Fiica 20 Posted October 18, 2020 (edited) Pozdrav ljudi, desava mi se da, kada temp padne ispod 15° nece da upali iz prve. Prvo vergla jedno 3-4 sekunde i crkne. I onda iz drugog pokusaja upali odmah. Ovo je sve kad auto prenoci, pa ga ujutru palim. Akumulator je nov, kleme su ciste. Je l' ima neko isti problem? Edited October 18, 2020 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 6298 Posted October 18, 2020 Jesi proverio punjenje akumulatora? I da li vuče nešto struju kad je ugašen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4441 Posted October 18, 2020 +1 sto kolega kaze, a proveri i napon akumulatora u mirovanju. Ako je crkla ćelija, teško će paliti i biti baš napor na nižim temperaturama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 20190 Posted October 18, 2020 (edited) Imas li Stop&Start i da li je u tom slucaju na autu EFB ili AGM akumulator? Naravno, proveri standardno i ovo sto su ti kolege rekle. Do sada nisam imao nikakvih problema jer je auto stigao sa maltene novim EFB akumulatorom - ali mi vec 3. sezonu u hladnim jutrima MultiAir benzinac "na uvo" najlepse pali kada: dam kontakt, sacekam 2-3 sec, pritisnem i pustim gas i nakon toga samo zaverglam bez gasa. Pali bukvalno na cvrgu, ma koliko da je bilo hladno ujutru (mada su i realno zadnje 2 zime bile smesne). Da ne kuckam duplo - ako mislis da je neki drugi tehnicki problem u pitanju, imas identicnu temu za T-Jet 150 u Nuova Bravo: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/81725-fiat-nuova-bravo-14-tjet-150-problem-sa-paljenjem/ Edited October 18, 2020 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiica 20 Posted October 18, 2020 Ivane, hvala za link, tamo su dosta pisali o tome, ali covek koji je imao bukvalno isti problem kao i ja, nije na kraju napisao da li je popravio ili ne. Ali u istoj temi ima i neki klip sa yt-a, gde su likovi opisali sta bi mogao da bude problem: fuelpump check valve, fuel rail regulator, or injectors. Samo ovo poslednje znam sta je i nadam se da nisu dizne u pitanju Sta su ove prve dve stvari? Inace, nemam start&stop, a kakvo je stanje akumulatora - znam samo da je star godinu i par meseci. Prosle godine pred zimu su ga proverili u prodavnici gde sam ga kupio - nikakav problem nije imao. Posle ga nisam proveravao, ali kapiram da je ok, mislim nov je. Exide Excel 60a 540a (en) je u pitanju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3672 Posted October 18, 2020 Kako rođaci kažu, problem mogu praviti dizne/injektori, regulator pritiska na šini i nepovratni ventil u pumpi. Najčešće sve to ršava redovna upotreba aditiva ali nekad ni to nije dovoljno. 1 Fiica reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiica 20 Posted October 18, 2020 Aditiv bas i planiram da sipam. Auto od kako je kod mene, preko 2 i po godine, nikad nisam sipao aditiv, a mozda je trebalo. Koliko se on redovno sipa? Video sam neki wynns-ov, za koji sam procitao ovde na forumu da je dobar. Sipam gdrive100, inace, pa sam mislio da ne treba jos i aditiv, al izgleda da nije na odmet i to sipati povremeno. Ako to ne sredi ono paljenje - pravac majstor Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3672 Posted October 19, 2020 Sipaj aditiv i ništa ne diraj. Majstori znaju da zakomplikuju... 1 Fiica reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 465 Posted October 19, 2020 7 hours ago, Mijailović P. said: Sipaj aditiv i ništa ne diraj. Majstori znaju da zakomplikuju... Da da... 2 Reacher Gilt and Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted October 23, 2020 I moja delta malo teze sada pali ujutru, punjenje i akumulator top, provereno u servisu. Za verglam kratko upali na sekund, strese se i ugasi. Drugo i svako naredno paljenje je super. Kad zaverglam duze upali odmah. Kontam da mozda povuce i fals fazduh, mada cu sipati i aditiv, ne moze da skodi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiica 20 Posted October 23, 2020 Tako i moj, s tim da, kad verglam do kraja prvi put, nece uopste da upali, nego crkne, pa onda ugasim kontakt, ponovo ga dam i tek onda upali. Zatim drzi obrtaje na 1200, 1300, pa za 30ak sekundi spadnu na 700, 800. Sipacu Wynn's Injector Cleaner, pa cu pisati rezultate. Je l' ima neka caka oko tog aditiva, kad se sipa? Tipa sipam ga kad je gorivo na pola, pa odmah napunim ceo rezervoar, i vozim, ili ostavim rezervoar na pola, sipam aditiv i vozim do rezerve, ili kako? Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted October 24, 2020 Imas winys j liqui moly, pise na njima na koliko goriva se dodaje, napravis lako sam srazmeru. Ja cu ovih dana sipati neki LM za ciscenje sistema ubrizgavanja! 1 Fiica reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 20190 Posted October 24, 2020 I pozeljno je da se nakon toga istera na neki duzi, otvoren put i malo zgazi. 1 Fiica reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted October 24, 2020 Ja uzeh ovo u euro autu 200 din. Ide na 40 do 70 litara benzina. 2 Mijailović P. and Fiica reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiica 20 Posted October 24, 2020 @shakalkv pisi ako primetis neku razliku Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8112 Posted October 24, 2020 Razlika je sto ima manje 200din u dzepu Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 2 4 shuxx, Ivan, rkoma1986 and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted October 24, 2020 Obicno sipanje aditiva izaziva placebo efekat, ali svakako cu javiti. Jedino sto mi je pomoglo na fordu tdci bilo je dodavanje atf ulja 1litar na 30 dizela. Tu je stvarno razlika ogromna, lepse prima gas, na leru prede. Jedino malo smrducka na auspuhu hehe. 3 Djuk85, MS PK and Fiica reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1842 Posted October 24, 2020 Za dvotaktol sam cuo da se dodaje i svremena na vreme sam ga koristio dok sam vozio Vectru B 2.0Di ali za atf to prvi put cujem... Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted October 25, 2020 Moze u dizel svako ulje koje nema pepelni ostatak. Atf preporucuju bosisti ne samo kod nas nego i vani. Ima o tome po netu, ja sam licno probao x puta i topla preporuka. Cisti i podmazuje dizne, ali ponavljam to je samo za dizele. Probao sam na fordu i nisov lub, ali nista nisam primetio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted October 25, 2020 Danas na 10 stepeni upali na cvrgu. Videcemo kad zahladni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 736 Posted November 2, 2020 (edited) On 10/18/2020 at 6:35 PM, Fiica said: Pozdrav ljudi, desava mi se da, kada temp padne ispod 15° nece da upali iz prve. Prvo vergla jedno 3-4 sekunde i crkne. I onda iz drugog pokusaja upali odmah. Ovo je sve kad auto prenoci, pa ga ujutru palim. Akumulator je nov, kleme su ciste. Je l' ima neko isti problem? Problem u mapi paljenja u Ecu, odes kod nekog mapera i on ti to sredi. Sve ostalo je gubljenje para i vremena i zivaca... Imam isti problem i nisam jedini... Edited November 2, 2020 by Branislav Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted November 2, 2020 Meni jedan tip rece da je problem na njegovom grande puntu 1.4 tjet resio ultrazvucnim ciscenjem dizni. 5e po dizni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 736 Posted November 2, 2020 (edited) 2 minutes ago, shakalkv said: Meni jedan tip rece da je problem na njegovom grande puntu 1.4 tjet resio ultrazvucnim ciscenjem dizni. 5e po dizni. Ma nema sanse, nemoguce da su nama 10 na forumu zaprljane dizne.. Mozda pomogne ne kazem ali izvor problema je ECU, ne znam da li je Fiat izbacio firmware update u kojem je sredio paljenje, moram proveriti I kod grandea se ova boljka ne manifestuje kao na Bravu. To znam jer i ja i drugar imamo grandea tjet. kod grandea kad ode PCV nece zimi da upali iz prve Edited November 2, 2020 by Branislav Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8112 Posted November 2, 2020 Problem u mapi paljenja u Ecu, odes kod nekog mapera i on ti to sredi. Sve ostalo je gubljenje para i vremena i zivaca... Imam isti problem i nisam jedini...Rekoh ja, mora problemu da se pristupi po Srpski Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 2 Branislav and alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 736 Posted November 2, 2020 Apsolutno kolega @MS PK samo "Srbski" i nikako drugacije haha 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites