Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Jbg, kad promenim brend koji vozim onda kreće akcija traženja majstora, nekad mi to padne teže nego kupovina auta.
Sa druge strane ima ljudi kojima preporučim vrhunskog majstora na šta oni odmahuju rukom u fazonu "taj je mrgud, neće ni da priča"!?
Pa jbt, a šta misliš zašto je mrgud i neće da priča? Pun mu stojko sveznalica. Lepo dođeš, kažeš šta te muči, ostaviš auto i vratiš sebpo ispravan, ali ni to nekima nije dovoljno.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je za njih zlatno vreme, ovoliko krseva na ulicama i svakog dana samo pristizu jos iz uvoza :D Videli su jednostavno da je brza para na v.servisu, sponi, ulju i to forsiraju, plus svi imaju debele rabate kod dobavljaca delova tako da kad povuku crtu sto bi se reklo za malo posla ili nekog "brzeg-lakseg" na kraju izvuku bas dobre pare, a i retko ko od njih redovno ulaze u sebe ( obuke za novije motore, menjace, dijagnostike, specijalizovane alate) i onda ne zna ili nema sa cim da pristupi nekom problemu. Imao bih da pisem na siroko ali to mozda kada ove postove prebacimo u odgovarajucu temu :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisite slobodno pa cemo prebaciti, generalno razmisljao sam da pisem onaj post duze vreme, al reko mozda su podeljena misljenja. Mada sad kad vidim, definitivno smo maltene svi na istim talasnim duzinama i svi primecuju taj trend kod servisera gde se samo rade neke jednostavne stvari i uzima laka kinta. 

Btw, secate se kako je pre mali servis bio 1000 dinara ? Evo u poslednje vreme ja ne znam dal ima ispod 1500 negde, cak i ovi "manji" servisi gde radi jedan majstor ili dva max, naplacuju po 1500, 2000. :D Ne znam sta se to promenilo u zameni 3 filtera i ulja :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, rkoma1986 said:

Ovaj problem koji sam ja imao se javlja i kod Vagena, PSA i kod svih ostalih, na 1.6THP se desava cesto, obicno je blow off tjst u 80% slucajeva, onaj ko zna 1.6THP motore to moze lako da sredi.

Kada sam uzimao 308SW daleke 2009, hteo sam malo bolju opremu, pa sam najpre odabrao top paket, ali, sa 1,6 VTi motorom, koji pripada istoj (BMW-PSA) porodici kao i taj 1,6 THP. Tadašnji neki šef u "Veranu" (Siniša Tanović) mi lepo reče: "Nemojte taj motor, već smo na takvim motorima u tri nova 308 na malim kilometražama imali istezanje lanca, a da ne znamo šta je uzrok. Bolje za iste pare uzmite malo niži paket opreme, a sa HDI motorom, tu nema greške". I poslušah ga. U kasnijoj deceniji, koliko sam bio "veran" tom vozilu, nikada nisam čuo lepu reč za bilo koju veziju tog BMW-PSA 1,6 motora (a kažu da je sličan bio i 1,4 VTi), a čak su mi o njemu u ovlašćenim servisima u Zemunu (ranije "Tedra", posle "Auto Nena") samo pričali najgore. I to ne toliko zbog lanca (relativno je jeftin), već zbog VANOS-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma pricaju o tom motoru sve najgore, svi zivi, a opet i dalje se ugradjuje a toliko se tada ugradjivao u sve modele, da je to neverovatno :D 

Lanac je tu najmanji problem, uhvatili se ljudi samog lanca a cena je kao za veliki servis.. Gore je ako mora da se otvori motor ili ako mora da se da odredjena svota novca npr za pumpu itd.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet, i o 1,6 HDI 110 (Euro4) su pričali svi sve najgore (da će da mu "rikne" turbina zbog problema sa podmazivanjem), a ja sa njim nisam imao bilo kakav problem skoro 11 godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ide u Mini :D Mislim da ide od tipa 2007 godine sa oznakom motora N14. 

Ide i u BMW od 2011te ja mislim tu je ako se dobro secam N13 oznaka. 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, citavu tu R56 generaciju, od 2007-2014. ili 2015. nisam siguran za tu gornju granicu. To je taj isti motor. Kazu svi da ide kao nevreme, al zato... 

 

image.thumb.png.21e6f5814c010ac55102e284893b8e47.png  image.thumb.png.20a81bfef464ab1965c48a19502e2aa6.png

 

Slike su od poznanika, bas iz Minija... 

 

edit: jedna od interesantnijih zanimljivosti u vezi tog motora mi je, sto na svim bmw/mini forumima, pljuju u fazonu "to je PSA motor, francuski krs", dok na PSA-group forumima pljuju u fazonu "To BMW motor, biiip, govno svileno" :lol: :lol:

 

 

 

 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada sam kopao po netu, nisam nesto mnogo nailazio na probleme sa pucanjem klipa iskreno, ispravi me Horvi ako gresim, znam da smo zajedno trazili.

Vise je bilo, zatezac lanca, lanac, pumpa, blow off ventil, i tako te neke stvari. Cak i na YT gde ima mnogo materijala, vecina klipova je lanac/zamena lanca, istezanje lanca koje poremeti tajming itd.. Bas sam retko nalazio da je pukao klip, al eto, ima slucajeva :D

Na DS3 forumima nigde nisam nasao da je klip nekome pukao. Ima tu i do verzija mislim da je u DS3 isao drugaciji malo motor, od 2011te su ispravili neke probleme, dok kod Minija su moguce te pocetne bolesljive verzije motora bile.. Nagadjam samo, 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam osim tog slucaja poznanika, samo na 1 post naleteo, da je zviznuo klip. Uglavnom su bile turbine, BOV, i pumpa kao najskuplji deo... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj drug u Nemačkoj je kupio BMW 316(f30) sa 1.5 motorom....jel iz iste kuhinje?

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesantno da generalno benzince u bilo kojoj/cijoj grupaciji majstori ne vole. Okej, mislim na turbake, zbog vise komplikacija i zackoljica koje mogu da oduzmu dosta vremena a da uzrok bude banalan (mislim selna creva... Izes ga al je kvar, uspesno otklonjen) i postavi se pitanje isplativosti naplate kroz izgubljeno vreme o kojem i pisete. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/25/2020 at 1:11 PM, moron said:
Ako je 1,5 (sa 3 cilindra?), onda nije porodica "Prince engine"

3 cilindra
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/25/2020 at 1:16 PM, ISV_01 said:
Interesantno da generalno benzince u bilo kojoj/cijoj grupaciji majstori ne vole. Okej, mislim na turbake, zbog vise komplikacija i zackoljica koje mogu da oduzmu dosta vremena a da uzrok bude banalan (mislim selna creva... Izes ga al je kvar, uspesno otklonjen) i postavi se pitanje isplativosti naplate kroz izgubljeno vreme o kojem i pisete. 

Naravno da ne vole jer sada sve više turbaka benzinaca a niko neće doškolavanje da plati nego se uče na sopstvenim greškama i tuđim automobilima.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za TSI u prvim generacijama je bio problem sto u inostranstvu mozes da kupis benzin od 91 oktana, a projektovani su da rade na 95 i vise. Najvise problema oko klipova i karika se javljalo jer je dolazilo do detonacija pre nego sto klip dodje do predvidjene visine kako sam razumeo iz tekstova na engleskom pa ma su materijali trpeli vise opterecenja i pucali. Mozda i kod drugih modernih turbo benz ima slicnih problema...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji zanimljiv prevoz, nisam video do sad. Pozdravljam kupovinu, i šteta što odmah nisi otišao do Savina, kapiram da su oni jedini gde mirne glave odvoziš auto sa servisa. Juniora znam iz viđenja sa Navaka, onaj njegov DS3 ide ko blesav.

 

Uživaj u autu, prava stvar i pravi izbor goriva, normalno.  Vreme je da se svi malo odmorimo od dizela, dosta vala bilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Nidzo, jeste stvarno zanimljiva igracka, totalno te tera da ga vozis i kada nemas realnu potrebu. Slazem se za Savin, stvarno su korektni ispali, to je sve trajalo par dana, kul ekipa skroz, ispricao sam se i sa tim majstorom koji me je uputio kako funkcionisu oni i kakav je princip poslovanja, definitivno prava prica. 

 

Da znas, prija promena posle voznje cadjavca. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...