Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Na poslednjem salonu automobila u Beogradu, napravio sam malo istrazivanje o mom potencijalnom buducem automobilu. Obisao sam, pregledao i prepipao sve sto je bilo u ponudi od kompaktnih crossover suv-ova i ubedljivo najbolji utisak a mene je ostavio Hyundai Tucson najboljim odnosom onoga sto nudi u odnosu na cenu. Medju uslovima mi je bio obavezan 4x4.

Naravno, ako bi cena bila primarni faktor, u najuzem izboru bi bili Suzuki Vitara i Dacia Duster, ali oba imaju enterijer koji jedva prolazi najnize standarde.

 

 

Edited by neshaoct
split Topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbg, objektivan zaključak objektivnog kupca donet na osnovu trenutne ponude na našem tržištu. 

 

A kakav ti je to 4x4 obavezan? To što nude ti odgovara? 

 

Ja godinama razmišljam o opciji da se kupi znatno jeftiniji auto u startu sa 'lošim' enterijerom i onda kod Sove ili Markova personalizovati enterijer tj. presvući sve što ti se ne sviđa: nebo, vrata, tabla, centralna konzola, volan se podrazumeva...

 

Budalaština znam, ali tako dobiješ nešto baš posebno u moru konfekcije  B)  Takvu Vitaru bi mnogo više voleo nego TuPsona u najjačem paketu opreme.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/17/2019 at 7:48 AM, PremieRacing said:
A kakav ti je to 4x4 obavezan? To što nude ti odgovara? 

Nebitno kakav, vec samo da ga ima za ne daj boze. Navikao sam da ga imam pa mi tesko da se odreknem toga ;)

Apropo enterijera, Daciji ne mogu da pomognu ni Sova i Markov zajedno, nije samo problem u materijalima.
Vitara ima isti kvalitet enterijera kao moj sx4 - posle par godina je krenuo da zveci, krcka, pucketa. Ja bih malo da se odmorim od toga :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve poštujem...

 

Zato Hyundai i Kia i imaju dobru prodaju.

 

On 6/17/2019 at 8:01 AM, chikavili said:

Nebitno kakav, vec samo da ga ima za ne daj boze. Navikao sam da ga imam pa mi tesko da se odreknem toga ;)

Apropo ove navike... Gde ima navika, ima i odvika kažu stari :)

1700eur je meni baš mnogo za takav 4x4 kakav nude, i kakav je danas aktuelan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se razumemo, Hyundai Tucson je nesto sto bih voleo, ali je Vitara blize realnosti ;) 

 

Ja se nisam pokajao ni sekunde od kako sam kupio SX4, samo bih voleo da napravim malo veci "skok" sa sledecim automobilom 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tucson je odličan, moj školski ga maltretira već treću godinu i niti krcka niti odustaje...
Mene zanima i ovaj ristajl Kia Sportage, vrlo reklamiran...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshtry

Kia Sportage i Hyundai Tucson dele istu platformu, motore i mnogo zajednickih delova

Ali unutrasnjost mi kod Tucsona deluje ozbiljnije.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/17/2019 at 10:52 AM, neshtry said:
Tucson je odličan, moj školski ga maltretira već treću godinu i niti krcka niti odustaje...
Mene zanima i ovaj ristajl Kia Sportage, vrlo reklamiran...

Sa aktuelnom trećom generacijom nemam nikakva iskustva, nadam se da su napravili iskorak u odnosu na prethodnu do 2015. Jer druga generacija je pomalo razočaravajuća... nekako šuplje i prazno deluje za šta god da se uhvatiš, nekako su svi materijali skloni habanju i grebanju, kad pritiskaš prekidače imaš isti utisak kao sa komandama na onim Camacrown mini linijama iz '90-ih itd... sve je nekako daleko od Kuge, Tiguana, CX-5...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se dopada unutra... Nije lux, ali nije ni Punto... Ima i ekran, mislim 5" sa nav. i rikvercom... Sve je logično i na mestu.
Po meni bolji od Vitare i Dacije
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, chikavili said:

@neshtry

Kia Sportage i Hyundai Tucson dele istu platformu, motore i mnogo zajednickih delova

Ali unutrasnjost mi kod Tucsona deluje ozbiljnije.

Iako dele platformu meni je Sportage mnogo ozbiljniji, kako unutrašnjost tako i osećaj za volanom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam vozio oba, nekoliko puta, najskuplje verzije. Čak sam se pitao tokom tih vožnji kako je moguće da su ista platforma. O enterijeru ne treba raspravljati jer je to ipak stvar ukusa. O kvalitetu materijala unutra može i meni je ipak na strani Kie. Mada taj kvalitet treba gledati kroz prizmu eventualnog škripuckanja i zujanaj u eksploataciji i da naravno vizuelno prija oku. Ono pipkanje nekih delova kad se sedne u kola na sajmu nikada nisam razumeo, posebno jer se dobar deo u eksploataciji gotovo nikad ne dodiruje. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, Woodoo said:

O enterijeru ne treba raspravljati jer je to ipak stvar ukusa.

Nismo se razumeli - da li i koji enterijer mi se vise svidja jeste stvar ukusa i o tome stvarno ne treba raspravljati. Kada sam napisao da mi enterijer Tucsona deluje "ozbiljnije" od Kijinog, mislio sam upravo to sto sam napisao - Ozbiljnije (ne lepse, ugodnije, atraktivnije...).

Kia je kako spolja, tako i unutra vise naklonjena mladjoj populaciji, onako... sportskog duha, dok je Tucson ovima "ozbiljnijima" - klasicnijih linija i dizajna. 

Jel' sad jasnije?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Hyundai Tucson zvanično

 

Hyundai Tucson 2021 011.jpg

 

Hyundai je i zvanično promovisao novu, četvrtu generacije svog uspešnog SUV modela Tucson, a koji je inače od pojavljivanje prve generacije 2004. godine do danas prodat u više od 7 miliona primeraka (od toga 1.4 miliona u Evropi).

 

Hyundai Tucson 2021 010.jpg

 

Novi Tucson odlikuje atraktivniji i moderniji izgled spoljašnjosti (sa upadljivom maskom i LED svetlima), kao i unutrašnjost koja se značajno razlikuje od dosadašnjeg modela, pri čemu se ističu digitalna instrument tabla i 10.25-inčni ekran infotainment sistema.

 

Hyundai Tucson 2021 09.jpg

 

Takođe, najavljuju se još kvalitetniji materijali i bogatija oprema, kao i veća bezbednost i unapređene vozne performanse.

 

Hyundai Tucson 2021 08.jpg

 

Osim toga, automobil je i nešto veći nego ranije, uz duže međuosovinsko rastojanje i prostraniju unutrašnjost.

 

Hyundai Tucson 2021 07.jpg hyundai-tucson 2021 06.jpg

 

Što se dimenzija tiče, dužina iznosi 4.500 mm (+20 mm), širina 1.865 mm (+15 mm), a međuosovinsko rastojanje 2.680 mm (+10 mm).

 

hyundai-tucson 2021 05.jpg

 

Ovde i podatak da prtljažnik nudi 1.095 litara zapremine (sa oborenim drugim redom sedišta), dok su točkovi od 17, 18 ili 19 inča.

 

hyundai-tucson 2021 04.jpg

 

U gami motora su 1.6 četvorocilindrični benzinci i dizelaši (većina sa 48V mild-hybrid tehnologijom), kao i 1.6 T-GDi hybrid sa 227KS.

 

hyundai-tucson 2021 03.jpg

 

Mild-hybrid benzinci imaju 148KS odnosno 178KS, a dizelaš raspolaže sa 134KS. Benzinski motori su upareni sa 6-stepenim manuelnim ili 7-stepenim automatikom, dok dizelaš ima automatski menjač.

 

hyundai-tucson 2021 02.jpg

 

Nudiće se i verzije bez mild-hybrid sistema, i to benzinac sa 148KS i dizelaš sa 113KS (oba sa 6-stepenim manuelnim menjačem). Takođe, većina verzija će moći da se dobije i sa pogonom na sva četiri točka.

 

hyundai-tucson 2021 01.jpg

 

Sledeće godine stiže i plug-in hybrid verzija sa turbo benzincem, ali detalji o tome tek slede. Prodaja u J. Koreji će startovati još tokom ovog meseca, dok se na drugim tržištima novi Tucson očekuje početkom sledeće gpodine. Evropska verzija novog Tucsona će se i dalje praviti u Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) fabrici u mestu Nošovice u Češkoj.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Predstavljen novi Tucson

 

 

Super je, al' mi se ipak vise svidja (vizuelno) aktuelni model. Cak i pre nego sto sam ga kupio, gledao sam slike i rendere ovog novog, ali mi se nije nesto dojmio da bih ga cekao :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li bi ovako mogao da izgleda Hyundai Tuscon N?

 

hyundai tucson n02.jpg

 

Uoči premijere novog Tuscon modela za 2022. godinu, južnokorejski proizvođač najavio je i njegovu N sportsku verziju. Pretpostavka je da bi se model mogao ugledati svetlost dana iduće godine, ali o njegovom izgledu još nema nikakvih naznaka.

 

hyundai tucson n01.jpg

 

Kompanija Kdesign AG zato je osmislila sopstveno rešenje - dizajn kompaktnog SUV-a sa repozicioniranim farovima, većom rešetkom i redizajniranim donjim usisnikom. Na renderima se može uočiti manji difuzor sa pet peraja i dvostruke izduvne cevi, a glasine su da bi sportska varijanta mogla da ima 2.5 četvorocilindrični turbomotor od oko 280 konja. Ukoliko je to tačno, Tuscon N bi bio ponuđen i uz slabiju ''N Line'' varijantu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Hyundai Tucson N Line

 

hyundai-tucson 2021 n2.jpg

 

Hyundai nastavlja da širi gamu svojih modela sa opcionim N Line paketom, što potvrđuje i vest da će takvu verziju dobiti i nova generacija SUV modela Tucson (predstavljen inače u septembru). Tucson N Line će između ostalog dobiti modifikovani prednji deo sa novom maskom, blago doteranim svetlima i izmenjenim branikom, kao i zadnji difuzor, crne okvire stakala, veće alu točkove, tvrđe podešeno oslanjanje, nove izduvne cevi, izmenjena sedišta, sportski volan i ručicu menjača, kontrastne šavove, kao i bogatiju opremu.

 

hyundai-tucson 2021 n1.jpg

 

Što se pogona tiče, Tucson N Line bi mogao da bude hibrid sa kombinovanom snagom od 230KS ili 290KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2021. Hyundai Tucson Plug-in-Hybrid

 

hyundai tucson plug.jpg

 

Hyundai će od proleća 2021. na evropskom tržištu ponuditi i Plug-in Hybrid verziju nove generacije Tucsona.

Hyundai Tucson Plug-in-Hybrid kombinuje 1.6 T-GDI Smartstream benzinski turbo motor, elektromotor sa 89 konja i baterije od 13.8 kWh. Sve u svemu, kombinovana snaga sistema iznosi 265KS i 350 Nm obrtnog momenta. Takođe, tu su i 6-stepeni automatski menjač, pogon na sva četiri točka i adaptivno oslanjanje. Treba napomenuti da autonomija u elektro modu iznosi više od 50 km. Hyundai još navodi da Tucson Plug-in-Hybrid ima prtljažnik zapremine 558 litara (1.737 litara sa oborenim zadnjim sedištima).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Tucson već ima cenovnik u Sloveniji (a još uvek postoji i cenovnik za stari). Motori su novi, a zadržani su nazivi paketa (ali je ukinut top paket Ultimate). Naizgled nije mnogo skuplji (kad se npr, poredi raniji 1,6 T-GDI sa novim običnim 1,5 TGDI (da nije MHEV), ali, samo naizgled. Raniji poslednji paket ( panoramski Ultimate ) je "nestao" (a panorama je postala deo opcionog paketa od skoro 3.000 evra ), a raniji predzadnji, sada poslednji (Impression ) je "ostao bez kože" ( sada je to opcija od oko 2.000e), ACC je i dalje opcija, (osim za poslednji paket), ali ACC i dalje ne može uz 6MT (neverovatno) ... Tek,kada se sve to tako sagleda, nema mesta eventualnom zaključku da je neznatno poskupeo (već značajno), pri čemu će onu Srbiji svakako biti skuplji nego u Sloveniji.

https://www.hyundai.si/media/uploads/public/_custom/CENIKI_2020/CENIK_novi_Tucson_2020_11_30.pdf

https://www.hyundai.si/media/uploads/public/_custom/CENIKI_2020/CENIK_novi_Tucson_HEV_2020_12_09.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...