Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

BMW Concept i4 najavljen za 3. mart

 

201128-bmw i4 c 07.jpg

 

BMW je još ranije zvanično potvrdio da je u pripremi sledeći model u njihovoj ''i'' porodici modela, kao i to da će se taj BMW i4 u proizvodnji pojaviti krajem 2020. (prodaja od početka 2021. godine).

 

bmw i4 c 06.jpg

 

U međuvremenu, saopšteno da će njegova koncept verzija promociju imati sutra (3. marta u 8:15h), a procureo je i set zvaničnih fotografija.

 

201129-bmw i4 c 06.jpg

 

Serijski i4 će biti i jedan od ukupno 25 elektrifikovanih BMW noviteta do 2025. godne, od čega je 12 potpuno električnih.

 

bmw i4 c 05.jpg

 

Inače, kao najava za i4 je poslužio još iVision Dynamics concept sa sajma automobila u Frankfurtu 2017. godine, dok će se proizvodnja serijskog modela odvijati u Minhenu.

 

bmw i4 c 04.jpg

 

U svakom slučaju, ovaj rival Teslinom Modelu 3 će se bazirati na CLAR platformi, dok će prva verzija u ponudi raspolagati sa 390 kW/530KS i litijum-jonskim baterijama od 80 kWh. Radi se o Generation 5 baterijama koje su manje od sadašnjih, pri čemu BMW navodi da će 80% kaapciteta na brzom punjaču moći da se napuni za oko 35 minuta.

 

bmw i4 c 03.jpg

 

Ova verzija BMW–a i4 će od 0 do 100 km/h ubrzavati za oko 4 sekunde, imaće najveću brzinu od oko 200 km/h, uz autonomiju od oko 600 km po WLTP-u.

 

201130-bmw i4 c 02.jpg 201131-bmw i4 c 01.jpg

 

Kasnije stižu i druge verzije, sa različitim nivoima snage i dometom, ali o tome detalji tek slede.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW Concept i4

 

bmw concept i4 05.jpg

 

BMW Concept i4 najavljuje budući serijski električni model i4 koji će se u proizvodnji pojaviti početkom 2021. godine. Takođe, serijski i4 će biti i jedan od ukupno 25 elektrifikovanih BMW noviteta do 2025. godine, od čega je 12 potpuno električnih. Inače, kao najava za i4 je poslužio još iVision Dynamics concept sa sajma automobila u Frankfurtu 2017. godine, dok će se proizvodnja serijskog modela odvijati u Minhenu. U svakom slučaju, ovaj rival Teslinom Modelu 3 će se bazirati na CLAR platformi, dok će prva verzija u ponudi raspolagati sa 390 kW/530KS i litijum-jonskim baterijama od 80 kWh. Radi se o Generation 5 baterijama koje su manje od sadašnjih, pri čemu BMW navodi da će 80% kapaciteta na brzom punjaču moći da se napuni za oko 35 minuta.

 

bmw concept i4 04.jpg bmw concept i4 03.jpg

 

Ova verzija BMW–a i4 će od 0 do 100 km/h ubrzavati za oko 4 sekunde, imaće najveću brzinu od oko 200 km/h, uz autonomiju od oko 600 km po WLTP-u.

 

bmw concept i4 02.jpg

 

Kasnije stižu i druge verzije, sa različitim nivoima snage i dometom.

 

bmw concept i4 01.jpg

 

Na Conceptu i4 se ističe i prednja maska koja se opisuke kao ''inteligentni panel'' u koji su smešteni brojni senzori, kao i veliki zakrivljeni displej u unutrašnjosti (sa tri Experience moda nazvana Core, Sport i Efficient).

 

 

 

topgear.jpg Top Gear video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

supercarblondie.jpg Supercar Blondie video: BMW Concept i4

 

Što se dizajna bubrega tiče kažu da će tako izgledati sledeća Serija 3/4...i uopšte 85% stvari koje vidite na ovom konceptu BMW kaže da sigurno imaju put na sledećim serijskim modelima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: BMW i4

 

Ovaj auto je zvanično koncept, ali je realno očekivati da serijska verzija neće biti mnogo drugačija.

Ima jedan elektro-motor koji pravi 530 konja, pogon je pozadi, uhvati stotku za 4 sekunde - da li je sve to dovoljno da bude bolji od Tesle?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni BMW i4 u proizvodnji od sledeće godine

 

bmw i4 2021 02.jpg

 

BMW je ranije ove godine prikazao Concept i4 kojim je najavio budući serijski električni model i4. Nemci su sada potvrdili da su uprkos problemima koje je izazvao koronavirus spremni za njegovu proizvodnju, a koja će startovati tokom sledeće godine. Serijski i4 će biti jedan od ukupno 25 elektrifikovanih BMW noviteta do 2025. godine, od čega je 12 potpuno električnih. Inače, kao najava za i4 je poslužio još iVision Dynamics concept sa sajma automobila u Frankfurtu 2017. godine, dok će se proizvodnja serijskog modela odvijati u Minhenu. Iz BMW-a navode da su završili opsežno restrukturiranje i adaptaciju fabrike bez komplikacija, što ih je koštalo oko 200 miliona evra.

 

bmw i4 2021 01.jpg

 

U svakom slučaju, ovaj rival Teslinom Modelu 3 će se bazirati na CLAR platformi, dok će prva verzija u ponudi raspolagati sa 530KS i litijum-jonskim baterijama od 80 kWh. Radi se o Generation 5 baterijama koje su manje od sadašnjih, pri čemu BMW navodi da će 80% kapaciteta na brzom punjaču moći da se napuni za oko 35 minuta. Ova verzija BMW-a i4 će od 0 do 100 km/h ubrzavati za oko 4 sekunde, imaće najveću brzinu od oko 200 km/h, uz autonomiju od oko 600 km po WLTP-u. Kasnije stižu i druge verzije, sa različitim nivoima snage i dometom. Na Conceptu i4 se inače ističe i prednja maska koja se opisuke kao "inteligentni panel" u koji su smešteni brojni senzori, kao i veliki zakrivljeni displej u unutrašnjosti (sa tri Experience moda nazvana Core, Sport i Efficient).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako bi trebalo da izgleda električni BMW i4

 

208554-bmw i4 02.jpg

 

BMW je ranije ove godine prikazao Concept i4 kojim je najavio budući serijski električni model i4. Nemci su u septembru potvrdili da su uprkos problemima koje je izazvao koronavirus spremni za njegovu proizvodnju, a koja će startovati tokom sledeće godine.

 

208555-bmw i4 01.jpg

 

Serijski i4 će biti jedan od ukupno 25 elektrifikovanih BMW noviteta do 2025. godine, od čega je 12 potpuno električnih (među njima su i iNext i iX1). Inače, kao najava za i4 je poslužio još iVision Dynamics concept sa sajma automobila u Frankfurtu 2017. godine, dok će se proizvodnja serijskog modela odvijati u Minhenu. Iz BMW–a navode da su završili opsežno restrukturiranje i adaptaciju fabrike bez komplikacija, što ih je koštalo oko 200 miliona evra. U svakom slučaju, ovaj rival Teslinom Modelu 3 će se bazirati na CLAR platformi, dok će prva verzija u ponudi raspolagati sa 530KS i litijum-jonskim baterijama od 80 kWh. Radi se o Generation 5 baterijama koje su manje od sadašnjih, pri čemu BMW navodi da će 80% kapaciteta na brzom punjaču moći da se napuni za oko 35 minuta.

Ova verzija BMW-a i4 će od 0 do 100 km/h ubrzavati za oko 4.0 sekunde, imaće najveću brzinu od oko 200 km/h, uz autonomiju od oko 600 km po WLTP-u. Kasnije stižu i druge verzije, sa različitim nivoima snage i dometom. Na Conceptu i4 se inače ističe i prednja maska koja se opisuke kao ''inteligentni panel'' u koji su smešteni brojni senzori, kao i veliki zakrivljeni displej u unutrašnjosti (sa tri Experience moda nazvana Core, Sport i Efficient).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW će lansirati tri verzije električnog i4

 

208554-bmw i4 02.jpg

 

Kako piše Vrele Gume, BMW i4 za 2022. će biti u ponudi u tri varijante kada bude krenuo sa prodajom, s tim što će kompanija primeniti ustaljene norme koje se tiču nomenklature za električne modele. Po više izvora, uključujući i BMWBlog, Bavarci će inicijalno u ponudu staviti i440 srednjih specifikacija, za koji se očekuje da će koristiti jedan elektromotor, čija će se snaga slati na zadnje točkove. Glasine sugerišu da će raspolagati sa oko 300 konja, ali bi mogao da poseduje ''overboost'' funkciju koja bi u slučajevima preticanja oslobađala čitavih 335 konja.

 

Što se perjanice tiče, očekuje se da ponese oznaku i4 M50 xDrive, kao i da će proći tretman M divizije. Dva elektromotora (jedan postavljen na prednju osovinu) će isporučivati 455KS, tako da će M50 biti jedini u i4 liniji sa pogonom na sve točkove. Za očekivati je i prisustvo ''overboosta''. U septembru 2020. šef BMW Motorsporta, Markus Flaš, rekao je da će performantni i4 poneti ''M'' oznaku. ''Sledeće godine ćemo lansirati prvi baterijski M model u okviru performantnog segmenta, baziranog na i4'', izjavio je Flaš.

 

Međutim, ono što tek treba da bude potvrđeno je ulazna varijanta i4, uz glasine koje sugerišu da će poneti oznaku i435. Navodno, inicijalno će biti lansirane prestižnije verzije, dok će on pristići nešto kasnije. Uprkos tome što je BMW ove godine obelodanio ''Power of Choice'' strategiju, u kojoj kompanija kaže da će ponuditi širok raspon pogonskih opcija za svaki model, nedavno predstavljena serija 4 nije dostupna u plug-in hibridnoj verziji. Projekt menadžer serije 4, Andreas Ederer, potvrdio je da plug-in hibridna varijanta nije planirana ''četvorku''. Čini se da kompanija trenutno nije spremna da kupe modele (serije 2, 4 i 8) ponudi sa električnim priključkom, koji je za sada rezervisan za ''porodično nastrojene'' modele.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni BMW i4

 

210662-bmw i4 02.jpg

 

Proizvodnja treba da počne u trećem kvartalu ove godine, dok debi na tržištu sledi početkom 2022. godine. BMW i4 će raspolagati sa 530KS i do 100 km/h će ubrzavati za oko 4 sekunde.

 

bmw i4 01.jpg

 

Autonomija sa jednim punjenjem baterija od 80 kWh će iznositi oko 600 km. Proizvodnja će se odvijati u fabrici u Minhenu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen BMW i4 M50

 

bmw i4 m50.jpg

 

BMW najavljuje električni i4 u M50 izdanju, koji bi premijeru trebalo da ima 1. juna.

Za početak treba podsetiti da se BMW i4 bazira na CLAR platformi, pri čemu će jedna od verzija u ponudi raspolagati sa 530KS i litijum-jonskim baterijama od 80 kWh. Ova verzija BMW–a i4 će od 0 do 100 km/h ubrzavati za oko 4 sekunde. BMW je ranije najavljivao da će 80% kapaciteta na brzom punjaču moći da se napuni za oko 35 minuta, kao i da će autonomija u zavisnosti od verzije iznositi i do 590 km po WLTP-u. Ranije informacije kažu da će u budućnosti na raspolaganju biti i druge verzije (uključujući BMW M Performance model), sa različitim nivoima snage i dometom. BMW i4 M50 dolazi sa M Sport opremom (sportskiji prednji branik, doterani zadnji branik sa difuzorom), crnim prednjim ''bubrezima'', crnim retrovizorima i okvirima stakala, novim točkovima...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unutrašnjost BMW-a i4

 

214801-bmw i4 04.jpg

 

BMW je prve zvanične slike svog novog električnog modela i4 objavio još u martu ove godine, ali je tada ostao dužan za fotografije njegove unutrašnjosti.

 

214802-bmw i4 03.jpg

 

U međuvremenu, u javnosti su se pojavile i fotografije koje otkrivaju unutrašnjost BMW-a i4, u kojoj se između ostalog ističu digitalni instrumenti i novi iDrive sistem.

 

bmw i4 02.jpg 214804-bmw i4 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW i4 eDrive40 BMW i4 M50

 

bmw i4 2022 13.jpg

 

BMW je objavio dodatne detalje o novom električnom modelu i4, koji će se na početku kupcima nuditi u dve verzije.

 

bmw i4 2022 12.jpg

 

Ovde treba podsetiti da se BMW i4 bazira na CLAR platformi i da ima litijum-jonske bateirje od 80 kWh. BMW navodi da će do 80% kapaciteta na brzom punjaču moći da se napuni za 31 minut.

 

bmw i4 2022 11.jpg

 

Automobil je dugačak 4.785 mm, zapremina prtljažnika je 470 litara, dok koeficijent otpora vazduhu iznosi 0.24.

 

bmw i4 2022 10.jpg bmw i4 2022 9.jpg

 

Na startu će dakle biti ponuđene dve verzije, i to BMW i4 eDrive40 sa jednim elektromotorom i zadnjim pogonom, kao i BMW i4 M50 sa dva elektromotora i xDrive pogonom.

 

214801-bmw i4 2022 8.jpg

 

BMW i4 eDrive40 ima 340KS i 430 Nm, od 0 do 100 km/h ubrzava za 5.7 sekundi, može do el. ograničenih 190 km/h i sa jednim punjenjem baterija prelazi do 590 km (po WLTP-u).

 

bmw i4 2022 7.jpg 214804-bmw i4 2022 6.jpg

 

Sa druge strane, jači BMW i4 M50 raspolaže sa ukupno 544KS i 795 Nm, do stotke stiže za 3.9 sekundi, može do 225 km/h, a domet mu iznosi 510 km.

 

bmw i4 2022 5.jpg

 

U paketu su i zadnje vazdušno oslanjanje, novi DSC sistem, launch control, zadnja kamera, pomoć pri parkiranju, ambijentalno osvetljenje unutrašnjosti, kao i 12.3-inčni digitalni instrument panel uparen sa 14.9-inčnim centralnim infotainment ekranom.

 

bmw i4 2022 4.jpg

 

BMW i4 M50 dolazi i sa M Sport opremom (sportskiji prednji branik, doterani zadnji branik sa difuzorom, spojler na prtljažniku), crnim prednjim ''bubrezima'', crnim retrovizorima i okvirima stakala, 19-inčnim točkovima, M Sport kočnicama, adaptivnim amortizerima, el. podesivim sedištima sa memorijom, a tu su i BMW Driving Assistant polu-autononma tehnologija i head-up displej. 

 

bmw i4 2022 3.jpg

 

Prodaja startuje na jesen, pri čemu BMW i4 eDrive40 u Nemačkoj košta 58.300 evra, dok BMW i4 M50 tamo ima cenu od 69.900 evra.

 

bmw i4 2022 2.jpg bmw i4 2022 1.jpg

 

BMW je inače ovom prilikom najavio i buduću top verziju u gami električnog modela iX. Tačnije, potvrđeno je da stiže i BMW iX M60, dakle M Performance verijanta električnog crossovera. BMW iX M60 će raspolagati sa više od 600KS, a njegova promocija se očekuje do kraja ove godine.

 

 

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: BMW i4 M50

 

i4 M50 nije samo prvi BMW-ov potpuno električni automobil sa sportskim performansama, već je i prvi EV koji nosi poznatu ''M'' značku. Drugim rečima, ako postoji potpuno električni automobil koji će se svideti ljubiteljima vožnje, onda bi ovaj auto morao biti taj. i4 M50 svakako ima dovoljno snage za to jer njegova dva električna motora daju 537 konja koji se šalju na sva četiri točka. Uprkos težini od skoro 2.3 tone, BMW tvrdi da i4 pruža oštro i agilno upravljanje kakvo bi se očekivalo od M modela.

Pogledajte prvi klip da saznate detalje, a u drugom imate i vožnju po krivudavim putevima Alpa kako bi se proverilo baš to oko agilnosti što tvrdi BMW:

 

 

 

autoexpress.jpg AutoExpress:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Minhenu počela proizvodnja električnog BMW-a i4

 

219300-bmw i4 02.jpg

 

BMW je u Minhenu i zvanično počeo serijsku proizvodnju svog novog električnog modela i4, uz podsećanje da je u pripremu proizvodnje u tu fabriku uloženo oko 200 miliona evra. BMW i4 se bazira na CLAR platformi, ima litijum-jonske baterije od 80 kWh. BMW navodi da će do 80% kapaciteta na brzom punjaču moći da se napuni za 31 minut.

 

219301-bmw i4 01.jpg

 

Automobil je dugačak 4.785 mm, zapremina prtljažnika je 470 litara, dok koeficijent otpora vazduhu iznosi 0.24. Na startu će biti ponuđene dve verzije, i to BMW i4 eDrive40 sa jednim elektromotorom i zadnjim pogonom, kao i BMW i4 M50 sa dva elektromotora i xDrive pogonom.

 

BMW i4 eDrive40 ima 340KS i 430 Nm, od 0 do 100 km/h ubrzava za 5.7 sekundi, može do el. ograničenih 190 km/h i sa jednim punjenjem baterija prelazi do 590 km (po WLTP-u). Sa druge strane, jači BMW i4 M50 raspolaže sa ukupno 544KS i 795 Nm, do stotke stiže za 3.9 sekundi, može do 225 km/h, a domet mu iznosi 510 km. U paketu su i zadnje vazdušno oslanjanje, novi DSC sistem, launch control, zadnja kamera, pomoć pri parkiranju, ambijentalno osvetljenje unutrašnjosti, kao i 12.3-inčni digitalni instrument panel uparen sa 14.9-inčnim centralnim infotainment ekranom.

 

BMW i4 M50 dolazi i sa M Sport opremom (sportskiji prednji branik, doterani zadnji branik sa difuzorom, spojler na prtljažniku), crnim prednjim ''bubrezima'', crnim retrovizorima i okvirima stakala, 19-inčnim točkovima, M Sport kočnicama, adaptivnim amortizerima, el. podesivim sedištima sa memorijom, a tu su i BMW Driving Assistant polu-autononma tehnologija i head-up displej.  BMW i4 eDrive40 u Nemačkoj košta 58.300 evra, dok BMW i4 M50 tamo ima cenu od 69.900 evra.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW startovao sa isporukama i4 tri meseca ranije

 

220604-bmw i4 02.jpg

 

Svega nekoliko meseci od kada je prvi proizvodni model BMW i4 sišao sa proizvodne trake u Minhenu, vozila nove linije zvanično su krenula sa isporukama kupcima. Isporuke su krenule tri meseca ranije nego što je inicijalno planirano, dok će kompanija takođe pripremila i prvi iX SUV koji će stići kupcima tokom sledeće nedelje.

 

Zajedno sa iX, i4 modeli signaliziraju novu eru kompanije BMW i postepeno ubacivalje ''i'' oznake svog električnog opsega, nakon vežbanja i ispitivanja tržišta sa i3 i i8 linijama. BMW je usavršio proizvodnu liniju Minhenu za dugoročnije prebacivanje na proizvodnju novih modela, sa verzijama Serije 7, X1 i Serije 5 modela koji će uskoro ući u proizvodnju. Do kraja ove decenije, BMW očekuje da će polovinu svoje globalne prodaje osigurati upravo električnim modelima.

 

220605-bmw i4 01.jpg

 

Prvi i4 modeli dodeljeni su kupcima na posebnom događaju održanom u bavarskoj centrali ovog proizvođača automobila. Vlasnici pozvani da učestvuju u programu baziranom na potpuno lekektričnom salon automobilu. BMW i4 linija dostupna je u dve verzije automobila, od kojih jedna, eDrive40, dolazi sa jednim motorom sa 335 konja i poseduje domet od 590 km, dok je nešto moćnija varijanta M50 duple motorne konfiguracije, sa pogonom na svim točkovima, daje 536 konja. M50 može razviti stotku iz mesta za 3.9 sekundi i putovati 520 kilometara između dva punjenja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolped.jpg PetrolPed: BMW i4 M50

 

Željno očekivani BMW i4 M50 je prvi potpuno električni M automobil, koji se može pohvaliti postavkom sa dva motora sa ukupno 544KS/795Nm obrtnog momenta. Do stotke stiže za 3.9 sekundi, a ima domet do 505 kilometara. Osnovni model i4 M50 kreće sa cenom od oko 75.000 evra, a ovakva varijanta kao na testu je skoro 85.000 evra. Unutrašnjošću dominira novi široki displej infotainment-a, čineći da se automobil iznutra oseća novim i svežim:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: BMW i4 vs Tesla Model 3

 

Svi znamo da je Tesla lider na tržištu kada su u pitanju električni automobili, ali sve je više konkurencije od odavno etabliranih imena u autoindustriji...

Konkretan i4 je M50, koji je opremljen sa dva električna motora koji daju 540 konja. Ima bateriju od 81 kWh, a domet u stvarnom svetu je do 300 kilometara.

Taj auto poredimo sa takođe vrhunskom verzijom Modela 3 jer je ovo Model 3 Performance koji takođe ima dva električna motora, ali ima manju snagu u poređenju sa BMW-om, jer raspolaže sa 480 konja. Dolazi i sa manjom baterijom od 77 kWh, ali njegov domet u praksi je mnogo veći jer može da ide do 430 kilometara pre nego se isprazni.

Kada uđete unutra, oba automobila dolaze sa podjednako impresivnim enterijerom. Kao i kod svakog Tesle i ovde je minimalistički enterijer kojim dominira masivni infotainment ekran na instrument tabli. BMW takođe dolazi opremljen velikim ekranom, iako nije ni blizu onoga što ćete naći u Modelu 3:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar: BMW i4 vs Porsche Taycan

 

Porsche Taycan je postao podrazumevani izbor za električnu sportsku limuzinu jer, pre svega, još uvek se vozi kao Porsche.

Ali, da li bi se to moglo promeniti dolaskom BMW-a i4, posebno u ovoj najjačoj specifikaciji M50 sa pogonom na sva četiri točka? Pogledajte kako izgleda sučeljavanje najjačeg BMW i4 i početne varijante Taycan-a.

 

BMW i4 M50 razvija 536 KS od dva električna motora, može da ubrza od 0-100 km/h za 3.9 sekundi i ima maksimalnu brzinu od 225 km/h. Njegova baterija od 80.7 kWh daje domet 415-520 kilometara, i ima maksimalnu brzinu punjenja od 200 kW. Kao auto je verovatno i praktičniji od Taycana. BMW i4 M50 košta 76.300 evra (na britanskom tržištu).

Ovaj osnovni Porsche Taycan (sa Performance Battery Plus) ima samo zadnji pogon sa 375 KS (469 KS overboost), i 656 Nm obrtnog momenta. Ubrzava sporije od BMW-a. Taycan može da ubrza od 0-100 km/h za 5.4 sekunde, ali sa dvobrzinskim menjačem ima malo veću maksimalnu brzinu od 230 km/h. Njegova baterija od 87.3 kWh omogućava mu domet do 485 kilometara, i može se puniti do 270 kW na sat. Na istom tržištu Taycan košta 91.800 evra sa Performance Battery Plus.

 

Koji je bolji?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: BMW i4 M50 na Autobanu

 

Ovo je prvi električni M automobil - ima dva električna motora (jedan napred, drugi pozadi). Faktički, gledate novu Seriju 4 Gran Coupe u električnoj formi.

Zadnji el. motor daje 313 konja, prednji raspolaže sa 258KS, što kombinovano ovom autu daje 476KS/730Nm. Postoji i opcija sport boost koja u trajanju od 10 sekundi podiže još malo snagu za ukupnih 544KS/795Nm. Taj mod po podrazumevanom podešavanju radi kada se kreće iz mesta, tako da ubrzanje do stotke traje 3.9 sekundi...ali BMW po običaju laže, tj. umanjuje performanse tako da auto ide još brže do stotke: 3.5-3.7 sekundi. Težak je 2.2 tone, od toga 120 kilograma baterija je pozadi. Zato auto ima adaptivne amortizere plus automatsko adaptivno vazdušno vešanje pozadi.

Maksimalna brzina mu je ograničena na 225 km/h. Nažalost je tako jer auto sa lakoćom dolazi do te brzine, uostalom ubrzanje od 100-200 mu traje 8.67 sekundi (što je brže od npr. Taycana 4S Cross Turismo, AMG C63 S, ili tek 0.07 sekundi sporije od Urusa). Kad se uporedi sa najjačim Modelom 3 (glavnom konkurencijom) to je dosta brže jer pomenutom Modelu 3 trebaju 10.12 sekundi od 100-200....mada on onda ide sve do limitiranih 261 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: BMW i4 vs Tesla Model 3

 

4-5 godina je Model 3 mogao da se ''šepuri'' u segmentu potpuno električnih limuzina, ali sada kreće da izlazi konkurencija na tržište kao što je BMW i4:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: BMW i4

 

Potpuno električni BMW Serije 4 Gran Coupe postaje i4. U najjačoj varijanti nosi oznaku M50, ima 543KS i pogon na svim točkovima, a ovakav kao na testu ima 340 konja, pogon samo na zadnjim točkovima i nosi oznaku eDrive40. WLTP domet mu je deklarisan na 587 kilometara:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehouse.jpg ThrottleHouse: 2022. BMW i4 M50

 

Za razliku od modela iX koji je prvi namenski napravljen BMW potpuno na struju, i4 se pravi na istoj platformi kao i standardna Serija 3/4 sa motorima SUS. To znači da su mogli dosta da uštede, pa tako icena ovog auta dolazi veoma blizu cene koju BMW traži i za klasičnu Seriju 3/4, ali....to što je auto na struju napravljen na platformi koja nije osmišljena samo za EV znači da sigurno ima i nekih kompromisa.

Ne, ovo nije prvi električni ''M'' jer je samo ''M Performance'' iako ima više KS/Nm od M3 Competition....ali ima i oko 500 kilograma više:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide: 2022. BMW i4

 

Zasnovan na BMW-u serije 4 Gran Coupe, ali umesto benzina tu je električna energija i velika baterija, plus je i malo skuplji - ali to nadoknađuje ekskluzivnošću i pojedinim upečatljivim elementima dizajna:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: BMW i4

 

Izgleda da su dizajneri uvideli da je forma BMW-a svetinja sa kojom se ne treba igrati. Posle nekoliko ''svemirskih'' električnoh modela sa predaznakom ''i'' stiže i4 , smešten po formi i gran coupe nameni u zonu Serije 4.

Električni pogon treba da naglasi, ali i unapredi legendarnu bavarsku dinamiku vožnje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes: 2022. BMW i4 M50

 

BMW i4 M50 ima 536KS/795Nm iz 2 elektromotora i baterije od 81 kWh... i koliko god jeste ''ubica'' Teslinog Modela 3, problem za BMW je što može biti ozbiljan rival i za klasični M3:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...