MilosV7 35 Posted October 24, 2020 On 10/24/2020 at 6:00 PM, Branislav said: Evo resenja Ja sam hteo fenom da duvam u motor da se ugreje i onda u senzor za spoljasnju i eto ga pali kao mina Gde se nalazi senzor za spoljnu temperaturu. On 10/23/2020 at 11:37 PM, MS PK said: Promeni mu mapu u komp-u, izlazi ga da je stalno +10c i eto Hmm daj malo vise uputstva. Predpostavljam da svaki “mapper” moze da prekuca to i slaze ga. 1 Branislav reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 705 Posted October 26, 2020 Pa recimo da si u pravu, u mapi se sredi to i eto ga nemas vise problem, samo nadjes mapera koji to zna da odradi i nemas problem vise, kakve pumpe kakvi bakraci... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted October 26, 2020 On 10/24/2020 at 9:36 PM, MilosV7 said: Hmm daj malo vise uputstva. Predpostavljam da svaki “mapper” moze da prekuca to i slaze ga. Dao sam vec otp svoj maximum oko tog problema Dizeli pojedini, npr. 1.9 mjt i recimo 2.0tdi bese imaju taj "problem" koji su ljudi tako resavali, tj.menjali su neke vrednosti u mapi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosV7 35 Posted October 26, 2020 Hmm. Ako je reč o izmeni isključivo vrednosti senzora spoljne temperature, ja odmah u glavi imam neko prostilje resenje koje izuzima racunar i prekucavanje parametara. pronasao bih gde se nalazi senzor, skinuo konektor i premerio njegov otpor. Prema tome bih skontao o kom termistoru se radi (lupam pt130 ili tako nesto) i iz tabele pronasao na kojoj otpornosti on ima vrednost 20c stepeni. Iskombinovao bih obicne otpornike, preko releja (12v dc) Nc i No kontakta vezao “lazni” senzor i fabricki senzor i tako ga lagao pri svakom paljenju bilo napolju -10 ili 40 stepeni. 2 Zvezdo and Grafit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted October 27, 2020 Evo link gde se govori na tu temu. https://www.fiatforum.com/bravo/340918-t-jet-p1172-p0300-p0304-starting-problems-cold.html Dobro poznati forum. Ostaje da se proveri u praksi. Ako je neko u mogućnosti da proveri kod Dilera bilo bi od velike koristi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gand 21 Posted November 2, 2020 (edited) Pozdrav ljudi. Pojavio mi se jedan problem na autu(Bravo 1.4 tjet 120hp) u polednjih par dana. Auto sam vozio prethodnog dana, i sve je bilo ok. Sledeceg dana sednem i auto nece da upali. Okrenem kljuc , auto zavergla, i nece da upali. Okrenem ponovo kljuc isto. Kad okrenem kljuc treci put pali ko mina. To mi se desilo zadnja 4 puta kada sam palio auto. Pali tek iz treceg puta. Auto ide normalno, lepo vuce, sve je ok. I posle prvog paljenja, svako sledece tog dana nema problema,. Ali kad auto prenoci, jave se ti problemi. Igrom slucaja sam bio do nekog servisa za akumulatore pre dve nedelje, zbog drugog auta, ali sam zamolio da provere i moj, i kaze covek da je odlican i da nema problema. Sad ne znam da li je to akumulartor ili neki problem sa svecicama ili nesto trece? Edited November 3, 2020 by neshaoct spojeno 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3996 Posted November 3, 2020 @gand Pozdrav druze, verovatno ce te spojiti sa temom, al do tada vidi Ovde 1 gand reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 705 Posted November 3, 2020 15 hours ago, gand said: Pozdrav ljudi. Pojavio mi se jedan problem na autu(Bravo 1.4 tjet 120hp) u polednjih par dana. Auto sam vozio prethodnog dana, i sve je bilo ok. Sledeceg dana sednem i auto nece da upali. Okrenem kljuc , auto zavergla, i nece da upali. Okrenem ponovo kljuc isto. Kad okrenem kljuc treci put pali ko mina. To mi se desilo zadnja 4 puta kada sam palio auto. Pali tek iz treceg puta. Auto ide normalno, lepo vuce, sve je ok. I posle prvog paljenja, svako sledece tog dana nema problema,. Ali kad auto prenoci, jave se ti problemi. Igrom slucaja sam bio do nekog servisa za akumulatore pre dve nedelje, zbog drugog auta, ali sam zamolio da provere i moj, i kaze covek da je odlican i da nema problema. Sad ne znam da li je to akumulartor ili neki problem sa svecicama ili nesto trece? Dobro dosao u klub ljudi kojima je potreban update firmware ECU-a, nemoj lutati daleko sa kojekakvim glupostima i bacati pare na akumulatore, dizne, senzore i slicno. 1 gand reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola 1.6 257 Posted November 3, 2020 Meni se desavalo da na NIS-u nece da upali prvi put, upali iz druge isto tako kad nece da sastavi smrdi sumpor poprilicno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gand 21 Posted November 4, 2020 Procitao sam celu temu. Hvala na odgovorima, Vidim da imamo iste probleme. Juce je bilo par stepeni toplije i upalio bez problema. Pretpostavljam da je resenje otici u ovlasceni servis da urade update? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 705 Posted November 5, 2020 15 hours ago, gand said: Procitao sam celu temu. Hvala na odgovorima, Vidim da imamo iste probleme. Juce je bilo par stepeni toplije i upalio bez problema. Pretpostavljam da je resenje otici u ovlasceni servis da urade update? mislim da bi trebao da odes kod Gorana na Altinu da ti sredi to, mislim da on ima mogucnost da ti uradi update Ecu, cimaj ga pa pitaj i da reci mu da je to u pitanju a ne nes drugo 1 gand reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 705 Posted November 6, 2020 9 hours ago, gand said: Vazi. Hvala Samo nemoj da slucajno upadnes u neku dubiozu sa Goranom da on pocne da trazi drugo resenje tipa dizne i slicno, samo Ecu i nista vise 1 1 gand and Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shakalkv 153 Posted November 6, 2020 Evo mali update. Danas sam razgovarao sa sefom servisa u Ak Stojanov (fin i ljubazan momak) koji mi je u vezi tezeg paljenja ovog motora rekao sledece: 1. Problem je iskljucivo softverske prirode, nema potrebe za menjanjem bilo kakvih delova. 2. Resava se instaliranjem nove mape kod njih i to traje 15 minuta. 3. Odnosi se samo na novija vozila, za moju deltu 2008. ne moze jer za nju nije radjen update softvera od strane fabrike. Moze eventualno neki tjuner da procacka ali nije preporucljivo. 4. Update softvera se ogleda u tome da je pojacan ler gas, nakon startovanja motor radi na 1400 obrtaja a ne na 1150 kako je bilo u izvornoj mapi. 5. Pitao me je da li imam plin, obzirom da nemam nismo dalje na tu temu pricali. Nadam se da ce ovo nekome koristiti. 3 horvat, gand and dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 705 Posted November 6, 2020 (edited) Lepo sam ja rekao. Edited November 6, 2020 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) 1 shakalkv reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted November 6, 2020 10 hours ago, Branislav said: Samo nemoj da slucajno upadnes u neku dubiozu sa Goranom da on pocne da trazi drugo resenje tipa dizne i slicno, samo Ecu i nista vise Jako zajeban lik taj Goran... Cuvajte se njega... 3 5 dekirs, alfini0507, Branislav and 5 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 705 Posted November 6, 2020 (edited) A ne bre Gorane pogresno si shvatio ahhahaha, jel mozes to da izvedes? Taj Ecu update? Edited November 6, 2020 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4818 Posted November 6, 2020 Vratio te Goran na fabricka haahhaah 4 3 djomla, totti, alfini0507 and 4 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 705 Posted November 6, 2020 (edited) Bolelo je Elem hteo sam da kazem da preneses goranu da imamo svi isti problem i da vidis da li moze to da sredi softverskim putem jer smo ustanovili prob. Edited November 6, 2020 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted November 6, 2020 17 minutes ago, Branislav said: A ne bre Gorane pogresno si shvatio ahhahaha, jel mozes to da izvedes? Taj Ecu update? Moze naravno... Ali prvo ciscenje dizni... 4 1 1 Boki Bugiboy, Branislav, dekirs and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 705 Posted November 6, 2020 (edited) Fair Enough Edited November 6, 2020 by Ivan Ne citiraj prethodni post Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosV7 35 Posted November 6, 2020 28 minutes ago, Goran Zemun said: Moze naravno... Ali prvo ciscenje dizni... Gorane, posto sam cuo da ste vrlo zajebani.. ko vas je to zajebao? Bas ste me sad zeznuli, znaci moj Bravo ce biti osudjen na vecno lose paljenje zimi samo zato sto je 2007? Elem, ima li apdejt ECU-a za njega ili mora neka custom mapa? Pozdrav! 1 Branislav reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 705 Posted November 6, 2020 Nije goran takav, ja sam siguran da neces biti osudjen na tako nesto kao ni ja (slihtanje on) ahhaahhaha, cekamo odgovor Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosV7 35 Posted November 6, 2020 55 minutes ago, Branislav said: Nije goran takav, ja sam siguran da neces biti osudjen na tako nesto kao ni ja (slihtanje on) ahhaahhaha, cekamo odgovor Ma znam ja da je Goran majstor ipo, a pre svega ljudina! Nadam se da je svestan da bismo neki putovali iz Kragujevca, ako se on ponudi da umeša prste u naše EKU-ove Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted November 6, 2020 1 hour ago, MilosV7 said: Gorane, posto sam cuo da ste vrlo zajebani.. ko vas je to zajebao? Bas ste me sad zeznuli, znaci moj Bravo ce biti osudjen na vecno lose paljenje zimi samo zato sto je 2007? Elem, ima li apdejt ECU-a za njega ili mora neka custom mapa? Pozdrav! Moze naravno... Cujemo se od ponedeljka... Quote Share this post Link to post Share on other sites