dekirs 4818 Posted October 29, 2020 www.polovniautomobili.com 2 2 totti, Woodoo, PremieRacing and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5188 Posted October 29, 2020 On 10/19/2020 at 8:25 AM, PremieRacing said: Pa onda samo nemoj da doplatiš. Ključ za ključ i šta te briga Davno sam ja rekao da bi Ivan bio zadovoljan... Ne bi se smorio uopšte Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted October 29, 2020 Kvalitete će doći do izražaja na dugim prugama. Nije ni za prodaju niti za zamenu. Aman ljudi još se privikavam na njega, jedva sam 600km prešao. Sutra bi trebalo da se zameni ulje u DSGu. Danas sam čisto brisače i što je zanimljivo veliki prednji je isti kao na Grandeu dakle imam novi u rezervi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1580 Posted October 29, 2020 Koliko će sad praviti duge ture zavisi od tetka korone, do proleća možda neće sigurno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted October 29, 2020 To si u pravu! Opet se Evropa zatvara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted October 30, 2020 Zamenjeno ulje u DSGu danas. Staro ulje iako je podmazivalo 180 000Km nije bilo crno nego crveno smedje boje i nije bilo previse retko tako da ta prica da se to ulje ne treba menjati mozda i pije vodu mada mi je blesavo da se ne zameni pogotovo sto se radi o manje od 2 litre ulja. 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tadej 237 Posted October 30, 2020 Siguran si da ide samo dve litre ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted October 30, 2020 (edited) !.75L tacnije. Jako malo!? u Mehatronik ide 1 litar hidraulicnog ulja ali on ima filter unutra i zatvoren je tako da u mehatroniku nisam menjao. Edited October 30, 2020 by Zvezdo Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 15, 2020 Deo postova je prebačen u odgovarajuću temu: - Otključavanje dodatnih softverskih opcija? Quote Share this post Link to post Share on other sites
clockwork_orange 444 Posted November 20, 2020 (edited) Ja kao drugi auto imam b8 samo sa drugacijom motorizacijom 2.0 biturbo sa 240ks Ulje menjaca se menja na 60.000km i to zbog toga sto je ulje hidroskopno tj skuplja vlagu zbog koje crkava elektronika mehatronika a to zna da bude jako skup kvar U moj menjac je uslo 6l ulja 7brzina DSG sa suvim kvacilom isto koliko i na B6 DSG 6 brzina sa mokrim kvacilom posle promene ulja u menjacu mora da se uradi kalibracija menjaca Edited November 20, 2020 by clockwork_orange 3 1 Bingodalton, Zvezdo, PremieRacing and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted November 20, 2020 (edited) @clockwork_orange A jesi li ti bas 100% siguran da je kod tebe suvo kvacilo? DQ200 je 7 brzina sa suvim kvacilom i za max momenat od 250Nm. Za jace motore mislim da ide samo uljno kvacilo i kod njih je potrebno menjati ulje na 60 ili 80 000Km ovisi o verziji, mada ne znam da li je fabrika preporucila i na koliko jer sam gledao par primeraka sa 150+ km i nije menjano ulje ili nije upisano. Nisam se zamarao sa podatcima o tim jacim menjacima. Ovo za kalibraciju nakon zamene ulja prvi put cujem. Jesi li siguran u to? DQ200 bih znao sam remontovati koliko sam videa o njemu pogledao i to cu i uraditi ako bude trebalo. Delova ima kod Kineza, ili Tko hoce ima komplet remontovan mehatronik sa ojacanim kucistem koje je problematicno na prvim serijama jer puca kod akumulatora pritiska. E da. Ulje se ne menja jer je hidroskopno nego jer se kontaminira od kvacila. Kod ovih sa suvim kvacilom toga nema pa se zbog toga kao ne mora uopste menjati kao i na klasicnim rucnim menjacima. Edited November 20, 2020 by Zvezdo Quote Share this post Link to post Share on other sites
clockwork_orange 444 Posted November 20, 2020 Ne znam kako da proverim oznaku menjaca ali verovatno nije isti kao tvoj moj auto ima 500nm Kalibraciju sam radio sam na B6 sa dijagnostikom dok za B8 nemam dijagnostiku pa sam radio kod majstora definitivno se menjac posle kalibracije drugacije ponasa Prenosim samo ono sto sam naucio vozeci DSG menjace a to nisam cuo od samo jednog majstora Svi se slazu da ga treba menjati na 60.000 zajedno sa filteron i da u tom slucaju menjaci ne prave probleme Majstor koji samo radi DSG menjace mi je ispricao za hidroskopnost ulja a on i sam vozi auto sa DSG-om Ja svakako kad kupim novi polovni auto uradim kompletan veliki servis pregledam i regliram trap ako treba promenim kocnice gume i sve ostalo pa sam miran Mozda je imam srece ili pravilno odrzavam auto ali nikad nisam imao problema sa DSG menjacima ni sa turbinama plivajucim zamajcima cak i cuvene Siemens dizne su presle blizu 400.000 i dalje rade kako treba 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted November 20, 2020 Menja se ulje i filter u DSG, a i u Haldexu, na 3 god.Recimo uu Intersremu za Skodu kazu to se ne menja, jedva sam im ukazao na zabludu.E sad, ni u jednom servisu ne ciste filter, ali moze biti prljav.Nakon toga rakodje kalibracija uz pomoc vcds-a.Sent from my SM-G960F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted November 20, 2020 Čisto samo jedna mala korekcija... hiGroskopno, sa G Sent from my SM-G950F using Tapatalk 4 vagenovac, beki e30, Bingodalton and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted November 20, 2020 Neću da se petljam oko DSGa sa mokrim kvačilom jer nisam istraživao. Ono što znam je da se suvi DQ200 dosta razlikuje od ovih jačih menjača sa 6 ili 7 brzina. Suvi DSG ima posebno ulje u mehatroniku. Tu ide hidraulično ulje 1litar. Unutar mehatronika ima mali filter. Drugi deo je veoma sličan običnom ručnom menjaču. Njega podmazuje obično 75w ulje koje ide u većinu ručnih menjača. Dakle dve jedinice sa različitim uljima koja se po fabrici i mnogim servisima automatskih menjača ne menjaju. Iskreno prvi put čujem da se radi kalibracija ako se menja ulje??? Znam da se radi kada se menja kvačilo i ili mehatronik. Možeš li nakratko opisati tu kalibraciju? Da li se isto radi kao i kada se menjaju komponente dakle u vožnji? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted November 28, 2020 Za Svetu Kravu kupljene felge za zimski set. Felge ce se rastaviti, peskariti i farbati. Ima li tko ideju kako i u koju boju da ih ofarbam? Ima li uposte smisla kombinovati boje jer je rub felge samo 10mm? Pre je taj rub bio polirani aluminijum koji je prelakiran. Lak je ispucao i usla voda . 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted November 28, 2020 Fin upgrade Sto se boje tice, primetio sam samo da izuzetno ne volim crne felne, uospte ne razumem taj pravac, jer se vizuelno stopi sa gumom i uopste ne vidis jasno oblik i velicinu felne. Ali svakako stvar ukusa. Licno bih najpre isao u tu boju u kojoj i jesu ofarbane ili eventualno ka blago tamnijoj sivoj, tipa gun metal i slicne... Takodje je dilema da li ici na sjaj lak ili mat. Meni je jedan set sjaj, drugi mat, i i dalje nisam siguran sta mi je lepse 3 Grafit, totti and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted November 28, 2020 Da podsetim da je auto crne boje... Ajde stavi sliku oba seta da vidim . 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted November 28, 2020 Lično bih ostavio alu boju. Eeeventualno gun-metal. Ipak, alu na crnu boju odskače kao detalj. 1 Tadej reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted November 28, 2020 Posto se fege rastavljaju lako je kombinovati dve boje samo i sam mislim da to nema smisla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted November 28, 2020 @horvat tvoje fabricke felge su kao mat a one bolesno dobre potkovice su sjaj? 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted November 28, 2020 Da, bas tako Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted November 30, 2020 Od kada je zahladilo, kada upalim auto nakon 30ak sekundi okretaji sa 850 skoce na 1000 i tako budu dok se auto malo ne zegreje odnosno u kabini ne bude toplo. Klima je na auto i odmah duva toplo dakle ima el grejac. U statusu automobila budu 3 obavestenja. Start stop govno je neaktivno, potreba za energijom je velika i temperatura u kabini nije postignuta ili tako nesto. Nakon nekog vremena kako se auto greje ta obavestenja nestaju i okretaji u leru se vrate na 850 O/min Da li je to normalno? uputstvo je na Francuskom. Cisto da napomenem ne radi regeneraciju iako su okretaji isto na 1000. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CikaKURE 1 Posted November 30, 2020 Sve je to normalno. Poslato sa DUB-LX1 pomoću Tapatoka 1 Zvezdo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted December 1, 2020 Radovi oko fegi u toku.. Ispeskarene I ošpricane temeljnom bojom. Nije bilo moguće rastaviti ih! Vijci su zalepljeni. 3 Lufti, srdjos and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites