Jump to content
FAS Goran
rkoma1986

Treća Četvorka :)

Recommended Posts

Dakle, treca cetvorka koju vozim (prethodno b5 i b6, sedmicu sam preskocio jer je vise restyling sestice nego novi model) a prva u karavanskoj verziji..

Htedoh da pazarim nesto mladje (donja granica mi je bila 2014) ali sam zbog nekih drugih troskova resio da malo smanjim budzet za auto, sa 11.000 na nekih 9.500. I onda samim tim sam morao da napravim kompromis sto se tice godista jer sam jelda, seljo koji nece nista drugo osim njemca :D
Ne mogu sad da pisem neki esej, pa cu ukratko da predstavim auto sa par slika i par informacija.

 

Auto 2011 godiste sa naravno 2.0 motorom. Na satu 228.000 a zapravo 100.000 vise sto mi je potvrdio Dule od koga je prethodni vlasnik kupio auto u avgustu 2017.

Dobio sam ga sa novim letnjim i novim zimskim gumama (letnje dot 2020, zimske 2019).
Fina oprema, ovaj put mi je jaci paket opreme bio pod obavezno, nisam hteo da uzimam polu-klotaru, to je otprilike bio najbitniji uslov pri odabiru auta. Od nekih nestandardnih stvari za b8 ima:

- MMI 3G navigaciju sa kontrolama na centralnom tunelu iza menjaca (mnogo dobro),

- sporCka sedista,

- sklapajuce retrovizore sa senzorom mrtvog ugla (jos jedna od stvari koje ti ne trebaju ali se odusevis sto imas),

- upozorenje pri promeni trake (govno nepotrebno)

- start-stop (govno nepotrebno)

- bi xenon farove - iako je ovaj model poznat kao 'dioda', na oglasima je vise onih koji nemaju diodu :D

 

Odusevila me je tisina u kabini, motor se na leru ne cuje, nema cvrcaka, nista. Dosta je manji u odnosu na pasata, ali je jako prijatno sedeti u njemu, pogotovo na vozacevom mestu, sve je na dohvat ruke, nema potrebe napraviti ni najmanji pomak za bilo sta. Nisam siguran kakvo vesanje ima, deluje mi nize u odnosu na ostale koje sam gledao, nisam se setio da pitam majstora kad ga je gledao pre kupovine. Ali stvarno dobro lezi, dobro se vozi, sportak je pravi. Mozda ja bas nisam objektivan posle pasata, jos uvek mi je nov i sve mi je super. Dve nedelje je kod mene, i samo izmisljam neke obaveze da izadjem iz kuce i provozam se...

 

Od zamerki... dzepovi u vratima nisu tapacirani (bili na a4 b5 1995 godiste), nema svetlo u kaseti ?!?!?(imao na a4 b5 1995 godiste), kaseta nema hladjenje, dosta manje pregrada i ostava u odnosu na pasata.

 

Zamajac je poceo da se cuje, s tim sto mislim da nece skoro doci na zamenu (jos jedno 20.000 km) jer se cuje jedva i ponekad, bez ikakvih vibracija. Majstor me pitao jel sam lud, kaze 80 % ljudi vozi mnogo gore zamajace a da ni ne kontaju. Menjace se kad krenu vibracije, to mi je neka filozofija.
Od skorijeg ulaganja, prednji diskovi i tri grejaca.

 

Evo par slika iz dvorista, nista posebno

 

1603447236932.jpg 1603447276195.jpg

1603447291977.jpg 1603447310184.jpg

1603447322682.jpg 1603447341173.jpg 1603447365702.jpg

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al kakav vozni park ispred kola na poslednjoj slici :D :D 

 

U zdravlje da te služi, lepo izgleda. Jako lepo očuvan enterijer obzirom na realnu kilometražu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) sto se tice voznog parka ispred kola, fali zapravo moj bajk koji bi ti se verovatno najvise i svideo, Kreidler rt5 Light.
Da, enterijer je prilicno ocuvan, pretpostavljam upravo zbog kilometraze jer je verovatno dosta vozen po auto putu (ima na pocetku haube dosta sitnih sranjca od kamencica)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo te covek pita dal si lud da menjas zamajac koji je jedva tek poceo da se cuje. Prvo sto je to tek pocetak,trebalo bi da potraje jos par godina uz normalnu voznju i prosecnu kilometrazu, a ti ces vec do tad da prodas taj auto, drugo, znas li koliko kosta zamajac za njega :D
U svakom slucaju, tvoja stvar necu da ulazim u to. Lep je, dobar auto i u zdravlju da vas sluzi :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kazem ti, ne planiram da ga menjam u narednih par godina, osim naravno ako se nesto naglo ne pogorsa. Normalna voznja, bez potapanja sa 1000 obrtaja, to je to. Sto se tice zene, majstor mi rece oko 650 e (ceo set), skoro je menjao na jednom. Pritom je kvaciko mekano ko dusa, odvaja na pola. Greota promeniti

Share this post


Link to post
Share on other sites

U zdravlju sluzio i bez ikakvih problema.

Nije bre Mico samo zamajac 70000. Ceo set je toliko, mozda malcice preko.

Nego, sto ti ovaj brisac kod suvozaca ovako visoko stoji?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa srecom kolega, da ga u zdravlju vozis i da lepo sluzi!

Uopste ne ludim za touch ekranima kao vecina, tako da su i meni ona gomila dugmica i dzojstik ispred menjaca bas dobar detalj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) taman tamo za jedno 3-4 godine

25 minutes ago, Ivan said:

Sa srecom kolega, da ga u zdravlju vozis i da lepo sluzi!

Uopste ne ludim za touch ekranima kao vecina, tako da su i meni ona gomila dugmica i dzojstik ispred menjaca bas dobar detalj.

Mnogo lepse izgleda + je sve intuitivno, ne sklanja se pogled sa puta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se, plus sam old school i volim dugmice, pogotovo kada zasijaju nocu :D .

Secam se da sam decenijama unazad sa odusevljenjem iscekivao nove modele, dizajn, enterijere... Do pre par godina, kada se uglavnom zgrozim koliko vecinom modeli lice jedni na druge, Copy/Paste tableti bez trunke originalnosti, lepote u dizajnu i uklapanju u ostatak enterijera. Pa jos kada vidim da su sve fizicke komande pociscene i stavljene na ekran... Iako je star skoro deceniju, npr. koncept enterijera DS5 mi je i dan danas pojam u auto industriji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Ivan said:

Iako je star skoro deceniju, npr. koncept enterijera DS5 mi je i dan danas pojam u auto industriji.

Uff, bas je dobar, spominjao sam Bingu pre par meseci kako se razmisljam da uzmem DS5, bas je avangarda.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam odusevljen kada se pojavio, tamo 2011. Mislim da sam cak i ja otvorio temu o DS5 ovde na forumu :) .

Probajuci Compacte stare 4-5 godina za iduci auto, sve sam manje pametan (LED svetla i opet ekran :D meni nisu nista toliko bitno). A razlika u ceni izmedju DS4 i DS5 je 15-20%, pa se ponekad zanesem u razmisljanju :lol: . Mada realno mi ne treba toliki auto (zato npr. nisam ozbiljnije ni razmatrao Deltu u prethodnoj iteraciji).

Ali da DS5 izgleda - izgleda, pogotovo neki beli, u Sport Chic varijanti. Od restyle, tj. od kada je DS postao samostalna marka su mu i tezinu sa one "nenormalne" doveli na prihvatljivu, a nije ni onako tvrd auto kao u startu. I dan danas je pojava na ulici, a enterijer kao sto rekoh, za mene primer ususkanosti, dizajna, originalnosti...

U odnosu na ovo pomodarstvo sa "nasadjenim" tabletima, od kojih mi se :sick: .

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

E moj Fiate, na sta si spao...

Da na zabarskom forumu sve vise caskamo o bravama i dugmicima na A4, sedistima u Passatu, enterijeru DS5 :D ...

A sve nas je vise takvih, kako dolazi vreme da se uzme nesto par godina staro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...