Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

autoshopmagazin.jpg AutoShopMagazin: Hyundai Tucson

 

Najjači Tucson u ponudi sa 1.6 TGDI motorom (turbo-benzinac) sa 180 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoanaliza.jpg AutoAnaliza: 2021. Hyundai Tucson

 

Najjača verzija, u hibrid varijanti - osnova mu je 1.6 turbo-benzinac sa 180 konja, plus elektromotor sa 60 konja = nije 240, nego 230 konja ukupno jer nikada ne mogu oba da rade istovremeno sa 100%.

Paket opreme na konkretnom primerku je Ultimate - najveći u SRB:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Hyundai Tucson

 

5 najvažnijih stvari koje bi valjalo znati o ovom autu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: 2021. Hyundai Tucson

 

Ko god gleda Audi ili BMW crossovere ove veličine verovatno neće pogledati isti takav Hyundai...ali, južnokorejski proizvođač smatra da bi još kako trebalo obratiti pažnju i na njegove modele jer već dugo pravi dostupne, kvalitetne i moderne automobile, kakav je i ovaj Tucson ''blagi'' hibrid sa 230 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Edmunds"-ov uporedni test pet SUV modela: CR-V vs. RAV4 vs. CX-5 vs. Rogue vs. Tucson

Malo neočekivano, po njima je pobednik CR-V.

Interesantno je videti šta testeri zameraju pojedinim modelima. 

 

https://autoblog.rs/blog/auto/video/2021/07/14/video-honda-cr-v-vs-toyota-rav4-vs-mazda-cx-5-vs-nissan-rogue-vs-hyundai-tucson 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: 2022. Hyundai Tucson Hybrid

 

Hyundai je nekada bio poznat po malim i štedljivim automobilima...a, pogledajte ih danas - još kad je ovako u hibrid varijanti dobije se mnogo veći auto, a potrošnja ostane mnogo bliža malim modelima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dwyoutubelogo.jpg DW: 2021. Hyundai Tucson Hybrid

 

Sa novim Tucsonom, Hyundai je smelo krenuo sa njegovim dizajnom kako bi ostao upečatljiv, ali može li ostatak automobila podržati privlačan dizajn? Hibridna verzija Tucsona dolazi sa 230 konjskih snaga i od 0 do 100 km/h mu trebaju 8.3 sekunde...a, ima i novu funkciju Remote Smart Parking, koja omogućava vozaču da pomera automobil samo ključem!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

redlinereviews.jpg RedlineReviews: 2022. Hyundai Tucson Hybrid

 

Tucson je u segmentu SUV automobila koji su najprodavaniji, a tako je zbog njihove veličine - odgovaraju svima.

Sa hibridnom varijantom ovakav SUV prosečno troši jedva preko 6 litara, pa postaje još primamljiviji:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinoć pogledam cenovnik za novi Tucson za Srbiju i nađoh se u čudu kada videh da je kod motora 1,6T doplata za 4WD tačno tri hiljade evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako dobro razumeh, čovek na kraju reče da je brend ambasador hyundai-a. To objašnjava i sve ono što je pre toga rekao. Osim onoga da pre svake vožnje gasi Lane Support ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars: 2021. Hyundai Tucson diesel

 

Novi Hyundai Tucson dostupan je sa 4 motora (ne u Srbiji) - osnovni 2.0 benzinac, zatim 1.6 turbo-benzinac sa pogonom na sva četiri točka (i u hibrid varijanti), 1.6 dizel sa pogonom samo napred, ali tu je i jači 2.0 dizel sa pogonom na svim točkovima. Ovaj test se bavi baš tim najjačim dizelom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odličan test hibridne verzije Tucsona, sa YT kanala "Alex on Autos", uz napomenu da je Tucson za USA duži ( oko 15 cm ) i većeg Wb-a ( oko 7 cm ) od verzije za Evropu.

 

Veoma afirmativan prikaz, po raznim osnovima. Uz poredjenje sa konkurentima klase, pa i u razlici hibridne tehnologije ( koju koriste Tucson, RAV, CRV i još neki u toj (hibridnoj) klasi C SUV segmenta ), razlike SUS pogonskog agregata ( jer Tucson koristi 1,6T, koji sam po sebi nudi veći obrtni moment nego atmosferski 2,0 u CRV-u ili 2,5 u RAV-u ), razlike menjača ( ako dobro razumeh,Tucson koristi klasičan automatski menjač, sa konvertorom obrtnog momenta ), razlike AWD pogona i još mnogo toga.

 

Vredi pogledati. Rekao bih - vredi (možda) čak i kupiti :) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2021. Hyundai Tucson

 

U vreme kada skoro četvrtina svih evropskih kupaca automobila gleda nešto iz klase SUV/Crossover, mainstream brendovi moraju uzeti ovaj segment vrlo ozbiljno. Hyundai upravo to radi sa ovim automobilom kome je to četvrta generacija. Svi Tucsoni sada koriste neku vrstu 1.6 T-GDi benzinskog motora.

 

U osnovnom modelu ima 150 konja sa običnim 6-stepenim manuelnim menjačem. Prodavac u salonu će vas ipak sigurno pozvati da pronađete još malo dodatnih para neophodnih za kupovinu Tucsona sa istim motorom u varijanti sa 48V blagom hibridnom tehnologijom i izborom naprednog 6iMT ručnog menjača ili 7DCT automatskog menjača. Obe ove varijante su sa pogonom samo napred.

Ako želite jaču dozu elektrifikacije u svom Tucsonu, postoje još dve hibridne opcije, obe standardno dolaze sa 6-stepenim DCT automatskim menjačem. Prva je sa zadnjim pogonom i koristi opet taj isti 1.6 T-GDi motor u varijanti sa 230 konja. Alternativno, možete se odlučiti za plug-in hibridnu varijantu koja ima pogon na svim točkovima, a 1.6 T-GDi motoru dodat je elektromotor od 89KS za ukupnu snagu od 265 konja, uz domet samo na struju do 60 kilometara:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/12/2021 at 10:29 PM, moron said:

( ako dobro razumeh,Tucson koristi klasičan automatski menjač, sa konvertorom obrtnog momenta )

U evropi koriste DCT, a u americi koristi klasican automatik posto ameri nisu bili zadovoljni DCT-om.

2 hours ago, neshaoct said:

U osnovnom modelu ima 150 konja sa običnim 6-stepenim manuelnim menjačem.

Nisam znao da su za osnovni model ustrojili motor na 150ks. Verovatno zbog nekih ekoloskih normi. Prethodna generacija Tucsona 1.6T-gdi je bila samo sa 177ks 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma, znam da se u Evropi uz 1,6 T-GDI koristi DCT-7, ali, uz hibrid mislim da se (bez razlike USA ili Evropa) koristi samo klasičan 6-stepeni automatik.

Evo, pogledaj i cenovnike za Sloveniju, za običan, kao i za hibrid, i šta im piše za menjače.

 

https://www.hyundai.si/media/uploads/public/_custom/CENIK_2021/CENIK_novi_Tucson_2021_07_05.pdf

 

https://www.hyundai.si/media/uploads/public/_custom/CENIK_2021/CENIK_novi_Tucson_HEV-PHEV_2021_07_07_.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

savagegeese.jpg Savagegeese: 2022. Hyundai Tucson

 

Definitivno izgleda drugačije od konkurenata...al' možda je pravi primer kako ono što na monitoru izgleda odlično u realnosti...paaaa, i ne izgleda baš tako svima.

Koliko god prethodna generacija Tucsona izgledala tako da je uklopila sva pravila kako dizajnirati auto, toliko je baš zato i bila prosek, odmah se uklapala, nije štrčala, niko je nije pamtio...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars: 2021. Hyundai Tucson

 

Kada je potpuno novi Hyundai Tucson lansiran, na mnogim tržištima je samo nekoliko njegovih varijanti bilo dostupno za kupovinu. Polako se popuna širilia tako da sada postoji N-Line i sa dizelom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg WhatCar: Hyundai Tucson vs Volvo XC40

 

Hibridni SUV je odličan način kombinovanja praktičnosti sa efikasnošću potrošnje goriva - ali, da li želite hibrid ili blagi hibrid? A koja je razlika? I kakav je Hyundai Tucson u poređenju sa Volvo XC40?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr: Hyundai Tucson 1.6 T-GDi

 

Sa 180 konja, 7DCT (automatski menjač), sa pogonom na svim točkovima i 48V blagim hibridom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2022. Hyundai Tucson XRT

 

hyundai tucson xrt 02.jpg

 

Hyundai je za američko tržište pripremio proširenu paletu Tucsona u modelskoj godini 2022, u kojoj se nalazi i njegova nova verzija XRT. U pitanju je međutim samo dizajnerski paket jer mehaničkih izmena nema.

 

hyundai tucson xrt 01.jpg

 

To znači da je Tucson XRT dobio crne zaštitne elemente, crne retrovizore i okvire stakala, krovne nosače, crnu masku i 19-inčne alu točkove (takođe u crnoj boji), a crna su i sedišta. Kao baza je inače poslužio Tucson SEL, pa su na raspolaganju prednji i pogon na sva četiri točka, kao i 2.5 benzinski motor sa 187KS i 241 Nm obrtnog momenta. Cena u Americi iznosi 32.625 dolara (28.750 evra) za verziju sa prednjim pogonom, odnosno 34.125 dolara (30.070 evra) za varijantu sa pogonom na sva četiri točka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carscom.jpg Cars.com: 2022. Hyundai Tucson

 

tabla 01.jpg

 

Ono kad je bolje uzeti varijantu sa malo slabijim paketom opreme, nego onu jaču jer su kod nje sve kontrole na ekranu osetljivom na dodir, a to u praksi izgleda kao na slici gore.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prior Design body kit za Hyundai Tucson

 

prior tuscon 2022 01.jpg

 

Iako verovatno neće postojati mnogo vlasnika Tucsona koji bi svoj SUV želeli da modifikuju, Prior Design je digitalno prikazao kako bi Tucson izgledao uz niz spoljašnjih modifikacija. Moramo priznati da je krajnji rezultat prilično zanimljiv. Međutim, koliko god ovaj video zapis i fotografije izgledaju realistično, moramo napomenuti da je sve to CGI, navodi Jutarnji.hr. Osim širokog bodykita vidimo i niz drugih vizuelnih izmena, a oštre linije savršeno funkcionišu sa kompletom karoserije. Tucson napred dobija revidirani branik koji uključuje nove obloge oko prednjih svetala, a uz profil SUV je zamišljen sa proširenim i zadnjim lukovima točkova u crnoj boji i nalazi se na setu velikih felni sa crnim detaljima.

 

prior tucson 2022 02.jpg

 

Značajne izmene se nastavljaju i pozadi gde Tucson ima veliko krovno krilo i dodatni spojler na vratima prtljažnika. Prior Design je takođe ugradio prepoznatljiv branik sa posebno izraženim difuzorom. Sve je završeno kompletom četvorostrukih izduvnih cevi. Prior Design se obavezao da ovaj komplet karoserije za Tucsona postane stvarnost, sugerišući da bi mogao da zaživi 2022. godine.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro: 2022. Hyundai Tucson Hybrid

 

Tucson hibrid ima ''ludi'' izgled koji se veoma razlikuje od drugih krosovera:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motormouthyoutubenovi.jpg Motormouth: 2022. Hyundai Tucson PHEV

 

1.6 turbo-benzinac sa električnim motorom uz šestostepeni automatik - kombinovano daju 261KS/350Nm obrtnog momenta. Standardno je pogon na svim točkovima, a samo na struju može da pređe do 53 kilometra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...