Jump to content
FAS Goran
Zvezdo

Sveta Krava B8 1.6 TDI

Recommended Posts

Kupljen je sa 180 a sada  nakon godinu i po ima skoro 220 000 km. Potrosnja? meni neverovatno mala s obzirom na velicinu i tezinu auta! Koliko bi trosio u Beogradskoj dzungli zaista ne znam ali eto jutros 200 Km autoputa i 30 Km po Beogradu s tim sto je bio lancani sudar i zastoj na ulazu u grad a potrosnja opet standardnih 5 litara.

Kada idem na posao sa njim otvoren put! i razdaljina 8.5 Km isto je do 5 litara.  Da napomenem auto je dugoprugas! Ova moja kilometraza je 90% autoput, gradske guzve ima mozda 2% od toga. Sa 55 litara predjem 1200 Km.

Pouzdanost i izdrzljivost?

Kada imam priliku vozim ga 200 Kmh Kao da sam ga ukrao ali to su retki slucajevi da na autobahnu nema guzve i radova.  Od kada je kod mene Bogu hvala niti jedan kvar sa tim sto ocekujem u nekoj buducnosti zamenu duplog kvacila na DSGu.

Sipam u njega najeftinije moguce ulje a da je nazovi Ok (manol oko 550 din litar) i menjam ga na oko 15000 Km. 

Svecano obecavam da cu na sl servisu zameniti filter goriva i klime koje jos nisam menjao od kada je kod mene!

Ako nisi citao ranije postove razlog te kilometraze je put za Holandiju gde radim.

Jedina moja zamerka je zapremina rezervoara od samo 60 litara. Dakle moram stati i dosuti goriva ali isto mi dodje jer moram svejedno kupiti vinjetu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zvezdo

Hvala Zvezdo na odgovoru.

Da te auto i dalje služi tako dobro i u zdravlju se navozao :)

Sent from my RMX2170 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, srdjos said:

VW ne trosi gorivo, on proizvodi gorivo dok vozi :D

I ja sam mislio ali sam se zaj...o!

Koliko god malo trošio skupo je pogotovo u Njemačkoj na autoputu! Dizel je 2.6 e pa boli kada sipaš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam na početku resetovao ali ovo je rezultat . Nisam čekao na granicama pa nisam morao žuriti. Uglavnom 130 Kmh sa ponekim izletima do 200 ali naravno svuda ima radova gde je ograničenje 80-100 Kmh.

IMG_20220619_121534.jpg

IMG_20220619_121521.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sveta krava pali,radi i jede kilometre.  Bogu hvala nikakvih problema ni kvarova.

Preventivno očišćen DPF, kompletan EGR i turbo 

Kupljene i dve Sava all season gume za pomoć zimskim gumama.

IMG_20221013_181007.jpg

IMG_20221013_181004.jpg

IMG_20221013_180955.jpg

IMG_20221013_180945.jpg

IMG_20221016_162334.jpg

Zimski set je spreman a montaža za 10 dana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svečano je zamenjen i filter goriva!

Nisam ga do sada nikada menjao a prešao sam 50 000 km. Ako je zamenjen pre kupovine znači sa istim filterom je prešao oko 65 000 Km. Problema naravno nikakvih nije bilo. Nisam siguran ali mislim da sam pročitao da se menja na svakih 90 000 km.

Filter izgleda odlično a najviše me iznenadilo što na dnu posude nakon ispunpavanja oko 200 ml nafte nema APSOLUTNO nikakvih nečistoća niti vode!!!?

Obrisano čistom krpom i nema ni traga nečistoće!

IMG_20230223_134640.jpg

IMG_20230223_134700.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko znaci kada se auto redovno odrzava!
Kada se sve na vreme radi, covek moze u svakom trenutku da se odveze na drugi kraj kontinenta bez preteranog razmisljanja...
Taj dsg menjac znaci bas mnogo u smislu opustene voznje, nadam se da ce moj sledeci auto imati automatik...

Sent from my SM-A805F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je itko bio protivnik automatskih menjača to sam ja! Veoma brzo sam promenio mišljenje mada i sada ponekad u kritičnim situacijama ruka poleti prema ručici a on je u tom vremenu već spustio dve brzine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam vozio DSG, a rado bi ga testirao.

Vozili su me par puta, ja suvozac, sve vreme blejim u obrtomer. Kako brzo obara, skace, u sekundi dve brzine nize. Cim postigne snagu, odmah obori na oko 1500rpm.

Zaista odlicno menja.

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, shuxx said:

Nisam vozio DSG, a rado bi ga testirao
 

Ako si ili si u prolazu blizu Šida. Javi se.

Meni je jedina zamerka što voli da davi motor u niskim obrtajima. Ako se prebaci u sport mod onda je previše.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mene čude sve te priče o vožnji na višim obrtajima, na čišćenju DPFa... a sa DSG, prijatelj koji zaista lagao vozi, retko vidi motor i 2000rpm, a kamo li više

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam negde nasao uputstbo za ciscenje DPF za Ford cini mi se. Pisalo je idealno preko 2000rpm i 60km/h.  Ne mora znaci neko razvaljivanje da bude.

 

Ja obicno kada primetim regeneraciju vozim u 3.brzini 70km/h ili u 5. oko 110 ako ima uslova i sasvim lepo zavrsi regenraciju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se dijagnostikom ili telefonom uključi tzv servisna regeneracija obrtaji su na nekih 1300-1400 okretaja tako da veći obrtaji valjda ne trebaju. Ako se stane ili parkira u toku regeneracije obrtaji su na 1000. 

E sad on podigne obrtaje na 1000 kada temperatura u kabini nije komforna dakle hladno ili vruće. I ako je potrošnja struje visoka dakle opet elektro grejači da brže zagreje kabinu.

Jedini način da se sazna da li radi regeneraciju je u start stop sistemu jer na multimediji piše "engine must working"

Moje mišljenje je da mu viši okretaji trebaju na kraju regeneracije da izbaci pepeo iz filtera mada nisam nikada primetio razliku. Regeneraciju radi na 450-550 km nikada češće ili ređe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Zvezdo evo i ja se danas povampirio na forumu ,nisam ispratio koji je DSG u Pasatu ?

Послато са SM-A127F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.6 motor je sa 250 Nm.

DSG je takozvani DQ200 sedam brzina i max 250Nm. 

2.0 ima jači menjač sa 6 brzina.

Ovaj slabiji ide u slabijeg dizela i u benzince.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam jos predstavio svoj auto ....Isto 1.6 sa dq200 samo manja varijanta tvoje "Svete krave"


Послато са SM-A127F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

U kom smislu manja?

Ajde predstavi !

Sveta krava 2?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam ga već godinu i više...nemam neke sveže slike aj sad ću

Послато са SM-A127F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadnja dva meseca sveta krava samo par puta izašla iz garaže i prešla 150 km. 

Pre nedelju dana tura po vojvođanskim ravnicama.

 

IMG_20230520_214620.jpg

 

Edited by Ivan
Skinut dupliran tekst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto uglavnom stoji u garaži, za 10 meseci prešao jedva 4500 km. Odrađen mali servis i to je to za narednih 10-15000 km ili godinu i po dana. Potrošnja ispod 5 litara.

 

Evo u prolazu stari i neprežaljeni  grandiša na zimskom setu. U pravim je rukama!

IMG_20231218_124816.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...