Jump to content
FAS Goran
Zvezdo

Sveta Krava B8 1.6 TDI

Recommended Posts

On 10/19/2020 at 8:25 AM, PremieRacing said:

Pa onda samo nemoj da doplatiš. 

Ključ za ključ i šta te briga   :cheers:

 

Davno sam ja rekao da bi Ivan bio zadovoljan... Ne bi se smorio uopšte  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvalitete će doći do izražaja na dugim prugama.  Nije ni za prodaju niti za zamenu. 

Aman ljudi još se privikavam na njega, jedva sam 600km prešao. 

Sutra bi trebalo da se zameni ulje u DSGu.  

Danas sam čisto brisače i što je zanimljivo  veliki prednji je isti kao na Grandeu dakle imam novi u rezervi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenjeno ulje u DSGu danas. 

Staro ulje iako je podmazivalo 180 000Km nije bilo crno nego crveno  smedje boje i nije bilo previse retko tako da ta prica da se to ulje ne treba menjati mozda i pije vodu mada mi je blesavo da se ne zameni pogotovo sto se radi o manje od 2 litre ulja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

!.75L  tacnije.

Jako malo!?

u Mehatronik ide 1 litar hidraulicnog ulja ali on ima filter unutra i zatvoren je tako da u mehatroniku nisam menjao.

Edited by Zvezdo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kao drugi auto imam b8 samo sa drugacijom motorizacijom 2.0 biturbo sa 240ks
Ulje menjaca se menja na 60.000km i to zbog toga sto je ulje hidroskopno tj skuplja vlagu zbog koje crkava elektronika mehatronika a to zna da bude jako skup kvar
U moj menjac je uslo 6l ulja 7brzina DSG sa suvim kvacilom isto koliko i na B6 DSG 6 brzina sa mokrim kvacilom
posle promene ulja u menjacu mora da se uradi kalibracija menjaca

Edited by clockwork_orange

Share this post


Link to post
Share on other sites

@clockwork_orange

A jesi li ti bas 100% siguran da je kod tebe suvo kvacilo?

DQ200 je 7 brzina sa suvim kvacilom i za max momenat od 250Nm.

Za jace motore mislim da ide samo  uljno kvacilo i kod njih je potrebno menjati ulje na 60 ili 80 000Km ovisi o verziji,  mada ne znam da li je fabrika preporucila i na koliko jer sam gledao par primeraka sa 150+ km i nije menjano ulje ili nije upisano. Nisam se zamarao sa podatcima o tim jacim menjacima.

Ovo za kalibraciju nakon zamene ulja prvi put cujem. Jesi li siguran u to? 

 

DQ200 bih znao sam remontovati koliko sam videa o njemu pogledao i to cu i uraditi ako bude trebalo.  Delova ima kod Kineza, ili Tko hoce ima  komplet remontovan mehatronik sa ojacanim kucistem koje je problematicno na prvim serijama jer puca kod akumulatora pritiska.

E da. Ulje se ne menja jer je hidroskopno nego jer se kontaminira od kvacila.

Kod ovih sa suvim kvacilom toga nema pa se zbog toga kao ne mora uopste menjati kao i na klasicnim rucnim menjacima.

Edited by Zvezdo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kako da proverim oznaku menjaca ali verovatno nije isti kao tvoj moj auto ima 500nm

Kalibraciju sam radio sam na B6 sa dijagnostikom dok za B8 nemam dijagnostiku pa sam radio kod majstora
definitivno se menjac posle kalibracije drugacije ponasa

Prenosim samo ono sto sam naucio vozeci DSG menjace a to nisam cuo od samo jednog majstora
Svi se slazu da ga treba menjati na 60.000 zajedno sa filteron i da u tom slucaju menjaci ne prave probleme
Majstor koji samo radi DSG menjace mi je ispricao za hidroskopnost ulja a on i sam vozi auto sa DSG-om

 

Ja svakako kad kupim novi polovni auto uradim kompletan veliki servis pregledam i regliram trap ako treba promenim kocnice gume i sve ostalo pa sam miran

 

Mozda je imam srece ili pravilno odrzavam auto ali nikad nisam imao problema sa DSG menjacima ni sa turbinama plivajucim zamajcima cak i cuvene Siemens dizne su presle blizu 400.000 i dalje rade kako treba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menja se ulje i filter u DSG, a i u Haldexu, na 3 god.
Recimo uu Intersremu za Skodu kazu to se ne menja, jedva sam im ukazao na zabludu.
E sad, ni u jednom servisu ne ciste filter, ali moze biti prljav.
Nakon toga rakodje kalibracija uz pomoc vcds-a.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neću da se petljam  oko DSGa sa mokrim kvačilom jer nisam istraživao. Ono što znam je da se suvi DQ200 dosta razlikuje od ovih jačih menjača sa 6 ili 7 brzina. 

Suvi DSG ima posebno ulje u mehatroniku. Tu ide hidraulično ulje 1litar. Unutar mehatronika  ima mali filter. 

Drugi deo je veoma sličan običnom ručnom menjaču. Njega podmazuje obično 75w ulje koje ide u većinu ručnih menjača. Dakle dve jedinice sa različitim uljima koja se po fabrici i mnogim servisima automatskih menjača ne menjaju. 

 

Iskreno prvi put čujem da se radi kalibracija  ako se menja ulje??? 

Znam da se radi kada se menja kvačilo i ili mehatronik.

Možeš li nakratko opisati tu kalibraciju? Da li se isto radi kao i kada se menjaju komponente dakle u vožnji? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za Svetu Kravu kupljene felge za zimski set. Felge ce se rastaviti, peskariti i farbati. 

Ima li tko ideju kako i u koju boju da ih ofarbam?

 

IMG-71a06418d7ce80de6580a206bd554bb6-V.jpg

IMG-e5345e0945637246a1674a3950970a3b-V.jpg

Ima li uposte smisla kombinovati boje jer je rub felge samo 10mm?

Pre je taj rub bio polirani aluminijum koji je prelakiran. Lak je ispucao i usla voda .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fin upgrade :)

 

Sto se boje tice, primetio sam samo da izuzetno ne volim crne felne, uospte ne razumem taj pravac, jer se vizuelno stopi sa gumom i uopste ne vidis jasno oblik i velicinu felne. Ali svakako stvar ukusa. Licno bih najpre isao u tu boju u kojoj i jesu ofarbane ili eventualno ka blago tamnijoj sivoj, tipa gun metal i slicne... :) Takodje je dilema da li ici na sjaj lak ili mat. Meni je jedan set sjaj, drugi mat, i i dalje nisam siguran sta mi je lepse :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lično bih ostavio alu boju. Eeeventualno gun-metal. Ipak, alu na crnu boju odskače kao detalj. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto se fege rastavljaju lako je kombinovati dve boje samo i sam mislim da to nema smisla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kada je zahladilo, kada upalim auto nakon 30ak sekundi okretaji sa 850 skoce na 1000 i tako budu dok se auto malo ne zegreje odnosno u kabini ne bude toplo.

Klima je na auto i odmah duva toplo dakle ima el grejac. U statusu automobila budu 3 obavestenja. Start stop govno je neaktivno, potreba za energijom je velika i temperatura u kabini nije postignuta ili tako nesto. 

Nakon nekog vremena kako se auto greje ta obavestenja nestaju i okretaji u leru se vrate na 850 O/min

Da li je to normalno? uputstvo je na Francuskom. 

Cisto da napomenem ne radi regeneraciju iako su okretaji isto na 1000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radovi oko fegi u toku.. Ispeskarene I ošpricane temeljnom bojom. 

IMG_20201201_162739.jpg

IMG_20201201_162734.jpg

IMG_20201201_162752.jpg

Nije bilo moguće rastaviti ih!

Vijci su zalepljeni. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...