Jump to content
FAS Goran
neshaoct

VW ID.3 / ID.4

Recommended Posts

motorweek.jpg MotorWeek: Volkswagen ID.4

 

Nakon što je godinama ''kilavio'' sa konceptom akumulatorske električne energije, Volkswagen je ubrzao i postao jedan od prvih brendova koji se obavezao na proizvodnju samo potpuno električnih automobila. ID.4 je bio prvi potpuno novi dizajn koji je otelotvorio tu filozofiju - nudi prostranu SUV praktičnost po pristupačnoj ceni za EV:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen ID.3 GTX stiže sledeće godine

 

vw idx 003.jpg

 

Već neko vreme je poznato da Volkswagen ima u planu da ponudi i sportsku verziju električnog hatchbacka ID.3. U maju prošle godine je kao potvrda tih glasina prikazan sportski Volkswagen ID.X Concept (na slikama), a zatim je u septembru na sajmu u Minhenu i definitivno potvrđeno da stiže i serijska verzija pod nazivom ID.3 GTX.

Sada je iz nemačke kompanije i zvanično potvrđeno da će serijski ID.3 GTX kupcima biti dostupan od sledeće godine, i to zajedno sa restilizovanom verzijom standardnog modela ID.3. Time će se ID.3 GTX pridružiti modelima ID.4 GTX i ID.5 GTX u VW gami, ali za sada nije poznato po kojoj ceni.

 

vw idx 0.jpg

 

I budući ID.3 GTX će biti napravljen na MEB platformi, imaće dva elektromotora (sa manje od 329KS sa koliko inače raspolaže ID.X Concept), pogon na sva četiri točka, drugačije točkove, doterani eksterijer, kao i sportskiji enterijer sa novim sedištima i volanom. Kako se očekuje, ID.3 GTX će od 0 do 100 km/h ubrzavati za manje od 6 sekundi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

ID.3 protiv Golfa benzinca: Koji je jeftiniji u održavanju?

 

vw id3 rekord 01.jpg

 

Jedno od ključnih pitanja električne mobilnosti jeste da li su automobili poput Volkswagena ID.3 jeftiniji od Golfa?

 

Konkretni modeli su samo primer, ali troškovi kupovine i održavanja su ono što muči potencijalne kupce. Nemački autoklub ADAC je stavio sve troškove na papir i proglasio pobednika. Ipak idemo redom…

Viši troškovi kupovine električnog automobila (ID.3 36.960 evra, Golf benzinac 32.460 evra) nadoknađeni su drugim troškovima kao što su osiguranje, porez na vozila, troškovi održavanja i popravke, troškovi goriva i struje. U ukupnom bilansu su primetni i relativno niži troškovi održavanja i rada električnih automobila. ID.3 košta 47.2 evrocenti po kilometru, dok je Golf gotovo deset centi skuplji (56.9 centi). ID.3 je na kraju jeftiniji.

 

Ako se uzme u obzir i nemački ekološki bonus pri kupovini ID.3 od 9.000 € - koji bi ipak trebalo da se smanjuje u narednim godinama - kupovima električnog automobila je takođe oko 5.000 € jeftinija od benzinskog motora. To takođe utiče na gubitak vrednosti, koji je manji i, prema ADAC-u najveći je troškovni faktor. Za sada su električni automobili ipak preskupi i još se ne čine kao povoljna opcija kupcima. Kada njihova cena padne, verovatno će početi da zauzimaju sve veći udeo na tržištu. ADAC-ovi proračuni se baziraju na prosečnom periodu održavanja od pet godina sa godišnjom kilometražom od 15.000 kilometara. Budući da cene goriva trenutno variraju, za kalkulacije je korišćen prosek za poslednja tri meseca u Nemačkoj.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

ID.4 u još jednoj verziji s 4Motion pogonom

 

VW ID.4-4motion.jpg

 

Volkswagen dodaje još jednu verziju s pogonom na sve točkove potpuno električnoj liniji modela, biće to - ID.4 Pro 4Motion. Baziran na ID.4 Pro Performance, model ima snagu sistema od 265KS i nudi veću vuču u mokrim uslovima i pri vožnji po snegu ili klizavom terenu. Do sada je samo sportska verzija ID.4 GTX bila dostupna u 4Motion verziji. Pretprodaja nove dodatne verzije s pogonom na sve točkove je već počela, a cene u Nemačkoj su od 49.020 evra.

 

Zahvaljujući drugom elektromotoru na prednjoj osovini, nova snažnija varijanta Pro modela prenosi svoju snagu na put pomoću sistema pogona na sve točkove. ''Sa ID.4 Pro 4Motion izlazimo u susret željama kupaca i potražnji za dodatnim modelom sa sistemom pogona na sve točkove. Smešten je tačno između efikasnih i udobnih ID.4 modela sa pogonom na zadnje točkove i sportskog ID.4 GTX 4Motion vodećeg modela,'' objašnjava Silke Bagschik, šefica prodaje i marketinga za ID. porodicu. Tehnologija pogona na sve točkove u ID.4 Pro 4Motion poboljšava vuču i zato omogućava postizanje još bolje dinamike vožnje. Zahvaljujući sistemu pogona na sve točkove, maksimalna težina prikolice ID.4 Pro 4Motion je povećana za 200 kilograma na 1.400 kilograma.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlasnik ID.3 testirao Tesla Model 3 i uporedio ga sa VW-om

 

vw id 3 tesla.jpg

 

YouTube influenser, EV Driver, godinu i po dana je u vlasništvu imao Volkswagen ID.3 električni hečbek. Mnogi se pitaju da li bi Volkswagenov pulen mogao da se nosi sa Teslom na američkom kontinentu, konkretno s Modelom 3. Nakon gledanja priloženog videa, odgovor na to pitanje verovatno postaje jasniji.

 

Ime EV Drivera je Aleks Gilon. On je Model 3 vozio po prvi put, i mada je kreirao video da bi podelio informacije o komparaciji Tesle i VW-a, pojasnio je da se ne radi o dubljoj analizi Modela 3 sa gomilom detalja u vezi s Autopilotom, FSD-om itd. Aleks je prošao kroz ''za i protiv'' kada je reč o Modelu 3 Performance, utvrdivši šta ga razdvaja od VW-a ID.3. Ovo poređenje bi moglo da pomogne potencijalnim kupcima koji se dvoume između ova dva modela, u smislu da lakše odrede koji im više odgovara.

 

Odmah na početku ''stiska gas'' Tesle i prosto je oduvan neverovatnim ubrzanjem. Čak kaže da mada je očekivao da će Model 3 biti izuzetno brz, iskustvo koje je imao je ''zapanjujuće''. Aleks je dobar deo vremena posvetio ekranu Modela 3, primetivši da on ne samo što je veći nego onaj kod ID.3, već ima mnogo bolji odziv. Displej Modela 3 se koristi za kontrolisanje praktično svih funkcija koje automobil poseduje, tako da je u ovom slučaju važnija stavka nego što su to displeji kod većine drugih vozila. On zaključuje da je softver Modela 3 daleko superiorniji od Volkswagenovog, mada priznaje da prepoznavanje ograničenja brzine nije tako pouzdano i konsistentno u Ujedinjenom Kraljevstvu. Analiza pokriva i dodatne stvari. Nastavio je upoređujući regenerativne kočne sisteme, vizuelizaciju ekrana, aplikacije, konektivnost za mobilne telefone, voznu dinamiku i mnogo toga drugog, tako da se njegov test čini dobrom polaznom tačkom za eventualne kupce ovih automobila. Da podsetimo, ID.3 je dosta jeftniji jer je lansiran sa početnom cenom od 30.000 evra.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: 2023. Volkswagen ID.4 Pro 4Motion

 

Pogon na svim točkovima ali nije sportskog izgleda kao GTX, i ima tek nešto malo manje snage od njega - kao nekakav suptilni GTX:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen ID. Xtreme Concept

 

vw ex 04.jpg

 

Sa novim ID. Xtreme Conceptom Volkswagen po svemu sudeći predstavlja fabričke modifikacije i dodatke koji bi možda uskoro mogli da budu dostupni i kupcima. Baza je Volkswagen ID.4 GTX (što podrazumeva pogon na sve točkove), uz softverske modifikacije za povećanje snage na 382KS.

 

vw ex 03.jpg

 

U paketu su i 18-inčni off-road točkovi, povišeni klirens, modifikovani prednji branik, 50 milimetara širi prednji blatobrani, dodatno LED osvetljenje na krovu, aluminijumski zaštita podvozja i specijalni aluminijumski štitnik ispod prednjeg branika.

 

vw ex 02.jpg

 

Nemačka kompanija je takođe razvila posebnu buku vožnje koja se prenosi preko generatora zvuka u kućištu točkova.

 

vw ex 01.jpg

 

Osim toga, u unutrašnjosti se nalaze nove aplikacije u vidu umetaka od alkantare, kao i nova sedišta i novi narandžasti akcenti. Za ovaj projekat je inače bio zadužen Andreas Reckewerth iz Volkswagenovog razvojnog odeljenja koji za ID. Xtreme Concept navodi i ovo: ''Napravljen od strane entuzijasta iz Volkswagena za ID. entuzijaste.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg Motorweek: 2023. Volkswagen ID.4

 

Iako je svega par godina na tržištu već stiže restajling - sa ovim potpuno električnim automobilima treba da se navikamo na češći ''update'':

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg Motorweek: 2023. Volkswagen ID.4

 

Verzija za USA koja se lokalno pravi tamo (VW fabrika u Tenesiju ih pravi oko 7.000 komada mesečno):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen obnovljeni Volkswagen ID.3

 

230088-vw id3 04.jpg

 

Volkswagen je potvrdio da će sledeće godine ponuditi obnovoljenu verziju električnog modela ID.3, a uz zvaničnu najavu ide i nekoliko fabričkih crteža. Kako stvari sada stoje, ID.3 za novu sezonu dobija prednji branik sa sportskijim izgledom, kao i izmenjenu LED grafiku zadnjih svetala.

 

230091-vw id3 03.jpg

 

Ipak, najveće promene se najavljuju za unutrašnjost, pri čemu Volkswagen obećava viši kvalitet i poboljšanu praktičnost, kao i ekran osetljiv na dodir povećan na 12 inča i redizajniranu centralnu konzolu.

 

230089-vw id3 02.jpg

 

Potvrđene su i izmene softvera, budući da su u planu unapređenja radi daljeg poboljšanja funkcionalnosti. Volkswagen ističe poboljšane performanse infotainmenta i unapređene sisteme pomoći, posebno Travel Assist i Park Assist Plus sa memorijskom funkcijom. Volkswagen tvrdi da je ''poslušao svoje kupce i primenio mnoge njihove predloge''.

 

230090-vw id3 01.jpg

 

Pored fabrika Cvikau u i Drezden, ID.3 će se od sledeće godine proizvoditi i u Volfsburgu. Odluka je doneta kao odgovor na snažnu potražnju koja vlada za ovim kompaktnim električnim hečbekom. Automobil će biti dostupan sa paketima opreme Life, Business, Style, Max i Tour (cene kreću od 43.995 evra), ali isporuke doteranog ID.3 neće početi do četvrtog kvartala sledeće godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro obnovljeni Volkswagen ID.3

 

vw id3 2024 02.jpg

 

Volkswagen je početkom decembra potvrdio da će tokom 2023. ponuditi obnovoljenu verziju električnog modela ID.3, a na sajmu automobila u Briselu izložio je i jedan kamuflirani primerak. Kako stvari sada stoje, ID.3 za novu sezonu dobija prednji branik sa sportskijim izgledom, kao i izmenjenu LED grafiku zadnjih svetala.

 

vw id3 2024 01.jpg

 

Ipak, najveće promene se najavljuju za unutrašnjost, pri čemu Volkswagen obećava viši kvalitet i poboljšanu praktičnost, kao i ekran osetljiv na dodir povećan na 12 inča i redizajniranu centralnu konzolu. Potvrđene su i izmene softvera, budući da su u planu unapređenja radi daljeg poboljšanja funkcionalnosti. Volkswagen ističe poboljšane performanse infotainmenta i unapređene sisteme pomoći, posebno Travel Assist i Park Assist Plus sa memorijskom funkcijom. Volkswagen tvrdi da je ''poslušao svoje kupce i primenio mnoge njihove predloge.'' Pored fabrika Cvikau i Drezden, ID.3 će se proizvoditi i u Volfsburgu. Odluka je doneta kao odgovor na snažnu potražnju koja vlada za ovim kompaktnim električnim hečbekom. Automobil će biti dostupan sa paketima opreme Life, Business, Style, Max i Tour (cene kreću od 43.995 evra), ali isporuke doteranog ID.3 po ranijim najavama neće početi do četvrtog kvartala.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Volkswagen ID.3 Pro restajling

 

Nema više crne plastike između haube i šoferke, tu su nove boje, nove felne, nema više ni stikera na C stubu, nova zadnja svetla...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto Bild najavljuje Volkswagen ID.3 GTX

 

VW pravi sportske verzije svojih električnih automobila pod oznakom GTX. Sada ID.3 takođe dobija ovu varijantu - a mogao bi da izgleda ovako:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...