Jump to content
FAS Euroauto Goran
Goran 1213

Fiat Nuova Bravo 1.9 MJet 120 - čuje se menjač

Recommended Posts

Pozdrav drugari, pre par meseci zamenio ulje u menjac, vozio sve O.K. Od nedavno poceo da se cuje, kao da je stradao lezaj tocka, takav zvuk. Proverio, lezajevi O.K.

Ovo se cuje samo kada predjem 40km/h, pri manjoj brzini ne.

 

 

 

 

 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je M32 u pitanju, pre bih rekao kukanje :D , cviljenje...

Ovde je u pitanju FPT, robusni C530.5, nije bas poznat po problemima... Koje je ulje sipano, koliko i koje gradacije? Neobicno je da problemi pocinju ubrzo nakon zamene ulja.

Koliko si siguran da je bas menjac u pitanju? U kojoj brzini prenosa ti se to desava preko tih pomenutih 40 km/h? Menja li se ista kada u trenutku kada krene da se cuje izbacis iz brzine? Menja li se ista u intenzitetu zvuka kada krenes u slalom (ovo je tipicno za lezaj tocka, zato pitam)...

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, neshaoct said:

Jel' ovakav zvuk:

Da, bas tako!

 

@Ivan

I kad izbacim iz brzine cuje se... Sto veca brzina, vise se cuje.

 

Edited by Ivan
Obrisani nepotrebni citati, sredjen format

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Goran 1213 said:

Da, bas tako!

 

@Ivan

I kad izbacim iz brzine cuje se... Sto veca brzina, vise se cuje.

 

Tako nekako.

Proverio sve lezajeve na tockovima, sve je O.K, ako imate predlog javite..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čudno da se čuje menjač ako je izbačen u neutral (ler) dok se auto kreće...on onda nije u vezi sa motorom. Da li sinhroni zadržavaju neki impuls nakon izbačaja u ler pri većoj brzini, verujem da da, ali taj impuls se smanjuje, dok zvuk ostaje, koliko sam shvatio. Nekako bi opet eliminisao menjač kao problematiku. 

Da kojim slučajem nisu kandže klješta pa malo pritiskaju pločicu ili nešto što bi proizvelo sličan zvuk ? 

 

Koje si ulje, koje gradacije i koliko ga je sipao u menjač ? Mislim da je kapacitet oko 1,7L, pa da ne fali ulja ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tema je menjac na Bravu 1.9 MultiJet 8v, a to je FPT-ov C530.5 (petobrzinac). A u njega ide cca 1.8l menjackog ulja.

Cisto da se ljudi ne zbune ovim nepotrebnim pominjanjem M32 vec par puta. Sto se Brava tice, uopste nije ni isao na dizelase (ako ne racunamo robotizovanu verziju na 1.6). Samo na matore Euro 4 benzince sa pocetka produkcije (T-Jet 120 i 150).

Ali je vec na restyle potpuno izbacen, pa i novi Euro 5 benzinci T-Jet 120 i MultiAir Turbo 140 dobijaju tada nove FPT-ove C635 menjace, deklarisane na 350 Njutna.

Tacnije, od restyle je vecina motorizacija na Bravu uparena sa C635. Izuzetak su 1.4 FIRE sa C514.6 i 2.0 MultiJet u kome je preziveo Opelov F40 (C542).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel moze @Ivan taj c635 menjac da se napakuje na mesto m32 menjaca? Bez nekih vecih muka? U cemu je razlika ta dva menjaca?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel zna neko sta moze biti sa menjacem. Primer kad presedi auto jednu noc i sutra dan kad krenem mnogo teze ide u prvoj i drugoj brzini... Nakon 10tak minuta voznja radi savrseno.... Sta moze biti? Ulje il sajle il nesto treto?

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, dekirs said:

Koji auto, koji menjac ? Za pocetak zameni ulje.f

Fiat bravo 1.9tdi 110kw 150hp. Menjac rucni prvih 10min tesko ulazi u brzine prva vtora kasnije po neko vreme voznja perfekto radi. Bio sam kod majstoea kaze nije maslo nego nesto sa sajlama unutra. Imam prijatel koji ima isti auto kaze da i on ima takav prob.. bio je i on nesto radio na menjacem i ovlasten servirs i reklu su mu da to mu je neka mana da nije strasno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tomche

 

On 3/11/2010 at 11:03 AM, dishko said:

ja sam imao ovaj problem pre oko mesec dana.

ja sam pomislio da je ulje, ali mi je brat rekao da bi onda i kvačilo bilo tvrđe.

reče mi da je verovatno neka od sajli na biraču brzina. (nemam pojma kakve su, koliko ide, i šta se tu radi) ali bio je u pravu.

sajle oko 80 eura, plus ruke. i menjač sada ide kao kroz maslo, kako i treba. ;)

On 7/3/2008 at 9:53 PM, Guest 8981 said:

...nema hidraulike za menjanje brzina to su sajle, a za kvacilo imas hidraulicni cilindar na menjacu i na pedali.

...dolivanje i zamena ulja ne pomazu oko promene brzina posto ti promenu omogucava kvacilo koje je u zvonu menjaca, a ne u menjacu tako da si ulje dzaba menjao...

 

On 8/6/2009 at 2:36 PM, mdragic said:

Kada upalim auto prebacivanje u brzine ide tesko. Auto niti krlja kada se prebacuju brzine niti trese. Da li bi mi neko mogao pomoci oko ovoga problema?

On 8/20/2009 at 10:11 AM, mdragic said:

Resio sam problem. Korpa je bila problem.

 

To je sve iz dve druge teme, tako da baci pogled na njih klikom OVDE i OVDE. Iako je Stilo, isti je motor/menjač.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...