Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

On 10/13/2021 at 8:41 PM, python said:

Ako nekoga zanima, danas obavio prvi servis posle godinu dana. 6900 km, ulje i filter, filter vazduha i polena i rad, 14200 din, AUTO MIG Niš

Zbog ovakvih cena redovnog odrzavanja ja sam skroz u fazonu da, ako ikada kupim nov automobil, se odreknem garancije i odrzavam u sopstvenoj reziji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

4000 din polen filter, preterase, ali bas ga preterase :blink: .

Evo gledam konkretno za Tipo - odlicni UFI (da ne gledas najjeftinije), u Euroautu sa nasim forumskim popustom ne bi izasao ni 800 din:

 

Untitled.thumb.png.014d453f4af1acb2b54b9d3d78baa6fc.png

 

Ispade da je cena parceta papira sa (mozda) karbonom ista kao za 3l ulja, koje je jos i korektno sa cenom, oko 10 EUR je litar KPE ovako. Cak ni ruke nisu skupe za ovlasceni.

Filter ulja 4 puta skuplji od UFI-ja, filter vazduha 2.5 puta:

 

Untitled.thumb.png.68247bd20951c01b1d44d444ef0913a7.png Untitled.thumb.png.5dab5f9c76713fa070a553cb5e548816.png

 

Summa summarum, ulje i ruke korektno za ovlasceni. Filteri dranje :) - 2.5, 4 i 5 puta skuplje od dobrog aftermarketa.

Ne navode na fakturi, a ne bi bilo lose sacnuti i sta ovlasceni guraju pod OEM znackom ;) , neki put zna da bude i ista stvar .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Utorak odradio servis kod Radulovica, 4lit Selenia KPE=4692din+filter ulja(pazi sad) 2092din,rad 1836 din=8620din.U Kompresoru je14200 sa svim filterima,Kole malo preko13000,Stojanov 13660,Autogarant 8920 ulje i filter ulja.Pošto od obećanog džabe servisa nije bilo ništa, samo rad je džaba a delovi oko 11000, odem kod Radulovića i uradim.Inače po planu održavanja na prvom servisu se menja samo ulje i filter ulja,jedino su Radulović i Autogarant to sami naglasili, ostali se prave blesavi!Filter klime i vazduha zamenio sam,više me ovlašćeni neće videti,jebeš garanciju!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam 15000 din plaćao u Porsche-u ulje, filter ulja i filter vazduha za Polo 1.2 još 2008., tako da je ovo džabe

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, Drasko bgd said:

više me ovlašćeni neće videti,jebeš garanciju

Mislim da ti se vise isplati da im trazis ponudu u skladu sa planom odrzavanja i da ne platis nista van toga (osim ako te ne obaveste da nesto zaista treba ili bi trebalo.. Znaci konsultacija) nego da rizikujes garanciju celog automobila. Vazda su servisi uzimali kintu za mali servis... Cek da vidis za veliki servis tek :)

 

Moj savet - trazi ponudu u skladu sa planom odrzavanja i to da se uradi. Sve van toga odbijes ako te nisu konsultovali. Jbg, skuplje nego da odradis sam ili kod svog majstora... Al sta ako nesto fabricki zakaze pa skuplja dara nego mera... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
57 minutes ago, ISV_01 said:

Cek da vidis za veliki servis tek :)

Cena prava sitnica, za 1.4 benzinca cca 60.000 din (500 i kusur EUR), sa svecicama. Kacio sam kada sam trazio ponudu od Bogunovica za veliki servis pre neku godinu.

Motor jeste MultiAir Turbo od 140 KS i 230/260 Nm (Sport mode, MultiAir elektro-hidraulicni razvod, turbo, intercooler, plivajuci zamajac) - ali je osnova 1368 ccm i masa stvari kod redovnog odrzavanja je bas jeftina, jer se poklapa sa najobicnijim atmosfercem na tom bloku. Sto se moze videti po nazivima delova za 500L, Punto :).

Od krajnje cene samo treba odbiti ulje koje ne bih zeleo (KPE ili Helix HX7 ECT), posto su gore na vrhu specificirali oba. A sada moze da bude samo skuplje (ovde je KPE 900 din/l):

 

732217622_b2.jpg.fb66fb53a051b7b97444574d5d858eed(1).thumb.jpg.03b876f374a7c565fc04c7a7791253c0.jpg

 

Uradio isto to kod Gorana za oko 200 EUR, 2.5 puta jeftinije. Sa garancijom na uradjeno, ako se kod njega rade mali servisi (koji su cca 60 EUR).

Po navedenim cenama za mali servis kod ovlascenih, sa dobrim delovima u aftermarketu ostaje ti cisto 60 EUR. A sta na atmo 1.4 ima skupo da se pokvari u garanciji :) ?

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, Ivan said:

A sta na atmo 1.4 ima skupo da se pokvari u garanciji :) ?

Zasto bi iko sa autom u garanciji dolazio do pomisli tog tipa (ako je fabricki pokriveno)? 

 

Za cenu velikog servisa sam i pretpostavio da ce biti kao moja 3 velika i mala ujedno (mozda bez ruku doduse), ali cisto da clan ima neki vid informacija koje se u temi nalaze. 

 

Uostalom, sta se ja tu pitam, nit sam dao svoju lovu i uzeo kredu za njegov auto da bi odbio servisiranje njegovog auta u ovlascenom radi zadrzavanja prava na garanciju, valjda covek zna sta mu je ciniti :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde vidis da ovde bilo ko kome prica sta da radi ;) ? Svako ima svoju racunicu i zadovoljstvo, da je drugacije ne bi skoro svi u diskusiji vozili razlicite motorizacije.

Cisto drugarski caskamo i poredimo po stavkama koje su razlike u cenama ovlasceni/aftermarket, pocelo je od posta da je mali servis za 1.4 atmo skocio na 120 EUR.

A onaj moj komentar je da na garantni period das 300 EUR vise za redovne servise, a sta na novom i jednostavnom 1.4 atmo motoru moze da se pokvari za te pare i koja je verovatnoca? Ne u smislu da bilo kome "solim pamet" sta da radi, daleko bilo. Da, znam par njih da je imalo problema sa kvacilom (mozda neka losa serija), nista drugo mi ne pada na pamet.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za 4god.kolika je garancija treba dati oko 500- 600e +-,za servise,svaki servis sa kvalitetnim delovima ne prelazi 50-60e.Pitanje je da li će biti neki kvar od 300e u cugu,a i ako bude delova za Fiata onoliko!Posebna je priča oko natezanja za popravke u garanciji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bliži se drugi mali servis a sa njim i istek dvogodišnje garancije. Pošto ne vidim razlog odlaska u ovlašćeni servis (200km tamo i natrag) za taj posao, kupio bih potrebne delove i kod drugara mehaničara zamenio sam. Trenutno sam u Novom Sadu pa me interesuje, ako neko zna, kod koga je to najpovoljnije kupiti (ulje i filter, filter vazduha i kabine)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...