Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Hyundai smatra da će novi Tucson nadmašiti Konu po prodaji u Evropi

 

Hyundai Tucson 01.jpg

 

Sa prodajom kompaktnih SUV/krosovera u Evropi koja je pala za 37% u oktobru, Hyundai Kona je pretekla Tucson kao najbolje prodavani model korejske marke na Starom kontinentu, pišu Vrele Gume. Međutim, po šefu Hyundaija za Italiju, Andrei Krespiju, ovo je samo privremeno jer će se Tucson sa novom generacijom vratiti na poziciju bestselera. Inače, tržišni lideri u ovom segmentu u Evropi su VW Tiguan, Nissan Qashqai i Peugeot 3008. Krespi je dodao da se Hyundai nada da će samo u Italiji prodati 15.000 Tucsona u 2021. od kojih će 7.000 biti hibridi, a 1.500 plug-in hibridi.

 

Nova generacija ima mnogo toga novog da ponudi, počev od radikalnog dizajna spoljašnjosti. Neki od dotičnih elemenata stajlinga se čak smatraju neprihvatljivim po školskim merilima, kaže glavni dizajner, Sang Jap Li, sugerišući na trouglaste forme i ukrštajuće karakterne linije. U poređenju sa prethodnikom novi Tucson je 20 milimetara duži, 15 milimetara širi i pet milimetara viši. U međuvremenu, međuosovinsko rastojanje je poraslo za 10 milimetara, što je rezultiralo sa 26 milimetara više u visini nogu na zadnjoj klupi. Sve pogonske konfiguracije dolaze sa opcionim pogonom na sve točkove, izuzev 1.6 dizela sa 115 konja. Korejski proizvođač planira i N sportsku verziju koja će pristići početkom sledeće godine. Kada smo već kod pogonskih sklopova, na dizele se odnosilo 66% prodaje prošle generacije Tucsona u Italiji, i mada Krespi očekuje da će taj broj da padne, on i dalje smatra da će dizeli biti poželjni. ''Udeo dizela će se smanjiti, ali oni neće nestati'', rekao je on.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta povezuje Hyundai Tucson i Atletiko Madrid?

 

hyundai madrid.jpg

 

Korejski proizvođač i sponzor Atletiko Madrida, zvanično je predao igračima kluba potpuno novi Tucson Hybrid, a primopredaja je održana na stadionu kluba - Vanda Metropolitanu. Zbog pandemije koronavirusa nije bilo svečane ceremonije, ali je Hyundai svakako napravio interesantan video snimak. Na njemu se nalaze igrači i muške i ženske sekcije koji voze potpuno novi Tucson Hybrid kroz kultna područja Madrida, uključujući Plasa Kastilja, Neptuno, Kalje Alkala i Rio Mansanares:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyundai Tucson N Line

 

hyundai tcs n04.jpg

 

Hyundai nastavlja da širi gamu svojih modela sa opcionim N Line paketom, što potvrđuje i ova vest da je takvu verziju sada dobila i nova generacija SUV modela Tucson.

 

hyundai tcs n03.jpg

 

Tucson N Line između ostalog karakterišu modifikovani prednji deo sa doteranom maskom, izmenjeni branici, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler, crni okviri stakala, veći alu točkovi, nove izduvne cevi, kao i crni enterijer, crveni kontrastni šavovi, sportski volan i nove pedale.

 

hyundai tuc n02.jpg

 

U ponudi je ukupno sedam boja za eksterijer, uključujući dve dvobojne kombinacije.

 

hyundai tuc n01.jpg

 

Gama podrazumeva mild-hybrid benzince sa 150KS i 180KS, dizelaš sa 150KS, kao i hybrid sa 230KS i plug-in hybrid koji raspolaže sa 265KS. Prodaja Tucsona N Line u Evropi startuje na proleće.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Novi Hyundai Tucson

 

Korejski auto sa američkim imenom koji se pravi u Češkoj.

Svaka generacija Tucsona izgleda potpuno drugačije od prethodne, a izuzetak nije ni novi Tucson za čiji upravljač se smestio Jura :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives: 2021. Hyundai Tucson

 

Novi Tucson nije samo skroz nov po pitanju dizajna, već i po pitanju ponude motora i kombinacije sa hibrid rešenjima, kao i sa pogonom samo napred ili na sva 4 točka.

Na testu je benzinac hibrid sa pogonom na svim točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: 2021. Hyundai Tucson

 

Lepši i od Tiguana i od Karoqa - glavnih rivala. Možda zato što je Tucson mešavina detalja dizajna sa mnogih drugih automobila, sklopljenih onda u jednu celinu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

"Lepši i od Tiguana"

To je stvar lične percepcije i emocije. Meni lično je novi Tucson "ružan za medalju". I ne znam da li mi je gori spreda, pozadi, ili unutra (instrument tabla i centralna konzola, sa onim televizorima (i svim komandama "na dodir" ).

 

A Tiguan mi je prelep za ovo.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 , imam apsolutno identican utisak. Razgledao sam novi Tucson na parkingu, a pre neki dan sam proleteo pored jos jednog na Gazeli i bas mi u mom retrovizoru mementalno izbise oci ona (najblaze receno cudna) dnevna svetla.

Iako, sem par modela, niti volim dizajn Vagena niti sam ljubitelj povisenog klirensa - zadnji Tiguan mi onako klasicno lepo izgleda. U tamnoj/crnoj boji cak odlicno. Enterijer je takodje za pohvalu, jedan od lepsih Vagenovih bar za moj ukus.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni ja načelno nisam neki ljubitelj dizajna kuće VW, ali, sadašnji Tiguan mi je vremenom baš legao i za mene je pravi lepotan u toj klasi za mnoge (novije) modele drugih brendova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

carexpertyoutubelogo.jpg CarExpert: 2021. Hyundai Tucson

 

Toyota RAV4, Mazda CX-5, Nissan XTrail, plus komplet evropska konkurencija...tako da nije ni čudo da je Hyundai morao dosta da napuni ovaj auto sa opremom kako bi se izborio na tako gustom tržišnom segmentu. Ovakav kao na testu je N-Line, što znači još više, tj. ima i spolja dizajnerske detalje, ali bez performansi pravog N modela:

 

 

carsalescom.jpg CarSales:

 

 

chasingcars.jpg ChasingCars:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Hyundai Tucson na testu ''severnog jelena''

 

hyundai km77.jpg

 

Novi Hyundai Tucson je pristupio testu ''severnog jelena.'' Test je u praksi staza za slalom postavljena za testiranje sposobnosti automobila. Njegova reakcija u ekstremnoj situaciji nagle promene smera je krucijalna, a test zahteva da automobil izbegne čunjeve i da se zatim odmah vrati u svoju traku. Prvi pokušaj je bio sa brzinom od 76 km/h, a Hyundai se dobro snašao sve do zadnjeg dela staze gde je zakačio čunj i tako pao test. Uprkos tome što stvari u praksi izgledaju prilično dobro, vozaču je bilo potrebno 10 pokušaja kako bi Tucson položio ovaj test, i to sa konačnom brzinom od 71 km/h.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zna li neko kada počinje prodaja novog Tucsona u Srbiji ?

Ah, kakva slučajnost, prodaja je startovala baš danas, cenovnik nosi datum 08.03.2021.  :) 

https://www.hyundai.rs/upload/document/cenovnik_novi_tucson.pdf

https://www.hyundai.rs/upload/document/cenovnik_novi_tucson_hybrid.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad gledam važeći cenovnik za stari Tucson.

Verzija 1,6 T-GDI 4WD AT u ( top) paketu opreme sa panoramom ima cenu od 31.290.

https://www.hyundai.rs/upload/document/cenovnik_tucson.pdf

A, koliko košta novi "top" Tucson sa 1,6 T-GDI ako je 4WD i AT i ako ima panoramu? Košta 33.490 + 1.800 ( za 4WD ) + 800 ( doplata za panoramu ) ili 36.090.

 

Lepa razlika. Skoro pet hiljadarki ... Ako bih gledao te azijske, za toliko ( a možda i manje ) može da se kupi opremom sličan RAV4, CR-V, Mazda CX-5 ... Izgubiše osnovnu raniju prednost - nisku cenu.

 

A ne mogu zaista da im shvatim filozofiju, da ne postoji mogućnost adaptivnog tempomata uz manuelni menjač.

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minutes ago, moron said:

Sad gledam važeći cenovnik za stari Tucson.

Verzija 1,6 T-GDI 4WD AT u ( top) paketu opreme sa panoramom ima cenu od 31.290.

https://www.hyundai.rs/upload/document/cenovnik_tucson.pdf

A, koliko košta novi "top" Tucson sa 1,6 T-GDI ako je 4WD i AT i ako ima panoramu? Košta 33.490 + 1.800 ( za 4WD ) + 800 ( doplata za panoramu ) ili 36.090.

 

Lepa razlika. Skoro pet hiljadarki ... Ako bih gledao te azijske, za toliko ( a možda i manje ) može da se kupi opremom sličan RAV4, CR-V, Mazda CX-5 ... Izgubiše osnovnu raniju prednost - nisku cenu.

 

A ne mogu zaista da im shvatim filozofiju, da ne postoji mogućnost adaptivnog tempomata uz manuelni menjač.

Doplata je 3.000 za AWD, a ne 1.800, to je za dizel. Znaci 37.290, tacno 6.000 vise, mada i oprema je bolja verujem nego na starom. Ali 6k, skoro 20% skuplji auto.
Po starom cenovniku doplata za AWD je 1.200 eur za dizel varijantu, dok je u za novi model 1.800. Ne znam sta je sad toliko skuplje odjednom.

 

Inace performanse su mu bas slabe, s obzirom na masu oko 1500kg, gore dole 100kg. 

Edited by Bingodalton

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, loše sam ja video, na 1,6 T-GDI 2WD doplata je 2.400 "do" DCT.

Ja sam u salonu gledao 1,6 T-GDI 2WD 6MT top paket, sa opcionom panoramom, za 32k.

Enterijer je lep, deluje korektno i kvalitetno.

Ali, ja imam 192 cm i ja u ona kola pozadi ne mogu da sednem ( u neke panoramce SUV C segmenta mogu i pozadi ) a za napred nisam 100% siguran. U salonskom primerku je (tradicionalno) isključena struja i ne može se pomeriti elektropodešavajuće sedište u vama odgovarajući položaj, a kada ih upitate da vam to pomere, oni ( tradiocionalno ) "to ne mogu trenutno".

Od zadnje klupe sam očekivao više, u smislu širine (u zoni kukova i ramena). Prema dostupnim podacima, u zoni kukova on je širok 138,3 cm ( 54,5").

Poredjenja radi, lako je naći na netu, stari 308 SW mk1 u tom delu zadnje klupe ima širinu 147,1 cm.

https://www.edmunds.com/hyundai/tucson/2021/features-specs/

https://www.netcarshow.com/peugeot/2012-308_sw/1024x768/wallpaper_06.htm

Ali, ako ste osoba prosečne visine, siguran sam da su unutrašnje dimenzije sasvim zadovoljavajuće za ugodan smeštaj četiri odrasle osobe. 

viber_image_2021-03-10_17-54-52.jpg viber_image_2021-03-10_17-54-53.jpg-1.jpg viber_image_2021-03-10_17-54-53.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

može li da se uzme u obzir za tako veliku razliju u ceni to što je stari model na max sniženju, a nov sa max ceni, jer bi mogao uskoro da dobije popust od xxxx eur, ugrabite ovu povojlnu priliku, samo sad...(i do kraja ponude sledećih 6 godina) :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinoć sam analizirao cenovnik za hibridnu verziju Tucsona, zajedno sa jednim vlasnikom hibridnog CRVa (ima ga u Lifestyle paketu, AWD).

On kaže da nema razlike u ceni (opremom) pandan AWD verzija (oko 41-42k).

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija: Hyundai Tucson

 

Blagi hibrid (48V) sa 1.6 turbo motorom sa 180KS/265Nm, pogonom na svim točkovima i automatikom sa 7 brzina:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hibrid sa 1.6T-Gdi je jos i dobra varijanta. Kada su ga najavljivali, govorili su da ce Hibrid imati motor manje kubikaze.

 

Ja sam pozurio da kupim prethodni model iz dva razloga - prvi je taj sto sam znao da ce cena biti osetno visa, a drugi sto mi se i dalje prethodna generacija vise svidja... suvise je ovo moderno za moj ukus :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je prethodna generacija izuzetno lepa. Možda i najlepši u toj klasi.

Ovaj sada mi je "nevidjen gabor" :) Mada nemam dilemu da je tehnološki napredniji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isti utisak, Vilijev prethodni model mi je dizajnom prelep za "ovo".

Meni licno uzas u kom smeru ide auto-industrija. Kada se samo setim kako sam se kao klinac divio vecini novih modela.

Do toga da sada bukvalno mogu na prste jedne ruke da nabrojim da mi se nesto svidja generalno gledano. Kako sta izbacuju, uglavnom se razocaram kolicinom kica koji se namece.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hteli su da budu "drugačiji". U smislu dizajna. Nos mu je svakako dosta originalan. No, verujem da će to vremenom "leći". Bar se meni dešava da mi neka kola odmah nakon pojave budu baš ružna, a vremenom se naviknem na dizajn. Čovek se na sve vremenom navikne, pa i ... na rat.

No, ako zanemarimo dizajn, izbor motorizacije je odličan za današnje vreme. Za svakoga po nešto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...