neshaoct 9592 Posted March 29, 2021 U Nemačkoj počele isporuke električnog Volkswagena ID.4 Volkswagen je u Nemačkoj počeo sa isporukama svog novog električnog modela ID.4. Prve isporuke su organizovane istovremeno ispred Transparent fabrike u Drezdenu i Autostadta u Volfsburgu, dok se proizvodnja ovog modela odvija u Cvikau fabrici u Nemačkoj. Kako navodi nemačka fabrika, u Evropi imaju 23.500 narudžbina za ID.4 (podatak do kraja februara), a do kraja godine širom sveta planiraju prodaju od oko 150.000 primeraka (što čini trećinu od njihovih ukupno 450.000 planiranih električnih vozila ove godine). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 5, 2021 CarGurus: 2021. Volkswagen ID.4 Kompaktni krosover - tako VW predstavlja ovaj auto, tj. namerno cilja na ljude koji imaju C segment u bilo kojoj formi (hatch, SUV, Crossover, sedan), i predstavlja ID.4 kao pravi izbor za prelaz na potpuno električne automobile: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 18, 2021 YesAutoUK: Volkswagen ID.4 Prvi VW SUV na struju - ustvari, ima Coupe liniju krova, pa bi trebalo da bude SUV Coupe. Suštinski, ovaj auto treba da pokupi sve one kupce kojima se dopada ID.3, ali im je to mali auto: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 21, 2021 Najavljen Volkswagen ID.4 GTX Volkswagen će krajem ovog meseca predstaviti i snažniju GTX verziju električnog modela ID.4, uz najavu da će kasnije GTX verzije biti dostupne i za druge elekrtrične modele ove marke. Kako stvari sada stoje, GTX sufiks će biti električni ekvivalent GTI, GTD i GTE oznakama koje Volkswagen koristi za sportske verzije modela sa benzincima, dizelašima i hibridnim pogonom. ''Slova GT su dugo značila zadovoljstvo u vožnji'', objašnjava Klaus Zellmer, član odbora za marketing i prodaju marke Volksvagen. ''Sada slovo X gradi most za mobilnost budućnosti.'' IDX gama će na početku biti rezervisana samo za evropsko tržište. Kako se očekuje, ID.4 GTX će biti dostupan sa dva elektromotora, 306KS i pogonom na sva četiri točka, a sa jednim punjenjem baterija od 77 kWh imaće domet od 465-500 km. Premijera Volkswagena ID.4 GTX je najavljena za 28. april, pa zvanični detalji tek slede. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 21, 2021 PitStop: Test Volkswagen ID.4 Domet ovog auta je od 240 do 522 kilometara - u zavisnosti od veličine baterije (52kWh ili 77kWh), i toga kako ga vozite: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 23, 2021 ID.4 je Svetski automobil godine 2021. Žiri izbora za Svetski automobil godine 2021. (World Car of the Year 2021) je i zvanično objavio pobednika ovog izbora, a to je električni Volkswagen ID.4 koji je u finalu pobedio Hondu e i Toyotu Yaris. Isti međunarodni žiri (od 94 člana) je dodelio i nagrade u još nekoliko kategorija: World Luxury Car, World Performance Car, World Urban Car i World Car Design of the Year. Pobednici po kategorijama su: - 2021 World Car of the Year: Volkswagen ID.4 - 2021 World Luxury Car of the Year: Mercedes S Class - 2021 World Performance Car of the Year: Porsche 911 Turbo - 2021 World Urban Car of the Year: Honda-e - 2021 World Car Design of the Year: Land Rover Defender preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 24, 2021 AutoTrader: Test Volkswagen ID.4 Prvi Volkswagen kompletno na struju koji će se istovremeno prodavati svuda: Amerika/Evropa/Kina. Ta činjenica znači da mora svima da se dopadne, pa pogledajte kakav je auto i zašto je toliko važan za Volkswagen: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 25, 2021 YesAutoUK: Volkswagen ID.4 vs Ford Mustang Mach-E Cenovno dostupan električni SUV - tako obe fabrike predstavljaju ova dva auta, iako su veoma različiti međusobno: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 26, 2021 Trkački Volkswagen ID.4 Električni Volkswagen ID.4 je dobio i trkačku verziju. Tačnije, ovaj temeljito modifikovani Volkswagen ID.4 će kasnije ovog meseca učestvovati na NORRA Mexican 1000 trci na poluostrvu Baja, a za njegovim volanom će biti Tanner Foust. Za modifikacije na automobilu se pobrinuo Rhys Millen Racing, pa trkački ID.4 ima modifikovano oslanjanje (fokusirano na off-road), za 51 mm viši klirens, set 18-inčnih OZ Racing točkova, gume Yokohama Geolandar A/T, zaštitne elemente, otvore na zadnjim bočnim staklima, ogoljenu kabinu, trkačka sedišta, zaštitni kavez, nove displeje... Automobil raspolaže sa serijskih 204KS i 310 Nm, dok sa jednim punjenjem litijum-jonskih baterija od 82 kWh može da pređe 402 km. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 28, 2021 Ponovo najavljen Volkswagen ID.4 GTX Volkswagen će 28. aprila predstaviti i sportsku GTX verziju električnog modela ID.4, uz najavu da će kasnije GTX verzije biti dostupne i za druge elekrtrične modele ove marke. Kako stvari sada stoje, GTX sufiks će biti električni ekvivalent GTI, GTD i GTE oznakama koje Volkswagen koristi za sportske verzije modela sa benzincima, dizelašima i hibridnim pogonom. ''Slova GT su dugo značila zadovoljstvo u vožnji'', objašnjava Klaus Zellmer, član odbora za marketing i prodaju marke Volksvagen. ''Sada slovo X gradi most za mobilnost budućnosti.'' GTX gama će na početku biti rezervisana samo za evropsko tržište. Kako se očekuje, ID.4 GTX će biti dostupan sa dva elektromotora, 306KS i pogonom na sva četiri točka, a sa jednim punjenjem baterija od 77 kWh imaće domet od 465-500 km. Ubrzanje od 0 do 100 km/h će po nekim informacijama iznositi 6.2 sekundi. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 28, 2021 Volkswagen ID.4 GTX zvanično Volkswagen je zvanično predstavio sportsku GTX verziju električnog modela ID.4. Ovde treba podsetiti na ranije najave da će kasnije GTX verzije biti dostupne i za druge elekrtrične modele ove marke. Kako stvari sada stoje, GTX sufiks će biti električni ekvivalent GTI, GTD i GTE oznakama koje Volkswagen koristi za sportske verzije modela sa benzincima, dizelašima i hibridnim pogonom. ''Slova GT su dugo značila zadovoljstvo u vožnji'', objašnjava Klaus Zellmer, član odbora za marketing i prodaju marke Volksvagen. ''Sada slovo X gradi most za mobilnost budućnosti.'' GTX gama će na početku biti rezervisana samo za evropsko tržište. ID.4 GTX je napravljen na MEB platformi, ima dva elektromotora, 299KS i pogon na sva četiri točka, a sa jednim punjenjem baterija od 77 kWh prelazi do 480 km (30 minuta punjenja na brzom punjaču je dovoljno za 300 km dometa). Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 6.2 sekundi, dok je najveća brzina ograničena na 180 km/h. Koeficijent otpora vazduha je 0.29, a točkovi su od 20 ili 21 inča. Unutrašnjost se opisuje kao prostrana, sa purističkim dizajnom i održivim materijalima, crvenim kontrastnim šavovima, kožnim volanom sa grejanjem i GTX logom, sportskim pedalama, digitalnim kokpitom, ambijentalnim osvetljenjem sa 30 boja, modernim infotainment sistemom, kao i kontrolom gestovima i glasovnim komandama. Deo opreme između ostalog čine i adaptivni tempomat, sistem za održavanje vozila u kolovoznoj traci, sistem za automatsko kočenje i IQ.Light LED Matrix prednja svetla. Takođe, tu su i nešto sportskiji eksterijer, gloss black detalji, kao i DCC adaptivni amortizeri. Cene za Volkswagen ID.4 GTX u Nemačkoj startuju od 50.425 evra (bez uračunatih lokalnih subvencija). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 3, 2021 OSV: 2021. Volkswagen ID.3 ID.3 će promeniti vaše mišljenje o Volksvagenu. Mada, VW se nada da će promeniti vaše mišljenje o pristupačnim električnim automobilima uopšte. Cena ovog automobila je takva da namerno jako gađa rastući segment porodičnih električnih automobila, i za razliku od prethodnih Volksvagena na struju, ID.3 je potpuno nov auto od temelja - nije samo adaptacija modela koji ide na benzin ili dizel da eto može da ide i na struju. Dovoljno je malih dimenzija za grad, a istovremeno nije premali za porodicu. Uz to, cenovno je pristupačan kao uporediv benzinski ili dizel model, i dovoljno pametan da konvencionalni porodični ''hečbek'' deluje zastarelo. Budućnost je stigla: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 6, 2021 ID.4 je najprodavaniji automobil u Norveškoj Volkswagen ID.4 bio je najtraženiji novi automobil u ovoj skandinavskoj zemlji u aprilu. Rezultati prodaje električnih automobila u Norveškoj već dugo ne predstavljaju iznenađenje. Tako je bilo i ovog aprila kada su Norvežani kupili 7.229 novih potpuno električnih vozila, što je udeo od 54.9% na automobilskom tržištu. Pored toga, prodato je i 3.316 plug-in hibrida (25.2% učešća). Najtraženiji model u aprilu, uključujući i automobile sa motorima SUS, bio je Volkswagenov električni krosover ID4, sa 1.824 isporučena vozila. Inače, drugi najprodavaniji novi automobil prošlog meseca bio je Toyota RAV4 (890), a treći Volvo XC40 (858). Ukoliko se gledaju samo električni automobili, na drugoj poziciji je Audi e-tron (668), a treći je Polestar 2 (469). Zanimljivo je da je Tesla u aprilu prodao svega četiri primerka Modela 3, dok je u prva tri meseca 2021. isporučio čak 2.566 ovih automobila. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 6, 2021 Cars.com: 2021. Volkswagen ID.4 Novi VW model se pridružuje sve većoj ponudi električnih automobila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 11, 2021 MotorWeek: 2021. Volkswagen ID.4 Ako je nešto dobro proizašlo iz VW skandala Dieselgate iz 2015. godine, to je da se VW brzo počeo prebacivati sa benzinaca/dizela na razvoj potpuno električnih putničkih automobila. Prvi novi potpuno električni auto koji je proistekao iz te strategije je ID.4: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 13, 2021 Volkswagen priznao da ID.4 još nije profitabilan U Volkswagenu se nadaju da će njihov novitet uskoro početi da donosi novac. Svi se dobro sećamo priče o električnom Fiatu 500, koji je kompaniji samo donosio gubitke, i to nikako male. Tada je čak i Sergio Marchionne lično zamolio ljude da ne kupuju taj auto jer po svakom primerku gube čak 14.000 dolara. Nekih sedam godina kasnije u sličnoj, ali opet različitoj situaciji je Volkswagen. ID.4 hrabro grabi napred, ali Volkswagenu ne donosi novac. Za sada. Tako bar tvrdi Volkswagenov šef razvoja Thomas Ulbrich, koji je izjavio da ID.4 sa trenutnom cenom ne donosi zaradu. Prema njemu jedan od razloga je činjenica da se proizvodnja u Zwickau fabrici u Nemačkoj još nije zahuktala. ''Ne radi se samo o razvoju automobila već i o intenzitetu proizvodnje. Sve je novo, još uvek nismo dostigli optimalnu efikasnost'', rekao je Ulbrich za Auto News. Pritom je najavio nove optimizacije u proizvodnji te povećanje same proizvodnje, kako bi se smanjila cena proizvoda kako za proizvođača tako i za kupca. Sq Volkswagenovim optimizmom se ne slaže Eric Noble, predsednik konsultantske kuće Car Lab, koji kaže da optimizacija nije dovoljna. Naime, on kaže da cena sirovina raste, posebno sa porastom potražnje. Tu pre svega misli na brojne rude iz kojih se dobijaju materijali neophodni u autoindustriji. Zato se kao jedina mogućnost čini daljnji tehnološki razvoj koji bi učinio baterije efikasnijima, ali i promenio zavisnost od određenih sirovina. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 14, 2021 Roadshow: 2021. Volkswagen ID.4 Volkswagenov prvi električni auto napravljen od starta da bude samo električni (nije prerada modela koji inače ima benzinac/dizel), nudi sav opseg i mogućnosti koji su vam potrebni, ali ipak mu nedostaje nešto malo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
italiano 473 Posted May 14, 2021 Neki dan sam prvi put uzivo video VW ID3, tamnosivi metalik. Izgleda odlicno, pravo osvezenje iz VW kuhinje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 20, 2021 Volkswagen ID.X Concept Prošle godine su pojedini mediji pisali da Volkswagen ima u planu da ponudi i sportsku verziju električnog hatchbacka ID.3. Skoro godinu dana kasnije, sada kao potvrda tih glasina stiže sportski Volkswagen ID.X, doduše još uvek u formi koncepta. Ako ID.X Concept dobije serijsku verziju, takav ili sličan model bi možda mogao da ponese naziv ID.3 GTX (mada su neki medji svojevremeno pisali da možemo očekivati ID.3 R model). Ovde treba podsetiti da je prošlog meseca Volkswagen već predstavio veći ID.4 GTX kada je najavljeno da će kasnije GTX verzije biti dostupne i za druge elekrtrične modele ove marke. Kako stvari sada stoje, GTX sufiks će biti električni ekvivalent GTI, GTD i GTE oznakama koje Volkswagen koristi za sportske verzije modela sa benzincima, dizelašima i hibridnim pogonom. Da se vratimo na ID.X Concept. Napravljen je na MEB platformi, ima dva elektromotora, 333KS, baterije od 82 kWh, pogon na sva četiri točka i Drift mod. Sem toga, ID.X Concept je i 200 kg lakši od standardnog ID.3. Takođe, u vesti se navodi i podatak da ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 5.3 sekundi. ID.X Concept je dobio i sivo-zeleni eksterijer, veće alu točkove sa gumama niskog profila, sportska sedišta sa alkantarom i kožni volan. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 23, 2021 AutoMarket.hr: Volkswagen ID.4 ID.4 prvi je potpuno električni SUV iz Volkswagena: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 24, 2021 MarekDrives: Volkswagen ID.4 ID.4 je još jedan potpuno električni automobil iz VW-a zasnovan na novoj MEB platformi. MEB platforma je napravljena imajući na umu električna vozila koja će se praviti na njoj. Volkswagen ID.4 je nešto između karavana i SUV-a. Baterije su u podu između osovina (točkova), a da bi se održale dobre proporcije, ID.4 je zato morao biti malo viši od prosečnog karavana. Istovremeno, razmak od tla kod ID.4 nije toliko veliki kao npr. kod Passata Alltrack: Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3687 Posted May 25, 2021 U svetlu činjenice koliko je Marek visok, komfor zadnje klupe („headroom“ ) je katastrofalan. A ovo sa debljinom poda (koji zapravo i jede „headroom“ ) je zastrašujuće. Ali, baterije su debele. I zbog baterija (u podu) imaš formu SUV-a, a položaj sedenja i komfor kao da nije SUV. Bem ti EV. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 28, 2021 TheStraightPipes: 2021. Volkswagen ID.4 Verzija sa pogonom samo pozadi, koja ima 200KS/310Nm: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 2, 2021 CarBuyer: 2021. Volkswagen ID.4 Ista mehanička platforma kao ID.3, ista baterija, isti elektromotori...takođe postoje i različiti nivoi performansi. Tržište električnih SUV vozila postaje sve punije, pa ima li ID.4 ono što je potrebno da odvuče kupce od brojnih rivala, uključujući npr. Škoda Enyaq, Tesla Model Y ili Ford Mustang Mach-E? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 5, 2021 CarsIreland: Volkswagen ID.4 Ok, svi su čekali da vide kakav će to biti prvi potpuno električni SUV koji izbaci VW...da možda nisu imali malo prevelika očekivanja? Quote Share this post Link to post Share on other sites