Jump to content
FAS Goran
Dale

VW Tiguan TSI 4motion

Recommended Posts

1 hour ago, Dale said:

ali u glavnom su vrlo savestni vozaci po mom iskustvu

Bili nekad, bar iz mog iskustva od 20 i kusur godina za volanom... Svaka cast danasnjim retkim izuzecima, ali masine su danas daleko jace pa poprilicno bahato koriste svoje gabarite. Masa mladjih bezobrazno odseca put, pa znaju da u temenu krivine prikolicama budu debelo u tvojoj traci. Desavalo mi se da me u sred krivine oteraju maltene na bankinu (a kad pogledam u retrovizor, imaju mesta do svoje bankine ohoho). Da sam se pitao da li toliko nemaju osecaja za gabarite ili su toliko bezobrazni. O nekoj "pomoci" koja se ranije podrazumevala, da ti daju desni migavac za preticanje na nepreglednim deonicama tek da ne govorimo, pre su raspolozeni za "trkanje". Pravim majstorima uvek skidam kapu, trudim se da ih maksimalno ispostujem, zahvalim se sa 4 migavca... A vozaci dostavnjaka su mi tek posebna kategorija - trudim se ili da ih otresem sto pre ili da im se sklonim :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od reci do reci. Dostavnim vozilima i ostalim sluzbenim kantama se u 99% slucajeva sklanjam.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se da ima raznih. Deficit vozaca kod nas je pokvario kvalitet svakako! 

Da se vratimo na temu, treba mi dizalica za tiguan. Zbog povecanog klirensa, da li moram da jurim neku specijalnu ili moze neka od veceg(tazeg) putnickog auta? 

Original za njega je retka kao i copavac jer vecinom dolaze sa setom za reparaciju kao sto je i kod mene slucaj. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/31/2020 at 9:14 PM, vagenovac said:

Nikome nije trip ako "odere" twinga, punta, clia

Primetio sam par puta da se loze na trku sa tvingom jer je startan na semaforu, a fabricki nasminkan kao neki sportak tj ima spojler, lepse branike, zatamnjen pozadi, alu 15ice... :)

IMG-4c157be5764f835a1379af48bf570f2f-V.jpg

Edited by Dale
Evo i slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako smesno zvuci kad navedes alu 15c felne kao neku opremu, a nekad je to bilo stvarno wow, secam se na puntu 1 i 2 npr., a danas 17c maltene klot felna :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na taj tvingo idu tockovi kao sto su isli na starom bravo-u na primer tj 14 standard, 15 sportske verzije :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/31/2020 at 12:32 AM, Dale said:

I dalje ne mogu da progutam veliku potrosnju na auto putu. Na tempomatu na auto putu na 130 je 8.5-9. Grad oko 10 i to mi je ok, magistrala oko 6-6.5, isto ok. 

Pročitao temu od početka i moram priznati lep džipčić. U zdravlju da te služi :thumbsup:

 

Ovo za potrošnju je j*g realno jer masa auta, plus aerodinamika, turbo benzinac i to je to ali po tvojim komentarima mislim da sve to "pada u vodu" kad znaš kako te auto služi i šta ti sve pruža u vožnji. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledali smo jedan tiganj 2.0tsi dsg 4motion, potrosnja po gradu 14-15l normalne voznje, otvoreno su cifre slicne kao kod tebe, sto je pogotovo ok za snagu/kubikazu/benzin, ali potrosnja po gradu bas baca u depresiju. :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Navodno oko litar vise trose 4motion verzije. Iako se zadnji tockovi ukljucuju po potrebi, kardan se okrece non stop. Koliko je to tacno, ne znam.

Meni je potrosnja po gradu ok, ocekivano. Samo mi je iznenadjenje auto put. Da je npr 7.5-8, rekao bih da je to ok. Ma samo je psihologija u pitanju i navika da to pratim. Koliko sam ulozio u pasat, pojeo je sve ustede na gorivu u odnosu na neki benzinac. 
Za sada sluzi super i najbolja stvar koju sam dobio je osecaj sigurnosti prilikom putovanja. Iako je pasat bio veliki i siguran auto, ovaj pruza jos bolji osecaj,a takodje je noviji, duplo manje presao...
Provozao juce po Kosutnjaku kum koji vozi saab 2.0 turbo i nije mogao da veruje kako ide, a 1.4 motor.  
Nisam imao prilike da operem auto od kupovine, a kamoli da slikam. Nadam se da cu uskoro.

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minutes ago, Dale said:

i nije mogao da veruje kako ide, a 1.4 motor

I meni je interesantno kada vidim reakcije dok razbijam predrasude :D . Pri cemu su sve ovo tehnologije iz prosle decenije.

Kao pre 15-16 godina sa tada nepoznatim JTD, kada se vecina krstila da cu baciti pare na zabarsko go*no od motora, pa jos dizela :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali! 1.4 u bravu ili golfu je ok za poimanje vecine jer u istim imas i 1.4 atmosferce, a ovo mu dodje kao pojacana verzija. Medjutim 1.4 u vecim automobilima je problem tj tako to ljudi dozivljavaju. I sam sam bio skeptican, do duse malo manje, sve dok se nisam provozao u pasatu sa 1.4 motorom i poceo da se informisem vise. To je i razlog predstavljanja auta ovde za razliku od predhodnih jer verovatno ima jos ljudi koje interesuje takva kombinacija i ti motori uopste. Tvingo je takodje interesantan, ali u toliko sto je mali auto sa komotnim enterijerom i tu se zavrsava. Ovde je meni npr bilo nepoznatu koliko su trajni TSI motori, kakvo je odrzavanje, koliko trosi, da li ugraditi plin itd. Zato sam odlucio da pisem o tome o pomognem jos neciju odluku mozda ako je u dilemi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako slicna situacija kada je moj kum uzeo x3, odusevio me auto, a imao sam jako niska ocekivanja, jer inace ne volim "dzipove" i ocekivao sam manje od motora iako ga imam u trojci, tj. da ce ga udaviti tezi auto sa 4x4.

 

Bio je kod mene nedelju dana garaziran dok se ne odradi zeder+obd, pa sam ga ja vozio svaki dan, presao oko nekih 600-700km za nedelju dana.

 

Za pocetak sam ocekivao da je daleko tromiji, jer pricaju ljudi da je preslab 2.0 za x3 jer je relativno velik, dosta tezak (1900kg prazan po saobracajnoj) i ima permanentni pogon na svim tockovima sto opet stvara neke parazitske gubitke, pa da trosi mnogo vise, da ljulja, da je nestabilan itd.

Motor jako lagano nosi sasiju, da ne kazem neverovatno lagano, jer ga automatik vrlo cesto spusti na 1300rpm dok kruzira, dakle ima snage i na tako niskim rpm da odrzava brzinu teskog 4x4 vozila.

Nije trkac, nije brz, ali nije ni preslab kako su govorili jer pri punom gasu ide 8.5s do stotke sto je prilicno solidno, mislim tu negde kao x5 3.0 prethodne generacije sa ubrzanjem.

Dalje izuzetno je stabilan za dzipa, doduse ovaj ima adaptivne magnetne amortizere pa sigurno pravi razliku u odnosu na obican, pa ne zaostaje za prosecnim hecbekom/limuzinom.

 

Ono sto mi se dopalo jeste mnogo lakse stavljanje decijeg sedista, lakse ulazenje/izlazenje iz automobila, nisam debeo/star/van forme, ali opet se da primetiti da je lakse mada mi nije neka prednost, pregledniji je u gradskoj voznji, da ne gnjavim sad dalje sa sitnicama i nekim ociglednim stvarima.

 

Sustina je moj utisak posle tog iskustva "mogao bih ovo voziti" iako bih i dalje tesko kupio dzip za sebe licno, ali bih stvarno mogao to voziti, kao i 4x4 pogon, iako vise volim osecaj zadnjeg pogona, pogotovo pri krivinama, katapult iz mesta po pljusku bez slajfanja je bas poslastica.

 

Mrcina od nepune 2 tone, sa "slabasnim" 2.0 motorom po pljusku bez imalo klizanja katapultira iz mirovanja do 50kmh za 2s, dve sekunde ej, naravno da "umre" pri vecim brzinama, ali ta kolicina startnosti i agilnosti pri manjim brzinama i u uslovima smanjene trakcije je nerealna.

 

 

 

 

P.s. skrinsot videa da se vidi vreme.

Screenshot_2021-01-07-17-48-10-600_com.miui.videoplayer.jpgScreenshot_2021-01-07-17-54-10-180_com.miui.videoplayer.jpg

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
 

Edited by vagenovac

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, Dale said:

Ovde je meni npr bilo nepoznatu koliko su trajni TSI motori

To i ostaje generalno pitanje za sve te male i nasvirane benzince. A pogotovo ovi moderni i jos manji trocilindrasi. S druge strane, racunam da ako se lepo i pazljivo probere i ako nije izakano - da ce lepo posluziti za tih pis*ivih par desetina hiljada km u nasem vlasnistvu. Resio sam da pazarim, pre svega zbog lepog utiska vec na prvu voznju, stanja, a i hteo sam malo da promenim pogonsko gorivo.

Cituckao sam malo i raspitivao se i ovde oko TSI, konkretno me zanima u Mk3 FR Leonu. Caskali smo vec, price za pojedine verzije pre EA211 (koje ne idu vise sa lancem nego sa kaisem, od tih verzija krece i Leon) idu do blago receno neocekivanih :) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taman ugrabim malo slobodnog vremena, sve perionice pune! Jedva nadjoh jednu samousluznu, a da ne ceka nekoliko auta slobodno mesto... :)

Eva par slika napokon. 

Inace, u medjuvremenu zamenjena ta cudna pumpa za vodu i ceo set kaiseva i spanera, silen blokovi i manzetna jedna. Sve sto je skinuto je bilo fabricki ugradjeno i taman mu je bilo vrem

 

DSC_0858.JPG DSC_0859.JPG DSC_0860.JPG

DSC_0861.JPG DSC_0862.JPG DSC_0863.JPG

DSC_0864.JPG DSC_0865.JPG DSC_0866.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvarno sam korektan kada parkiram, potrudim se da ostavim i drugima mesto jer mrzim majmune koje boli tuki da naprave jos jedan-dva manevra, nego ostave kola kako im se hoce. Ono pakovanje sa slike je bilo sa desetak manevara :) 
@bane1321 ja sam jos na perfektnom mestu u Mirijevu, parkinga prilicno u toku dana, ali kako ostali popunjavaju ispred svojih zgrada, tako posle dodju kod nas pa zauzmu sve moguce i nemoguce pozicije. Cak dolaze da parkiraju i kombije od firme... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam hteo da zurim sa informacijama o maleru koji me je zadesio pre malo manje od 2 meseca jer sam isao na more, posle cekao na osiguranje itd. 
Vozio putem VA-BB i iza krivine na Debelom brdu ispreci se mecka! Ne znam da li bi bilo gore da je zivotinja, ali svakako od svih limuzina, ja bas naletim na ML... Sleper koji prevozi drva se okretao preko pune linije iza krivine na prosirenju, 3 auta ispred mene imali prilike da se zaustave iza krivine i popune prostor, a ja natrcao kao porucen. Nabio kocnicu, ali za malo da uspem :( Podvukao sam se pod zadnji branik visokog ML-a i udario svojim "mekanim" delom. Uspeo da razbijem masku, branik, haubu, far... Toliko je glup udarac bio da se ni pojasevi nisu zategli niti se bilo koji vazdusni jastuk otvorio, a ja rascvetao prednjicu. Srecom pa se sve menja na sraf i limar nije imao potrebe da upotrebi ni gram gita, nista da vari, ispravlja i sl. Samo su zamenjeni osteceni delovi i naravno morao da ofarbam branik, krilo i haubu. Krilo je moglo da se ispravi, ali na savet limara smo se dogovorili da zamenimo i njega. Na Mercedesu otpala lajsna zadnjeg branika i vide se ogrebotine. Morao sam da zovem policiju zbog mog kasko osiguranja. Srecom pa je vozac ML normalan covek pa je ljudski reagovao i saradjivao. 
Auto ostavio da srede na tenane jer ne volim da pozurujem majstora, otisao na more twingom i posle se ganjao sa osiguranjem. 
Twingo je bio na visini zadatka i odlicno se drzao 2 nedelje puta i oko 2100Km. 
Kome budu trebale informacije oko delova, majstora, osiguranja, administracije itd, neka pita slobodno u poruci. 

 

t1.jpg t4.jpg tt.jpg t3.jpg tw.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da stavim i ovde tekst is teme potrosnja, mozda ce znaciti ljudima koji razmatraju TSI ove snage i u ovom autu. 
Pun rezervoar u tiguanu, krece voznja: BG-CU-DE-CU-UE-Zlatibor-UE-BG i onda onda par dana po BG cisto gradske. Taman dosao do rezerve, sipao 60 litara, opet do cepa. Presao 730Km, prosek 8.2 po bordu 7.8. 
Auto put tempomat 130Kmh, ostatak magistrala i lokal po okolini Despotovca i Zlatibora, brzina koliko uslovi puta dozvoljavaju. Cuprija-Despotovac preko Lisina put je pun krivina, klisura, uzbrdica i nizbrdica, a slicno i Uzice-Zlatibor preko Vrela i Bele Zemlje. Dosta nevremena i puno vode na putu koji su malo podigli potrosnju. 
Inace auto je savrsen za takve izlete po Srbiji. Osecaj sigurnosti po losem vremenu, losem asfaltu. Cvrst po krivinama, ne dozvoljava da iznenadi poremecen profil asfalta po seoskim putevima. Potrosnja za benzin i karoseriju je prihvatljiva. Takodje, gume su mi Miselin CC i za ono nevreme koje nas je zadesilo na povratku iz DE ka CU i slicna iskusenja, prava mera! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...