clockwork_orange 462 Posted October 25, 2020 (edited) Par pitanja ukoliko neko moze da pomogne 1. Da li je moguce povecati nosivost auta da li postoje jace opruge/ gibnjevi? Bavim se gradjevinom pa cesto vucem dosta materijala, znam da treba da kupim kombi ali u Beogradu ne postoji parking tako da je Panda idealno resenje 2, Da li je moguce ubaciti samo instrument tablu sa obrtomerom ili treba menjati instalaciju module ? Posle vise godina voznje dizela nikako da se naviknem na tih rad i mnogo obrtaja 3. Da li je moguce promeniti menjac u automatski Posle 10 godina voznje automatika manuelni dodje arhaican Edited October 26, 2020 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5301 Posted October 26, 2020 1. Da 2. Ne znam 3. Ne, tj. nikako se ne isplati. Za manje para ćeš još dve Pande kupiti nego tu prepraviti na a/t Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 252 Posted October 26, 2020 @clockwork_orange, a zasto ne kupis automatik (svaka Panda169 sa automatskim mjenjacem ima obrtomjer) i uradis prepravku na teretno? ili vec imas klot pandu bez obrtomjera... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Šajbi 43 Posted October 26, 2020 Što se tiče pitanja broj 1, moje mišljenje je da njemu treba da priđeš maksimalno oprezno i da je, i pored svih izazova koje imaš sa parkiranjem, najbolje da potražiš vozilo koje ima veću nosivost, a samim tim i veće gabarite. Mislim da je najbolji način da povećaš nosivost postojećeg vozila tako što ćeš smanjiti masu neopterećenog vozila (npr. izbacivanjem nepotrebnog sedišta ili na neki drugi način). Nepotrebno je reći kolikoj opasnosti izlažeš sebe i ostale premašivanjem fabrički deklarisane nosivosti. U suprotnom verujem da bi morao da promeniš dosta stvari: sistem zadnjeg vešanja, osovine, gume, kočnice, nova nosivost mora biti upisana u saobraćajnu dozvolu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted October 26, 2020 @clockwork_orange Ova tema ostaje samo za prvo pitanje (naslov je editovan u skladu sa tim). Ostala pitanja idu u druge (nove) teme. Mora tako da se razdvoji kako bi sadržaj bio pregledan. Razumem da je tebi lakše da sve što te zanima staviš u jednu temu, ali od takvih ''kupusara'' koristi za zajednicu nema. Nema koristi jer se brzo više niko ne bi mogao snaći gde se šta pisalo, pa bi se zato iste teme ponavljale 100 puta. Oko nosivosti... Ako je ta Panda fabrički Van, ona već ima drugačije rešeno pitanje zadnjih opruga/amorta od klasične putničke. Isto kao i kod npr. Punta Van. Stavljanjem još jačih samo možeš da iskidaš pozadi trap. Najbolje je zato ovo što @Šajbi kaže, tj. da izbaciš napolje iz te Pande sve što ti ne treba i tako dobiješ na korisnoj nosivosti tereta, a da ukupna težina auta ostane takoreći ista. Quote Share this post Link to post Share on other sites
clockwork_orange 462 Posted October 26, 2020 Izvinjavam se za vise pitanja odjednom u pravu ste moze da postane konfuzno Razlika u ceni moje pande i pande sa automatskim menjacem je bila 2300e a moja je i 5 godina mladja Obrtomer je manje bitan sacekace neka bolja vremena Nosivost mi je bitna veoma i ne bi menjao pandu za veci auto samo bi se nervirao bez potrebe Auto je ionako prazan nema osim prednjih sedista nista u njemu ne znam gde bi mogu da mu smanjim tezinu Kocnice su Brembo diskovi i plocice napred i dobosi pozadi, svakako cu postojece tockove od 155/80/13 promeniti za 165/65/14 cola mada ne znam da li bi time dobio vecu nosivost posto su sada dosta visoki profili guma Fabricka nosivost je 500kg a meni bi trebalo 700-800 Quote Share this post Link to post Share on other sites