Jump to content
FAS Goran
raks88

Fiat 500X - saveti, iskustva, mišljenja

Recommended Posts

Koje opcije od menjaca idu u 500x uz 2.0dizela, kako su se pokazale, vidim da automatici imaju varijante sa pedalama iza volana. Jel u jos neki fiat ide isti taj menjac?

 

 



 

Edited by neshaoct
split Topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

@raks88

 

Fiat 500X sa 2.0 motorom je redak kao polovnjak. Nije da ih nema, ali ako zacrtaš samo 2.0 verziju može da se dogodi da dugo čekaš da dođe onaj koji tebi odgovara.

Sa tim motorom svaki 500X ima pogon na svim točkovima, a menjač može biti automatik sa 9 brzina, ili manuelni sa 6 brzina. Pomenuti automatski menjač je amerikanac (Chrysler), ide i u neke Jeep modele. Manuelac je Fiatov, naleteo si već na njegovu oznaku - C635. Isti takav ide i u 500X sa 1.4 Turbo MultiAir i 1.6 MultiJet motorom. Ide i u gooomilu drugih FCA automobila.

 

Još detalja o Fiatu 500X možeš pogledati u njegovoj vlasničkoj knjižici, evo je ovde SRB verzija. Pogledaj i onaj sledeći fajl sa nazivom ''dublja analiza''.

 

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

@raks88

 

Ima svakakvih mišljenja. Uglavnom su OK u Europi, Amerikanci imaju više zamjerki.

 

Meni je veći problem što nitko drugi ne stavlja takav identičan mjenjač, što su rijetki. Tko će to popravljati ako se slučajno nešto desi.

 

 

Edited by neshaoct
dodao tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

@raks88

 

Ja imam 2.0 140hp sa automatikom. Za sad je odlicno resenje ide super, malo je bucniji motoru u kabini... Isto i kod jeep renagada. Kod majstora koji je radio u fiatu pa sad privatno rece da za prvih tri godine nije bio ni jedan kvar ovog at9 menjaca

 

 

Edited by neshaoct
dodao tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste 4x4. Ima tri moda Sport, Auto i 4x4 za blato i sneg. Sve sam ih isprobao i ide odlicno u sport mogu je isto 4x4 ukljucen i tad auto ide kao lud! A po blatu sam rasporedjuje snagu na sva 4 tocka, za ovo cekam sneg da probam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@raks88

 

Slobodno klikni na ''Pogledajte nov sadržaj'' ili ''All Activity'' kada posetiš Forum, tako ti se izlistaju svi postovi napisani od tvoje prošle posete, pa tako vidiš npr. i ovaj post:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/28105-za-nove-članove/&do=findComment&comment=1580104

 

:thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeste 4x4. Ima tri moda Sport, Auto i 4x4 za blato i sneg. Sve sam ih isprobao i ide odlicno u sport mogu je isto 4x4 ukljucen i tad auto ide kao lud! A po blatu sam rasporedjuje snagu na sva 4 tocka, za ovo cekam sneg da probam
Nisam jos uvek toliko u prici, mislim da je to nov Fijatov pogon, mislim da ne postoji ni u jednom drugom autu. Nadam se i da je pouzdan, mada sam ja uvek za onu varijantu da mozes da zakljucas diferencijal da stalno bude na 4x4, zbog spustanja nizbrdo. Jednom sam svoj auto ostavio na Auto modu(uvek tu zimi silazim sa lock modom), i odmah me ponelo da sam se jedva izvukao. Dok je on uplaio zadnje meni je auto poleteo po ledu..razmisljam o 500x, to mi je jedini mali suv koji mi se svidja, uz Sub xv.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad i ja gledam... Sigurno su drugaciji, ovde su tri opcije Jeep ima mnogo vise. Stim sto je ovo traction + u sebi ima i spustanje nizbrgo,sneg,blato... Ogranicen je samo na drugu brzinu... Ebem li ga

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sad i ja gledam... Sigurno su drugaciji, ovde su tri opcije Jeep ima mnogo vise. Stim sto je ovo traction + u sebi ima i spustanje nizbrgo,sneg,blato... Ogranicen je samo na drugu brzinu... Ebem li ga

Sta znaci ogranicen na drugu, jel dostupan mod samo u prvoj i drugoj? Ako je tako, moguce da je to zakljucavanje diferencijala ili onosno ono Lock koje se nalazi na Jeepu, to je mod kada stalno vuce i prednja i zadnja osovina. A ako je to Lock, to je top stvar. Evo upravo sam se spustio sa obliznjeg naselja, velika nizbrdica ide se i leti prvom niz asfalt, malo je mokro i slana, a meni lose gume. Auto mi je bio u 2wd modu, i kako pritisnem kocnicu, nosi mi auto i pali mi se abs. Prebacim u auto mod, situacija malo bolja, ja prikocim, on se malo bolje ponasa, ali i dalje proklizava i pali abs dok mu se ne aktivira zadnji pogon. Prebacim u lock mod, prikocim- niti nosi auto niti pali abs- mnogo manje kliza. Komsija ima pecenjaru tu blizu, pa vozi prasice u prikolici. Morao je menjati Pasata 4motiona za Subaru legasija, uzbrdo su se isto ponasali i jedan i drugi, ali nizbrdo mnogo bolje Subaru- manje ga je gurala ista prikolica, i to iskljicivo zbog jedne stvari- ima stalni pogon na obe osovine. 

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da zakljucan je u te dve brzine i nema menjaja ni kad prebacim da ja menjam brzine a na ekranu su pale sva cetiri tocka i vidi se kolika je snaga na kojem tocku... Nije klasican lock ali je nesto priblizno tome. Klasican lock je snaga na sva cetiri tocka podjednako na starijim dzipovima

Share this post


Link to post
Share on other sites

@djole81ar

 

Ne komentarišem cenu auta, već samo ponudu finansiranja koju su takođe naveli.

Ta ponuda nije baš dobra... jer bez problema može da se uzme i sa 10 evra manjom ratom (isti uslov da je učešće 30% i otplata na 7 godina) uz fiksnu kamatu. Možda se na prvi mah čini da 10 evra nije mnogo, ali na 7 godina to je preko 800 evra razlike u ceni koja se na kraju plati.

Nije to ništa čudno jer ponude za finansiranje koje same autokuće daju nisu napravljene sa prvenstvenim interesom kupca u vidu, već same AK. Zato je bolje sam sebi obezbediti finansiranje.

 

 

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam to ni gledao, već apsolutnu cenu, u poredjenu sa cenama crosseva koju smo pre neki dan komentarisali u temi o tipo, zato sam tamo i okačio, kad se pričalo o ceni x ceeda i sl. Ovaj 500x je rekao bih u dobroj opremi, nisam pitao, al rekao bih ds ona ovaj primer može da se uzme sa stanja ako stoji ova cena za ovu boju, pa možda nekome bude interesantno.

 

 

Edited by neshaoct
dodao link

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, djole81ar said:

Nisam to ni gledao, već apsolutnu cenu, u poredjenu sa cenama crosseva koju smo pre neki dan komentarisali u temi o tipo, zato sam tamo i okačio, kad se pričalo o ceni x ceeda i sl.

Jedino sto, ako vec poredis cene, ne treba mesati "babe i zabe" ;). U smislu da su to razlicite klase, 500X je za broj manji B-Crossover. U odnosu na neki pravi C-Crossover, upravo tako projektovan u startu - tipa pomenutog XCeed, Peugeot 3008, Nissan Qashqai, Renault Kadjar, itd. (od "narodnih" modela i brendova)... 

Posto ni Tipo Cross takodje nije nikakav Crossover, vec najjednostavnije modifikovan HB sa par cm vise klirensa, nekoliko dodatnih plastika i drugacijom dimenzijom guma. 

Tako da to sve treba imati u vidu, kada se stavlja na papir. Tj. gledati sustinu, a ne pecati se na oznake na gepeku (kao 500L Sport i sl.).

Pogledati koja je razlika u ceni vozila B i C segmenta generalno. Druga je stvar sto se pod SUV parolom, savremenim kupcima potura sve i svasta, sa brkanjem svega i nenormalnim cenama. Ali nebitno koja klasa, velicina, segment, bitno je da je to trenutno moda, jbg... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde mogu da se kupe plasticna providna kucista za sijalice u dnu prednjih vrata? Tokom vremena verovatno i zbog loseg kvaliteta, doslo je do pucanja plasticnih jezicaka i malih šarkica na tom providnom poklopcu i sada ga nista ne drzi u vratima, pa prilikom zatvaranja i otvaranja ceo mehanizam sa sijalicom ispadne i visi na kablu.

Da li je neko imao slicnih iskustava i kako ste uspeli da resite?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minutes ago, Natasa Sim said:

Gde mogu da se kupe plasticna providna kucista za sijalice u dnu prednjih vrata?

Kod ovlascenih sigurno (Kole, Kompresor, Auto Garant, moze i kod Bogunovica iako vise nisu ovlasceni). Ako je slucajno deo specifican od nivoa do nivoa opreme, proveriti za svaki slucaj kompatibilnost po VIN u ePeru. A takodje iz razloga jer moze da se desi i da pasuje sa nekog drugog modela. Samim tim da bude dostupnije/jeftinije.

 

Opcija No2, otpadi - proveriti kod ovih poznatijih, npr. Maki Sabac drzi i novije modele. Kontakti u ovoj temi, prelistaj otpozadi za svezije informacije. Pitanje je da li hoce da razdvajaju od tapacira vrata (zavisno od stanja istih):

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/5602-fiatlanciaalfa-romeo-otpadi/

 

Opcija No3, da se mozda nesto uradi u DIY varijanti. Opet zavisno od ostecenja, ako je uopste moguce na tim krtim i tankim plasticnim delovima. 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rajkovicbg

Tesko da ces ovde naci takve. Em ima samo par komada 500X na forumu, em su u pitanju 1.0 T3 FireFly, 1.6 EtorQ, 1.4 MultiAir i 2.0 MultiJet, naravno sve manuelci.

Ako je od pomoci, iz malog mozga se secam da se o kombinaciji koja te zanima kratko pisalo ovde:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/82103-fiat-500x-10-t3/&do=findComment&comment=1620895

 

I da imas testove tih verzija na Auto republici:

https://autorepublika.com/2019/12/26/fiat-500x-treba-li-reci-arrivederci/

https://autorepublika.com/2018/12/25/fiat-500x-1-3-gse-zatezanje-bora/

 

Dok oko realne potrosnje po cepu, uvek mogu da se pogledaju iskustva korisnika iz prve ruke, na Spritmonitoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...