Jump to content
FAS Goran
MilosV7

Fiat Nuova Bravo 1.4 TJet 120/150 - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Pa cisto sumnjam da bi uopste vozio auto da nikad nisu menjane, ali definitivno su prebacile interval debelo :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E sad, da li možda znaš ako je starter remontovan ? Jest da je moj dizlo i nije imao neke druge simptome (od poznatih za Bravo dizele) ali pošto je sam mator 13 godina, alnaser mi je bio na spisku da se sredi. U servisu je urađen kompletan remont pri čemu mi je ukazano na neku pomerajuću pločicu koja skoro pa nije imala života (potrošni materijal) i da bi svakako krajem godine išao da isti sredim jer bi me kad-tad izdao. 

Da li možda znaš u kakvom je stanju tvoj ? Istina, nema veze sa održavanjem broja obrtaja motora  odmah nakon paljenja, ali za samo pokretanje koje je kod tebe "kilavo" nekako bi i na njega posumnjao. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, ISV_01 said:

 

Da li možda znaš u kakvom je stanju tvoj ? Istina, nema veze sa održavanjem broja obrtaja motora  odmah nakon paljenja,

Pravo da ti kažem, nemam pojma. Auto je kod mene nepunih godinu dana, što se tiče anlasovanja ne bih rekao da ima neki problem. Doduše vrlo moguće da bude neka glupost nepovezana, kao npr anlaser.

Mene je počelo da zeza to što nakon dužeg stojanja, neće da upali lepo. Danas kad dodjem kući, naćiću način da priključim manometar i pratim pritisak goriva pre dizni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još gluplje pitanje - imaš li poklopac kutije osigurača ? Kao što je bila must have kod Stila, tako i za Bravo važi (sumnjam al eto da pitam). Da, to nije loša ideja proveriti pritisak pumpe goriva do dizni, dok na dizne same sumnjam da prave problem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, ISV_01 said:

Još gluplje pitanje - imaš li poklopac kutije osigurača ?

Imam poklopac hahah. Zašto je poklopac must have? Sad kad razmislim naslanjao sam se na njega dok sam radio oko auta, ne znam jesam li ga lepo vratio da čučne.

Hmm, nemam blage veze, čudno mi je da su dizne, jer vuče kao besan. Samo paljenje i ništa ali ništa drugo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlaga utiče na osigurače, zato pitam, pogotovu ako se auto puškira "kroz grill". 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj probaj ujutru da das kontakt lepo jedno 5-6 puta za redom pa onda zaverglaj

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, MS PK said:

Aj probaj ujutru da das kontakt lepo jedno 5-6 puta za redom pa onda zaverglaj

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 

Dobio sam isti savet od jednog majstora pre 15 minuta. Kaze da cesto stradaju pumpe na fiatima, te oslabi pritisak. Merio sam pritisak na dovodnoj cevi, doduse amaterski. Ovakva je situacija:

1. Dam kontakt. Krene pumpa da radi i kad nabije 3.5 bara stane

2. Cim pumpa stane pada pritisak na 3 bara. 
3. Upalim auto, pritisak oko 2.7-2.8 bar

4. Dodajem gas do 3 hiljade obrtaja i pritisak raste mozda za 0.2 bara max

5. Ugasim auto, pritisak pada na 2.1-2.2bar

 

Sutra cu verovatno probati da kod tog majstora ugradim drugu pumpu, da vidimo ima li razlike. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako, na po 2-3x kontakt i sa oko 15sec između istih ja palim svoj Bravo. Poznato je malo teže paljenje dizla, ali...takvi su. Sa ovim sistemom koji te savetovao i majstor, sigurno ne bi trebalo biti problema. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, ISV_01 said:

Tako, na po 2-3x kontakt i sa oko 15sec između istih ja palim svoj Bravo. Poznato je malo teže paljenje dizla, ali...takvi su.

Nije jos covek do te faze da je promenio motor :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dobio sam isti savet od jednog majstora pre 15 minuta. Kaze da cesto stradaju pumpe na fiatima, te oslabi pritisak. Merio sam pritisak na dovodnoj cevi, doduse amaterski. Ovakva je situacija:
1. Dam kontakt. Krene pumpa da radi i kad nabije 3.5 bara stane
2. Cim pumpa stane pada pritisak na 3 bara. 
3. Upalim auto, pritisak oko 2.7-2.8 bar
4. Dodajem gas do 3 hiljade obrtaja i pritisak raste mozda za 0.2 bara max
5. Ugasim auto, pritisak pada na 2.1-2.2bar
 
Sutra cu verovatno probati da kod tog majstora ugradim drugu pumpu, da vidimo ima li razlike. 
To sam ti i rekao zbog pritiska, ako ti to pomogne onda znaci da gubis pritisak negde ili da je pumpa oslabila.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi moji opet ja. Nista uradio nisam. Jutros 1 stepen napolju, auto iz druge pali. Stavio sam nepovratni ventil na dovodno crevo, nove svecice, nov regulator pritiska. Sve isto

 

citam po netu, kazu da postoji ecu firmware koji sredjuje taj problem na t jet motorima. Kakva su misljenja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se drugar sa Deltom 1.4 150 isto jutros pozalio da je upalio tek iz trece maltene. To mu se desilo jos par puta, nije ono svaki put, nego jednom u 2 nedelje.. Jos uvek nije krenuo da se bavi tim problemom al ako nesto saznam javicu ovde :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za popizdeti. Sad ću ići da ugradim drugu polovnu pumpu, pa ako ne bude boljitak vratiću staru.

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/14/2020 at 7:36 AM, MilosV7 said:

Na zalost nismo nista poboljsali povoodm paljenja hladnog. Evo ga video. Sta dalje? 
https://youtu.be/7y1Maiatnnw

Imam isti problem bukv pre neki dan poceo da se desava od kako su pale temp, i kod mene su svecice i sve novo. Ja sam u prvi mah posumnjao na senzor bregaste ali ono deluje mi da nije, a onda i na PCV ventil koji moze ovako nesto da prouzrokuje ugl znam da necu vise razbijati glavu kao ranije da resim problem jer imam osecaj da ce se resiti ovde. Isto znaci pali iz drugog ili treceg puta, Prvo paljenje digne do 500rpm i padne na 200 i tu ga mozes verglati do sudnjega dana dok ne vratis kljuc nazad...... 
Posto sam sig da je neka glupost necu razbijati glavu, ne bi me cudilo da je PCV ali ko zna Fiat je to verovatno je neka glupost pre nego nesto ozbiljnije izgleda da im je to boljka kada padne temp cim svi imamo problem......
Ja sam na Grandeu 1.4 tjet mom ugasio pcv napravio iberlauf jer je teze palio i imao missfire jer je pcv zakucao... 

 

Mada ne verujem da je ovo PCV posto je ocigledno neki univerzalni problem sa identicnim ponasanjem auta, e sada nadam se da cemo otkriti sta je. Znaci @MilosV7 moj bravo se identicno ponasa tako da sta god da je kod tb i kod mene je, a ne verujem da su nam svima pumpe riknule i slicno isao bih na neki senzor ili neke sitnice def nemoj da bacas pare kao ja nekada (i sada pa menjas redom Horvat zna kako ja to radim glavom kroz zid) @horvat spoji sa prethodnim postom ili neki drugi admin hvala unapred ;)

 

Edited by Ivan
Spojeni postovi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se javim i ja. Dao sam mu par dana, da pratim sta ce se desavati. Auto dok je toplo vreme pali odlicno. Cim je ispod 5 stepeni celzijusovih, odmah zajebava. Bio je kod autoelektričara, koji je  navodno probao sa novom pumpom i sa starom i isto mu je palio, kako on kaže bez greške. Tako da prestaću da se zamaram to mu je što mu je. Akumulator je Exide premium, imam jako dobar profesionalni nemački punjač, koji će ga lagano osvežiti i dopuniti, pa ću jedno jutro probati tako napunjen da prikačim i vidim šta će se desiti. Možda nisam u pravu, ali više bih voleo da ga osvežim novim uljem i filterima, nego da bacam pare na delove koji su ispravni.

Svećice NGK-5000rsd

Regulator pritiska goriva Bosch-2400rsd

Nepovratni ventil na dovdnom crevu  fi 8 -500rsd

Creva i šelne -500tdf

moje ruke i živce ne računamo.

 

Pozdrav

@Branislav  @dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Batali sve to, nije do toga siguran sam, postoji sig neki glup problem samo ga treba skontati, probaj da googlas mozda nadjes nesto korisno, jer sig ne pali sporadicno nego na odredjenoj temp zajebava kao i kod mn...

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/23/2020 at 11:37 PM, MS PK said:

Promeni mu mapu u komp-u, izlazi ga da je stalno +10c i eto :D

Evo resenja :D Ja sam hteo fenom da duvam u motor da se ugreje i onda u senzor za spoljasnju i eto ga pali kao mina :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...