Jump to content
FAS Goran
trciskoci

Fiat Nuova Tipo 1.4 16v - trese kad se naglo stisne kvačilo?

Recommended Posts

Pozdrav svima! 

Imam pitanje za druge vlasnike Fiat Tipa 1.4b HB, posto sam i ja vlasnik jednog. Uzet nov na sajmu 2019 Street model. Da li se i vama javlja da kada krecete u prvoj i naglo pritisnete kvacilo, ceo auto se zatrese? Bio sam kod ovlascenog i NARAVNO kazu to je tako ovog ovog modela.

 

 

Edited by neshaoct
split Topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izrazeno je kada se mili u koloni. Fazon je da kada stisnem kvacilo dok se motor jos zalece,onda se to desi. Znaci recimo 1500 rpm. Ima se osecaj kao da ce se kvacilo raspasti. Ako se kvacilo razdvaja,nema mi logike da se tako ponasa. Ako niko drugi nije zapazio ovo,znaci da moram da insistiram da se resi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kod mene je tako. Pisano je ranije u ovoj temi, pretraži. Čini mi se u početku više bilo sada se retko desi takva situacija, ili sam mu se prilagodio. Ali baš ta situacija kada se stisne kvačilo u prvoj a auto je još u poletu čuje se tak tak tak, ne trese se auto samo se čuje. Ne sećam se dal se još neko javio sa tim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@trciskoci

 

Opšte stvari oko garancije:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/70329-fiat-garancija-usluge/

 

Ne mora se ići samo u ovlašćeni gde je auto kupljen, već se ista prava imaju u bilo kom ovlašćenom servisu.

Valjalo bi sa što manje kilometara na satu otići u konkretnom slučaju jer postoje sledeće stvari koje ne podležu garanciji:

 

- Usluge redovnog održavanja, zamene ulja, filtera ulja, filtera vazduha, filtera goriva, filtera putničkog prostora, punjenja klima uređaja.
- Komponente izložene trošenju i habanju: delovi koji se troše i habaju (komponente koje zahtevaju periodičnu zamenu): pneumatici i točkovi / poklopci točkova, svećice / grejači, spojnica, kočioni diskovi i pločice, akumulator, vetrobran, prskalice za pranje termičkog stakla / farova, metlice brisača, papuče zadnjih kočnica, doboši, remenje (izuzev remena razvoda prema ograničenjima opisanim u Uputstvu za upotrebu uz vozilo), amotrizeri, osvetljenje (unutrašnje i spoljašnje), osigurači, kompletan izduvni sistem (izuzev kontrolnog sistema emisije izduvnih gasova, katalitičkogi konvertora sa filterom čestica), ulja, filteri, geometrija točkova.
- Karoserija: Zaptivači, točkovi, cilindri sa ključevima, ručice, šarniri, rasveta i plastične komponente, lampe, obojeni delovi i obloge enterijera, stakla, strugači, kederi i zaptivke stakala na vratima (izuzev na krovu) obloge enterijera i tekstilne presvlake: vrata, sedišta, podova, pragova vrata i motorskog prostora. Oštećenja usled udaraca, vatre i provalnih krađa, ogrebotine, risevi i hemijska oštećenja.
- Ostalo: Naknadno ugrađene komponente i oštećenja nastala postavljenjem neoriginalne opreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@trciskoci Zamoliš u tom ovlašćenom servisu da ti to isto pokažu na drugom Tipu pa uporediš dal je baš isto tako. Kupio si nov auto šta ima da trese. Ne znam u kom ovlašćenom si bio ali znam sigurno da u AK Kole imaju dosta auta,rade i renta car. Tako da ne verujem da će biti problem da uporediš 

Edited by dach@

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/1/2020 at 1:27 PM, neshtry said:
Po mome,korpa kvačila

Mislim da znam o čemu priča, ali ne mislite na isto. Ima automobila gde se oseti jak cim kad se ne sinhronizuje šaltanje na skoro perfektan način, imao sam takvih par slučajeva. Ne pomaže tu ni zamena seta kvačila, jednostavno je tako... kao što se kod nekih automobila više oseti motorno kočenje i više "cimne" kad se naglo pusti gas.
Naravno, sve ovo pod pretpostavkom da sam ja dobro razumeo problematiku.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da nije do sinhronizacije, vec se u nekim slucajevima cuje cudan zvuk vec na samo stiskanje kvacila dok je auto u kretnji.

Bila je slicna prica i za 500L sa istom motorizacijom. Secam se da se pisalo na forumu pre par godina, a i da sam slucajno zakacio da dodjem na jedan skup, gde je kolega sa 500L svratio sa tim problemom. Probao sam taj auto, upravo tako se manifestovalo, a recimo to nisam uspeo da "reprodukujem" na bivsem sluzbenom 500L.

I kod Tipa i kod 500L sa 1.4 atmo su FPT-ovi C514.6 menjaci - pokusaj mozda pomocu Search na toj temi o L, ne secam se kako se zavrsilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo. Izgleda da ipak postoji neki problem sa kvačilom, pre neki dan sam osetio da trese kad krećem, prvo sam mislio da mi proklizava na usponu vlažno je ali izgleda da jok, ali u narednoj vožnji nisam osetio..... Sad još nisam pametan ali s obzirom da su se javljale reklamacije sumnjičav sam. Interesuje me, da li problem sa kvačilom može povremeno da se javlja, ili kad krene krene... Ne mogu sad otići u servis kad se ne oseća, šta da kažem majke mi treslo je... Čekaću još, ako jeste učestaliće... Nadam se da neće biti nekih zezancija oko reklamacije koliko se sećam bilo je jedno iskustvo sa otkazom na 16.000 i brzom zamenom. Videćemo... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros pitam kolegu kako te služi Tipo?

Inače, kupio par meseci posle mene. Takođe 1.4.

Kaže, super ali ludio sam prvih par meseci dok sam navikao da mi kvačilo ne cima u prvoj i drugoj.

Isto je kod svih nas, takvo je.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U subotu upalio check engine lampicu.
Pozvao AutoMig, konstatovali kvar senzora pozicije kvačila. Zamenili danas. Sve ok, mada se ni pre toga u vožnji nije ništa primećivalo.
Još jedna korektno rešena stvar u garanciji, lepo iskustvo za sada sa Auto Mig servisom.
Nadam se da je to to od početnih bubica što se tiče auta.
 

Edited by Ivan
Sredjen format, skinut TT potpis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako. Pored senzora kvacila, isto vazi i za senzor nozne kocnice. Pozicionirani su odmah iznad pedala i na udaru prasine i vlage od obuce.

Desi se da zabrljave, a uglavnom pomaze i najobicnije ciscenje Contact Cleanerom i to radi bez problema godinama. Bas banalna operacija koju moze svako i da dijagnostikuje i da sam uradi, skidaju se na zakretanje. Pricam naravno za kasnije, za odrzavanje u samostalnoj reziji.

Pri ruci mi je bas jedan senzor pedale sa Nuova Bravo, slicna prica je i za druge modele:

 

IMG_20210722_223127.thumb.jpg.cf969a8fc952046b7dda5e31aed773c4.jpg

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se nakon zamene ovog senzora izgubilo ono seckanje iz prve u drugu i obrnuto.

Nisam obraćao pažnju na to jer sam mislio da tako treba, ali sad definitivno ne mogu da ga nateram da cimne kako god da pustim kvačilo.

Da li je do senzora ili ovog učenja koje su mi rekli da mora da se odradi nakon zamene senzora ne znam.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...