Jump to content
FAS Goran
Fiica

Lancia Nuova Delta 1.4 T-Jet 150KS - teže prvo paljenje

Recommended Posts

Nosim kola na mali servis uskoro, pa cu reci onima u Stojanovu da mi pregledaju i to. Ako oni deru za taj tip popravki, naci cu nekog neovlascenog u NSu ko moze da mi proveri ECU, ili je pak do dizni. Ako znate nekoga u NSu ko zna to da odradi, pisite. Inace sam sipao Wynn's-ov Petrol Injector Cleaner, presao 500km i nista nisam primetio, plus i dalje pali iz druge (jutarnje paljenje kad je temp. ispod 13-14°)

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Fiica said:

Nosim kola na mali servis uskoro, pa cu reci onima u Stojanovu da mi pregledaju i to. Ako oni deru za taj tip popravki, naci cu nekog neovlascenog u NSu ko moze da mi proveri ECU, ili je pak do dizni. Ako znate nekoga u NSu ko zna to da odradi, pisite. Inace sam sipao Wynn's-ov Petrol Injector Cleaner, presao 500km i nista nisam primetio, plus i dalje pali iz druge (jutarnje paljenje kad je temp. ispod 13-14°)

Ja ti kazem do 20c mozes ocekivati teze paljenje, ispod 0 stepeni bi trebalo normalno da pali valjda ti to govori da je do Ecu problem, na stranim forumima pise da je fiat izbacio ecu update gde je to reseno tako da eto ti dokaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je Stojanov skup pitaj u Bosch servisu u Ćirila i Metodija, na Telepu, kod crkve.

Bakću se i elektronikom, ne samo bosch pumpama.

Nezahvalno je hvaliti nekog, ali ozbiljan servis. U poslednjih par meseci su rešili par problema sa elektronikom na dvoje kola mojim kumovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisah isto i u temi Bravo teze paljenje

Quote

Evo mali update.

Danas sam razgovarao sa sefom servisa u Ak Stojanov (fin i ljubazan momak) koji mi je u vezi tezeg paljenja ovog motora rekao sledece:

 

1. Problem je iskljucivo softverske prirode, nema potrebe za menjanjem bilo kakvih delova.

 

2. Resava se instaliranjem nove mape kod njih i to traje 15 minuta.

 

3. Odnosi se samo na novija vozila, za moju deltu 2008. ne moze jer za nju nije radjen update softvera od strane fabrike. Moze eventualno neki tjuner da procacka ali nije preporucljivo.

 

4. Update softvera se ogleda u tome da je pojacan ler gas, nakon startovanja motor radi na 1400 obrtaja a ne na 1150 kako je bilo u izvornoj mapi.

 

5. Pitao me je da li imam plin, obzirom da nemam nismo dalje na tu temu pricali.

 

Nadam se da ce ovo nekome koristiti.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja bivša Delta T-jet 150 ks 2010. (komponente su uglavnom 2008. godište) odmah po paljenju imala je oko 1300 - 1350 rpm (odokativno).  Zimi je držala to nešto duže, oko 3 minuta a leti kraće.

Sećam se da su ljudi koji su je gledali mislili da nešto nije u redu sa motorom kada sa viših obrtaja spusti na oko 950.

 

Tako da taj update mora da prolazi i na 2008. za motore koji nisu multiair a takvih ima mnogo u Fiat GP, GP Abarth i 500 Abarth.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono iz prethodnog posta se proverava kačenjem preko ELM-a na ECU mašine i traži se:

 

Odometer at last programming

               ako je vrednost 0,0 nije ništa rađeno - fabrički softver

                                    ili  datum programiranja ECU-a.

                                              Ako je auto iz 2008. ili 2009. i datum programiranja ECU-a je iz tih godina ili broj km na programiranju je 0,0 vlasnik nije radio update ECU-a.

             ako Odometer at last programming ima neku vrednost veću od 0,0 npr. par desetina hiljada km rađen je update

                            odnosno, ako je auto iz 2008. a datum programiranja ECU iz 2010.  tada je urađen update softvera u garantnom roku (nije bilo masovnog opoziva).

Od pomoći je i number of rewrites.  Ako nije dirano = 0, ako je rađeno =1,2 ili 3.

Znači MES + ELM i očitavanje, upoređivanje verzije softvera pa onda akcija.

 

Verzija softvera i datum programiranja pod F2 Info a ostalo pod F4 Parameters!

 

Ilustracije radi evo mog ECU (1.4 t-jet) gde se vidi da nije ništa pipano (auto je iz 2010 sa novom verzijom softvera)

 

2a.thumb.JPG.b3af64b2d31f81dcec5d54b0638ee5aa.JPG

 

Evo i od matore Libre:

 

2.thumb.jpg.438053976ef694d1654d75991936447b.jpg

Edited by BaneJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio kod Stojanova danas, ustanovili su da ne postoji nikakav update za moj 1.4 tjet 2009. godiste. Da postoji, naplatili bi 6000 instalaciju. To je sve sto sam dobio od njih kao povratnu informaciju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na savet par forumasa probao sam sledece.

1. Potrositi svo staro gorivo, bukvalno do kraja.

2. Sipati 98 ili 100 oktana i to onoliko koliko je potrebno za mesecak dana (shodno potrebama svakako).

3. Testirano, pali super na prvom paljenju.

 

Videcemo za dalje, navodno razlog loseg prvog paljenja je taj sto benzin vremenom, od stajanja gubi oktansku vrednost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je i kod mene uspelo, sad pali iz prve kad je hladno, cak i nakon par dana nekoriscenja vozila. S druge strane u Stojanovu su mi kao resenje ponudili zamenu kompletne centrale motora, posto update ne postoji, i to za 2000 evra. A evo sta je, zapravo, resilo problem (nadam se trajno). Hvala @juzer988

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je to pomoglo i prošle zime a nadam se i ove - bar za sada je tako.Ali problem ler gasa u zimskim mesecima ostaje,i mislim da to nije dobro prvenstveno za držače motora,jer motor " drhti" kad je hladan a vrti se na 800 rpm.Zato ja zimi palim držim tridesetak sekundi na gasu i odmah krećem.

Poslato sa MRD-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

jes da ne posedujem neki sofisticirani auto, Z10 8V, ali kada je za vreme korone pala cena BMBa na 123din, znam da sam skoro napunio rezervoar, a vozim na TNG, i obično trošim 7L BMB mesečno, na oko 1500km/mesečno. Hoću da kažem da mi je benzin u autu bio oko 3- 4 meseca. Tek tada sam dopunio.

Nije bilo izbacivanja greške.

 

Naravno, ne treba sipati puno ako se malo prelazi. Bolje češće po malo. Da ne gubi arakteristike

Edited by shuxx

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na savet par forumasa probao sam sledece.
1. Potrositi svo staro gorivo, bukvalno do kraja.
2. Sipati 98 ili 100 oktana i to onoliko koliko je potrebno za mesecak dana (shodno potrebama svakako).
3. Testirano, pali super na prvom paljenju.
 
Videcemo za dalje, navodno razlog loseg prvog paljenja je taj sto benzin vremenom, od stajanja gubi oktansku vrednost.
Tacno je,gubi, vremenom izgubi toliko da pocne da smrdi i motor vise nece da radi uopste ali to je kada bas duugo stoji, najcesce kod ovih sto voze na Tng. Kod tebe to ne bi trebalo da bude slucaj jer vozis samo na benzin i cesto sipas. Mozda mu vise prija jednostavno ovo drugo gorivo

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svima.

Problem je vo nekvalitetno gorivo. Sipite jedan rezervoar 100 oktane ili 30 % 100 oktane i problem sledeco jutro (najcesto posle 20 saati) nestaje.

Pozdrav 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...