horvat 6451 Posted October 13, 2020 Pa cisto sumnjam da bi uopste vozio auto da nikad nisu menjane, ali definitivno su prebacile interval debelo Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosV7 35 Posted October 14, 2020 Na zalost nismo nista poboljsali povoodm paljenja hladnog. Evo ga video. Sta dalje? https://youtu.be/7y1Maiatnnw Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosV7 35 Posted October 14, 2020 Ja nagadjam da mozda moze biti i regulator pritiska goriva. Planirao sam da rasturim opet i da vidim ima li pogodnog mesta za prikljucak manometra pa da pratim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3996 Posted October 14, 2020 E sad, da li možda znaš ako je starter remontovan ? Jest da je moj dizlo i nije imao neke druge simptome (od poznatih za Bravo dizele) ali pošto je sam mator 13 godina, alnaser mi je bio na spisku da se sredi. U servisu je urađen kompletan remont pri čemu mi je ukazano na neku pomerajuću pločicu koja skoro pa nije imala života (potrošni materijal) i da bi svakako krajem godine išao da isti sredim jer bi me kad-tad izdao. Da li možda znaš u kakvom je stanju tvoj ? Istina, nema veze sa održavanjem broja obrtaja motora odmah nakon paljenja, ali za samo pokretanje koje je kod tebe "kilavo" nekako bi i na njega posumnjao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosV7 35 Posted October 14, 2020 1 hour ago, ISV_01 said: Da li možda znaš u kakvom je stanju tvoj ? Istina, nema veze sa održavanjem broja obrtaja motora odmah nakon paljenja, Pravo da ti kažem, nemam pojma. Auto je kod mene nepunih godinu dana, što se tiče anlasovanja ne bih rekao da ima neki problem. Doduše vrlo moguće da bude neka glupost nepovezana, kao npr anlaser. Mene je počelo da zeza to što nakon dužeg stojanja, neće da upali lepo. Danas kad dodjem kući, naćiću način da priključim manometar i pratim pritisak goriva pre dizni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3996 Posted October 14, 2020 Još gluplje pitanje - imaš li poklopac kutije osigurača ? Kao što je bila must have kod Stila, tako i za Bravo važi (sumnjam al eto da pitam). Da, to nije loša ideja proveriti pritisak pumpe goriva do dizni, dok na dizne same sumnjam da prave problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosV7 35 Posted October 14, 2020 18 minutes ago, ISV_01 said: Još gluplje pitanje - imaš li poklopac kutije osigurača ? Imam poklopac hahah. Zašto je poklopac must have? Sad kad razmislim naslanjao sam se na njega dok sam radio oko auta, ne znam jesam li ga lepo vratio da čučne. Hmm, nemam blage veze, čudno mi je da su dizne, jer vuče kao besan. Samo paljenje i ništa ali ništa drugo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3996 Posted October 14, 2020 Vlaga utiče na osigurače, zato pitam, pogotovu ako se auto puškira "kroz grill". Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosV7 35 Posted October 14, 2020 1 hour ago, ISV_01 said: Vlaga utiče na osigurače, zato pitam, pogotovu ako se auto puškira "kroz grill". A, što se toga tiče ne brini. Sigurno nije ovlažilo XD 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted October 14, 2020 Aj probaj ujutru da das kontakt lepo jedno 5-6 puta za redom pa onda zaverglajПослато са SM-A307FN помоћу Тапатока 1 jevta reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosV7 35 Posted October 14, 2020 1 hour ago, MS PK said: Aj probaj ujutru da das kontakt lepo jedno 5-6 puta za redom pa onda zaverglaj Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Dobio sam isti savet od jednog majstora pre 15 minuta. Kaze da cesto stradaju pumpe na fiatima, te oslabi pritisak. Merio sam pritisak na dovodnoj cevi, doduse amaterski. Ovakva je situacija: 1. Dam kontakt. Krene pumpa da radi i kad nabije 3.5 bara stane 2. Cim pumpa stane pada pritisak na 3 bara. 3. Upalim auto, pritisak oko 2.7-2.8 bar 4. Dodajem gas do 3 hiljade obrtaja i pritisak raste mozda za 0.2 bara max 5. Ugasim auto, pritisak pada na 2.1-2.2bar Sutra cu verovatno probati da kod tog majstora ugradim drugu pumpu, da vidimo ima li razlike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3996 Posted October 14, 2020 Tako, na po 2-3x kontakt i sa oko 15sec između istih ja palim svoj Bravo. Poznato je malo teže paljenje dizla, ali...takvi su. Sa ovim sistemom koji te savetovao i majstor, sigurno ne bi trebalo biti problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17435 Posted October 14, 2020 2 hours ago, ISV_01 said: Tako, na po 2-3x kontakt i sa oko 15sec između istih ja palim svoj Bravo. Poznato je malo teže paljenje dizla, ali...takvi su. Nije jos covek do te faze da je promenio motor . 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3996 Posted October 14, 2020 Pa valjda nije lud, šta će mu ćumuraš Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted October 15, 2020 Evo malo pogledaj šta kažu rođaci o ovom motoru a od 3". u vezi tvog problema. 2 2 MilosV7, horvat, Fiica and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted October 15, 2020 Dobio sam isti savet od jednog majstora pre 15 minuta. Kaze da cesto stradaju pumpe na fiatima, te oslabi pritisak. Merio sam pritisak na dovodnoj cevi, doduse amaterski. Ovakva je situacija: 1. Dam kontakt. Krene pumpa da radi i kad nabije 3.5 bara stane 2. Cim pumpa stane pada pritisak na 3 bara. 3. Upalim auto, pritisak oko 2.7-2.8 bar 4. Dodajem gas do 3 hiljade obrtaja i pritisak raste mozda za 0.2 bara max 5. Ugasim auto, pritisak pada na 2.1-2.2bar Sutra cu verovatno probati da kod tog majstora ugradim drugu pumpu, da vidimo ima li razlike. To sam ti i rekao zbog pritiska, ako ti to pomogne onda znaci da gubis pritisak negde ili da je pumpa oslabila.Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosV7 35 Posted October 19, 2020 Ljudi moji opet ja. Nista uradio nisam. Jutros 1 stepen napolju, auto iz druge pali. Stavio sam nepovratni ventil na dovodno crevo, nove svecice, nov regulator pritiska. Sve isto citam po netu, kazu da postoji ecu firmware koji sredjuje taj problem na t jet motorima. Kakva su misljenja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4818 Posted October 19, 2020 Meni se drugar sa Deltom 1.4 150 isto jutros pozalio da je upalio tek iz trece maltene. To mu se desilo jos par puta, nije ono svaki put, nego jednom u 2 nedelje.. Jos uvek nije krenuo da se bavi tim problemom al ako nesto saznam javicu ovde Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosV7 35 Posted October 19, 2020 (edited) Za popizdeti. Sad ću ići da ugradim drugu polovnu pumpu, pa ako ne bude boljitak vratiću staru. Edited October 20, 2020 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4818 Posted October 19, 2020 Javi sta si uradio i koliko para Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 705 Posted October 20, 2020 (edited) On 10/14/2020 at 7:36 AM, MilosV7 said: Na zalost nismo nista poboljsali povoodm paljenja hladnog. Evo ga video. Sta dalje? https://youtu.be/7y1Maiatnnw Imam isti problem bukv pre neki dan poceo da se desava od kako su pale temp, i kod mene su svecice i sve novo. Ja sam u prvi mah posumnjao na senzor bregaste ali ono deluje mi da nije, a onda i na PCV ventil koji moze ovako nesto da prouzrokuje ugl znam da necu vise razbijati glavu kao ranije da resim problem jer imam osecaj da ce se resiti ovde. Isto znaci pali iz drugog ili treceg puta, Prvo paljenje digne do 500rpm i padne na 200 i tu ga mozes verglati do sudnjega dana dok ne vratis kljuc nazad...... Posto sam sig da je neka glupost necu razbijati glavu, ne bi me cudilo da je PCV ali ko zna Fiat je to verovatno je neka glupost pre nego nesto ozbiljnije izgleda da im je to boljka kada padne temp cim svi imamo problem...... Ja sam na Grandeu 1.4 tjet mom ugasio pcv napravio iberlauf jer je teze palio i imao missfire jer je pcv zakucao... Mada ne verujem da je ovo PCV posto je ocigledno neki univerzalni problem sa identicnim ponasanjem auta, e sada nadam se da cemo otkriti sta je. Znaci @MilosV7 moj bravo se identicno ponasa tako da sta god da je kod tb i kod mene je, a ne verujem da su nam svima pumpe riknule i slicno isao bih na neki senzor ili neke sitnice def nemoj da bacas pare kao ja nekada (i sada pa menjas redom Horvat zna kako ja to radim glavom kroz zid) @horvat spoji sa prethodnim postom ili neki drugi admin hvala unapred Edited October 20, 2020 by Ivan Spojeni postovi 2 MilosV7 and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosV7 35 Posted October 23, 2020 Da se javim i ja. Dao sam mu par dana, da pratim sta ce se desavati. Auto dok je toplo vreme pali odlicno. Cim je ispod 5 stepeni celzijusovih, odmah zajebava. Bio je kod autoelektričara, koji je navodno probao sa novom pumpom i sa starom i isto mu je palio, kako on kaže bez greške. Tako da prestaću da se zamaram to mu je što mu je. Akumulator je Exide premium, imam jako dobar profesionalni nemački punjač, koji će ga lagano osvežiti i dopuniti, pa ću jedno jutro probati tako napunjen da prikačim i vidim šta će se desiti. Možda nisam u pravu, ali više bih voleo da ga osvežim novim uljem i filterima, nego da bacam pare na delove koji su ispravni. Svećice NGK-5000rsd Regulator pritiska goriva Bosch-2400rsd Nepovratni ventil na dovdnom crevu fi 8 -500rsd Creva i šelne -500tdf moje ruke i živce ne računamo. Pozdrav @Branislav @dekirs 1 1 dekirs and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 705 Posted October 23, 2020 (edited) Batali sve to, nije do toga siguran sam, postoji sig neki glup problem samo ga treba skontati, probaj da googlas mozda nadjes nesto korisno, jer sig ne pali sporadicno nego na odredjenoj temp zajebava kao i kod mn... Edited October 23, 2020 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted October 23, 2020 Promeni mu mapu u komp-u, izlazi ga da je stalno +10c i eto Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 2 alfini0507 and Branislav reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 705 Posted October 24, 2020 On 10/23/2020 at 11:37 PM, MS PK said: Promeni mu mapu u komp-u, izlazi ga da je stalno +10c i eto Evo resenja Ja sam hteo fenom da duvam u motor da se ugreje i onda u senzor za spoljasnju i eto ga pali kao mina Quote Share this post Link to post Share on other sites