Jump to content
FAS Goran
Nikola JTD

Brmba 320D 177hp

Recommended Posts

Meni to ovako laicki ne lici na zamajac, ja ga ne bih menjao ako nema one klasicne simptome loseg zamajca

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Majstor je sumnjao na kardan, stavio drugi, ista prica. Kazu zamajac zna da pukne i izadje iz ose pa baca u odredjenim obrtajima pod opterecenjem. Mozda je vec i remontovan set pa je lose uradjeno jer zna auto i da mi poskakuje kad krecem u prvoj dok je hladan sto je znak seta kvacila. Ne znam sta bi drugo moglo da izaziva ta poskakivanja, i zasto bi se direktno odrazavalo na rucicu menjaca. Spoj motora i transmisije ima neki problem ali majstori su sve gledali i kazu da je sve uredu spolja, jedino jos ostaje zamajac da se vidi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje iskustvo je da na svakom bmw dizelu menjac u leru trese, ali samo u leru. Ti imas te vibracije u obrtajima, tada zamajac ne trpi nista.... ali sve je moguce, najgori su ti fantomski kvarovi, srecno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamisli odradis zamajac, remont ili nov, svejedno i trese i dalje... Ne znam kolike su vibracije, ali ako nije nista preterano mozda je bolke da ne ulazis u igranku sa zameno 16 delova dok se ne nadje uzrok. Da je nesto ozbiljnije, valjda bi se lakse dijagnostikovao kvar

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Nikola JTD said:

Ima li ko kakvih iskustava sa remontom zamajca? Konkretno na Ficu u ostruznici mislim jer jedini on ima ko skida i vraca menjac.

Ja sam kod njega na GPu radio i posle toga na još 3 automobila (po mojoj preporuci), svi se voze bez problema, ja sam prešao nekih 20k posle toga i kvačilo je bilo maltene kao prvi dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vibracije su takve da auto ne vozim sa vise od 50% gasa. Ako na 80 das gas ceo auto krene da treska. Na 120 das gas, stakla hoce da iskoce. Vise bi to opisao kao udarce , ne kao vibracije, sto vise ide u obrtaje to su udarci jaci, i sve to istovremeno manifestuje na menjacu, cim predje 3500-600rpm umiri se. U leru nista, nema toga...izludeh ali ga vozim kao da.ima 40ks a ne 180

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je sumnjivo zasto bi poskakivao dok je hladan u 1 iz mesta kad se krece,a kad se zagreje ne.Iz mog iskustva los set kvacila pokazuje zamore kad se ugreje,tj sto vise opterecuje.

Opet bi bilo najbolje da ako neko hoce da pozajmi polovan dobar set i namontiras,jer ako se menja kao na e39,ceo zahvat ce trajati 20min,max 30min.

Moj savet je dobar majstor za bmw-a da proba i pregleda auto i mora odmah da kaze sta sve moze biti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam kod 2 najbolja. Jedan kaze teraj dok ne stane , drugi kaze mozda zamajac, Fica iz ostruznice kaze zamajac 100%. 

Pluto@ kakav je taj servis kod Fice sto skida menjace? Jel nije neki kupusarnik haha :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel si zvao majstora u Mirijevu. Kada god prodjem bar 15 tak bmw. a je u dvoristu? 

Evo jedna starija slika sa neta ali uvek je ovako kada god prodjem. Servis sada izgleda daleko savremenije. 

2018-01-12.jpg

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, Nikola JTD said:

Vibracije su takve da auto ne vozim sa vise od 50% gasa. Ako na 80 das gas ceo auto krene da treska. Na 120 das gas, stakla hoce da iskoce. Vise bi to opisao kao udarce , ne kao vibracije, sto vise ide u obrtaje to su udarci jaci, i sve to istovremeno manifestuje na menjacu, cim predje 3500-600rpm umiri se. U leru nista, nema toga...izludeh ali ga vozim kao da.ima 40ks a ne 180

Ok, ovako ga ne bi ni ja vozio, naravno. Ne secam se da sam ikad vozio neki auto sa toliko izrazenim vibracijama kao sto pises

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videcu kod sledeceg majstora da podignemo auto i da ja sedim unutra i vidimo odakle proizilaze treskanja . Da je do tockova, guma, kocnica, vesanja, desavalo bi se i kad se izbaci auto iz brzine, na 180 izbacis iz brzine auto se umiri potpuno, pipnes gas krenu potresi. Ili zakaciti kamericu pod auto i snjimati sta se ljulja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda bi trebao da, za početak, nazoveš prethodnog vlasnika/prodavca... Ukoliko se problem javio ubrzo nakon kupovine, verujem da je upoznat sa istim... Moguće da će ti pomoći u troubleshooting-u, pošto ga je verovatno i on vršio i uštedeti ti vreme obilaska majstora..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazes uzeo si ga sa blagim simtomima, a da li je nesto dovelo do pogorsanja simptoma, zamena nekog dela, udarac u neku rupu, zamena guma/felni blabla.

 

Ili se jednostavno sa kilometrazom i vremenom pogorsalo.

 

Ne bih ja tako vozio (osim do majstora) jer kako opisujes to su bas jake vibracije/udarci i mogu da upropaste neke druge delove koji su dobri, npr. nosaci motora, nosaci menjaca, zamajac, mozda je i bio dobar, ali je popusio od vibracija, jer on sluzi da upija vibracije i udarce.

 

Tako da bi se moglo desiti hipoteticki zamenis zamajac, bude sve ok, jer nov zamajac pegla udarce i vibracije i onda on crkne za par meseci i ti vijas garanciju, a on nije uzrok problema nego posledica.

 

Nego kazes na 180kmh izbacis auto iz brzine i on se smiri, a pipnes gas on zatrese, dal je tada u leru i dalje izbacen iz brzine kad zatrese sa pipnutim gasom?

 

Mozda je do motora, remenice neke, dal je to provereno sve da ne baca nesto.

 

Dal je ceo kardan ispracen, svi krstevi, hard gume, nosaci da sve izgleda dobro od menjaca do diferencijala.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vagenovac@ ako je u leru ne bitno koliko idem km/h stiskam gas nista, cim otpustim kvacilo krece show. Kardan je promenjen i auto se identicno ponasao, majstor nije spominjao balans valjda on zna,  vozio je auto pola sata... natezao je remenicu pajserom kaze ok je, a i da nije ne  pravi ovakve podrhtaje. Diff zna da se cuje i urla kod mene se ne cuje nista. Promena na gore se desila kad sam resetovao klapnu gasa, ima neka fora kroz meni da ne duzim. Od tada su podrhtaji sitniji ali ucestaliji nije vise drm.....drm....drmm, nego drm,drm,drm , jest smesno . U leru kad si i stojis dodajes polako gas, samo na 2000erpm osetis blago treskanje, slicno tom u voznji ali slabije i samo na 2000, a u voznji krece od 2000 pa na vise.

 

Gume izmenjane, felne isto, nista..

Zamisli sa ubrzavas sa krivim felnama samo volan ne skace, e takav osecaj. Ne znam sta jos moze biti "krivo" da bi bacalo tako ceo auto, tj prednji deo.

Edited by Nikola JTD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dizna br2 je na 2.0 odstupanje, ali kaze majstor da opet ni ona ne moze takav problem da pravi jer da je do nje onda bi i u leru bilo vidljivo, i ne biti takva promena svega bila kad se spoje motor i menjac.

Primetio sam da dok se desava to drmusanje obrtaji kao da se muce da postignu/isprate gas, odu malo gore malo dole, pa skoce za 200rpm pa opet isto, i na 3500 se se sve unormali, posle do blokade radi savrseno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nesto je oko diferencijala i kardana, ima tu vise nekih lezajeva i silen blokova. Ja bih te uputio kod bmw radica, malo dere sa cenama ali nije omasio dijagnozu nikad

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...