neshaoct 9584 Posted May 19, 2021 AutoShopMagazin: Hyundai Tucson Najjači Tucson u ponudi sa 1.6 TGDI motorom (turbo-benzinac) sa 180 konja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 24, 2021 AutoAnaliza: 2021. Hyundai Tucson Najjača verzija, u hibrid varijanti - osnova mu je 1.6 turbo-benzinac sa 180 konja, plus elektromotor sa 60 konja = nije 240, nego 230 konja ukupno jer nikada ne mogu oba da rade istovremeno sa 100%. Paket opreme na konkretnom primerku je Ultimate - najveći u SRB: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 29, 2021 AutoMarket.hr: Hyundai Tucson 5 najvažnijih stvari koje bi valjalo znati o ovom autu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 12, 2021 CarGurus: 2021. Hyundai Tucson Ko god gleda Audi ili BMW crossovere ove veličine verovatno neće pogledati isti takav Hyundai...ali, južnokorejski proizvođač smatra da bi još kako trebalo obratiti pažnju i na njegove modele jer već dugo pravi dostupne, kvalitetne i moderne automobile, kakav je i ovaj Tucson ''blagi'' hibrid sa 230 konja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted July 15, 2021 "Edmunds"-ov uporedni test pet SUV modela: CR-V vs. RAV4 vs. CX-5 vs. Rogue vs. Tucson Malo neočekivano, po njima je pobednik CR-V. Interesantno je videti šta testeri zameraju pojedinim modelima. https://autoblog.rs/blog/auto/video/2021/07/14/video-honda-cr-v-vs-toyota-rav4-vs-mazda-cx-5-vs-nissan-rogue-vs-hyundai-tucson Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 17, 2021 CarGurus: 2022. Hyundai Tucson Hybrid Hyundai je nekada bio poznat po malim i štedljivim automobilima...a, pogledajte ih danas - još kad je ovako u hibrid varijanti dobije se mnogo veći auto, a potrošnja ostane mnogo bliža malim modelima: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 6, 2021 DW: 2021. Hyundai Tucson Hybrid Sa novim Tucsonom, Hyundai je smelo krenuo sa njegovim dizajnom kako bi ostao upečatljiv, ali može li ostatak automobila podržati privlačan dizajn? Hibridna verzija Tucsona dolazi sa 230 konjskih snaga i od 0 do 100 km/h mu trebaju 8.3 sekunde...a, ima i novu funkciju Remote Smart Parking, koja omogućava vozaču da pomera automobil samo ključem! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 13, 2021 RedlineReviews: 2022. Hyundai Tucson Hybrid Tucson je u segmentu SUV automobila koji su najprodavaniji, a tako je zbog njihove veličine - odgovaraju svima. Sa hibridnom varijantom ovakav SUV prosečno troši jedva preko 6 litara, pa postaje još primamljiviji: Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted August 16, 2021 Sinoć pogledam cenovnik za novi Tucson za Srbiju i nađoh se u čudu kada videh da je kod motora 1,6T doplata za 4WD tačno tri hiljade evra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 15, 2021 PetrolPed: 2021. Hyundai Tucson Hybrid Utisci posle 50 dana i preko 3.000 pređenih kilometara: Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted September 15, 2021 Ako dobro razumeh, čovek na kraju reče da je brend ambasador hyundai-a. To objašnjava i sve ono što je pre toga rekao. Osim onoga da pre svake vožnje gasi Lane Support ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 30, 2021 ChasingCars: 2021. Hyundai Tucson diesel Novi Hyundai Tucson dostupan je sa 4 motora (ne u Srbiji) - osnovni 2.0 benzinac, zatim 1.6 turbo-benzinac sa pogonom na sva četiri točka (i u hibrid varijanti), 1.6 dizel sa pogonom samo napred, ali tu je i jači 2.0 dizel sa pogonom na svim točkovima. Ovaj test se bavi baš tim najjačim dizelom: Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted October 12, 2021 Odličan test hibridne verzije Tucsona, sa YT kanala "Alex on Autos", uz napomenu da je Tucson za USA duži ( oko 15 cm ) i većeg Wb-a ( oko 7 cm ) od verzije za Evropu. Veoma afirmativan prikaz, po raznim osnovima. Uz poredjenje sa konkurentima klase, pa i u razlici hibridne tehnologije ( koju koriste Tucson, RAV, CRV i još neki u toj (hibridnoj) klasi C SUV segmenta ), razlike SUS pogonskog agregata ( jer Tucson koristi 1,6T, koji sam po sebi nudi veći obrtni moment nego atmosferski 2,0 u CRV-u ili 2,5 u RAV-u ), razlike menjača ( ako dobro razumeh,Tucson koristi klasičan automatski menjač, sa konvertorom obrtnog momenta ), razlike AWD pogona i još mnogo toga. Vredi pogledati. Rekao bih - vredi (možda) čak i kupiti 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 14, 2021 OSV: 2021. Hyundai Tucson U vreme kada skoro četvrtina svih evropskih kupaca automobila gleda nešto iz klase SUV/Crossover, mainstream brendovi moraju uzeti ovaj segment vrlo ozbiljno. Hyundai upravo to radi sa ovim automobilom kome je to četvrta generacija. Svi Tucsoni sada koriste neku vrstu 1.6 T-GDi benzinskog motora. U osnovnom modelu ima 150 konja sa običnim 6-stepenim manuelnim menjačem. Prodavac u salonu će vas ipak sigurno pozvati da pronađete još malo dodatnih para neophodnih za kupovinu Tucsona sa istim motorom u varijanti sa 48V blagom hibridnom tehnologijom i izborom naprednog 6iMT ručnog menjača ili 7DCT automatskog menjača. Obe ove varijante su sa pogonom samo napred. Ako želite jaču dozu elektrifikacije u svom Tucsonu, postoje još dve hibridne opcije, obe standardno dolaze sa 6-stepenim DCT automatskim menjačem. Prva je sa zadnjim pogonom i koristi opet taj isti 1.6 T-GDi motor u varijanti sa 230 konja. Alternativno, možete se odlučiti za plug-in hibridnu varijantu koja ima pogon na svim točkovima, a 1.6 T-GDi motoru dodat je elektromotor od 89KS za ukupnu snagu od 265 konja, uz domet samo na struju do 60 kilometara: Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted October 14, 2021 On 10/12/2021 at 10:29 PM, moron said: ( ako dobro razumeh,Tucson koristi klasičan automatski menjač, sa konvertorom obrtnog momenta ) U evropi koriste DCT, a u americi koristi klasican automatik posto ameri nisu bili zadovoljni DCT-om. 2 hours ago, neshaoct said: U osnovnom modelu ima 150 konja sa običnim 6-stepenim manuelnim menjačem. Nisam znao da su za osnovni model ustrojili motor na 150ks. Verovatno zbog nekih ekoloskih normi. Prethodna generacija Tucsona 1.6T-gdi je bila samo sa 177ks Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted October 14, 2021 Ma, znam da se u Evropi uz 1,6 T-GDI koristi DCT-7, ali, uz hibrid mislim da se (bez razlike USA ili Evropa) koristi samo klasičan 6-stepeni automatik. Evo, pogledaj i cenovnike za Sloveniju, za običan, kao i za hibrid, i šta im piše za menjače. https://www.hyundai.si/media/uploads/public/_custom/CENIK_2021/CENIK_novi_Tucson_2021_07_05.pdf https://www.hyundai.si/media/uploads/public/_custom/CENIK_2021/CENIK_novi_Tucson_HEV-PHEV_2021_07_07_.pdf Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 25, 2021 Savagegeese: 2022. Hyundai Tucson Definitivno izgleda drugačije od konkurenata...al' možda je pravi primer kako ono što na monitoru izgleda odlično u realnosti...paaaa, i ne izgleda baš tako svima. Koliko god prethodna generacija Tucsona izgledala tako da je uklopila sva pravila kako dizajnirati auto, toliko je baš zato i bila prosek, odmah se uklapala, nije štrčala, niko je nije pamtio... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 27, 2021 ChasingCars: 2021. Hyundai Tucson Kada je potpuno novi Hyundai Tucson lansiran, na mnogim tržištima je samo nekoliko njegovih varijanti bilo dostupno za kupovinu. Polako se popuna širilia tako da sada postoji N-Line i sa dizelom: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 27, 2021 WhatCar: Hyundai Tucson vs Volvo XC40 Hibridni SUV je odličan način kombinovanja praktičnosti sa efikasnošću potrošnje goriva - ali, da li želite hibrid ili blagi hibrid? A koja je razlika? I kakav je Hyundai Tucson u poređenju sa Volvo XC40? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 7, 2021 Automotovision.hr: Hyundai Tucson 1.6 T-GDi Sa 180 konja, 7DCT (automatski menjač), sa pogonom na svim točkovima i 48V blagim hibridom: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 8, 2021 2022. Hyundai Tucson XRT Hyundai je za američko tržište pripremio proširenu paletu Tucsona u modelskoj godini 2022, u kojoj se nalazi i njegova nova verzija XRT. U pitanju je međutim samo dizajnerski paket jer mehaničkih izmena nema. To znači da je Tucson XRT dobio crne zaštitne elemente, crne retrovizore i okvire stakala, krovne nosače, crnu masku i 19-inčne alu točkove (takođe u crnoj boji), a crna su i sedišta. Kao baza je inače poslužio Tucson SEL, pa su na raspolaganju prednji i pogon na sva četiri točka, kao i 2.5 benzinski motor sa 187KS i 241 Nm obrtnog momenta. Cena u Americi iznosi 32.625 dolara (28.750 evra) za verziju sa prednjim pogonom, odnosno 34.125 dolara (30.070 evra) za varijantu sa pogonom na sva četiri točka. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 13, 2021 Cars.com: 2022. Hyundai Tucson Ono kad je bolje uzeti varijantu sa malo slabijim paketom opreme, nego onu jaču jer su kod nje sve kontrole na ekranu osetljivom na dodir, a to u praksi izgleda kao na slici gore. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 13, 2021 Prior Design body kit za Hyundai Tucson Iako verovatno neće postojati mnogo vlasnika Tucsona koji bi svoj SUV želeli da modifikuju, Prior Design je digitalno prikazao kako bi Tucson izgledao uz niz spoljašnjih modifikacija. Moramo priznati da je krajnji rezultat prilično zanimljiv. Međutim, koliko god ovaj video zapis i fotografije izgledaju realistično, moramo napomenuti da je sve to CGI, navodi Jutarnji.hr. Osim širokog bodykita vidimo i niz drugih vizuelnih izmena, a oštre linije savršeno funkcionišu sa kompletom karoserije. Tucson napred dobija revidirani branik koji uključuje nove obloge oko prednjih svetala, a uz profil SUV je zamišljen sa proširenim i zadnjim lukovima točkova u crnoj boji i nalazi se na setu velikih felni sa crnim detaljima. Značajne izmene se nastavljaju i pozadi gde Tucson ima veliko krovno krilo i dodatni spojler na vratima prtljažnika. Prior Design je takođe ugradio prepoznatljiv branik sa posebno izraženim difuzorom. Sve je završeno kompletom četvorostrukih izduvnih cevi. Prior Design se obavezao da ovaj komplet karoserije za Tucsona postane stvarnost, sugerišući da bi mogao da zaživi 2022. godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 20, 2022 Doug DeMuro: 2022. Hyundai Tucson Hybrid Tucson hibrid ima ''ludi'' izgled koji se veoma razlikuje od drugih krosovera: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 13, 2022 Motormouth: 2022. Hyundai Tucson PHEV 1.6 turbo-benzinac sa električnim motorom uz šestostepeni automatik - kombinovano daju 261KS/350Nm obrtnog momenta. Standardno je pogon na svim točkovima, a samo na struju može da pređe do 53 kilometra: Quote Share this post Link to post Share on other sites