Jump to content
FAS Goran
Semi

Idemo dalje - Alfa Romeo 147 TS

Recommended Posts

Nasmeja me, "za sada predjeno 4000km brz vecih problema"
Odlicno izgleda Alfa, i ja odavno razmisljam o Fl verziji samo u Mjt izvedbi :)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepa Alfica, uzdravlju da te sluzi :)

 

Jel potrosio sta ulja za tih 4.000 km?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, MS PK said:

Nasmeja me, "za sada predjeno 4000km brz vecih problema" emoji23.png
Odlicno izgleda Alfa, i ja odavno razmisljam o Fl verziji samo u Mjt izvedbi :)

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 

Pa, tako je ;)

Zezala je elektronika sa starim akumulatorom, palila greske za neke sijalice, greske za ABS/VDC sistem. Sa novim, nista od toga.

Cuje se malo varijator na ponekom prvom paljenju, za sada ga ne diram.

Pustao malo na poklopcu ventila, to sam resio.

I ono sto sada malo zeza jeste prvo paljenje. Ne uhvati odmah, ali ako par puta dam kontakt, pa onda zavrglam pali lepo. Sledece nedelje cu proveriti pumpu i pritisak. Pretpostavljam da je do nje.

Ostalo ok.

 

Iskreno, bas mi se vozio benzinac posle dizela, tako da sam srecan :)

1 hour ago, horvat said:

Lepa Alfica, uzdravlju da te sluzi :)

 

Jel potrosio sta ulja za tih 4.000 km?

 

Da se ne lazemo, jeste. Nekih 0,7-0,8l.

Sipano 10w-60 ulje. Koliko se secam, fabrika kaze i do 0,4l na 1000.

 

@neshaoct 

Opet, nije moglo drugacije :)

 

Edited by Semi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ista boja i motorizacija ko moja bivša,samo je moja bila u nekoj Lusso opremi,sa Winter packom(iz švice,grejanje sedišta) i bez plina....mene je varijator smorio,pa sam ga dao burazeru...
Želim ti puno km!

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala :)

Zamenjene prednje plocice pre neki dan i ociscene dizne. Pumpa goriva ok.

Nakon ciscenja dizni sve super, pali kao mina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao taj motor, voli paznju i ima par mana, taj varijator i taj poklopac ventila ali ono, volim zvuk TS-a kad se zavrti preko 4 soma :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto i nije tesko :) , secam se da sam davno vozio jednu TS 120 i da je bilo pomalo naporno na autoputu... Kada sam posle gledao podatke za taj C510 menjac, 'aj sto je petobrzinac, nego sto ima maltene direktan prenos u petoj (cini mi se 0.92).

Kod danasnjih benzinaca ratio spustaju i na malo preko 0.7 u sestoj brzini, tako da se na crusing brzinama (recimo na 130 km/h) vrte na samo 2600-2700 rpm. Iz razloga jer imaju mnogo veci torque nego ranije, povlace odlicno i iz niskih obrtaja, samim tim i prenosi opusteno mogu da budu duzi. Pri cemu upravo na tim visim cruising brzinama ne trose puno i tihi su.

Ono sto me je jos vise zacudilo kada sam to gledao - maltene identican C510.5 ide u 147 sa 2.0 TS motorizacijom. Jedino je prva brzina malo kraca nego na 1.6, sve ostalo potpuno isto :blink: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste,

Na 100km/h je vec na 3.000 obrtaja, tako da na autoputu i nekim normalnim brzinama je vec na 4.000.

Mozda je resenje sestbrzinac sa 166 2.0ts, ako uopste moze da se stavi, ali nemam volje za tu gimnastiku.

 

Realno, ni ne provodim mnogo vremena na autoputu, uglavnom magistrale do 100 na sat.

 

Digtung na poklopcu ventila se lako resava za relativno malo novca, a ko iole ima smisla, sredice sam.

Varijator je sada ok. Retko kad ga cujem i to samo na prvom paljenju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Semi said:

Jeste, 

Na 100km/h je vec na 3.000 obrtaja

Ako poredis sa ovim novijim malim turbacima, oni na 100 km/h "lizu" 2000 rpm sa gornje strane. Na tim obrtajima (3000 rpm) su vec na 140 km/h. Nikada nisam bio ljubitelj downsize trenda, ali cisto poredjenje koliko se pristup materiji promenio za deceniju i po ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedna, posle duzeg vremena.

Sad ce u avgustu godinu dana, predjeno 17.000km.

Uradjen je veliki servis u nekom trenutku, zamenjeno ulje dva puta, zamenjene zadnje plocice i jedna sajla rucne i to je to. Ranije prednje plocice i ciscenje dizni, to sam vec naveo.

Bas sam zadovoljan.

A9553EF3-852B-487A-81FB-4BD967C5C118.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...