Jump to content
FAS Goran
neshaoct

VW ID.3 / ID.4

Recommended Posts

Volkswagenov elektromotor može da stane u standardnu sportsku torbu

 

volkswagen app310 001.jpg

 

Elektromotor koji pokreće Volkswagenov model ID.3 razvija više od 200 konjskih snaga i zajedno sa menjačem može da stane u standardnu sportsku torbu. Volkswagen će na predstojećem Sajmu automobila u Los Anđelesu premijerno predstaviti novi konceptni model ID. Space Vizzion sa kojim najavljuje još jedan elektropokretani model na čije produkcijsko izdanje se neće čekati dugo. Paralelno sa novim konceptnim modelom, u Wolfsburgu se pripremaju da kupcima sa one strane Atlantskog okeana uskoro ponude crossover koji bi trebalo da nosi naziv ID.4, a za pogon će koristiti isti elektromotor iz modela ID.3 koji je Volkswagen nedavno predstavio kupcima u Evropi.

Volkswagenov elektromotor razvija 204 KS i 310 Nm obrtnog momenta, a u nemačkoj kompaniji su kompaktnost motora APP310 (čija masa zajedno sa menjačem iznosi samo 90 kilograma) pokazali adekvatnom fotografijom na kojoj se vidi da pomenuti sklop može da stane u standardnu sportsku torbu. Elektromotor APP310 se proizvodi u Nemačkoj i Kini, a njegove prednosti već su prepoznali u nekoliko kompanija koje se bave restauracijom i elektrifikacijom prvih generacija VW-ovih legendarnih kombija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Volkswagen ID.3 će u Nemačkoj biti jeftiniji od Golfa

 

195990-vw id3.jpg

 

Volkswagen je potvrdio da će električni ID.3 prvim kupcima biti isporučen ovoga leta, i to u čak 30 hiljada primeraka istovremeno. Potvrdili su i cenu za nemačko tržište koja će biti niža od cene Golfa. Volkswagenov ID.3 je jedan od najočekivanijih električnih automobila trenutno. Prema pompeznim najavama nemačke kompanije, ovaj automobil bi trebalo da bude prelomna tačka za njih i jednako važan deo asortimana kao što su to u istoriji bili VW Buba i Golf. Isto tako, ulaskom modela ID.3 na tržište električni automobili bi trebalo da postanu pristupačniji i da polako uđu u ''mainstream''. Iako pogođeni određenim problemima sa softverom, u Volkswagenu su uvereni da će ID.3 privm kupcima biti isporučen ovoga leta, a softverske nadogradnje biće distribuirane naknadno. Trenutni plan je isporučiti čak 30 hiljada automobila gotovo istovremeno, svim kupcima u Evropi koji su naručili tzv. ''prvo izdanje''.

 

Jeftiniji od Golfa (barem u Nemačkoj)

ID.3 bi trebalo da bude jeftiniji od uporedivih automobila na fosilna goriva, primarno od Volkswagenovog Golfa sa kojim se najčešće upoređuje. U Nemačkoj bi novi ID.3 trebalo da košta 23.430 evra. Reč je o osnovnoj varijanti s autonomijom od 330 kilometara, kada se u računicu uključe državni podsticaji. Vozači u Nemačkoj će uz to uštedeti i oko 840 evra godišnje na stavkama kao što su porezi, zamene ulja, osiguranje i energija - pa će im se ID.3 isplatiti pre nego Golf. Ovakvom politikom Volkswagen želi da učini da cena postane argument u korist, a ne protiv električnih automobila. U skorijoj budućnosti električna vozila bi trebalo da budu jeftinija od klasičnih čak i bez dodatnih ekoloških podsticaja, smatraju u ovoj kompaniji, koja inače planira da u električnu mobilnost u narednim godinama uloži čak 33 milijarde evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen i dalje planira da u avgustu krene sa isporukom električnog modela ID.3

 

vw merkel 2019.jpg

 

VW i dalje planira da u avgustu krene sa isporukom svog električnog automobila ID.3 za masovno tržište, i ne namerava da smanji broj radnih mesta ukoliko se produži obustava proizvodnje u njegovim fabrikama izvan Kine, uzrokovana epidemijom koronavirusa. Najvećeg svetskog proizvođača automobila, koji se suočava sa fiksnim troškovima većim od dve milijarde evra nedeljno jer njegovi pogoni u Evropi ne rade, obavezuju strogi evropski propisi o emisiji gasova i mogao bi da se suoči sa velikim novčanim kaznama ako ne proda dovoljno vozila na baterije 2020. godine.

 

''Borimo se da ispoštujemo taj datum'', rekao je Frank Viter, glavni finansijski direktor kompanije, ali je priznao da su VW-u ''pomalo vezane ruke'' zbog zatvaranja pogona u gradu Cvikau, gde se pravi model ID.3, i zbog kašnjenja u razvoju softvera. Viter je dodao da se VW, koji je zatvorio svoje evropske fabrike najmanje do 9. aprila, nada da će ponovo pokrenuti proizvodnju znatno pre leta. ''Ne smatramo da je zatvaranje do juna naš verovatniji scenario. Ipak, zakonski okvir i spremnost kupaca da ponovo razmatraju kupovinu automobila biće ključni faktori'', zaključio je Viter. Procenjuje se da će globalna automobilska industrija 2020. godine pretrpeti veći pad nego za vreme finansijske krize, sa oko 10 miliona manje prodatih vozila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagenov električni ID.3 kasni zbog softvera

 

199155-vw id3 01.jpg

 

Odlaganja lansiranja vozila u svetu automobilske industrije su obično vezana za mehaničke i pogonske poteškoće, ali Volkswagen muče problemi sa kašnjenjem programera. Njegov električni automobil VW ID.3 će kasniti u dolasku na tržište nekoliko meseci, jer programeri kasne sa izradom softvera za App Connect infotainment sistem i ''heads-up'' displej.

 

Korisnicima koji su naručili skuplju ''limited edition'' verziju ID 3, vozila će početi da se isporučuju već sledeće nedelje pa će naknadno dobiti softversku nadogradnju, ali većina jeftinijih modela neće krenuti u prodaju na vreme, odnosno kupci neće moći da sednu u njih pre kraja godine jer ne žele, kako kažu, ''isporučivati vozila sa nekompletiranim softverom''. VW je najavio da će cena najjeftinijeg modela sa subvencijama u Nemačkoj iznositi samo 23.400 evra, a za taj novac ćete dobiti električni auto sa autonomijom od 330 km i snagom motora od 200 konja.

 

Ovo je samo jedan od problema koje VW ima u poslednje vreme, pa je osim poteškoća sa proizvodnjom vezanom uz pandemiju, i presudu o lažnom prikazivanju količina izduvnih gasova, nedavno ostao i bez Herberta Diessa kao generalnog direktora (CEO), koji je napustio funkciju zbog problema sa lansiranjem novog Golfa. Zanimljivo je da je VW prošle godine otpustio nekoliko hiljada radnika u svojim fabrikama umesto kojih je zaposlio veći broj softveraša, ali programersko odeljenje se očigledno još nije dovoljno uhodalo da bi moglo da isporuči kod na vreme.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

VW svojim zaposlenima ustupio na korišćenje 150 pretprodukcijskih ID.3

 

vw id3 2020.jpg

 

Volkswagen je pokrenuo poslednju testnu fazu električnog modela ID.3 EV tako što je 150 pretprodukcijskih vozila ustupio na korišćenje svojim zaposlenima. Kako prenosi B92, cilj ovog sveobuhvatnog testa je prikupljanja podataka o korišćenju i ponašanju u vožnji električnog hečbeka u stvarnim uslovima. Nemački proizvođač je vozni park od 150 primeraka ID.3 raspodelio zaposlenima u fabrikama Cvikau, Kemnic i Dresden. Radnici/dobrovoljni test vozači izabrani su izvlačenjem imena iz bubnja, a test vozila još uvek nije opremljena konačnom verzijom softvera. U Volkswagenu kažu da će automobili dobijati redovna softverska ažuriranja tokom ove faze testiranja, pre nego što početkom septembra počnu isporuke regularnim kupcima.

 

VW je već najavio da će knjigu narudžbina za ID.3 otvoriti za širu javnost sredinom jula. Kupcima koji su već rezervisali svoj primerak iz ograničene serije First Edition, biće ponuđene dve mogućnosti - ili da im se automobil isporuči početkom septembra sa nekim isključenim funkcijama ili da se odluče za kasniji datum isporuke u četvrtom kvartalu 2020. sa svim funkcijama. VW se mučio sa softverskim problemima tokom razvoja ID.3, ali kompanija obećava da će sve biti sređeno do kraja godine. Kupci koji se odluče da postanu prvi vlasnici ID.3 ovog septembra će takođe postati članovi ID.3 kluba, koji im obezbeđuje direktnu liniju kontakta sa nemačkom kompanijom. Pored toga, prva tri meseca neće plaćati nikakve rate zakupa - ukoliko nabave svoje vozilo putem zakupa. VW ID.3 će se u kasnijoj prodaji nuditi sa tri veličine baterija. Osnovna jedinica od 45 kWh ima autonomiju vožnje od 330 km, paket od 58 kWh omogućava radijus kretanja od 420 km, a varijanta od 77 kWh ima autonomiju od 550 km). Što se tiče verzije First Edition, Volksvagen će kupcima ponuditi ukupno 30.000 primeraka ovog vozila sa srednjim paketom baterija od 58 kWh i tri nivoa opreme.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

VW u Zwickau fabrici od sada proizvodi samo električna vozila

 

204534-vw golf r.jpg

 

Volkswagena je saopštio da je proizveo poslednji automobil sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem u Zwickau fabrici na istoku Nemačke. Ovo postrojenje je prestankom proizvodnje Golfa R Variant (koji je bio poslednji model sa SUS motorom iz te fabrike) postalo proizvodni pogon isključivo za električna vozila (u to je Volkswagen uložio 1.2 milijarde evra).

 

Za sada se tamo pravi Volkswagen ID.3 hatchback, a od leta će početi i proizvodnja modela ID.4. U planu su i Audijev EV model, kao i Seat el-Born. Za 2021. godinu je planirana proizvodnja od 330.000 vozila, a treba reći da će u ovoj fabrici sa oko 8.000 radnika nastaviti da se prave i karoserije za Lamborghini Urus i Bentley Bentaygu. Poslednji proizvedni automobil sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem u ovoj fabrici je inače Golf R Variant u Oryx White Pearl Effect boji i namenjen je kupcu iz Nemačkre. Na kraju i informacija da je u ovoj fabrici od starta proizvodnje (u maju 1990. godine) proizvedeno ukuppno 6.049.207 Volkswagenovih automobila (Polo, Golf, Golf Variant, Passat limuzina i Passat Variant).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šef Volkswagena se odvezao električnim ID.3 na godišnji odmor u Italiju

 

vw diess.jpg

 

Predsednik upravnog odbora Volkswagen Grupe Herbert Diess se pohvalio lično na svom Linkedin profilu da se odvezao sa potpuno električnim modelom VW ID.3 Pro Performance na godišnji odmor u Italiju. Ovo je deo poslednjih provera uoči početka isporuka ovog modela u Evropi, od kojeg VW Grupa mnogo očekuje. Herbert Diess nije jedini iz Volkswagena koji je angažovan na ovom projektu jer je u junu VW svojim zaposlenima predao na testiranje 150 primeraka ID.3, u sklopu završnih stres-testiranja pre same isporuke kupcima u septembru. Volkswagenov šef je rekao da lično želi da intenzivno testira ID.3 tokom svog godišnjeg odmora, a istog dana je njegov automobil sa registarskim oznakama Wolfsburga primećen na jezeru Garda u Italiji. Diess je u svom saopštenju napisao.

 

''Odlazak na odmor sa električnim automobilom - nije moguće? Dobro! Ja i moja ćerka Caro smo pokupili vozilo iz pop-up ID.3 salona u Minhenu za letnji odmor u Italiji. Veoma sam uzbuđen, turneja je zvanično test vožnja. Znači: Šef sam testira. Rečeno mi je da zbog toga neke kolege iz Volkswagen putničkih automobila činim nervoznim kad lično dve nedelje intenzivno testiram vozilo. Ja lično sam veoma opušten: tim oko Thomasa Ulbricha je obavio dobar posao, ID.3 je ostavio veoma dobar utisak u svim test vožnjama i dobio je izuzetne ocene. Ovo će biti super! Podaci mog putovanja se beleže i procenjuju. To pomaže da se na kraju isporuči kupcima najbolje moguće vozilo. Naravno, podeliću s vama detaljni izveštaj o iskustvu na Linkedinu. Videću i koliko je spremna infrastruktura za punjenje. Dakle, idemo! Električno na odmor!''

 

ID.3 Pro Performance je opremljen baterijom snage 58 kWh, snaga električnog motora je 204 KS sa pogonom na zadnjim točkovima i 125 kW DC-punjenjem. Potrošnja struje ovog ID.3 modela je 16.9-15.4 kWh/100 km (WLTP), a kombinovana emisija CO2 je, naravno, 0 g/km. Očekuje se da će VW početi da isporučuje ID.3 u narednim mesecima, a nemački proizvođač automobila je objavio da bi ove godine mogli da isporuče između 60.000 i 70.000 novih električnih vozila

 

Ranije, krajem jula i novi šef marke Volkswagen Ralf Brandstatter je za svoje prvo putovanje električnim ID.3 odabrao njihovu 320 kilometara udaljenu fabriku u nemačkom gradu Zwickauu. Tamo se upoznao sa stanjem transformacije ove fabrike u postrojenje za proizvodnju potpuno električnih automobila i proizvodnju ID porodice modela. Proizvodnja u Zwickauu već iduće godine treba da se poveća do 330.000 e-automobila godišnje. I Ralf Brandstatter je iskoristio ovu priliku za probnu vožnju sa novim ID.3, a sa njim u automobilu je bio i Thomas Ulbrich, član uprave VW-a za električnu mobilnost.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen ID.3 prešao 531 km sa jednim punjenjem

 

vw id3 rekord.jpg

 

Novi Volkswagen ID.3 je postavio svoj prvi rekord, bar kada je domet u pitanju. Ovaj električni automobil je prešao 531 kilometar od Zwickaua (Nemačka) do Schaffhausena (Švajcarska) sa jednim punjenjem. Rezultat vredan svakog respekta, budući da model ima zvanični domet do 420 kilometara (WLTP). Rekorder je vozilo iz serijske proizvodnje sa Pro Performance baterijom od 58 kWh, ugrađenom u fabrici električnih automobila Zwickau. Put do Švajcarske se sastojao u potpunosti od javnih puteva i autoputeva, prolazeći gradove poput Bayreutha i Ulma. Rekordnim vozilom je upravljao Felix Egolf, rodom iz Švajcarske. ''Ovaj automobil ima sve, kompaktan je i prostran, baš je kul i kao takav futurističkog dizajn''”, rekao je Egolf nakon dolaska u Schaffhausen.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unutrašnjost električnog Volkswagena ID.4

 

Volkswagen ID.4 2021 05.jpg

 

Električni Volkswagen ID.4 još nije zvanično predstavljen javnosti (to će se desiti 23. septembra), ali njegova proizvodnja je nedavno već krenula u VW fabrici Zwickau u Nemačkoj koja će od sledeće godine imati kapacitet od 300.000 vozila. Dok čekamo na premijeru, Volkswagen je objavio i nekoliko zvaničnih fotografija koje pokazuju unutrašnjost ovog modela.

 

volkswagen id.4 2021 04.jpg

 

u pitanju je automobil napravljen na MEB platformi, u verziji sa zadnjim pogonom i 201KS, kao i u varijanti sa dva elektromotora sa ukupno 302KS i pogonom na sva četiri točka (ovaj potonji bi trebalo da se pojavi nešto kasnije).

 

vw id4 2021 03.jpg

 

Autonomija sa jednim punjenjem litijum-jonskih baterija (navodno od 83 kWh) iznosi do 500 km, dok će najveća brzina po svemu sudeći biti ograničena na 180 km/h.

 

vw id4 2021 02.jpg

 

Što se dimenzija tiče, ID.4 je dugačak 4.592 mm, širok 1.852 mm, visok 1.629 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.765 mm.

 

vw id4 2021 01.jpg

 

Takođe, ovaj automobil sa dva reda sedišta će biti globalni model jer će se osim u Evropi nuditi i u SAD-u i Kini (u Kini će se za njegovu proizvodnju brinuti tamošnji SAIC-VW). Osim regularnog modela ID.4 kasnije stiže i njegova Coupe SUV verzija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elon Musk u društvu VW šefa Herberta Diessisa isprobao ID.3

 

Kažu da je jedina stvar koju je Musk kritikovao bilo ubrzanje - najbolje što može ID.3 je 7.1 sekundu do stotke.

Šef VW-a mu je odgovorio da je tako jer nije pravljen da bude trkački auto, već masovno zastupljen narodni električni auto...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova najava za električni Volkswagen ID.4

 

vw id.4 teaser.jpg

 

Automobil će biti dostupan od 24. septembra, a nešto više o njemu možete pročitati u ranijim postovima teme na kojoj smo.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen ima velike planove sa električnim modelom ID.4

 

vw id.4 teaser.jpg

 

VW će uskoro zvanično predstaviti svoj prvi električni SUV, model ID.4, za koji ima velike planove. Posle početnog zaostatka za nekim proizvođačima, Volkswagen se ubrzanim korakom uključuje u masovnu elektrifikaciju, pa nakon kompaktnog električnog hečbeka ID.3, uskoro stiže i SUV ID.4. Ovaj model će se izrađivati u Evropi, Kini i Americi, pa VW očekuje da će godišnje širom sveta moći da proda i svih 500.000 vozila. Svakako da će mu glavna tržišta biti američko i kinesko, a ne treba zanemariti ni Evropu u kojoj iz godine u godinu raste broje električnih automobila na putevima.

U Volkswagenu ne očekuju da će ID.4 u početku privući baš pola miliona kupaca, ali smatraju da bi to moglo da se dogodi za 4-5 godina. Naime, kako kažu u nemačkom proizvođaču, realno je da do 2025. ukupna prodaja Volkswagenovih električnih modela iznosi 1.5 miliona, od čega bi trećinu činila prodaja ID.4. Upravo bi SUV ID.4 trebalo da bude ozbiljan konkurent Teslinom Modelu Y, koji je takođe nedavno stigao na tržište. Volkswagen je pokrenuo veliku električnu ofanzivu i ulaže značajna sredstva u elektrifikaciju svojih model, a planira da do 2024. investira čak 11 milijardi evra u te svrhe.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen ID.4 - prvi električni VW SUV za ceo svet

 

id4 2021 01.jpg

 

Volksvagen je zvanično predstavio ID.4 i rekao da novi SUV njima predstavlja ''prekretnicu'' kao prvi model u električnoj paleti ID koji će biti ponuđen širom sveta. Novi auto će se prodavati u Evropi kasnije ove godine, a za razliku od nedavno lansiranog hečbeka ID.3, proizvodiće se i prodavati u Kini i Americi. Volksvagen namerava da proda 1.5 miliona električnih automobila godišnje do 2025. godine i procenjuje da će ID.4 činiti trećinu tog broja.

 

id4 2021 02.jpg id4 2021 03.jpg id4 2021 05.jpg id4 2021 06.jpg

 

Napravljen je na istoj MEB električnoj platformi koja se koristi za ID.3, a kasnije će biti ponuđen sa zadnjim pogonom, i sa pogonom na svim točkovima sa četiri različita nivoa snage i dva izbora veličine baterije. Varijanta sa produženim dometom ID.4 GTX sa 302 KS je takođe u fazi izrade. ID.4 će se u početku praviti u fabrici VW u Zwickau u Nemačkoj. Kao i kod ID.3, prve proizvedene serije biće ograničene edicije ''First Edition'' sa 201KS i 310 Nm sa jednim elektro-motorom koji pokreće zadnje točkove. sa baterijom od 77 kWh. Takav ID.4 može do maksimalnih 160 km/h, ubrzanje do ''stotke'' mu traje 8.5 sekundi i ima maksimalni domet od 520 kilometara. U Nemačkoj cena ID.4 ''First Edition'' počinje od 49.950 evra, dok će verzija sa višim specifikacijama ''First Max'' koštati 59.950 evra. Na tržištu će se ovaj auto takmičiti sa drugim potpuno električnim SUV-ovima poput Kia e-Niro, Tesla Model Y i Mustang Mach-e.

 

id4 2021 11.jpg id4 2021 12.jpg id4 2021 13.jpg

 

ID.4 će se takođe nuditi u varijanti sa 146 konja, pogonom pozadi i baterijom od 52 kWh, i 173KS sa baterijom od 77 kWh. Dvomotorna varijanta GTX sa pogonom na sva četiri točka dolazi sledeće godine zajedno sa verzijom od 262 konjskih snaga, obe će imati bateriju od 77 kWh. Veća baterija se može se puniti brzinama do 125kW, što znači da od 0% do pune baterije treba daleko manje od sat vremena. 

 

id4 2021 15.jpg id4 2021 16.jpg

 

Dizajn ID.4 se u velikoj meri oslanja na dizajn ID.3, sa mnogo dodatnog rada usmerenog na optimizaciju aerodinamičke efikasnosti SUV karoserije. VW tvrdi da je postigao koeficijent otpora vazduha od 0.28. ID.4 standardno poseduje LED svetla, a VW kao opciju nudi automatsko samopodesivi IQ Light sistem svetala. ''First edition'' verzije će imati točkove od 20 i 21 inča. Auto je dug 4.584 mm, širok 1.852 mm i visok 1.612 mm, sa međuosovinskim rastojanjem od 2.766 mm. Drugim rečima, ID.4 je 10 cm duži i 1.3 cm širi od VW Tiguana.

 

id4 2021 07.jpg id4 2021 09.jpg id4 2021 08.jpg id4 2021 10.jpg

 

Dugo međuosovinsko rastojanje i pozicija točkova što je moguće dalje jedan od drugog znači da mu treba samo 10.2 metra za polukružno, a takođe povećava i unutrašnji prostor. Kao i kod ID.3, u unutrašnjosti je minimalistički dizajn sa velikim ekranima osetljivim na dodir, koji su kompatibilni sa glasovnim komandama zamenjujući tako najveći deo fizičkih dugmića. Centralni displej osetljiv na dodir je 10.0 inča u ''First Edition'', odnosno 12 inča u ''First Max'' specifikaciji. Prtljažnik nudi 543 litara prostora, koji se povećava na 1.575 litara sa obaranjem naslona zadnjih sedišta. Automobil može da vuče prikolice teške do 1.000 kg.

 

id4 2021 17.jpg

 

ID.4 sadrži interaktivne usluge kroz VW program ''We Connect Start'', sa nizom sistema pomoći vozaču, uključujući pomoć pri kretanju u traci, pomoć pri kočenju i adaptivni tempomat. Čitavu elektroniku pokreće novi sistem napravljen na bazi dva kompjutera čija ažuriranja su dostupna bežično. Šasija ima MacPherson napred i multi-link pozadi, a dostupno kao opcija su el. podesivi amortizeri. Progresivno upravljanje, s kojim volan postaje direktniji kako se više ''mota volan'' je dostupan na određenim modelima.

''First Edition'' modeli koji se nude u Nemačkoj imaće u ponudi niz ekskluzivnih boja, zajedno sa zatamnjenim zadnjim staklima, kamerom za vožnju unazad, grejanjem sedišta i volana. ''First Max'' modeli imaju sve to, plus LED Matrix farove, panoramski stakleni krov i gepek vrata koja se otvaraju/zatvaraju na dugme.

 

rsz_flcs_logo.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweeknoviyoutube.jpg MotorWeek video: Proba 2021. Volkswagen ID.4

 

Za sada se pravi u Nemačkoj, a varijanta sa pogonom samo pozadi i 200 konja će ići i u Ameriku.

Ali, počeće i lokalna proizvodnja u VW fabrici u Tenesiju, to će biti verzija sa pogonom na svim točkovima i 302 KS koja stiže u salone u Americi tokom 2022. godine:

 

 

 

Edited by neshaoct
update

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Volkswagen ID.3

 

Volkswagen već ima potpuno električne verzije Golfa i UP-a, ali novi ID.3 je prvi potpuno električni automobil iz Volkswagena.

Isprobao ga je Juraj Šebalj:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen ID.3 dobio pet zvezdica na EuroNCAP testu

 

vw id3 euroncap.jpg

 

Novi Volkswagenov model ID.3 je dobio maksimalnih pet zvezdica za bezbednost na Euro NCAP testovima. Električni porodični hatchback je prvi produkcijski automobil baziran na novoj MEB platformi Volkswagen Grupe, i predvodi niz električnih vozila iz Volkswagena i sestrinskih brendova Audija, Seata i Škode. Euro NCAP je saopštio da je ID.3 na testiranjima zabeležio odlične rezultate, 87% bodova za zaštitu odraslih putnika, 89% bodova za zaštitu dece, 71% za ranjive korisnike puta i 88% za pomoćne bezbednosne sisteme. Naglašen je robusni strukturalni integritet, veliki broj senzora, kao i sistemi za izbegavanje sudara kao i bezbednosne funkcije nakon sudara. Generalni sekretar Euro NCAP-a Michiel van Ratingen je rekao da su električni automobili sigurni kao i konvencionalni.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg WhatCar? video: Test 2020. Volkswagen ID.3

 

Buba, Golf...i ovaj auto je treći po redu za koji VW smatra da mu je prekretnica kao što su prethodna dva bila - zato iima takvo ime, a predstavlja prvi potpuno električni narodni auto kako ga VW vidi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus video: Test 2020. Volkswagen ID.3

 

Iako je za VW ovaj auto početak nove (njima treće) ere posle Bube i Golfa, tj. prvi porodični hatchback skroz na struju, to ipak nije takav prvi auto na tržištu.

Buba je nekad bila, Golf je nekad bio, a ID.3 kasni u odnosu na neke takve iste modele drugih fabrika. Ipak, to može da ima i svojih prednosti jer je u pitanju nova tehnologija pogona na struju, pa je možda i bolje da prvo malo ''sazri'' u primeni:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ID.3 u Holandiji po prodaji pregazio Teslin Model 3

 

206796-vw id3.jpg

 

Kada je Tesla Model 3 stigao u Evropu odmah je prodajom pregazio električne starosedioce poput Renaulta Zoe i Nissana Leaf. Kruna uspeha se desila u septembru prošle godine kada je Model 3 s 5.768 prodatih primeraka bio najprodavaniji model na holandskom tržištu. Prodaja se u hiljadama merila i u Norveškoj, tržištu na kome su električni automobili najbolje udomaćeni.

 

A sada najnoviji podaci. Prema njima, Tesla je tokom oktobra prodao tek 35 primeraka Modela 3 u Holandiji i 74 u Norveškoj. Istovremeno, Volkswagenov električni ID.3 je u Holandiji postigao prodaju od 2.789 primeraka, dok ih je u Norveškoj prodato 2.475. S takvim rezultatom ID.3 je zaseo na vrh kao najprodavaniji model u Norveškoj, ispred Toyote RAV4. Kako javlja Forbes, Teslin pad se nastavio i u tekućem mesecu. U prve dve nedelje su prodata tek dva primerka u Holandiji, a pet ih je prodato u Norveškoj. S druge strane, ID.3 je prodat u 717, odnosno 560 primeraka.

 

Audi e-tron osvojio Norvežane

Recimo i da je na tržištu odličan rezultat ostvario i Audi e-tron, koji je do sada u Norveškoj prodat u 8.203 primerka i drži status najprodavanijeg modela u tekućoj godini. Tesla Model 3 je istovremeno stigao do 3.271 primerka, što je itekako manje od prošlogodišnjih 13.980. Najpropulzivniji ID.3 se prodaje tek nekoliko meseci, a sa 4.465 prodatih primeraka je već stigao do trećeg mesta pa je s obzirom na trendove pitanje dana kada će doći ispred drugoplasiranog Golfa (4.952). Sve do sada viđeno je potvrdilo tezu da će tek Volkswagen ID.3 biti prvi dostojan rival. Sudeći po prodaji, i jako uspešan.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader video: Test Volkswagen ID.3

 

Uprošćeno, ovo je električni Golf. Ne, nije zbog tehničke povezanosti sa Golfom 8. generacije jer je nema. Tako je zbog pozicije među VW električnim modelima, značaju koji ima za VW. Ovo je prvi ''narodni'' električni auto koji pravi VW kao što mu je to Golf bio (jeste), a pre Golfa bila Buba:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nezvanični ID.3 sa ''R'' dodacima

 

vw id3 r 03.jpg

 

Holandska tjuning kuća Styling Performance Twente je udružila snage sa kompanijom Huiskes-Kokkeler koja je specijalizovana za VW modele, a zajednički projekat je ''ID.3 R''. Pritom stavljamo navodnike jer nije reč o zvaničnom R modelu električnog Volkswagena, ali zbog vizuelnih dodataka mnogi ovaj model sada nazivaju upravo tako.

 

Ove kompanije su odlučile da vizuelno dorade novi Volkswagenov električni model, čime su pokazali da će se tjuning kuće u budućnosti definitivno okretati električarima čiji udeo na tržištu neprestano raste. Na ovoj model su tako za početak stavljeni 21-inčne sjajno crne felne. Usledio je novi set opruga koji spuštaju auto i daju dodatnu stabilnost. Očekivano, tu su i dodaci za branike i pragove, kao i nova maska i znak crne boje. Stakla su dodatno zatamnjena, a na krovu se sada nalazi sjajno crna folija. Na zadnjem, kao i na bočnim delovima, nalazi se R logo zbog kojeg mnogi ovaj model zovu ID.3 R.

 

vw id3 r 02.jpg

 

Dorada ima i u unutrašnjosti gde su pojedini plastični elementi presvučeni u karbonsku foliju, a tu su i sedišta sa novim logom Volkswagenove R divizije. Upravljač je dobio novu kožu, a tu je i veliki broj drugih elementata koji su presvučeni u kožu sa belim koncem.

 

vw id3 r 01.jpg

 

Motor očekivano nije diran, a u Volkswagenu su istakli da je njihov električni motor koji dolazi u nekoliko različitih nivoa snage izuzetno teško reprogramirati, odnosno odraditi primera radi optimizaciju srednje verzije motora na najsnažniju, pa će biti zanimljivo videti u kom smeru će stvari ići po tom pitanju kada je u reč o tjuningu električnih automobila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: VW ID.4

 

Ne samo da je ovo globalni VW model po tome gde će se sve prodavati, nego i po tome gde se sve pravi jer su njegove fabrike na tri kontienta - u Nemačkoj, Americi (Tenesi) i u Kini:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...