Jump to content
FAS Goran
bojan.uskokovic

Fiat (Grande) Punto Evo 1.3 MJet 85 - kratak neravnomeran rad hladnog motora

Recommended Posts

1 hour ago, Flex said:
reparacija je 80 - 140e u proverenom servisu (Auto centar Goran, Pajsak)

Ne možeš ti bez nekog Gorana pa to ti je...
 

Edited by Ivan
Skinuti nepotrebni citati i TT potpisi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedino me Gorani nisu zajebali.
P. S. Goran iz Zemuna mi je i pomogao da se okanem dizni i da prvo promenim gorivo dok su mi strucnjaci vec upokojili dizne.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Ivan said:

Ne znam zasto se iscudjavate :) , poenta nije u kubikazi motora nego kolika im je zaje*ancija/dostupnost delova za remont.

@sibisi666

Izvinjavam se unapred za off - otkud "s konja na magarca" ;) ? Sta bi sa 2.0 Bravo Sportom kupljenim u KG, ako se dobro secam?

Eh...bravo 2.0 je bio vrhunski auto u odlicnom stanju, pa zalim od kako sam ga prodao pre 2 godine, jbg, imao sam odlican primerak.

Inace sam dobio ponudu za njega bio za 6000 eura i dao sam ga za te pare :) jer sam se zaposlio u firmi koja mi dala auto, pa je bravo poceo da se vozi samo za vikend...i tako da ne bi stojao prodat je...u medjuvremenu sam presao u trecu firmu, pa sam uzeo corsu D 1.2 benzin, jer sam mislio da ce mi biti dovoljna...i onda sam se opasno smorio, i izdrzao u corsi punih godinu dana....nikad vise auto sa 3V i bez turba, ma koliko kostalo odzavanje. i Corsa je bas juce prodata, posto sam kupio ovog GP 1.3  mjt...sto mi odgovara za ovaj posao i eto tako je isao moj put sa konja na magarca :)

 

Edited by sibisi666

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Nikola JTD said:

Koje gorivo je bilo preporuka? Ja sipam sam Mol aditivirani uvek i u svaki auto.

Mali off... Od pre godinu-dve, Mol je poceo da uzima gorivo od Nis-a, tako da... (Oko 90% goriva na Mol pumpama je iz Panceva)

Da se razumemo, i ja iz nekog razloga sipam na Molu, ali cisto da ne mislis da sipas neko drugo gorivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/4/2020 at 9:44 AM, Nikola JTD said:
Koje gorivo je bilo preporuka? Ja sipam sam Mol aditivirani uvek i u svaki auto.

Sipam na Nisu vec vise od godinu dana i nisam primetio nikakav problem. Sad sipah 2-3x u A4 i smrad iz auspuha daleko bilo (uvek sipam G Drive). Odem nakon toga na Mol i sipam neki Plus (ili kako se vec zove, skuplji) i sasvim druga prica. Dima nema (ranije bio smrad + neki providan dim) a smrada ni blizu. Nece me vise Nis vidjati.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja nisam primetio skoro nikakvu razliku izmedju nisa i mola u dizelu sa aditivima....iako i ja preferiram mol

samo jos jedno pitanje, da li je neko radio dekarbonizaciju motora? nesto sam citao i gledao deluje mi kao dobra varijanta za ocistiti motor i ostale delove od cadji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molba da ne pravimo bas kupusaru od topica ;) . Za sve ovo vec imamo odgovarajuce teme.

Gde sipamo gorivo: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/30926-gde-sipate-gorivo/

Tema o dekarbonizaciji: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/68047-dekarbonizacija-motora

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne volim da pominjem imena bosch servisa, ali ako Žeravica tvrdi da te 351 bosch dizne, postoje samo fabriški reparirane i nove, i da za njih na tržištu ne postoje zamenski delovi, šta ja onda da pričam. To mi je potvrdio i ovaj iz Italije. Čak sam mu rekao, da mi ne šalje ako su te reparirane.

Objasnio mi je fino da su ti uredjaji koje koristi većina naših servisa daleko manjih mogućnosti testiranja od onih u fabrikama, čak sumnja u verodostojnost očitanih karakteristika prepakivanih dizni, koje su izrašene u vidu koda. Postavlja pitanje,da li ti kodovi koje je izbacio carbon zapp uredjaj mogu kao takvi da se ukucavaju u ecu, ono svakako ih mozete ukucati, ali postoji verovatnoća da nisu precizni.

Za Žeravicu sam čuo sve najbolje, znam da mnogi ovlašćeni servisi samo sa njim saradjuju.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bojan.uskokovic ovih dana cu da odem licno do bosiste ovde u Su, da popricam sa njim da vidim sta on to radi kakve delove ugradjuje u dizne itd...i koliko daje garanciju i na sta, cak mi prolazi kroz glavu da posle repariranja dizni sa kakvim takvim delovima, ako ih dovede u ispravno stanje, da treba da se ode negde ko moze da koriguje mapu prema tim repariranim diznama, kako bi se namestio optimalni rad motora, za sada razmisljam u tom pravcu, ali kad saberem reparaciju i korekciju mape.....dolazim na cifru za koju si ti uzeo sve 4 originalne dizne,, tako da... :)

javi mi se na 063518959 ako imas par minuta da popricamo sta i kako

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bojan.uskokovic

Mislim da je zeravica najbolji bosch servis na ovim prostorima, bas rade po PSu, imaju licence itd.

To sto oni kazu da ne moze da se uradi, znaci da nije predvidjen remont i da nema originalnih zamenskih delova i da ne moze remont po PS.

 

Sto ne znaci da ne moze nekako da se skarabudzi, pa onda drugi "pucaju" na zeravicu kako oni jelte mogu da odrade neke dizne koje zeravice ne moze.

 

@Flex koliko znam kod tebe su simensove dizne, nisu one "ozloglasene simens tdi dizne" od kojih svi strecaju, ali koliko znam simens su i nema reparacije po PS, mozda da se pakuje, budzi od nekih drugih dizni, mozda se i promenilo nesto.

 

@sibisi666 najbolje 4 nove originalne dizne, em imas garanciju, em nema budzenja, korigovanja itd.

 

Generalno kod nasih bosista je problem sto je i njima i vecini njihovih musterija ispravna dizna sa kojom auto pali-radi-ide, tako uglavnom rade dizne koje su bas zestoko u problemu, a kad vec imas pali-radi-ide dizne onda je pitanje sta mogu uciniti za tebe.

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat, dodat tag

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, bojan.uskokovic said:

ali ako Žeravica tvrdi da te 351 bosch dizne, postoje samo fabriški reparirane i nove, i da za njih na tržištu ne postoje zamenski delovi, šta ja onda da pričam. To mi je potvrdio i ovaj iz Italije.

Ovo sam i ja cuo od par ljudi, zato sam i rekao da ce izgleda biti vesela prica oko njih. A takodje vec znam i za par njih koji su se lepo izuli za nove ili "polovne" nove dizne za Euro5 MultiJet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vagenovac, hvala na informaciji. Ako nekad bude problem sa diznama da me ne vozaju i budze gluposti. Koliko uopste idu nove dizne za ovaj moj?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam jedno pitanje... 

Kupio 2010 Evo-a, 1.3 mjet u Januaru u NS i vec posle ni 20km puta sa placa je upalio "check engine" lampicu i izgubio je nesto performansi. Na 50-om km, stajem da sipam gorivo i nista... Auto radi, lepo. 

2-3 meseca, periodicno pali lampicu i nakon X dana (nekad 1...nekad 3), gasi gresku i opet radi lepo. 

U poslednje vreme (2 meseca), je poceo u voznji da mi se gasi

Odvezao kod majstora... Pogledao ga i elektro-komp-batica i idajle niau mogli da provale sta je.

Vozim ga na Bele vode, u Fiat servis

Edited by Wo0k

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Wo0k said:

Odvezao kod majstora... Pogledao ga i elektro-komp-batica i idajle niau mogli da provale sta je.

Šta je auto prijavio? Morao je nešto kad je toliko puta palio check engine lampicu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prijavio je, po recima "majstora" (dvojice njih), gomilu gresaka, koje su pobrisali, ali ostala je jedna (zaista, ne mogu sada da se setim brojeva) koja je i pored toga ostala

 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Wo0k

 

Kako to da ti nisu rekli šta je auto prijavio...ne po brojevima, nego na srpskom objašnjenje šta je auto prijavio? Šta te uopšte briga za brojeve, neka rastumače greške i moguće razloge za njihovo paljenje, a ne da igraju loto diktirajući vlasniku brojeve (kodove) grešaka. Šta je njihov predlog za rešenje....da voziš još dok se opet ne pojavi greška, ili?

 

Niko ti ovde ne može mnogo pomoći kada nemamo pojma šta je auto prijavio, već sve što znamo je ''malo izgubi performanse'', a ne znamo ni tu jednu grešku koja je ostala...

Oko gašenja u vožnji, klik na:

Fiat Grande Punto 1.3 MJet - gasi se u vožnji

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ti je druze eger meni se to desava u pitanju je eger na inst tabli ne izbaca gresku al auto dijagnostika pokazuje gresku eger ventila zapusenost...mora da se cisti 20 e ciscenje ili par km voziti 4 brzinom 150 km na h tako mi je rekao majstor.Jel zna neko jel mora da se skida kuciste vazduha da bi se skinuo eger?Fiat evo 1.3 multyjet 62kw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste tema stara ali sam se sada susreo sa tim problemom pa da napisem koju. Elem, cena dizni za oznaku 351 je 66780 dinara po komadu, tako da cena koja se ovde spominje, od 150 e po komadu, nesto mi ne stima.  Koliko ja znam, a znam podosta o fiat motorima, do +-2 se dizne ne diraju niti se menjaju, vec uzroke loseg rada treba traziti na drugom mestu. Po mom saznanju, a tudjim iskustvom, problem sa losijim radom motora moze se resiti sa dvotaktolom, onim starim, ne crvenim, koji se pomesa sa 5 litara disela, sipa u rezervoar i tako vozi. Dvotaktol procisti, a ne unistava nista, kompletan sistem za ubrizgavanja goriva. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, brdaus said:

Elem, cena dizni za oznaku 351 je 66780 dinara po komadu, tako da cena koja se ovde spominje, od 150 e po komadu, nesto mi ne stima. 

Polovne "kao nove" :) dizne , za noviju 2.0 MultiJet 140/150 verziju, bile su oko 500 EUR komplet. Mozda se na to mislilo u toj ceni?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...