Jump to content
FAS Goran
Dale

VW Tiguan TSI 4motion

Recommended Posts

Sto se tice vece razlike u potrosnji sa promenom tockova, verovatno je bilo do goriva ili sl. Ostavio sam posle bord komp neko duze vreme bez resetovanja i rezultati za ovu jesen su na slikama. Voznja najvise grad, a posle AP gde uvek drzim tempomat na 130. Magistrale skoro nista, jedino CA-UE-CA jednom. 

q.jpg

w.jpg

e.jpg

r.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinoc su fabricke ratkapne "dobile noge" na parkingu u Mirijevu... :rant: Nisam ih vezao vezicama jer su sve zabice odlicne i plus se navlace preko srafova pa drze odlicno, ali verujem di ni vezice ne bi sprecile kradju. 

Lepo sam rekao da vise nikada necu da kupim felne sa poklopcima da se ne bih nervirao, a onda kupim celicne felne sa lepim ratkapnama... 

dd.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok god ne kradu točkove, dobro je.

Meni su dva puta skidali OEM ratkapne ( jednom sa Ferum felni, a drugi put sa aluminijumskih ).

"Zaboli duša", ali, "dobro je".

Jer, kada kradu točkove, tada nanose i druge ( ne male ) štete. A i sami točkovi dosta koštaju.

Znam da ti to nije neka uteha, ali, tako je. Na žalost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kruzim oko zgrada i trazim parking veceras i zamisli, vecina automobila koja nema alu felne nema ni ratkapne. 'ladno ojadili ceo kraj! :(

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tužno je, znam. Ali, što reče jedan moj prijatelj:

"Točkovi, ratkapne, metlice brisača, lajsne ... i slično. Sve su to tudji delovi, koji se samo privremeno nalaze na tvom vozilu, čiji si ti prvi privremeni korisnik. I ništa više."

 

Ja samo Boga molim, ako mi neko jednom "digne točkove", da kola lepo spusti na neke klocne. A ne na diskove ili karoseriju. Ništa više. I ima moje "Veliko hvala" ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih u takvoj situaciji pre molio Boga da naidjem kada skidaju...

Sent from my SM-A805F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Dale said:

Kruzim oko zgrada i trazim parking veceras i zamisli, vecina automobila koja nema alu felne nema ni ratkapne. 'ladno ojadili ceo kraj! :(

 

Nova godina u (na) Mirijevo stiže kasnije! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Lufti said:

Ja bih u takvoj situaciji pre molio Boga da naidjem kada skidaju...

Ja mislim da je bolje ne naici. U afektu covek moze da uradi stvari zbog koji ce se kajati ceo zivot. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja mislim da je bolje ne naici. U afektu covek moze da uradi stvari zbog koji ce se kajati ceo zivot. 
Pa kontrolises se, ides na jogu, terapiju slikanjem a ovima polomis samo ruke i noge, cisto da im ne padne vise na pamet da diraju tudje...

Sent from my SM-A805F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam za slucaj gde je ogorceni vlasnik kioska-prodavnice, posle nekoliko obijanja, resio da dezura unutra i ceka. To se na zalost zavrsilo ubistvom lokalnog narkomana i zatvorom.  :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad Tiguan ovako izgleda onda im zahvali :lol: šalu na stranu ali kad tiguan nije RS sa onim felnama, branicima izgleda mi kao Punto sa crnim branicima i 13-icama čeličnim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste, sto vece felne, lepsi auto, ali ja nisam u fazonu estetika ispred funkcionalnosti! 17", kako sam ga i kupio mu stoje ok i udobnost je ok. 16" mi se ne svidja, ali je udobnost jos bolja. Mozda bih stavio 18" i to je maksimalno koliko bih isao. Koja je poenta ovakvog tipa vozila ako imas niskoprofilne gume!? Uskoro vracam originalni set. Gume su i onako AS i dalje u dobrom stanju pa nema brige ako iskrsne neki kasni sneg ili sl. 

Ovaj 16" celicni set sa odlicnim zimskim gumama je trebalo da posluzi ove zime za par voznji po snegu i planinama, ali nisam bio te srece :) 

Edited by Dale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zimske na oglase a teraj te AS pa na svake 2 godine kupis po dve nove i to je jednostavno najisplativija racunica gledajuci nase "zime" u gradovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenjen ceo set kvacila pre nedelju dana. Pocelo je sa gubitkom ulja na druk lageru i "gubitka" pedale kvacila posle stajanja auta od nekoliko dana. Posto je vec skidan menjac, provereno je i stanje ostalog. Lamela je bila u odlicnom stanju, ali plivajuci je imao veci luft nego normalno. To za zamajac je i moglo da se primeti u odredjenim situacijama, ali nije bilo ocigledno pa sam ranije majstora gde odrzavam u BGu podsecao na Steva Zigona u Pricama iz radionice(majstor je inace ok lik :)). Tada su mi rekli da vozim i pratim i dalje jer moze da bude da nije zamajac, kvacilo je super, a skidanje menjaca na automobilima sa pogonom na 4 tocka nije jeftino. 
Posto je auto bio u Uzicu, dobio sam odlicnu ponudu! Surak odradi servis kada stigne, a ja da uzmem njegov auto da imam po BGu. Plus sam dobio i majstorkis popust na LUK ceo set. 
Znaci zamenjen ceo set kada se vec skida menjac i da budem miran verovatno dok je auto kod mene tj jos par god.
Ne mogu da zakacim snimak gde se vidi zateceno stanje zamajca... 
Interesantno je da mi je pedala sada vrlo malo tvrdja nego pre zamene, a zvukova lupkanja vise nema. Na pasatu sam menjao ranije set kvacila i imao sam priliku da cujem kako zvuci kada je los, ovo nije bilo ni blizu, ali se culo ponekad u slicnim situacijama. 
 

kvacilo 5.jpg

kvacilo 6.jpg

kvacilo 7.jpg

kvacilo 3.jpg

kvacilo 4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na koliko km je uradjena ova servisna intervencija ?

Je li to uobičajeno za TSI ?

I koliko to sve zajedno košta kada se radi u gradu na Đetinji ? Ili je negde na Beloj Zemlji :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa posle kaže kupio benzinca da ne brine o plivajućem ... 

 

Pored pitanja koja je postavio kolega, imao bih i ja jedno ... pitam za drugara, naravno :thumbup:

 

13 minutes ago, Dale said:

moglo da se primeti u odredjenim situacijama

 

13 minutes ago, Dale said:

ponekad u slicnim situacijama.

Te situacije me intrigiraju, da drugar zna na šta pažnju da obrati ... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron na satu oko 157000 Km. Po istoriji auta, prilicno sam siguran da je tacna jer proverom po tablici se vidi koliko je auto presao u IT, a i po papirima koji su dosli uz auto, vlasnik je bas mator bio, kupljen je u salonu gde je kupljen nov i odrzavan, na njemu bile nove miselin CC gume, tip motora je takav da ga biraju ljudi koji ne voze previse itd. Ja sam sa njim presao oko 45K Km do sada. Vecina stvari koje sam ja menjao su bile fabricke tj iz prve ugranjde. Nisam pitao za kvacilo sda, ne setih se...
Da li je uobicajeno za TSI, ne znam. Znam da je kupljen u IT sa lancem koji se cuje i to je uradjeno ovde kod nas. To je tipicno. Kod mene se nikada ne cuje, cak ni najmanje ni kada je hladan. 
Ne kosta nista u Vrelima(deo Uziaca) ako ti je zena iz kuce gde su nekada otac, a sada samo brat majstori iz hobija. Ne volim da idem cak iz BGa za UE da servisiram auto jer kada odemo tamo, odemo u goste i necu da smaram za popravke, ali se sada tako namestilo, da on uradi kada stigne, bez guzve i zurbe. 

@Reacher Gilt simptomi su da recimo parkiram u rikvers upravno i penjem se na nizak ivicnjak, zakrenuo sam tockove i pustam kvacilo brze jer manevrisem. Zvuk moze da bude takav kao da neki drzac motora labav. osecaj je kao da nesto malo "landara" ali ne kao neki lim nego malo vise tup zvuk. Hteo je takodje slican zvuk da se cuje ako krecem uzbrdo u koloni i taman sam pokrenuo auto, a neko zakoci ispred pa ja brzo stisnem kvacilo i kocnicu. Znaci napeo sam sklop i odjednom da rasteretim. Ako lagano stisnem kvacilo, ne cuje se, a ako ga stisnem brzo-iznenada, onda je htelo da se cuje nesto napred leva tipa "ta-ta-ta" i stane. Kako da je nesto labavo. Verovatno je moglo tako da se vozi jos dosta, ali je sada bila prilika da se sve sredi i da budem miran na duze staze.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Dale said:

Interesantno je da mi je pedala sada vrlo malo tvrdja nego pre zamene

LUK set. Promenio sam ih par komada i to je evidentno. Sachs je bas meksi, osetno. Ali je i skuplji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne smeta mi, nego me iznenadilo. Sa starim je bilo neverovatno mekano, ali je i lamela bila odlicna, korpa ok. Ranije sam birao sachs za prethodni auto i bilo je bas mekano, ali sada je bilo samo LUK na stanju, a zamena je dosla iznenada. Nije toliko zastupljen ovaj set kao za npr 2.0tdi. Da sam planirao da menjam, zakazivao unapred, verovatno bih narucio iz inostranstva po preporuci sta je najbolje. Ovako sam prepustio majstoru da odradi sve, samo mi javio cenu sa popustom. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali servis posle 10K Km i oko 7meseci. Castrol 5w30, sva 3 filtera i rad 11900din. 
Dolio sam pola litra ulja pre oko 700Km jer se priblizilo minimumu(inace na prethodnoj zameni nije sipano do vrha nego blize sredini) jer je zena isla za praznike na put, a od nje ne ocekujem da proverava ulje :) 
Evo i 2 slicice od Uskrsa, isprobavao kameru na novom telefonu. I dalje je u igri sestrina lancia da odrzavam vezu sa forumom :)

 

 

r1.jpg

r2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naleteo dobar komplet tockova sa malte ne novim letnjim gumama, pa odreagovao mozda malo impulsivno i otisao do Loznice da pogledam i kupim. Eto, predjoh na 18ice pa ce verovatno 17ice sa jos uvek korektnim Miselin CC gumama na oglase jer imam i celicne 16 sa odlicnim zimskim. Komplikujem mozda, ali aj...

Nove gume su Hankook Ventus v12 evo2 u fabrickoj dimenziji 235 50 18. Osetno tise od CC, a to je i ocekivano. Udobnost odlicna, ali ipak vrlo malo manja od 235 55 17.

Malo oko potrosnje jer je napokon auto bio na pretezno magistralnom putu.

Oko 360Km presao do Loznice i nazad sa klopom u Banji Koviljaca. Po bordu 6.8 prosecna potrosnja, klima non stop jer je napolju bilo i preko 30 stepeni. Odlazak preko SM, povratak pored Sapca i izlazak na ap kod Pecinaca.Sa druge str, izmedju 2 cepovanja pre toga sam presao 730Km sa 72l goriva, ali je to bilo skoro sve po BGu sa jednim odlaskom do Indjije. Tu je prosek 9.8 po cepu.

 

20230708_133657.jpg

20230708_152246.jpg

20230708_175926.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/11/2022 at 6:10 PM, Dale said:

Mali servis uradjen jutros na oko 10K predjenih Km i oko 6meseci. Ulje na 1/4 visine na sipci. Na prethodnom malom servisu sipano do vrha pokazivaca, sada takodje. Pisem ovo najvise zbog starih tekstova gde se prica o potrosnji ulja pa da mogu da procitaju ljudi iskustvo iz prve ruke ako su u dilemi oko odabira motora. Ulje Shell 5w30.

 Sve ok na pregledu na dizalici, nista u najavi... 

Šta reče, gde održavaš auto u BG?

Ja vozio u Šimandli prvi put.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...