Jump to content
FAS Goran
Dale

VW Tiguan TSI 4motion

Recommended Posts

Nije strasno izgleda cim je far citav i krila nisu dobila zazore, bice to kao novo opet :)

 

Jednom sam naisao na slicno cukanje, kao kada bi bili u suprotnoj traci na ovoj slici, vidim ja iz daljine, ali nepregledna krivina, a brzo se vozi i nisam smeo obici dok nije covek izvirio dal neko nailazi.

On 7/21/2021 at 10:20 PM, Dale said:


 

  tt.jpg 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I izgleda kao nov. Samo donju masku u braniku nismo nasli sa niklovanom lajsnom, ali to nije upadljivo jer je auto siv, a napuklu staru nisam hteo da vracam. 
Da je bilo sta od vitalnih delova bilo osteceno, sigurno bih ga prodao udarenog i dodao novac za drugi, ali je stvarno bilo steta da ga prodajem i trazim nesto iz pocetka. 

r1.jpg

r2.jpg

r3.jpg

Edited by Dale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uradjen drugi mali servis kod mene. Zamenio sam i svecice preventivno, Uzeo Bosch po specifikacji za taj motor. Na 10.000Km se nivo ulja smanjio sa maksimuma do blizu minimuma sto je manje od 1 litra. Interesantno je da je prvih 8K Km ulje bilo i dalje na vise od pola na sipci, a ostatak u poslednje 2K. Kada su menjane svecice primetili smo tragove ulja pored rupa za bobine na poklopcu, Kaze majstor da hoce da pusta ponekad na tu nekom senzoru koji se srafi izmedju bobina i cepa za ulje pa to samo da ispratimo... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zimske "carolije" po parkinzima i neociscenim malim ulicama danas... Obradovao sam nekog kada sam mu ostavio iskopano parking mesto i prilaz, a da sam nekim drugim autom ne bih ni mogao da se uparkiram posle nazad iole blizu zgrade, a propisno. 4motion i ESP zlata vrede. Gume Miselin CC+ su bile ok za ove uslove, ali sam svakako drzao distancu od vozila ispred. 

Nisu mi jasni majmuni koje mrzi da skini sneg sa kola. Bar trecina automobila u TC BIG danas usla sa po pola metra snega na krovu. U garazi poplava... 
Savet manje iskusnim vozacima: Ako vam se neko sklanja u uskoj ulici punoj snega, bar dajte migavac da taj koji vam cini uslugu i ide u rikverc zbog vas zna gde zelite da idete...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Dale said:

... 4motion i ESP zlata vrede... 

Nisu mi jasni majmuni koje mrzi da skini sneg sa kola...

 

Slažem se, 4x4 i dobre gume - mamara.

Ali i ja jutros popizdeo, pogađate - zbog taksiste  :rant:

 

Kamenica, strma ulica, neočišćena, i on frajer stao na sred uspona da čeka mušteriju, i to po sred ulice (jednosmerna) zato što su tu tragovi prethodnih automobila, da slučajno ne skrene malo...kreten. A auto mu je kao belo oklopno vozilo, jedva se nazire crvena boja Red Taxija.

 

Ja nailazim i blicnem da se pomeri, on ništa. Stani iza njega, čekaj, nema mušterije, blicni opet - on ništa. Sad već prolaze minuti i ja mu svirnem da se pomeri. On rešio u rikverc, nizbrdo  :wallbash:.  Napravim mesta, on krene nizbrdo levo i zaglavi se. Gas tamo, gas vamo, izvuče se opet na pročišćeni trag i stane. Trubi opet, nemam ja šta da čekam njegovu mušteriju, i on reši da kao krene napred, ali avaj! Gas i stoji u mestu. Škoda karavan sa prednjom vučom na uzbrdici. Drke-njake, volan levo-desno i krene nekako, ode 20m napred i kao mi se pomeri u stranu ali tako da ja moram skroz da zajašim neočišćen sneg da bi ga obišao. U mimoilaženju mi auto sklizne ka njemu ali nema kočenja, samo gas da ga prođem. Usro sam se i ja da se ne očešemo, ali on je prebledeo  :lol:.  Jedna reč - kreten.

 

A sve to vreme od mušterije ni traga!  Tek je taj (ili ta) ljudsko govedo. Kad znaš u kakvoj ulici živiš i ne izađeš da ti sačekaš taksi, nego neka on čeka tebe.... gospodin/gospođa pokondirena tikva  :sick:

 

 

Negooooo, je l' taj 4motion permanentni 4x4 ili samo po potrebi? Imaš zaključavanje ili sve on sam?

Share this post


Link to post
Share on other sites

4motion (kao i 4x4 u skodama i quattro u a3/q3) je prednji pogon po defaultu koji zadnji pali po potrebi, tj kad prednji tockovi proklizu.

Sistem jako brzo reaguje, neka bude recimo 500ms ili pola sekunde, a mislim da je cak i brzi jos.

Tako da kad zatreba da se iskopa to sve jako brzo reaguje.



Послато са SM-A528B помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista ne mozes sam da biras, sve automatski. Permanentni pogon je napred, dodaje zadnje po potrebi. Nema nikakvog ni prekidaca sem iskljucivanja esp-a. Kardan se okrece non stop, a elektronika izuzetno brzo stavlja u pogon i zadnje tockove kada treba. Kada krenes brzo iz mesta sa jakim gasom, prednji nece da proklizaju, ne ukljuci se ESP, nego doda momentalno zadnje i bas te lepo gurne u ledja. 

Sto se mene tice, 4motion je vec isplatio svu razliku u ceni i malo vecu potrosnju (fabrika deklarise oko 1l vecu potrosnju modela sa njim). Letos sam zaglavio u Ulcinju u starom delu grada jer sam, jelte, poslusao gugl mape. Upleo sam se u problem i da ne bih isao u rikverc nizbrdo par stotina metara izuzetno uskim ulicama, ja resim da nastavi uzbrdo i sa par skretanja levo se vratim nazad u normalnu ulicu. Kako idem dublje, ulice sve uze tako da imam po par cm izmedju zidova i retrovizora. E, kada je doslo prvo skretanje levo, od jednom izuzetno strma ulica na dole. Da bih skrenuo, dosao sam u situaciju da moram da napravim nekoliko manevra jer nema sirine, a sve vreme mi prednji levi, ili zadnji desni tocak u vazduhu. Auto se klacka po dijagonali. Bez pogona pozadi, ne bih uspeo da se izvucem iz situacije. Drugo levo skretanje je takodje bila atrakcije, ali vise sto su ulice uske i nema ivicnjaka nego su kameni zidovi, nego sto je razlika u padu na dole... 

I dalje mi je u glavi scenario kako dolazi helikopter da me izvuce kada se nasucem na uglove krivine pod 90 stepeni izmedju onih starih kamenih kuca. A da, sve to bilo nocu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali servis uradjen jutros na oko 10K predjenih Km i oko 6meseci. Ulje na 1/4 visine na sipci. Na prethodnom malom servisu sipano do vrha pokazivaca, sada takodje. Pisem ovo najvise zbog starih tekstova gde se prica o potrosnji ulja pa da mogu da procitaju ljudi iskustvo iz prve ruke ako su u dilemi oko odabira motora. Ulje Shell 5w30.

 Sve ok na pregledu na dizalici, nista u najavi... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dana imao čast da provozam ljutu makinu po brdima Mirijeva! Stvarno ide lepo, najveći utisak: radi a ne čuje se! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali servis, zamenjeno haldex i kociono ulje. Sve ok na kontroli. Ulje na sipci pre zamene je bilo preko trecine. Menjam na oko 10K Km, ne dolivam. 
Na odredjenim spolajsnjim temperaturama hoce da se cuje zvuk tipican za elektromagnetnu lamelu na pumpi vode prvih 1-2Km, a onda prestaje. Verovatno samo dok je hladna lamela. Nekada nema tog zvuka uopste. Inace majstor kaze da je sve super na autu. Popricali opet o tim motorima, redovno servisiraju dosta automobila sa tim motorima i vecina ima 200-250K Km. Cak i stariji, pre onih revizija, su ok. Najvece mane lanac i pomenuta pumpa za koju preporucuje original jer sve zamenske hoce da se cuju iako rade i nisu pokvarene. Takodje kaze da ima sve vise rusa musterija, a svi voze benzince tako sve cesce iamju posla sa TSI motorima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je moguce da prelazak sa CrossClimate 235/55/17 na WinterContact 215/65/16 smanji prosecnu potrosnju na otvorenom za 1l!? 
Potrosena 2 rezervoara od promene, nije bas mali uzorak... 

n.jpg

t.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je to nemoguće (bar po mom iskustvu). Kada sam kod 308 SW sa dva seta (letnji i zimski Michelin) prešao na Michelin CC+ ili sada kod 500L to isto na Michelin CC2, ja ne primećujem bilo kakvu vidnu razliku u potrošnji, a pratim je godinama.

 

Nešto drugo ti mora biti uzrok te razlike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislio sam na 2cm uzu gumu, a usput napisao koje su gume u pitanju da bi slika mozda bila jasnija. Moram da priznam da mi se po BGu vise svidja da vozim visi profil gume. Ovaj zimski komplet mi naleteo neplanirano pa sam montirao malo pre snega da vidim kako mi se svidja, a svakako cekam neke prave zimske uslove da uporedim sa CC koji sam vozio prethodne 2 zime. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam za Tiguana, ali, za istu razliku koju ti imaš ( 2 cm širine i 1 col veličine ) kod nove Honde Civic (koja "nosi" gumu široku 215 mm bazno ( na 17" ) i 235 mm ( na 18" ) na višim paketima) deklarisana razlika potrošnje u svim režimima je 3 dcl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispraticu proseke na duzi period i sa mesovitom voznjom. Ovde sam imao dosta auto puta, a u tom rezimu sam bio najmanje zadovoljan potrosnjom. Npr relacija BG-UE-BG mi je prosek retko isao ispod 8, a nekada i 8.5. Na auto putu tempomat drzim na 130, usporim samo kroz tunele. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, Dale said:

Da li je moguce da prelazak sa CrossClimate 235/55/17 na WinterContact 215/65/16 smanji prosecnu potrosnju na otvorenom za 1l!? 
Potrosena 2 rezervoara od promene, nije bas mali uzorak... 

n.jpg

t.jpg

To je zato što u poslednje vreme na Mirijevu, a i celom BG, u vazduhu ima više smoga od kiseonika + turbo bust od Vinče!:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...