gand 21 Posted November 10, 2020 Pa sta cemo sad , da idemo kod Gorana ili da ne idemo, hahahaahhha. Salim se naravno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted November 21, 2020 Evo još... https://www.fiatforum.com/bravo/311246-cold-start-engine-bad-idle-10-15-seconds-2.html 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gand 21 Posted December 25, 2020 Vec sam pisao u temi vezano za paljenje ali izgleda da se taj problem resio sam od sebe. Naime, tih par dana auto nije hteo da upali na temp j oko 5 stepeni. Secam se da je auto bio na rezervi. Napunio sam auto do vrha, ali vreme se prolepsalo i sve ok. Skoro bilo hladno, i potrosim ceo rezervoar za dva dana , i taman da trestiram da li hoce da upali. Temp je bila oko 2 stepena ili malo manja i auto pali bez problema. Cim okrenem kljuc palli ko mina. Jedino sto sam primetio, kada uplaim auto radi na 1000 obrtaja, a kada je toplije radi na 1200, i posle se spusti na 800. Sacekacu da padne temp ispod 0 , da vidim kako ce se ponasati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 721 Posted December 26, 2020 (edited) Ispod 5c pali kao mina, ali izmedju 7c i 16c ima problema, da jako je nizak ler. Edited December 26, 2020 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosV7 35 Posted January 24, 2021 On 12/26/2020 at 5:47 PM, Branislav said: Ispod 5c pali kao mina, ali izmedju 7c i 16c ima problema, da jako je nizak ler. Problem je definitivno definitivno softverske prirode. Izgleda da su ga talijani tjunovali malo čudno.. na nizim temperaturama je nizi ler.. meni je oko 1000-1100 kada je tolplo prvo paljenje digne ler na 1400 pa posle spusta na 750. Sve u svemu jbg, vozi i cuti. da ne zna neko gde mu se nalazi senzor spoljne temperature? 1 Branislav reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted January 24, 2021 Na Giulietti je ispod desnog retrovizora, pretpostavljam da je isto i za Bravo al nisam sig Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 721 Posted January 24, 2021 Ja sam lepo rekao da je do softvera nemoguce da ceo forum ima isti problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole82 0 Posted October 7, 2021 On 11/6/2020 at 10:24 PM, Goran Zemun said: Moze naravno... Cujemo se od ponedeljka... Imam isti problem na Bravu 2007 godiste, ima ugradjen plin, Gorane ima li mu spasa, i kad bih mogao da dodjem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola 1.6 266 Posted October 18, 2021 Meni se pojavio problem prosle nedelje, ujturu vergla prvi put i malo mu treba da sastavi, upali iz druge kao mina. U subotu nisam vozio auto, upalio je iz petog puta i jedva je verglao, meni vise lici na akumulator (iako je u subotu bila struja dobra) nego na mapu. Da je mapa u problemu stalno bi tesko palio ne samo ujutru, 7 stepeni je i ujutru i uvece.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zokibubu 15 Posted October 26, 2021 Naslov teme treba proširiti i na nas sa 1.4 atmo 90ks Bravo 1.4 90ks sa TNGom, 2013. godište, kupljen pre nedelju dana. Već sam znao za problem sa paljenjem a i prethodni vlasnik mi je rekao da ga ima. Kaže, samo sipaj 100 oktana i nema problema.Svakog jutra sve teze pali, iz 2. pa 3. , danas iz 5. pokušaja.Rešenja koja sam našao iz iskustva drugih su:-zamena plinskih dizni ili evaporatora, kažu curi plin pri hladnom vremenu i pravi prezasicenu smesu pri prvom verglanju, "presisa"-drzati pun rezervoar, da se gorivo ne vrati u rezervoar-software update, sudeći po ovoj temi, sigurno rešenje problema, mislio sam da za Bravo od 2011. nema problem, ali...-sipati benzin 100 oktana, ovo mi nikako ne ide u glavu zašto i kako pomaže?Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted October 27, 2021 I meni se na Mitu ( 2009 god ) desava to isto. mislim da je jedino resenje sowftware update tjst da neko od cunera sredi mapu za to prvo paljenje. Mislim da su na nekoj temi i pisali sta je sredjeno sa brojem tog tjunera. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola 1.6 266 Posted October 27, 2021 Meni je problem bio u gorivu, sipao sam na neproverenom mestu. Cim sam presao na krsteno gorivo pali kao mina iz prve. Da li je mesano sa vodom bilo ili manja oktanska vrednost ne znam ali je definitivno bilo do goriva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted October 27, 2021 Na kakvoj temperaturi vam bude motor kad ga pre toga ugasite? Ja sam kod mene primetio jedino neko cudno poskakivanje obrtaja na jutarnjem paljenju, kada npr. noc pre toga upalim hladan auto i ugasim ga za ~10 sekundi (scenario da ga uteram u garazu, a bio ispred il tak nesto). Osim toga nikad nisam imao problem, a moj je isto euro5, isti ECU imamo, samo je 2013. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zokibubu 15 Posted October 27, 2021 Motor zagrejan pri gašenju, gorivo sa dobrih pumpi. Sinoć dosuo Shell Vpower 100 oktana, jutros upalio iz drugog pokušaja. Dakle, malo lakše. Pri prvom verglanju malo i zaštucao.Popodne punim rezervoar pa ću videti sutra ujutru. Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojanchampion 2 Posted October 27, 2021 A meni se ovo sve isto desava i leti i zimi Provalio sam kada sipam sveze gorivo malo lepse pali. Mada ja vozim na plin pa gorivo stoji mesecima. Ali kada palim direktno na plinu, ono prinudno paljenje, upali iz prve. Menjao sam regulator pritiska pre neki dan, i isto. Sumnjam jos na pumpu, nesto izgleda vraca gorivo iz sistema u rezervoar. 2007. godiste. Toliko me nervira vise zadnjih godinu dana, da kad treba Brava da upalim, prvo popijem Rivotril Ovako meni identicno pali i po toplom vremenu i sada na hladnom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted October 27, 2021 Meni se desava kako su krenuli hladniji dani samo pri prvom jutarnjem paljenju i to ne svaki put, desava se da upali iz prve, malo teze al upali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted October 27, 2021 Jbs ti ovo, mi dizele bez grejaca palimo "na cvrgu" jes da cekicaju posle ali ja ne bih imao ovoliko zivaca i para za akumulatore i alnasere a i u mom malom mestu vec bih pesice presao jedno 70% puta Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 1 2 dekirs, vicent and bojanchampion reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojanchampion 2 Posted October 28, 2021 10 hours ago, MS PK said: Jbs ti ovo, mi dizele bez grejaca palimo "na cvrgu" jes da cekicaju posle ali ja ne bih imao ovoliko zivaca i para za akumulatore i alnasere a i u mom malom mestu vec bih pesice presao jedno 70% puta Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Sreca pa imam istrenirane zivce Nikako nisam imao vremena da se pozabavim ovim, a majstori begaju od problema, oni bi samo nesto da menjaju u nedogled Sutra mi stize set za merenje pritiska goriva, tipujem na nepovratni ventil na pumpu, al znacu za vikend sta je tacno. 2 MS PK and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
zokibubu 15 Posted November 2, 2021 Meni je polovičan učinak u poslednja 4 jutarnja paljenja - dva puta upalio iz prve, dva puta iz drugog pokušaja. Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni Bg 74 Posted November 2, 2021 Ja sam imao problem sa paljenjem na Ypsilonki 1.4 16V 95ks , kada sam uzeo auto zezalo je paljenje kada je hladan neki put upali iz prve , neki put iz 5. puta , vruc isto se ponasao ali nikakvu gresku nije prijavljivao ,pa sam menjao instalaciju sa konektorima koji idu na bobine jer je to nesto bilo vec menjano ali jako lose odradjeno tj krpacina , i vise nisam znao sta da radim kacen na dignostiku X puta dok jednog dana nije upalio chek engine lampicu i odmah ga zagacim na dijagnostiku i ocitam gresku MISFIRE za bobinu na 4. cilindru (ne secam se koji kod) i bile su mi ostale sumnjive i OM metrom ispitam i bobina na 3. cilindru je imala slican otpor kao ova na 4. tako da sam zamenio sve 4 NGK i od tada auto pali na prvu i kratko vergla a u voznji razlika je osetna auto ubrzava momentalno na bilo kojem broju obrtaja i stepenu prenosa kada se doda naglo gas.Naravno vozim ga od prvog dana na 100 oktana. 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
zokibubu 15 Posted December 1, 2021 Poslednjih par dana, 1.4 90 ks benzin plin, pali bez problema pri jutarnjem paljenju. Jutarnje temperature 3 - 6 C, pola rezervoara svežeg goriva, ALI rezervoar plina prazan i sekvent ugašen. Pre toga, i a višim jutarnjim temeraturam, sa uključenim sekventom, pali iz drugog pokušaja Po mom mišljenju, na atmo motoru, vožnja na plin "prilagođava" parametre ECU motora plinskoj smeši, i uz degradiranu oktansku vrednost benzina usled stajanja, dovodi do težeg prvog startovanja motora. Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
zokibubu 15 Posted December 9, 2021 I da demantujem sebe - auto vise nema problema sa paljenjem iako sam prešao preko 500 km na plin. Izgleda da je samo do benzina bilo...Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites