Jump to content
FAS Goran
DraganUS

Servisi za automobile van Fiat grupacije

Recommended Posts

U sustini je to odlican motor cim trpi takvo neznanje majstora. Majstorima je tipicno biiip sve o cemu nemaju pojma. 

Ne moraju uopste da imaju iskustvo sa necim da bi ocenili da je biiip, cim nemaju iskustva sa necim znaci da je biiip :D 

 

Pravi majstor je mitsko bice danac izgleda, zamenu ulja i filtera znam da mogu odraditi skoro bilo gde, a za ozbiljnije stvari tacno da ne znas gde bi otisao, cuo sam da milutinac ima dobrog majstora, pa eto zlu ne trebalo za neki kompleksiniji problem da se nadje.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na netu ima tooooooooooooliko materijala o ovim motorima, toliko podataka, mnogo DIY stvari, znaci stvarno neverovatno koliko je je opsirno sve.. YT posebno, konkretno za ovaj problem od 207, 208, DS5, C5, nalazio sam svakakve klipove gde objasnjavaju kako se sredjuje, testira itd itd.. Vise nego za bilo koju Alfu ili Fiata, jedno 5x vise. 

Stvarno ima bas mnogo materijala i ocekivao sam da znaju ljudi da rade ovde, ali jebati ga, nije dizlo bajo moi, sta si kupio to njesra.. :D 

Ovaj motor je isao u 207, 208, C5, DS3, 4, 5, Minija, ne znam gde sve ne, ali nije 1.6 HDI ili 2.0, to ih jebe :D

 

Konkretno za tog Blazu, udjes na Citroen forum, druze moj.. Pa covek ima svoju temu, gledaju ga ko bozanstvo neko tamo, al jbg, trebao turbo da se skida, da se mere pritisci, ovo ono.. Jbg, nije laka lova, mora mozak da se ukljuci i pazuh da se oznoji :D

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, dekirs said:

Konkretno za tog Blazu, udjes na Citroen forum, druze moj.. Pa covek ima svoju temu, gledaju ga ko bozanstvo neko tamo, al jbg, trebao turbo da se skida, da se mere pritisci, ovo ono.. Jbg, nije laka lova, mora mozak da se ukljuci i pazuh da se oznoji :D

Bio sam 2 puta kod njega sa tvingom. Jednom mali servis, drugi put koska sa moje strane, trazenje problema itd. Auto je na kraju odvezao slepom na registraciju jer je istekla dok sam cekao da zavrse... Vise je bio parkiran tamo nego sto su radili. Jedan isti izgovor dobijem vise puta. Mislim da nisu prevaranti, nego kako se kaze "ne laze nego odlaze". U svakom slucaju od vise ljudi sam cuo da previse zavlace, a da ranije nisu bili takvi. Inace majstori koji rade kod njega su bas prijatnini i ok momci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dale Znas kako ja to kapiram, dodjes mu ti ili ja evo npr turbo baca gresku, ne pise tacno sta treba da zameni, nego moze biti vise stvari, treba vremena da se zanima oko toga.. E sad, on to moze da naplati, 50,60e npr, ooootelice se dok ne nadje sta je problem, potrositi ceo dan, ako ne i dva.. Sa druge strane ima opciju da uradi par malih servisa po 2000 dinara, zameni koju sponu, viljusku.. Ako mu uleti kvacilo neko, milina, easy money, zna sta je, zna kako i onda nece da prihvati tvoj i moj auto ili prihvati pa odlaze i moli boga da se iznerviras i dodjes po auto. To je vecina danas, tako rade, videli su gde je lova i ne moze me niko ubediti u suprotno, jer nema kod kojih majstora nisam bio. Opet nisu svi, imao sam dobra iskustva sa Goranom, Branom, evo sad i Savin je odradio kako treba sve...

 

Sa druge strane imas ove sto kazu, u guzvi smo, nemamo vremena ( a isto si zakazao termin ), gledaju da te odjebu na finjaka, a nece da kazu mi samo cepamo filtere, ulje, diskove, plocice.. Meni to tako izgleda. Ne sumnjam da neki znaju od njih da rade i rese problem, daleko od toga.. 

 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 

 

pritom je sve drugo problem, a ne oni sami. 

Kupis high end PSA proizvod, odes u renomirani PSA servis i umesto da im bude drago sto rade malo ekskluzivnije masine, zanimljivije, sto u neku ruku i mala reklama za sve koji vide i cuju (da znaju da rade), a ono bude maltene "a sto ti druze nisi kupio 307 hadeji", jer to znaju da krpe :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znao sam da na turbo benzincu sa 180k mora biti nesto, odvojio pare, ocekivao sam pumpu mozda posto im je to problem ili sam motor, al eto ispade najbolje turbo zviznuo. Nema ko nije radio turbo na ovoj kilometrazi posebno na turbo benzincu, tako da nisam puno iznenadjen.. Vise su me zabolele dizne na cuvenom 2.0 mjet motoru sa 160k na satu :D 

 

@vagenovac Ma kakvi, znas kako to ide kad je nesto retko, dobijes celu mantru: "ma ti motori su losi, to je BMW govno, mnogo problema imamo, ne mozes da verujes, znaci glavu radimo treci put, trose ulje, imaju problema bas mnogo".. Onda ide moje pitanje pa dobro jel mozemo da pogledamo bar.. - "ma veruj mi prodaj ti to, mislim mozemo mi pogledati, ali evo, evo ( pokazuje prstom ), radimo treci put glavu, ne moze lepo da se obradi, kupi ti 1.6 HDi, prodaj to".. :D

 

Nisam pitao za misljenje, pitam da li moze da se sredi ili ne, ali dobro.. Srbistan, ovde dva brata drze celu drzavu, sta onda ocekivati.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima odlican servis za PSA grupu  premda mislim da vise radi renoe, ali na zalost, u Opovu. Mi smo odrzavali sluzbene Dacije ali radi i Vagene. 

Imaju sve za PSA grupu. 

AS Slavkovic, majstor Boki je glavni, broj je 0637045366. 

 

Mozda nekome zatreba, ljudi ok, zaista pedantni i ok sa cenama. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au tek to za bmw motor pokazuje koji su degenerici.

To bmw govno je toliko lose, da PSA ni tada, a ni sada nije imao nista bolje, a i dalje ne odustaje od tog motora i gura ga u sve top modele, u nekim verzijama ide cak i do 270ks iz 1.6 motora.

 

Pogotovo je hit sto se svi delovi za to "bmw govno" prave iskljucivo u PSA fabrici, dakle i za bmw i za PSA, samo sto bmw preuzima sve komponente i onda ga sastavlja na svojim trakama.

Idejno je taj motor makar pola-pola, ali da skrnavi majstor ima veze sa zivotom uzeo bi i popravio "govno", a ovako moze samo da lupa gluposti jbg.

 

Pritom je motor toliko los da se uz dizanje snage i zadovoljavanje strozih izduvnih normi pravi od 2006, a do 2014 je osvojio 8 uzastopnih nagrada za motor godine.

A ne mislim da je nagrada za motor godine apsolutni pokazatelj kvaliteta, ali bas 8 nagrada jedna za drugom, to je ipak izvanredno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako smem da se nadovezem, s majstorima je upravo tako kako pises, ako ne i jos gore.

 

Bilo kakav problem koji trazi pretragu i nije tek zamena zamenskih ili redovni servisi se eskivira, ali i zavlaci.

 

Razlog je sto svi prakticno danas voze (povecao se broj automobila generalno) i svi vose polovnjake i majstori generalno imaju posla sto i vidimo po "terminima", cekanjima itd. Posto ni oni nisu mutavi skontali su da za vreme dok cerupaju tvoj ili moj auto mogu da zamene gomilu toga u redovnim i poznatim zahvatima.

 

Naravno, ima i ok majstora, kao sto vidimo. Iako ti pricas o BGD, za ns i okolinu ne znam sta bih rekao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zakazem ti ja kod Babica (BMW). Procitam gomilu lepih koment po netu. Sreda 10h. Odem ja lepo, dodjem ispred, zovem.... javlja se tek probudjeni tip i kaze ajaaaaaoj. Pa ja sam skroz zaboravio, a i brat mi se sinoc operisao, a sta smo ono bese imali? Ja se nesto mislim, a sta mozemo imati, a da ti ne treba dizalica.... Pa 2 auta su mi sad na dizalici radim velike servise. Ja reko, oook, nije frka jel mozes sutra? Kaze Babic aj za 2-3h. Druze, svako ima svoje obaveze, posao, nd mogu se vozikati po Borci ko budala. Jel mozes sutra? Ajde, javljam ti rece Babic....ni traga ni glasa. Eto, fensi servis, sve pedanterija, a osnovna stvar ( sveska i olovka se nema ) pa i kad se desi slucaj neki uzmes pa javis tom idiotu koji ce ti dati pare da ne dolazis, ne trosis vreme i zivce, a ne totalni bol u k.

 

 

Edited by neshaoct
prebačeno / tehnička napomena

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Gornjem Milanovcu ima lik sto servisira bmw-a i drzi otpad za istog. Pre bih zapucao tih 100km u jednom pravcu,pre toga se dogovorio sa covekom da ti da dobar zamajac sa ugradnjom i resis to.kolegi je montirao polovan set kvacila i zamajac vozio je 3 god,prodao auto bez ikakvog problema je bilo sve.

 

 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod kojih majstora si bio ako nije tajna.
Pošto je auto lepo očuvan, vidi se da uživaš u njemu, moj savet je da se ne zezaš sa remontima i ostalim zezancijama već samo novo, pogotovo kad su menjač I zamajac u pitanju.
Jbg, skupo je al vredi I bićeš miran. Ipak je to dosta konja i veći obrtni moment tako da se sa tim nije igrati.
Kad već sređuje, sredi kako treba i dugo ćeš biti miran.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Servise ne znam jel smem da ovde pominjem posto ima za njih podforum al evo recicu pa nek se premesti. Bata, Babic, Bmw Plavi mehaniks. 

Spomenuo mi je kolega @dellasda on ide kod nekoga u Gornji Milanovac. Jel zna neko od Vas ime tog servisa ili da cekamo dellas-a? Polovan zamajac ako majstor garantuje za njega sto da ne, isproba se odmah.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Licno poznajem tog Dejana,lose iskustvo imam sa njim.Drugar je uzeo nekog e46 od njega 318d,dao mu senika u zameni,navodno daje mu garanciju na motor godinu dana i da se dizna cuje.Da bi stvar bila banalna on navodno ne moze naci diznu nigde,mi lepo nasli u kum serivsu tamo odvezli auto,zamenjene sve 4 dizne,auto isto radi.Motor rastavljen i u haosu je bio,znaci 2 klipa skoro zaribala,blok motora i kad bi se hilznovao ne garantuju da moze biti u 0,glavu neko radio ,tj verovatno on i lose uradjena,cak je stavio zamajc od 136ks na njega.Sve u svemu na kraju se svelo da mu je auto vracen,po njegovoj zelji sa raskupusanim motorom ,ovaj njemu vratio senika i sta se desilo drugar pukao 400e na tom bmw-u.Pre bih ti preporucio Dada od njega.Mozes i da uporedis cene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dado je poznat po postenju :D ja sam cuo sve najgore o njemu...licno meni je pokusavao da uvali drugu tirbinu a samo je ventil na mojoj otisao, reseno za 20eur i auto presao jos 60k i prodat tako.

 

Sto se Dejana tice posten je, barem prema meni dosao sam preko preporuke, utegao mi je ceo e39 za male pare slikao svaki deo koji je zamenio , rabate prebacio na mene izaslo me smesno jeftino. Drugaru resio na e60 535 probleme za koje su mu rekli da su obe turbine za 50ak eur , isto neki vakumi. Iz tvoje price vidim da je vratio auto, godinu dana garancije za 20god star auto gde to ima.... Ne znam ja samo izlazem svoje iskustvo

Edited by dellas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...