Semi 94 Posted November 8, 2020 Idemo dalje sa trecom Alfom Nikako da izadjem iz ere 147/156/GT, ali ono sto je meni pozitivno - svima je na cajgeru pisalo “Benzina”. Dakle, posle dve 156-ice (prvo JTS, a zatim i V6) i par godina voznje u drugim brendovima, uzeh i trecu Alfu, ovoga puta 147 facelift, sa 1.6 Twinspark motorom od 120 konja. Prethodni auto sam prodao kako bi malo dopunio budzet za stan i bilo je potrebno kupiti nesto jeftino. Pratio malo GT-ove i sedmice, pogledah par primeraka i uzet ovaj auto. Sredinom avgusta. Auto je 2005. godiste, trenutno po satu 165.000km, vec dugo je u Srbiji, kupljen od vlasnika. Placeno relativno malo, sa ciljem da se i nesto ulozi. Od kupovine uradjeno sledece: - atest plina i servis istog - mali servis (odradio sam) - dihtung poklopca ventila (odradio sam) - akumulator Veliki servis je radjen 2018. godine, to kaze i datum na kaisu, ali cu verovatno i ja uraditi za koji mesec. Oprema solidna, distinctive, nema kozu. Tempomat, dupla klima, 4 podizaca, naslon za ruku i sta jos ide. Dobio i zimske tockove. Za sada predjeno 4.000 km i nema vecih problema. U planu je da se odradi i nesto preventivno, svecice, ciscenje dizni... Kasnije, ako sve bude ok i malo oko estetike. Evo i par fotografija: 12 darkman14, Ivan BG, djomla and 9 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7466 Posted November 8, 2020 Nasmeja me, "za sada predjeno 4000km brz vecih problema" Odlicno izgleda Alfa, i ja odavno razmisljam o Fl verziji samo u Mjt izvedbi 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6369 Posted November 8, 2020 Lepa Alfica, uzdravlju da te sluzi Jel potrosio sta ulja za tih 4.000 km? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9492 Posted November 8, 2020 Opaaa Semi, Alfa opet čestitam 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Semi 94 Posted November 8, 2020 (edited) 1 hour ago, MS PK said: Nasmeja me, "za sada predjeno 4000km brz vecih problema" Odlicno izgleda Alfa, i ja odavno razmisljam o Fl verziji samo u Mjt izvedbi Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Pa, tako je Zezala je elektronika sa starim akumulatorom, palila greske za neke sijalice, greske za ABS/VDC sistem. Sa novim, nista od toga. Cuje se malo varijator na ponekom prvom paljenju, za sada ga ne diram. Pustao malo na poklopcu ventila, to sam resio. I ono sto sada malo zeza jeste prvo paljenje. Ne uhvati odmah, ali ako par puta dam kontakt, pa onda zavrglam pali lepo. Sledece nedelje cu proveriti pumpu i pritisak. Pretpostavljam da je do nje. Ostalo ok. Iskreno, bas mi se vozio benzinac posle dizela, tako da sam srecan 1 hour ago, horvat said: Lepa Alfica, uzdravlju da te sluzi Jel potrosio sta ulja za tih 4.000 km? Da se ne lazemo, jeste. Nekih 0,7-0,8l. Sipano 10w-60 ulje. Koliko se secam, fabrika kaze i do 0,4l na 1000. @neshaoct Opet, nije moglo drugacije Edited November 8, 2020 by Semi 2 neshtry and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 13034 Posted November 8, 2020 Ista boja i motorizacija ko moja bivša,samo je moja bila u nekoj Lusso opremi,sa Winter packom(iz švice,grejanje sedišta) i bez plina....mene je varijator smorio,pa sam ga dao burazeru...Želim ti puno km!Sent from my motorola one macro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Semi 94 Posted December 3, 2020 Hvala Zamenjene prednje plocice pre neki dan i ociscene dizne. Pumpa goriva ok. Nakon ciscenja dizni sve super, pali kao mina. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 653 Posted December 3, 2020 Imao taj motor, voli paznju i ima par mana, taj varijator i taj poklopac ventila ali ono, volim zvuk TS-a kad se zavrti preko 4 soma 2 horvat and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 15951 Posted December 4, 2020 Sto i nije tesko , secam se da sam davno vozio jednu TS 120 i da je bilo pomalo naporno na autoputu... Kada sam posle gledao podatke za taj C510 menjac, 'aj sto je petobrzinac, nego sto ima maltene direktan prenos u petoj (cini mi se 0.92). Kod danasnjih benzinaca ratio spustaju i na malo preko 0.7 u sestoj brzini, tako da se na crusing brzinama (recimo na 130 km/h) vrte na samo 2600-2700 rpm. Iz razloga jer imaju mnogo veci torque nego ranije, povlace odlicno i iz niskih obrtaja, samim tim i prenosi opusteno mogu da budu duzi. Pri cemu upravo na tim visim cruising brzinama ne trose puno i tihi su. Ono sto me je jos vise zacudilo kada sam to gledao - maltene identican C510.5 ide u 147 sa 2.0 TS motorizacijom. Jedino je prva brzina malo kraca nego na 1.6, sve ostalo potpuno isto . 2 Branislav and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7466 Posted December 4, 2020 Ali zato 2.0ts dodje do 200 za cas Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Semi 94 Posted December 4, 2020 Jeste, Na 100km/h je vec na 3.000 obrtaja, tako da na autoputu i nekim normalnim brzinama je vec na 4.000. Mozda je resenje sestbrzinac sa 166 2.0ts, ako uopste moze da se stavi, ali nemam volje za tu gimnastiku. Realno, ni ne provodim mnogo vremena na autoputu, uglavnom magistrale do 100 na sat. Digtung na poklopcu ventila se lako resava za relativno malo novca, a ko iole ima smisla, sredice sam. Varijator je sada ok. Retko kad ga cujem i to samo na prvom paljenju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 15951 Posted December 4, 2020 5 hours ago, Semi said: Jeste, Na 100km/h je vec na 3.000 obrtaja Ako poredis sa ovim novijim malim turbacima, oni na 100 km/h "lizu" 2000 rpm sa gornje strane. Na tim obrtajima (3000 rpm) su vec na 140 km/h. Nikada nisam bio ljubitelj downsize trenda, ali cisto poredjenje koliko se pristup materiji promenio za deceniju i po . 3 neshtry, Reacher Gilt and Semi reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Semi 94 Posted July 30, 2021 Jedna, posle duzeg vremena. Sad ce u avgustu godinu dana, predjeno 17.000km. Uradjen je veliki servis u nekom trenutku, zamenjeno ulje dva puta, zamenjene zadnje plocice i jedna sajla rucne i to je to. Ranije prednje plocice i ciscenje dizni, to sam vec naveo. Bas sam zadovoljan. 3 MS PK, PremieRacing and Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites