alfini0507 1653 Posted October 3, 2020 (edited) 1 hour ago, Flex said: reparacija je 80 - 140e u proverenom servisu (Auto centar Goran, Pajsak) Ne možeš ti bez nekog Gorana pa to ti je... Edited October 3, 2020 by Ivan Skinuti nepotrebni citati i TT potpisi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted October 3, 2020 Jedino me Gorani nisu zajebali. P. S. Goran iz Zemuna mi je i pomogao da se okanem dizni i da prvo promenim gorivo dok su mi strucnjaci vec upokojili dizne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola JTD 230 Posted October 4, 2020 Koje gorivo je bilo preporuka? Ja sipam sam Mol aditivirani uvek i u svaki auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sibisi666 21 Posted October 4, 2020 (edited) 11 hours ago, Ivan said: Ne znam zasto se iscudjavate , poenta nije u kubikazi motora nego kolika im je zaje*ancija/dostupnost delova za remont. @sibisi666 Izvinjavam se unapred za off - otkud "s konja na magarca" ? Sta bi sa 2.0 Bravo Sportom kupljenim u KG, ako se dobro secam? Eh...bravo 2.0 je bio vrhunski auto u odlicnom stanju, pa zalim od kako sam ga prodao pre 2 godine, jbg, imao sam odlican primerak. Inace sam dobio ponudu za njega bio za 6000 eura i dao sam ga za te pare jer sam se zaposlio u firmi koja mi dala auto, pa je bravo poceo da se vozi samo za vikend...i tako da ne bi stojao prodat je...u medjuvremenu sam presao u trecu firmu, pa sam uzeo corsu D 1.2 benzin, jer sam mislio da ce mi biti dovoljna...i onda sam se opasno smorio, i izdrzao u corsi punih godinu dana....nikad vise auto sa 3V i bez turba, ma koliko kostalo odzavanje. i Corsa je bas juce prodata, posto sam kupio ovog GP 1.3 mjt...sto mi odgovara za ovaj posao i eto tako je isao moj put sa konja na magarca Edited October 4, 2020 by sibisi666 Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted October 4, 2020 1 hour ago, Nikola JTD said: Koje gorivo je bilo preporuka? Ja sipam sam Mol aditivirani uvek i u svaki auto. Mali off... Od pre godinu-dve, Mol je poceo da uzima gorivo od Nis-a, tako da... (Oko 90% goriva na Mol pumpama je iz Panceva) Da se razumemo, i ja iz nekog razloga sipam na Molu, ali cisto da ne mislis da sipas neko drugo gorivo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted October 4, 2020 On 10/4/2020 at 9:44 AM, Nikola JTD said: Koje gorivo je bilo preporuka? Ja sipam sam Mol aditivirani uvek i u svaki auto. Sipam na Nisu vec vise od godinu dana i nisam primetio nikakav problem. Sad sipah 2-3x u A4 i smrad iz auspuha daleko bilo (uvek sipam G Drive). Odem nakon toga na Mol i sipam neki Plus (ili kako se vec zove, skuplji) i sasvim druga prica. Dima nema (ranije bio smrad + neki providan dim) a smrada ni blizu. Nece me vise Nis vidjati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola JTD 230 Posted October 4, 2020 Moguce, ali aditivi su njihovi. Doduse uvek kad sam pitao na pumpi rekli su mi da ne uzimaju od Nisa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sibisi666 21 Posted October 4, 2020 ja nisam primetio skoro nikakvu razliku izmedju nisa i mola u dizelu sa aditivima....iako i ja preferiram mol samo jos jedno pitanje, da li je neko radio dekarbonizaciju motora? nesto sam citao i gledao deluje mi kao dobra varijanta za ocistiti motor i ostale delove od cadji Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17447 Posted October 4, 2020 (edited) Molba da ne pravimo bas kupusaru od topica . Za sve ovo vec imamo odgovarajuce teme. Gde sipamo gorivo: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/30926-gde-sipate-gorivo/ Tema o dekarbonizaciji: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/68047-dekarbonizacija-motora Edited October 4, 2020 by Ivan 1 sibisi666 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan.uskokovic 22 Posted October 4, 2020 Ne volim da pominjem imena bosch servisa, ali ako Žeravica tvrdi da te 351 bosch dizne, postoje samo fabriški reparirane i nove, i da za njih na tržištu ne postoje zamenski delovi, šta ja onda da pričam. To mi je potvrdio i ovaj iz Italije. Čak sam mu rekao, da mi ne šalje ako su te reparirane. Objasnio mi je fino da su ti uredjaji koje koristi većina naših servisa daleko manjih mogućnosti testiranja od onih u fabrikama, čak sumnja u verodostojnost očitanih karakteristika prepakivanih dizni, koje su izrašene u vidu koda. Postavlja pitanje,da li ti kodovi koje je izbacio carbon zapp uredjaj mogu kao takvi da se ukucavaju u ecu, ono svakako ih mozete ukucati, ali postoji verovatnoća da nisu precizni. Za Žeravicu sam čuo sve najbolje, znam da mnogi ovlašćeni servisi samo sa njim saradjuju. 1 vagenovac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola031 936 Posted October 4, 2020 Svaka čast na živcima za rešavanje problema. Posle ovog čitanja, ostaje mi samo da zapalim sveću da se i nekom drugom ovo ne desi. 2 sibisi666 and Dovla83 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
sibisi666 21 Posted October 5, 2020 @bojan.uskokovic ovih dana cu da odem licno do bosiste ovde u Su, da popricam sa njim da vidim sta on to radi kakve delove ugradjuje u dizne itd...i koliko daje garanciju i na sta, cak mi prolazi kroz glavu da posle repariranja dizni sa kakvim takvim delovima, ako ih dovede u ispravno stanje, da treba da se ode negde ko moze da koriguje mapu prema tim repariranim diznama, kako bi se namestio optimalni rad motora, za sada razmisljam u tom pravcu, ali kad saberem reparaciju i korekciju mape.....dolazim na cifru za koju si ti uzeo sve 4 originalne dizne,, tako da... javi mi se na 063518959 ako imas par minuta da popricamo sta i kako Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted October 5, 2020 (edited) @bojan.uskokovic Mislim da je zeravica najbolji bosch servis na ovim prostorima, bas rade po PSu, imaju licence itd. To sto oni kazu da ne moze da se uradi, znaci da nije predvidjen remont i da nema originalnih zamenskih delova i da ne moze remont po PS. Sto ne znaci da ne moze nekako da se skarabudzi, pa onda drugi "pucaju" na zeravicu kako oni jelte mogu da odrade neke dizne koje zeravice ne moze. @Flex koliko znam kod tebe su simensove dizne, nisu one "ozloglasene simens tdi dizne" od kojih svi strecaju, ali koliko znam simens su i nema reparacije po PS, mozda da se pakuje, budzi od nekih drugih dizni, mozda se i promenilo nesto. @sibisi666 najbolje 4 nove originalne dizne, em imas garanciju, em nema budzenja, korigovanja itd. Generalno kod nasih bosista je problem sto je i njima i vecini njihovih musterija ispravna dizna sa kojom auto pali-radi-ide, tako uglavnom rade dizne koje su bas zestoko u problemu, a kad vec imas pali-radi-ide dizne onda je pitanje sta mogu uciniti za tebe. Edited October 5, 2020 by Ivan Skinut nepotreban citat, dodat tag Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17447 Posted October 5, 2020 13 hours ago, bojan.uskokovic said: ali ako Žeravica tvrdi da te 351 bosch dizne, postoje samo fabriški reparirane i nove, i da za njih na tržištu ne postoje zamenski delovi, šta ja onda da pričam. To mi je potvrdio i ovaj iz Italije. Ovo sam i ja cuo od par ljudi, zato sam i rekao da ce izgleda biti vesela prica oko njih. A takodje vec znam i za par njih koji su se lepo izuli za nove ili "polovne" nove dizne za Euro5 MultiJet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted October 5, 2020 @vagenovac, hvala na informaciji. Ako nekad bude problem sa diznama da me ne vozaju i budze gluposti. Koliko uopste idu nove dizne za ovaj moj? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted October 5, 2020 Sedi miran, ne resavaju se tako lako ti problemi kod tog tvog, mada i ne pate nesto mnogo od toga 1 Flex reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted October 6, 2020 @Flex ne znam pa necu da nagadjam, ako ti nedaj boze bude zatrebalo imas AWTa. 1 Flex reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wo0k 0 Posted October 27, 2021 (edited) Ja imam jedno pitanje... Kupio 2010 Evo-a, 1.3 mjet u Januaru u NS i vec posle ni 20km puta sa placa je upalio "check engine" lampicu i izgubio je nesto performansi. Na 50-om km, stajem da sipam gorivo i nista... Auto radi, lepo. 2-3 meseca, periodicno pali lampicu i nakon X dana (nekad 1...nekad 3), gasi gresku i opet radi lepo. U poslednje vreme (2 meseca), je poceo u voznji da mi se gasi Odvezao kod majstora... Pogledao ga i elektro-komp-batica i idajle niau mogli da provale sta je. Vozim ga na Bele vode, u Fiat servis Edited October 27, 2021 by Wo0k Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 27, 2021 2 hours ago, Wo0k said: Odvezao kod majstora... Pogledao ga i elektro-komp-batica i idajle niau mogli da provale sta je. Šta je auto prijavio? Morao je nešto kad je toliko puta palio check engine lampicu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wo0k 0 Posted October 27, 2021 (edited) Prijavio je, po recima "majstora" (dvojice njih), gomilu gresaka, koje su pobrisali, ali ostala je jedna (zaista, ne mogu sada da se setim brojeva) koja je i pored toga ostala Edited October 27, 2021 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 27, 2021 @Wo0k Kako to da ti nisu rekli šta je auto prijavio...ne po brojevima, nego na srpskom objašnjenje šta je auto prijavio? Šta te uopšte briga za brojeve, neka rastumače greške i moguće razloge za njihovo paljenje, a ne da igraju loto diktirajući vlasniku brojeve (kodove) grešaka. Šta je njihov predlog za rešenje....da voziš još dok se opet ne pojavi greška, ili? Niko ti ovde ne može mnogo pomoći kada nemamo pojma šta je auto prijavio, već sve što znamo je ''malo izgubi performanse'', a ne znamo ni tu jednu grešku koja je ostala... Oko gašenja u vožnji, klik na: - Fiat Grande Punto 1.3 MJet - gasi se u vožnji Quote Share this post Link to post Share on other sites
danko 150 Posted October 28, 2021 On 10/27/2021 at 4:30 PM, neshaoct said: Oko gašenja u vožnji, klik na: - Fiat Grande Punto 1.3 MJet - gasi se u vožnji Teško da će nešto od pomoći da nadje klikom na taj link... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran011 0 Posted November 1, 2021 To ti je druze eger meni se to desava u pitanju je eger na inst tabli ne izbaca gresku al auto dijagnostika pokazuje gresku eger ventila zapusenost...mora da se cisti 20 e ciscenje ili par km voziti 4 brzinom 150 km na h tako mi je rekao majstor.Jel zna neko jel mora da se skida kuciste vazduha da bi se skinuo eger?Fiat evo 1.3 multyjet 62kw Quote Share this post Link to post Share on other sites
brdaus 28 Posted December 2, 2022 Jeste tema stara ali sam se sada susreo sa tim problemom pa da napisem koju. Elem, cena dizni za oznaku 351 je 66780 dinara po komadu, tako da cena koja se ovde spominje, od 150 e po komadu, nesto mi ne stima. Koliko ja znam, a znam podosta o fiat motorima, do +-2 se dizne ne diraju niti se menjaju, vec uzroke loseg rada treba traziti na drugom mestu. Po mom saznanju, a tudjim iskustvom, problem sa losijim radom motora moze se resiti sa dvotaktolom, onim starim, ne crvenim, koji se pomesa sa 5 litara disela, sipa u rezervoar i tako vozi. Dvotaktol procisti, a ne unistava nista, kompletan sistem za ubrizgavanja goriva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17447 Posted December 2, 2022 1 hour ago, brdaus said: Elem, cena dizni za oznaku 351 je 66780 dinara po komadu, tako da cena koja se ovde spominje, od 150 e po komadu, nesto mi ne stima. Polovne "kao nove" dizne , za noviju 2.0 MultiJet 140/150 verziju, bile su oko 500 EUR komplet. Mozda se na to mislilo u toj ceni? Quote Share this post Link to post Share on other sites