Fiica 20 Posted November 2, 2020 Nosim kola na mali servis uskoro, pa cu reci onima u Stojanovu da mi pregledaju i to. Ako oni deru za taj tip popravki, naci cu nekog neovlascenog u NSu ko moze da mi proveri ECU, ili je pak do dizni. Ako znate nekoga u NSu ko zna to da odradi, pisite. Inace sam sipao Wynn's-ov Petrol Injector Cleaner, presao 500km i nista nisam primetio, plus i dalje pali iz druge (jutarnje paljenje kad je temp. ispod 13-14°) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted November 2, 2020 3 minutes ago, Fiica said: Nosim kola na mali servis uskoro, pa cu reci onima u Stojanovu da mi pregledaju i to. Ako oni deru za taj tip popravki, naci cu nekog neovlascenog u NSu ko moze da mi proveri ECU, ili je pak do dizni. Ako znate nekoga u NSu ko zna to da odradi, pisite. Inace sam sipao Wynn's-ov Petrol Injector Cleaner, presao 500km i nista nisam primetio, plus i dalje pali iz druge (jutarnje paljenje kad je temp. ispod 13-14°) Ja ti kazem do 20c mozes ocekivati teze paljenje, ispod 0 stepeni bi trebalo normalno da pali valjda ti to govori da je do Ecu problem, na stranim forumima pise da je fiat izbacio ecu update gde je to reseno tako da eto ti dokaz Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted November 2, 2020 Ja sam kola uvek vozio na servis, nikad ih nisam nosio a i ne znam da li bih mogao... 1 1 Fiica and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grafit 1072 Posted November 3, 2020 Ako je Stojanov skup pitaj u Bosch servisu u Ćirila i Metodija, na Telepu, kod crkve. Bakću se i elektronikom, ne samo bosch pumpama. Nezahvalno je hvaliti nekog, ali ozbiljan servis. U poslednjih par meseci su rešili par problema sa elektronikom na dvoje kola mojim kumovima. 1 Fiica reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted November 3, 2020 Koliko kumova imas? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3449 Posted November 3, 2020 Ovo "sitno" godina koliko sam na forumu, skontao sam da @MS PK ima ubedljivo najviše kumooova. 4 Woodoo, djomla, totti and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted November 3, 2020 Zato i pitam , osetio sam da sam nekako ugrozen 6 Woodoo, dekirs, ISV_01 and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted November 3, 2020 Ti si mentalno ugrožen, ovo za kumove je nebitno 1 1 dekirs and djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grafit 1072 Posted November 5, 2020 @MS PK 4 kuma, zapravo tri puta bio kum i jednom kuma i od njihove dece krstio dva deteta... 1 djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted November 5, 2020 Koliko ti brojiš @MS PK? 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted November 5, 2020 5. Odrzah se na vrhu,za dlaku 1 Grafit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted November 5, 2020 Nisi sam na vrhu. 1 Grafit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted November 6, 2020 (edited) Napisah isto i u temi Bravo teze paljenje Quote Evo mali update. Danas sam razgovarao sa sefom servisa u Ak Stojanov (fin i ljubazan momak) koji mi je u vezi tezeg paljenja ovog motora rekao sledece: 1. Problem je iskljucivo softverske prirode, nema potrebe za menjanjem bilo kakvih delova. 2. Resava se instaliranjem nove mape kod njih i to traje 15 minuta. 3. Odnosi se samo na novija vozila, za moju deltu 2008. ne moze jer za nju nije radjen update softvera od strane fabrike. Moze eventualno neki tjuner da procacka ali nije preporucljivo. 4. Update softvera se ogleda u tome da je pojacan ler gas, nakon startovanja motor radi na 1400 obrtaja a ne na 1150 kako je bilo u izvornoj mapi. 5. Pitao me je da li imam plin, obzirom da nemam nismo dalje na tu temu pricali. Nadam se da ce ovo nekome koristiti. Edited November 6, 2020 by neshaoct formatiranje 3 1 neshaoct, Mijailović P., djomla and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiica 20 Posted November 7, 2020 @shakalkv Pretpostavljam da onda ni za Deltu 2009. ne moze? Hvala u svakom slucaju sto si se raspitao i podelio to ovde Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneJ 300 Posted November 9, 2020 Moja bivša Delta T-jet 150 ks 2010. (komponente su uglavnom 2008. godište) odmah po paljenju imala je oko 1300 - 1350 rpm (odokativno). Zimi je držala to nešto duže, oko 3 minuta a leti kraće. Sećam se da su ljudi koji su je gledali mislili da nešto nije u redu sa motorom kada sa viših obrtaja spusti na oko 950. Tako da taj update mora da prolazi i na 2008. za motore koji nisu multiair a takvih ima mnogo u Fiat GP, GP Abarth i 500 Abarth. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneJ 300 Posted November 9, 2020 (edited) Ono iz prethodnog posta se proverava kačenjem preko ELM-a na ECU mašine i traži se: Odometer at last programming ako je vrednost 0,0 nije ništa rađeno - fabrički softver ili datum programiranja ECU-a. Ako je auto iz 2008. ili 2009. i datum programiranja ECU-a je iz tih godina ili broj km na programiranju je 0,0 vlasnik nije radio update ECU-a. ako Odometer at last programming ima neku vrednost veću od 0,0 npr. par desetina hiljada km rađen je update odnosno, ako je auto iz 2008. a datum programiranja ECU iz 2010. tada je urađen update softvera u garantnom roku (nije bilo masovnog opoziva). Od pomoći je i number of rewrites. Ako nije dirano = 0, ako je rađeno =1,2 ili 3. Znači MES + ELM i očitavanje, upoređivanje verzije softvera pa onda akcija. Verzija softvera i datum programiranja pod F2 Info a ostalo pod F4 Parameters! Ilustracije radi evo mog ECU (1.4 t-jet) gde se vidi da nije ništa pipano (auto je iz 2010 sa novom verzijom softvera) Evo i od matore Libre: Edited November 9, 2020 by BaneJ 1 3 neshaoct, ISV_01, Mijailović P. and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiica 20 Posted November 27, 2020 Bio kod Stojanova danas, ustanovili su da ne postoji nikakav update za moj 1.4 tjet 2009. godiste. Da postoji, naplatili bi 6000 instalaciju. To je sve sto sam dobio od njih kao povratnu informaciju Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted November 27, 2020 Pozovi Gorana iz Zemuna, pitaj da li mogu oni to da srede, mislim da se pisalo na forumu da i oni to rade. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted December 10, 2020 Na savet par forumasa probao sam sledece. 1. Potrositi svo staro gorivo, bukvalno do kraja. 2. Sipati 98 ili 100 oktana i to onoliko koliko je potrebno za mesecak dana (shodno potrebama svakako). 3. Testirano, pali super na prvom paljenju. Videcemo za dalje, navodno razlog loseg prvog paljenja je taj sto benzin vremenom, od stajanja gubi oktansku vrednost. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiica 20 Posted December 11, 2020 To je i kod mene uspelo, sad pali iz prve kad je hladno, cak i nakon par dana nekoriscenja vozila. S druge strane u Stojanovu su mi kao resenje ponudili zamenu kompletne centrale motora, posto update ne postoji, i to za 2000 evra. A evo sta je, zapravo, resilo problem (nadam se trajno). Hvala @juzer988 Quote Share this post Link to post Share on other sites
juzer988 11 Posted December 11, 2020 Kod mene je to pomoglo i prošle zime a nadam se i ove - bar za sada je tako.Ali problem ler gasa u zimskim mesecima ostaje,i mislim da to nije dobro prvenstveno za držače motora,jer motor " drhti" kad je hladan a vrti se na 800 rpm.Zato ja zimi palim držim tridesetak sekundi na gasu i odmah krećem.Poslato sa MRD-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted December 11, 2020 Kod mene ler gas drzi bar oko minut, a kad sacekam da se sve lampice pogase i startujem onda drzi ler malo duze od 30s Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10866 Posted December 11, 2020 (edited) jes da ne posedujem neki sofisticirani auto, Z10 8V, ali kada je za vreme korone pala cena BMBa na 123din, znam da sam skoro napunio rezervoar, a vozim na TNG, i obično trošim 7L BMB mesečno, na oko 1500km/mesečno. Hoću da kažem da mi je benzin u autu bio oko 3- 4 meseca. Tek tada sam dopunio. Nije bilo izbacivanja greške. Naravno, ne treba sipati puno ako se malo prelazi. Bolje češće po malo. Da ne gubi arakteristike Edited December 11, 2020 by shuxx Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted December 11, 2020 Na savet par forumasa probao sam sledece. 1. Potrositi svo staro gorivo, bukvalno do kraja. 2. Sipati 98 ili 100 oktana i to onoliko koliko je potrebno za mesecak dana (shodno potrebama svakako). 3. Testirano, pali super na prvom paljenju. Videcemo za dalje, navodno razlog loseg prvog paljenja je taj sto benzin vremenom, od stajanja gubi oktansku vrednost.Tacno je,gubi, vremenom izgubi toliko da pocne da smrdi i motor vise nece da radi uopste ali to je kada bas duugo stoji, najcesce kod ovih sto voze na Tng. Kod tebe to ne bi trebalo da bude slucaj jer vozis samo na benzin i cesto sipas. Mozda mu vise prija jednostavno ovo drugo gorivoПослато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ljupcok 0 Posted May 20, 2021 Zdravo svima. Problem je vo nekvalitetno gorivo. Sipite jedan rezervoar 100 oktane ili 30 % 100 oktane i problem sledeco jutro (najcesto posle 20 saati) nestaje. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites