Jump to content
FAS Goran
Bokesh

"Misliti i cveće brati" ili kako (ne)prodati jednog Fiata

Recommended Posts

Zdravo društvo,

 

Neko vreme sam izgubio interesovanje i volju za kuckanje na ovom forumu ali sam vas redovno pratio. Međutim, u zadnjih par meseci me nešto čudi i "žulja", pa ajde da malo pametujemo.

Nema nepoželjnih komentara, izjadajte se, našalite slobodno, iznesite ozbiljan stav - sve se računa... Evo, ako ste bili dovoljno strpljivi da dođete dovde, budite još malo strpljivi i shvatićete o čemu se radi.

 

U pitanju je stara priča " ko je stariji, kokoška ili jaje".

 

Elem, stotinu puta sam bio u prilici da čujem kako je kupovina polovnog auta "mačka u džaku", slušao sam prijatelja, poznanike i slučajne prolaznike kako se zaklinju kako je zakon kupiti auto kome makar znate servisnu istoriju, gde i kako su vođeni, itd. Poznato vam je, zar ne?

E pa lagao bih kada bih rekao da sam razmišljao drugačije.

 

Kada sam 2015.god kupovao auto u NL, izbor je pao na Stila 19.mjt od 140ks sa NAP-om, urednom dokumentacijom (računom, garantni listom, servisnim knjigama, svim evidencijama i važećim APK). Izašao me je tada nekih 300€ skuplje (ako se dobro sećam) nego kupovina ovde na placu istog sa manje km ali bez dokaza, kao i u vidno lošijem stanju. Postoji ovde negde moja tema o proceduri uvoza...

 

Kada sam ga 2018.god prodavao, nije bio ni najjeftiniji ni najskuplji, ali je po dokumentaciji, servisnoj istoriji i opremi odskakao od mnogih. Bio je i ovde na oglasima... Prodao se posle nekoliko meseci na oglasima, prvom kupcu koji je uopšte došao da ga pogleda. U međuvremenu je zvalo dosta ljudi, raspitivalo se, što iz oglasa što poznanika koji su znali da sam kupio drugi auto i da se Stilo prodaje. Svi su konstatovati kako je odličan ali niko nije bio spreman to da plati... Setite se početka priče. Kupac koji je uzeo auto rekao mi je na kraju - "Pratim tvoj auto od početka ali nisam dolazio da ga gledam jer je bio 200 evra skuplji od ostalih sličnog stanja. Za ovo vreme sam potrošio više od te razlike obilazeći jeftinije oglase i sad mi žao što nisam prvo gledao ovaj, ne samo zbog para, nego i vremena i živaca...

 

Do pre par dana sam prodavao moj sadašnji auto (Cromu). Slična priča kao gore, da se ne ponavljam, svi radovi dokumentovani, stanje vidljivo i proverljivo, auto se vozi svakodnevno, stajao je na oglasima 3 meseca po ceni od 3200 pa na kraju, zadnjih 7 dana 2900 € bez seta zimskih guma. Imao sam samo nekoliko poziva kupaca koji su se više interesovali za cenu nego za stanje... U međuvremenu sam video par njih sa placeva u KV koje su otišle po sličnoj ceni ili na kraju i više novca a nisu imale ništa od servisne istorije... Nije mi jasna logika niti računica...

 

Ja dam svoj auto povukao sa oglasa jer sam ga registrovan i jer iz principa neću da ga prodam u bescenje (i znam da na navedeni novac moram dosta da dodam da bih kupio pristojan manji auto iz Golf" klase). Voziću Cromu do NG pa će opet u oglase, ali me pitanje pomenuto na početku konstantno kopka.

 

Šta je problem sa automobilima marke Fiat pa su tako obezvredjeni?

Iz mog iskustva Croma je zaista udoban i zahvalan auto za porodicu. Za novac od 3000 do 3500€ teško da se može naći bolji auto iste klase i godišta. Zanima me kakva su vaša iskustva sa Fiat-om i ostalim markama automobila i šta je po vama problem... Da bi situacija bila jasnija evo i slike oglasa, možda ga je neko i vidjao...

 

oglas croma01.jpg oglas croma02.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio slike na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Bokesh said:

U međuvremenu sam video par njih sa placeva u KV koje su otišle po sličnoj ceni ili na kraju i više novca a nisu imale ništa od servisne istorije... Nije mi jasna logika niti računica...

Iz ovoga zaključujem da u konkretnom primeru nije cena bila problem (jer je par Croma koje si video na placevima otišlo za slične pare koje si i ti tražio za svoju), već je nešto drugo bilo sa tvojim oglasom.

A, opet posle kažeš da su podcenjeni...pa, ne znam da li je po tebi problem što uopšte nisi uspeo da prodaš Cromu, ili što bi bio nezadovoljan sa cenom i da si uspeo da je prodaš jer smatraš da su obezvređeni?

 

Konkretno, dobrog Stila je teško prodati jer ih ima (pre)više na oglasima sa veoma niskim cenama. Sve to isto važi i za Cromu, ali u manjoj meri. Uvek na siromašnom tržištu na'ebe onaj koji ima bolji, održavaniji auto od većine takvih jeftinih na oglasima. Kad se na to doda i tradicionalna pozicija Fiata kao brenda na tržištu polovnjaka (italijanska i francuska vozila najslabije drže cenu kod nas), dogodi se situacija koju si opisao.

 

Da li si isticao oglas na PA? Kakav je bio opis?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako imaš dokaze šta je rađeno na autu to i navedi u opisu (fiskalni računi, legalne proverljve servisne knjižice). Brdo ljudi misli da to nije bitno, u fazonu "verujem čoveku na reč". Ne verujem nikome NIŠTA! Ako nemaš ništa od dokaza krećem od pretpostavke da ništa nije ni rađeno, onda auto spada u kategoriju Croma od 2000 evra, kojih ima kao pleve u oglasima.

 

Treba da ubediš kupca da preskoči najjeftinije u oglasima i da ono što si uložio u auto vredi više od pomenute razlike do tvoje tražene sume, u suprotnom bilo koji auto je osuđen na spuštanje cene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct

Nije poenta uopšte u mom autu niti u mom oglasu. Svoj primer sam naveo jer mi je glupo da navodim druge koje ne poznajem ili nisam ni video. Tu je samo da plastično pojasni.

 

Ne, nisam oglas isticao, ali nije bilo puno Cromu sličnih karakteristika i godišta u ponudi, 10 do 12 se vrtelo i svima su cene bile u psr stotina eura razlike. Mislim da se ni jedna vlasnička nije prodala za vreme koliko sam pratio (a pratio sam da ne bih odskakao cenom).

 

Jedna od pretpostavke mi je da je možda presudan na kupca bio estetski model. Konkretnoja sam u oglasu I na poziv navodio da moj auto ima sitne znake upotrebe koje jedno skromno poliranje može da reši (ogrebotine na 2 do 3 mesta od grane i od uskog parkinga - nije došlo do osnovne farbe). Pretpostavljam da je slično i sa ostalima koje se koriste...

A one na placevima su sve ispolirane i uglancane.

 

Stilo je bio aito koji sam kupio iz vožnje, tj.iz upotrebe. Zanemarimo za trenutak činjenicu da je bio registovan u NL (bitna je ali ne za ovu priču) a Cromu sam kupio iz uvoza sa poznatim stanjem, od poznatog prodavca.

 

U Cromu sam u prvoj godini vožnje uložio 1000 eura u redovno ulaganje ( veliki servis, set letnjih i zimskih guma, čišćenje dpf i egr, skidanje flapsova i čepovanje usisne grane da mi bude mirna glava, pa kad smo već tu reparacija turbine koja nije imala problem ali se po malo čula, pa preventivnim zamena termostata, dopuna i dezinfekcija klime, zamena svih pločica,....) a na Stilu samo veliki servis (sve ostalo je već bilo rešeno, računajući i oba seta guma, tj.točkova).

 

Poenta je da vlasnički auto, iz upotrebe, ako je redovno održavan, nesumnjivo ima manje ulaganja u startu. A sve navedeno je lako proverljivo.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za Cromu je retko ko i pitao za navedeno pa ne mogu da komentarišem a za Stila tada ko je i pogledao servisnu dokumentaciju bio je u fazonu nisam voljan da platim više za sve navedeno, imam jeftiniji pa ću sredjivati.

Poštujem i takav stav, ali ko je prošao kroz to zna da nekad manje u startu znači više kasnije.

Ja lično, sada da kupujem ponovo, tražio bih auto iz vožnje, od vlasnika i ne bi mi bilo žao da platim...

Možda je jednostavno do besparice, možda je i nešto deseto, jbm li ga...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije do besparice, vec je takav narod. Samo da je jeftinije, nema veze sto je losije.
Dobar auto je veoma tesko prodati po ceni koja je veca od one "iz uvoza" i NOV NOV NOV primeraka jer se prvo gleda cena pa onda ostalo. I ako nije ispoliran i namazan komplet unutra sljastecim sprejevima nije to to.
I ja sam u Stila ulozio brdo para i sredio sve sto je trebalo (na oglasima nema ni jedan kome je sve odradjeno) i imao sam NULA poziva jer auto nije kostao 1300 - 1500e kao lesevi sa placa sa "majke mi" odradjenim servisima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvar je da vecina ljudi kupuje jer vozi dok ide. To sto je neki auto ocuvan i skuplji 300e im ne vredi mnogo kada onaj jeftiniji ide... I usustini jeste parola da je bitno da je najeftinije.

 

Sa druge strane licno ja nisam nesto u fazonu da redovno odrzavanje i papiri dizu cenu auta. Usustini ocekujem da se auto odrzava, a papiri usustini mogu i da se falsifikuju. Da, imam vecu zelju da trgujem sa takvom osobom ako je od poverenja jer delimo princip koriscenja auta, ali to i dalje ne mora da podrazumeva dobar auto. Nacin koriscenja i da li su sredjivane stvari i koje nisu normalno odrzavanje i koliko je dobro uradjeno odrzavanje ce imati veliki uticaj na konacno stanje auta.

 

Ono sto defintivno izbegavam je kada u oglasu navedu ocigledan problem na autu koji je prokomentarisan da je resiv za ovoliko ili onoliko novaca, nista bitno. Pa druze ti to sredi pa onda stavi u oglase. Jos gore kada kazu da cena ide gore od narednog meseca jer ce lupam uraditi mali servis ili zameniti akumulator.  Ili kada je auto totalno neuredan na slikama. Mogu da prihvatim prasinu u motornom prostoru i malo blata na patosnicama, ali me neinteresuje sta si jeo prethodnih nedelju dana u autu...

 

To da neko ulozi u skuplji auto jer ima sve moguce papire ce uraditi mozda neko ko je bas zaludjen tim modelom auta i zeli ga za "kolekciju". Isto vazi i za modifikovane aute, modifikacije iako vrede puno para da se urade, u globalu spustaju cenu auta. Ja sam svoj auto kupio jeftinije nego skroz fabricki auto tog godista bez obzira sto su mi modifikacije u globalu odgovarale (tada, sada nije puno od toga ostalo hahahaha) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaki auto ima svog kupca, ko se seca ja sam moju 159 prodavao 6 meseci i prodata je kao najskuplja na oglasima ali, bila je i jedina takva na oglasima. Acc sam prodao za 24h i pored onih prica "znas kad ces u Srbiji da prodas benzinca 2.4". Evo sada i CRV, prodao bi ga za 10 dana da sam hteo da spustim cenu ali posto nisam cekao sam skoro 2 meseca i dobio onoliko koliko sam zacrtao. Covek koji ga je kupio je gledao na placevima mladje a jeftinije CRV iz uvoza i zakljucio da su svi lesevi ali samo malo nasminkani...

 

I sada sa ovaj A6 imam ponudu za 12000 ali mi ne pada na pamet da ga prodam posto sa ovom km preko kostaju vise od 12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da svaka roba ima svog kupca, samo onda ne treba kukati jer ne ide odmah :D Neka roba samo ima vise od jednog kupca ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stila se secam i ne kupih ga jedino iz razloga sto se zeni nije svidjala linija... Uzeh Cromu i iskesiras se takodje oko iljadarke u roku od godinu dana...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

generalno, u tom cenovnom opsegu, ljudi nemaju para, meni su dolazili sa rečima, bolje da kupim jeftiniji, pa da uložim, i znam da je sređeno, nego da nekom verijem na reč ili papir, sve je to lako kopirati

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan moj poznanik je poslednja tri polovna vozila kupio tako što je izabrao one sa cenom ispod proseka. I sva tri su bile "bombe kašikare". Svaki ga je posle kupovine "razneo". A čim bi ga opravio, dao bi ga na oglas.

Trenutno opet traži polovnjaka. Ja mu kažem da beži od onih sa niskom cenom (jer, mislim da kod njih nema neizvesnosti da su "djubar"), ali, ne pomaže. Opet, činjenica je i da jača cena na oglasu od prosečne uopšte nije garancija bilo kakvog dobrog stanja ili stanja iznad proseka. 

I ja, kada bih kupovao polovno, zaista ne znam da li bih bežao od oglasa u kojima je do sitnih creva navedeno šta je sve na kolima radjeno (a ljudi znaju da napišu zaista dosta toga) ili od onih u kojima ne piše ništa.

Jedan drugi drugar/majstor, prodao je u poslednjih godinu dana 2 svoja polovna vozila ( Mitsubishi Colt iz 2004. i Clio DCI iz 2001). A prodavao ih je oba barem godinu dana. Taj Colt sam siguran da je bio u dobrom stanju, ali, džaba kada se niko ne javlja na oglas i na kraju je, tužno, otišao za jedva 2.000 (bile mu nužne pare). Clio je prodao maltene za pare koje je samo uložio u njegove opravke i tu je baš pukao.

Sada već 3-4 meseca prodaje nešto što sam mu ja "uvalio" i kaže: "Brate, niko se ne javlja. Ali, niko!Ima da ga odvezem na plac kod Miška, pa neka uzme svoju proviziju, jer ljudi samo idu na placeve i kupuju ulickane češine, a dobra kola i ne dodju da gledaju ..."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalno je umetnost prodati bilo šta danas, u moru izobilja.

Ja to verovatno ne umem. Naslikao sam se saveta tipa, oglasi ovde, oglasi onde, istakni u pretrazi, obnavljaj oglas,... Realno niti to umem niti imam vremena za to. Polako i kod nas dolazi vreme da se auto kupuje nkod dilera i njemu prodaje. Možda je i to OK.

Kupci vole da imaju makar osećaj da imaju mogućnost izbora, i da za svoj novac dobijaju pažnju i neki osećaj sigurnosti. Ili bar da bude dovoljno jeftino da bi se učinilo dobrom kupovinom.

Ja mogu da kažem samo da sam se dobro zeznuo kad sam kupio jeftinu stvar ili angažovao jeftinog majstora. Možda nije do njih, možda su moja očekivanja bila visoka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosto, ponuda polovnjaka na oglasima je ogromna (gledam, "to" što trenutno prodaje moj drugar, trenutno samo na PA ima 463 oglasa tog modela ) i ta okolnost takodje ima ( može da ima) uticaja. A da je najlakše dati stara kola dileru po sistemu staro za novo, jeste. Ali, taj "komfor" ima i svoju cenu. Koju svako nije spreman da plati. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sama Croma je u tom cenovnom rangu odličan auto. Mislim da udobniji ne postoji za te novce... Sećam se osećaja koji sam imao kada sam ga kupio. Posle prvih 10 dana vožnje (sve po gradu) sam se razočarao... Ogroman, težak, troši, teško se nalazi parking mesto, ne može da se spakuje u metalnu garažu ... Već sam počeo da razmišljam za šta da ga menjam. A onda sam prvu vožnju na otvorenom (nekih 340 km u jednom smeru) i sve sam mu oprostio.

Otvoreni put je njeno prirodno okruženje, tu Croma pokazuje pravo svoje lice i zaista je odlična za ono za šta je namenjena.
Zadržali smo je i nisam se pokajao. Zato mi nije jasno zašto je tako malo cenjena. Nije konkurencija baš toliko bolja... Naprotiv.

Slična je situacija bila i sa Fiat Stilom. Onaj ko je bar malo proguglao zna da je dizel Stilo napravljen od 2004.god pa nadalje zaista jedan pouzdan i zahvalan auto, a opet mu je cena daleko ispod jednog Golfa 4 u čijoj je klasi i koga može da napravi po svemu, od opreme do ponude prostora... Slična je priča i kad ga poredimo sa Peugeotom npr.307.
Sa citroenom ne mogu da ga poredim jer ga nisam vozio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drug kad je prodavao Yuga, stavio je par dana oglas, ja oterao na auto pijacu i prodao prvi dan :D Bio je jedan od skupljih u oglasima, a ubedljivo skuplji od svih preprodavaca tamo koji su dolazili sa fazonima da mi nude upola para i da se to nikad nece prodati :D Njega su zvali samo neki pritajeni preprodavci pricama da li bi spustio za trecinu cene, njima je hitno, ovaj jedan je bio posebno uporan sa pricom kako je dosao iz Nemacke na odmor i da mu hitno treba neki auto da se voza :D

 

Tako da nekad je i do prodavca. Salim se, ono sto sam hteo reci da treba biti spreman na svasta kao i prodavac, ali i kupci znaju da budu u fazonu kao da ih treba moliti za novac. Moj drug bi ili imao problem da proda jer je pocelo da ga nervira sto ga tako ljudi zivkaju pa bi bio neprijatan ili bi spustio drasticno cenu da ode, s druge strane ljudi koji su u fazonu daj mi ispod bilo koje trzisne cene tog auta ne znam sta ocekuju, kao i ponude u fazonu koja je poslednja cena i jel moze ovoliko i onoliko ispod cene bez ikakve prethodne price nemaju nekog smisla. Cenkanje bez gledanja auta i bilo kakvog razloga je samo drndanje zivaca prodavcu.

 

Covek je dosao, pregledao auto, utvrdio da ima 1 problem, objasnio sam mu da problem toliko vredi da se resi, ali trenutno u celoj Srbiji nema toga na stanju i da zato nije reseno, trazio je toliko da se spusti cena i kupio auto. Nije bilo supljih prica sa moje strane, nije bilo ni sa njegove. Nisam auto poredio ni sa jednim drugim kako je najbolji, rekao sam mu samo kako je stanje ovog. I imali smo papire da je servisiran :D

 

 

Croma se ne ceni jer verovatno 99% nju ne uzima kao prvi izbor. Ja se tog modela auta ne bih ni setio :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do krome je , takav je model auta, kao i sto kaze Yugisha. Lupam, pitaj 20 coveka sta bi kupili verujem da nikom ne bi pala na pamet kroma. Takva je , estetski cudna i ne svidja se vecini. Za stila sto kazes..pa prvo je ogromna ponuda tog auta, vecina su lomovi sa niskim cenama, lupam trenutno ih ima verujem od 700e.. e sad zavisi i iz kog si mesta, i to puno utice. Nece neko iz Bg ili Ns da se zaputi u Kv ili Ni da pogleda neki auto kad u okolini od 50km ima more automobila.

 

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam dosta prijatelja koji uvoze i prodaju automobile. 99% vozila se proda na jugu ( ja sam iz Prokuplja). Jednostavno nece ljudi da krenu iz Bg ili dalje da pogledaju auto na jugu, daleko jeste ali ajde opet, nije to nista za dobar auto. Verovatno su pre tog auta pogledali jedno 5 "novih" koji su bili susta suprotnost od onog sto je navedeno u opisu i sad covek treba da veruje nekom 500km od njega da je sve istina, pa onda problem oko prevoza auta koji je iz uvoza...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Croma je izuzetan automobil i u tom cenovnom rangu definitivno jedan od najboljih izbora. Medjutim, ne uklapa se ni u jednu grupu i kupice ga samo onaj ko trazi bas takav automobil. A takvih nema previse i zato se prodaje malo teze. Ja sam prodavao Cromu sa servisnom istorijom, bez ulaganja i u sjajnom stanju a cenio sam je koliko su bile iste takve po oglasima( standardno spustio cenu pri prodaji). Prvi koji je dosao da je pogleda,nakon 2-3 nedelje na oglasima, taj je i kupio. Dve godine kasnije, covek nije imao nikakvo ulaganje....I to mi je bas drago.

 

Poslato sa JAT-L29 pomoću Tapatoka

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se sa ostalima i mislim da ne treba generalizovati za sve Fiate. Puno zavisi i od modela, motorizacije, klase kojoj pripada... Jos kada se pojavljivao, prognozirao sam da ce slicno biti i sa polovnim 500L - prodavao se kao nov, uglavnom sa najslabijom motorizacijom, najvise zbog povoljne cene i pogodnosti kao "domace" vozilo. Ali generalno, ljudima ovde totalno neinteresantna klasa vozila, dodatno sto je sada taj B-MPV segment nazalost i teoretski mrtav (a izuzetno prakticna porodicna vozila su u pitanju). Sto se vidi i na nasim temama o kupovini, gde mogu na prste jedne ruke da nabrojim ljude koji su se raspitivali za kupovinu polovnog (za razliku od npr. Subcompact i Compact modela, gde "vri" sa pitanjima).

Licno imam totalno kontra iskustvo sa prodajom Fiata, doduce Compact klasa je u pitanju - svog bivseg, voljenog JTD Stildzu sam prodao bukvalno za nekoliko sati koliko je proveo na oglasima (ovde i na PA), uz prilicno poziva. Sto se cene tice, gadjao sam sredinu izmedju proseka i najskupljih na oglasu. Autic jeste bio mazen i pazen koliko je to bilo u mojoj moci, ali sve to moze samo da pripomogne da se izdvoji iz stotina na oglasima. Kada vidim kada pojedini pocnu da sabiraju skorije ulozeno i fantaziraju sa cenama i opisima - nije ni cudo sto se pojedini automobili od vlasnika toliko dugo vuku po oglasima. lli je politika "ne zurim, APP". Licno sam vec kupio sledeci auto koji mi se svideo i nije mi bilo do bespotrebnog drzanja oba u dvoristu. Takodje, skromno misljenje mi je da je oglas bio pristojno napisan, detaljno dokumentovan podacima, odrzavanjem i slikama, bez hvalospeva, bez prideva "NOV NOV NOV" i slicnih nebuloza... Bez vredjanja inteligencije zainteresovanih, omalovazavanjem tudjih vozila u stilu "idite pogledajte ostale krseve, pa se vratite kod mene, znam sta prodajem". Sto me uzasava kada procitam, iz principa ne bih ni pozvao takvog prodavca pa i da mu je auto stvarno najbolji na oglasima. Bez "srecne kupovine", zahvaljivanja na pregledima i slicnim otrcanim frazama. 

Slicno iskustvo mogu da podelim i sto se tice drugara i njihovih kupoprodaja. Da prica ne bude samo oko nasih vozila - pri kupovini trenutnog auta (a gledao sam restyle Bravo Sport/Giuliettu) prilicno sam pratio oglase cekajuci nesto sporCki i interesantno... Notifikacije mi stizu i sada cisto iz radoznalosti, posto poneki lep primerak okacim i ovde na forumu, za potencijalno zainteresovane ljude. Maltene sve od toga sto okacim se prodaje u roku od par dana - znaci ono sto valja ide itekako. A ima i onih koji se vuku i bukvalno godinama, jos od pre moje kupovine. Mogu sada da vam izdvojim Giuliette, koje su na oglasima jos od kada sam je ja trazio, znaci maltene 3 godine.

Isto vazi i za non-Fiate za koje se polako raspitujem za sledeci auto (Seat, Renault, DS) - maltene svaki napucaniji i meni dobar primerak koji sacuvam u svoje pracene oglase na PA, vrlo kratko se zadrzava tu i prodaje. Mozda imam solidno oko, a mozda je samo i slucajnost :) . Izvinjavam se, oduzih, ali to je moje vidjenje situacije sa prodajom Fica, a i generalno (bar od klasa koje volim i pratim).

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam jednom gledao auto u SU liku iz BG, sva sreca sto nije dosao vamo, jer je i meni bilo zao sto sam prosetao do auto pijace za to :D Oglas, auto kao nov, ispoliran, cist motorni prostor, kabina kao da niko nije seo unutra, ja bio u fazonu ne bih coveku da se zameram, ali ja bih to uzeo za sebe, a njemu rekao da se nije pojavio tamo hahahahaha

 

Kad sam otisao da vidim, sav izlomljen, prekriven blatom, sedista isepana, volan ofucan itd... Nisam se ni rekao vlasniku da sam ja osoba koja se najavila da ce da pogleda auto hahahahaha Ne znam sta ljudi ocekuju, da neko nece videti da su slike verovatno iz doba kada je auto izasao iz salona xD

 

 

Nekad je zaista i neisplativo otici malo dalje, bolje lokalno platiti vise. Tako sam i ja prosao kad sam kupovao svoj auto, odem da vidim, znam taj auto ali nisam ga video godinu dana, auto je promenio vlasnika, kontam da je nov vlasnik skontao da nije to za njega. Taj auto za 12 meseci kao da nije isti :D Ne znam kako neko moze tako da ga unisti, karoserija je pocela da se razilazi po svim spojevima :D Bukvalno su se rasirili zazori na karoseriji :D

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije nekad nego je uvek isplativije da platis dobar auto malo vise "ispred nosa" nego da se cimas i trazis sad neku cenu 200-300e manju , odvojis dan nekom da podje sa tobom, mnogi uspeju cak i majstora da povedu :D Vozaju se 500km, placaju ruckove , vecere i pritom nista ne urade ali ljudi koji nisu u toj prici to ne znaju i skupo placaju tu skolu. Drugo, mentalitet nam je takav nezgodan. Neko nece iz svog mesta namerno, neko zna gde ima isti, jos bolji a xxx eur jeftiniji, video on na internetu :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jbg, ja kad sam uzimao auto mogao sam da biram, 3000e za skroz fabrickog Yuga 55 sa plinom ili 100km dalje Yugo 1.1EFI za 2650e sa par modifikacija :D Isto godiste, razlika 10.000 predjenih km :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...