Jump to content
FAS Euroauto Goran
Fiica

Lancia Nuova Delta 1.4 T-Jet 150KS - teže prvo paljenje

Recommended Posts

Pozdrav ljudi, desava mi se da, kada temp padne ispod 15° nece da upali iz prve. Prvo vergla jedno 3-4 sekunde i crkne. I onda iz drugog pokusaja upali odmah. Ovo je sve kad auto prenoci, pa ga ujutru palim. Akumulator je nov, kleme su ciste. Je l' ima neko isti problem?

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 sto kolega kaze, a proveri i napon akumulatora u mirovanju. Ako je crkla ćelija, teško će paliti i biti baš napor na nižim temperaturama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas li Stop&Start i da li je u tom slucaju na autu EFB ili AGM akumulator?

Naravno, proveri standardno i ovo sto su ti kolege rekle.

Do sada nisam imao nikakvih problema jer je auto stigao sa maltene novim EFB akumulatorom - ali mi vec 3. sezonu u hladnim jutrima MultiAir benzinac "na uvo" najlepse pali kada: dam kontakt, sacekam 2-3 sec, pritisnem i pustim gas i nakon toga samo zaverglam bez gasa. Pali bukvalno na cvrgu, ma koliko da je bilo hladno ujutru (mada su i realno zadnje 2 zime bile smesne).

Da ne kuckam duplo - ako mislis da je neki drugi tehnicki problem u pitanju, imas identicnu temu za T-Jet 150 u Nuova Bravo:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/81725-fiat-nuova-bravo-14-tjet-150-problem-sa-paljenjem/

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ivane, hvala za link, tamo su dosta pisali o tome, ali covek koji je imao bukvalno isti problem kao i ja, nije na kraju napisao da li je popravio ili ne. Ali u istoj temi ima i neki klip sa yt-a, gde su likovi opisali sta bi mogao da bude problem: fuelpump check valve, fuel rail regulator, or injectors. Samo ovo poslednje znam sta je i nadam se da nisu dizne u pitanju :) Sta su ove prve dve stvari? Inace, nemam start&stop, a kakvo je stanje akumulatora - znam samo da je star godinu i par meseci. Prosle godine pred zimu su ga proverili u prodavnici gde sam ga kupio - nikakav problem nije imao. Posle ga nisam proveravao, ali kapiram da je ok, mislim nov je. Exide Excel 60a 540a (en) je u pitanju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako rođaci kažu, problem mogu praviti dizne/injektori, regulator pritiska na šini i nepovratni ventil u pumpi.

Najčešće sve to ršava redovna upotreba aditiva ali nekad ni to nije dovoljno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aditiv bas i planiram da sipam. Auto od kako je kod mene, preko 2 i po godine, nikad nisam sipao aditiv, a mozda je trebalo. Koliko se on redovno sipa? Video sam neki wynns-ov, za koji sam procitao ovde na forumu da je dobar. Sipam gdrive100, inace, pa sam mislio da ne treba jos i aditiv, al izgleda da nije na odmet i to sipati povremeno. Ako to ne sredi ono paljenje - pravac majstor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...