene silena pa vidimo da resimo to ( ako je samo to ) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema adekvatnog smajlića, ne mogu da se ljutim, neću da plačem a ne mogu ni da lajkujem sagu/muku koja se nastavlja pa sam se nasmejao na sve to.

Samo pozitiva, rešiće se   :cheers:

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da, jeftin tuning, najbrzi nacin da se sjebe auto...

 

Samo polako i sistematicno, jer u ovakvim situacijama kada vise stvari utice na jedno, veoma je lako potrositi pare i zbog neke glupe greske, ostati na istom ... 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nista drugo znamo da zamajac nije sigurno :) Drzimo palceve, pa javljaj sta se desava

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deo oko preporuka za čišćenje dizni je sada ovde.

 

1 hour ago, Nikola JTD said:

Ono sto je mene iznenadilo je da mi je covek dao 20 org srafova da bi usrafili felne i sav trud i rad sa sve srafovima naplatio 2000din. Moram ga pohvaliti Plavi motorsport u Visnjickoj banji.

Mnogo vidljivije, i samim tim korisnije za svakoga koga Google dovede na Forum, je da to iskustvo napišeš u namenskoj temi, pa zato molba da napišeš koju rečenicu i tamo:

Servisi za automobile van Fiat grupacije

 

:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde !  Konacno da ste nasli izvor problema!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...