Jump to content
FAS Goran
Fiica

Lancia Nuova Delta 1.4 T-Jet 150KS - teže prvo paljenje

Recommended Posts

Pozdrav ljudi, desava mi se da, kada temp padne ispod 15° nece da upali iz prve. Prvo vergla jedno 3-4 sekunde i crkne. I onda iz drugog pokusaja upali odmah. Ovo je sve kad auto prenoci, pa ga ujutru palim. Akumulator je nov, kleme su ciste. Je l' ima neko isti problem?

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 sto kolega kaze, a proveri i napon akumulatora u mirovanju. Ako je crkla ćelija, teško će paliti i biti baš napor na nižim temperaturama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas li Stop&Start i da li je u tom slucaju na autu EFB ili AGM akumulator?

Naravno, proveri standardno i ovo sto su ti kolege rekle.

Do sada nisam imao nikakvih problema jer je auto stigao sa maltene novim EFB akumulatorom - ali mi vec 3. sezonu u hladnim jutrima MultiAir benzinac "na uvo" najlepse pali kada: dam kontakt, sacekam 2-3 sec, pritisnem i pustim gas i nakon toga samo zaverglam bez gasa. Pali bukvalno na cvrgu, ma koliko da je bilo hladno ujutru (mada su i realno zadnje 2 zime bile smesne).

Da ne kuckam duplo - ako mislis da je neki drugi tehnicki problem u pitanju, imas identicnu temu za T-Jet 150 u Nuova Bravo:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/81725-fiat-nuova-bravo-14-tjet-150-problem-sa-paljenjem/

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ivane, hvala za link, tamo su dosta pisali o tome, ali covek koji je imao bukvalno isti problem kao i ja, nije na kraju napisao da li je popravio ili ne. Ali u istoj temi ima i neki klip sa yt-a, gde su likovi opisali sta bi mogao da bude problem: fuelpump check valve, fuel rail regulator, or injectors. Samo ovo poslednje znam sta je i nadam se da nisu dizne u pitanju :) Sta su ove prve dve stvari? Inace, nemam start&stop, a kakvo je stanje akumulatora - znam samo da je star godinu i par meseci. Prosle godine pred zimu su ga proverili u prodavnici gde sam ga kupio - nikakav problem nije imao. Posle ga nisam proveravao, ali kapiram da je ok, mislim nov je. Exide Excel 60a 540a (en) je u pitanju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako rođaci kažu, problem mogu praviti dizne/injektori, regulator pritiska na šini i nepovratni ventil u pumpi.

Najčešće sve to ršava redovna upotreba aditiva ali nekad ni to nije dovoljno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aditiv bas i planiram da sipam. Auto od kako je kod mene, preko 2 i po godine, nikad nisam sipao aditiv, a mozda je trebalo. Koliko se on redovno sipa? Video sam neki wynns-ov, za koji sam procitao ovde na forumu da je dobar. Sipam gdrive100, inace, pa sam mislio da ne treba jos i aditiv, al izgleda da nije na odmet i to sipati povremeno. Ako to ne sredi ono paljenje - pravac majstor

Share this post


Link to post
Share on other sites

I moja delta malo teze sada pali ujutru, punjenje i akumulator top, provereno u servisu. Za verglam kratko upali na sekund, strese se i ugasi. Drugo i svako naredno paljenje je super. Kad zaverglam duze upali odmah. Kontam da mozda povuce i fals fazduh, mada cu sipati i aditiv, ne moze da skodi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako i moj, s tim da, kad verglam do kraja prvi put, nece uopste da upali, nego crkne, pa onda ugasim kontakt, ponovo ga dam i tek onda upali. Zatim drzi obrtaje na 1200, 1300, pa za 30ak sekundi spadnu na 700, 800. Sipacu Wynn's Injector Cleaner, pa cu pisati rezultate. Je l' ima neka caka oko tog aditiva, kad se sipa? Tipa sipam ga kad je gorivo na pola, pa odmah napunim ceo rezervoar, i vozim, ili ostavim rezervoar na pola, sipam aditiv i vozim do rezerve, ili kako?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I pozeljno je da se nakon toga istera na neki duzi, otvoren put i malo zgazi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obicno sipanje aditiva izaziva placebo efekat, ali svakako cu javiti. Jedino sto mi je pomoglo na fordu tdci bilo je dodavanje atf ulja 1litar na 30 dizela. Tu je stvarno razlika ogromna, lepse prima gas, na leru prede. Jedino malo smrducka na auspuhu hehe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za dvotaktol sam cuo da se dodaje i svremena na vreme sam ga koristio dok sam vozio Vectru B 2.0Di ali za atf to prvi put cujem...

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze u dizel svako ulje koje nema pepelni ostatak. Atf preporucuju bosisti ne samo kod nas nego i vani. Ima o tome po netu, ja sam licno probao x puta i topla preporuka. Cisti i podmazuje dizne, ali ponavljam to je samo za dizele. Probao sam na fordu i nisov lub, ali nista nisam primetio. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/18/2020 at 6:35 PM, Fiica said:

Pozdrav ljudi, desava mi se da, kada temp padne ispod 15° nece da upali iz prve. Prvo vergla jedno 3-4 sekunde i crkne. I onda iz drugog pokusaja upali odmah. Ovo je sve kad auto prenoci, pa ga ujutru palim. Akumulator je nov, kleme su ciste. Je l' ima neko isti problem?

 

 

Problem u mapi paljenja u  Ecu, odes kod nekog mapera i on ti to sredi. Sve ostalo je gubljenje para i vremena i zivaca...  Imam isti problem i nisam jedini...

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, shakalkv said:

Meni jedan tip rece da je problem na njegovom grande puntu 1.4 tjet resio ultrazvucnim ciscenjem dizni. 5e po dizni.

Ma nema sanse, nemoguce da su nama 10 na forumu zaprljane dizne.. Mozda pomogne ne kazem ali izvor problema je ECU, ne znam da li je Fiat izbacio firmware update u kojem je sredio paljenje, moram proveriti
I kod grandea se ova boljka ne manifestuje kao na Bravu. To znam jer i ja i drugar imamo grandea tjet. kod grandea kad ode PCV nece zimi da upali iz prve

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites
Problem u mapi paljenja u  Ecu, odes kod nekog mapera i on ti to sredi. Sve ostalo je gubljenje para i vremena i zivaca...  Imam isti problem i nisam jedini...
Rekoh ja, mora problemu da se pristupi po Srpski :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...