Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ne znam koliko je zainteresovan da se zajebava a i opet cimanje za BG.

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ide lakse u prvu posle trece, sinhroni najverovatnije.

A da li ima razlike kad “nadrukas” kvacilo? Cisto da znas da li lamela odvaja dobro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po meni, problem sa tvojim problemom je sto niko ziv ne moze da ti kaze sta je dok ne porastura sve

a to kosta

po mom misljenju najbolja opcija ti je kao sto si dobio savet

prvo ulje, najjeftinije i svakako ti ostaje sta god dalje radio

ako se zadrzi problem skidas menjac i proveravas prvo kvacilo ili tu viljusku

a ako ni to ne resi ja ne bi ni isao na popravku samog menjaca tj sinhrona vec bi pazario polovan

 

p.s.

Moj majstor, jedan od dvojice, koga izuzetno cenim je odmah posle  minut razgovora rekao sinhroni

koliko sam ja razumeo ne ide ni posle drukanja lakse

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ako ide lakse u prvu posle trece, sinhroni najverovatnije.

A da li ima razlike kad “nadrukas” kvacilo? Cisto da znas da li lamela odvaja dobro.

Pa znas kako, ne ide ni u jednu bas kako treba. Ali, upalim auto i probam odmah na ubacim u prvu i kao u zid da sam udario. Probao sam da naguram jace i ceo auto se blago zatrese/trzne. E onda vratim u ler, lagano guram ka trecoj i upadne. Zatim vratim u cetvrtu (drzim kvacilo sve vreme) i onda upadne u prvu fino. Cim vratim u ler i pustim kvacilo opet ne moze direktno u prvu. Krenem tako lagano i prebacivanje u drugu takodje pruza blazi otpor. Cim se zagreje problemi prestaju.

Sto se tice drukanja, mogu da drukam do sutra nista se ne menja. Ali, ako stisnem kvacilo i drzim 4-5 sekundi onda hoce da udje u prvu.

Sa ugasenim autom sve ulazi lagano.

Po meni, problem sa tvojim problemom je sto niko ziv ne moze da ti kaze sta je dok ne porastura sve

a to kosta

po mom misljenju najbolja opcija ti je kao sto si dobio savet

prvo ulje, najjeftinije i svakako ti ostaje sta god dalje radio

ako se zadrzi problem skidas menjac i proveravas prvo kvacilo ili tu viljusku

a ako ni to ne resi ja ne bi ni isao na popravku samog menjaca tj sinhrona vec bi pazario polovan

 

Pa realno kakvo je to resenje? To onda nisu majstori, vec menjaci delova. Aj da rasturimo sve pa da vidimo. Ako nije jbg, idemo dalje. A ja da placam sve te pokusaje. E zato je za mene Goran majstor a ostali menjaci delova. Kod njega neces da dozivis da skida redom i da ti sve naplati. I ako je situacija takva da mora tako, skidace redom ali ce naplatiti ono sto je pravilo problem. A ne probe i skidanje ispravnih delova.

Inace poslao sam onom majstoru poruku i rekao mu da ulje koje mi je preporucio 75w90 nije za ovaj menjac vec je ipak 75w80 i pitao sta bismo mogli dalje da radimo. Nista mi nije odgovorio, izgleda da ne zeli da se zauzme jer ce lakse pare uzeti na nekoj drugoj popravci gde ce izmenjati delove.

Ovde moze biti problem i u sajlama, i u samoj rucici u kabini i jos par sitnica. A niko od majstora to ne pominje, verovatno im se ne gubi vreme. Nego aj da skidamo kvacilo i menjac, tu nam je 100e sigurno.

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, ne znas ih, nisu menjaci delova, nikad mi nisu naplatili nista van onoga sto je bio problem

 

Deja ti je rekao da su sinhroni i da ne radi to vec da ides u Zabare kod nekoga ko radi samo menjace, bas me zanima na kraju sta ce biti i koliko je pogodio ili promasio

Ne vidim nacin da bilo ko uradi drugacije nego da rasturi i pogleda, ulje je bilo samo jeftina opcija bez rasturanja a eto ispostavilo se da je ipak sipano pravo ulje

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali odmah su zvali tog lika sto radi menjace i pricali neko vreme. Koliko sam shvatio covek je po opisu simptoma bio izricit da je menjac ok i da kvacilo ne valja.

A i zar ne bi trebao mehanicar da preuzme da resi problem? On mi je na prvu rekao da idem kod tog lika jer on nece da se zajebava skidanjem i rasturanjem menjaca.

A i posto sam saznao da je ulje ok, poslao sam mu poruku sa pitanjem i trazenjem saveta kako da resavamo dalje. Nije me udostojio odgovora.

U principu nije ni bitno, naci cu vec nekoga ko ce resiti. Ali malo je bzvz sto si ti zvao za mene (jer ste dobri) a njih zabole mnogo.

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako je radilo sa losim kvacilom?

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

E pa to je Mico jedan od problema. Da me ubijes ako mogu da se setim.
A i tada su temperature napolju bile po 30+ pa je i manje bio izrazen (ako ga je i bilo).
A i da l' je realno da je kvacilo majku mu jbem bas.

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbga, nema veze, da ne sirimo,

imas novo kvacilo, nije nemoguce da je to problem ali mnogo manja verovatnoca od menjaca ili neceg treceg,

receno ti je i ovde i tamo otprilike sta sve moze da bude,

kome ga das da radi taj ce valjda nekako i da otkrije

ja se ne bi s tim smarao, oteram, ostavim i kazem zovi kad sredis, cao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je kome ga dati. Ja svakako gledam da resim problem, to nije sporno.

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, Flex said:

Ali, ako stisnem kvacilo i drzim 4-5 sekundi onda hoce da udje u prvu.

Zanimljivo. Kao da cilindar kvacila ima slabiju propusnost. Meni se, kao predsimptom crkavanja hidro druk-a bilo gubljenje pritiska u sistemu i samim tim teze ubacivanje u 1. I 3. brzinu. Nadrukam, promeni bez problema, par sek posle opet problem. Kod tebe kao da je mozda:

1-sinhron (cudno za 1. I 3. da se isto manifestuje, kao kod npr mene) 

2-viljuska menjaca. Nama na Ladi je menjac bas tesko isao u 1. I 3. ali samo pri usporavanju. Doduse sam menjac (korpa, lamela i zamajac) su bili jaaaaaako losi. 

3-Sajle. Njih bar mozes prekontrolisati koliko toliko i dobro podmazati, koliko god da su lose, imale bi neko poboljsanje, makar i najmanje. 

 

Najgore je sto u 1. I 2. slucaju MORA menjac da se skida i otvori, a to su pare u najavi. Doduse, nisam siguran da li za zamenu viljuske menjaca mora menjac dole ali... Nas je isao (Lada). 

 

Ako mi verujes, citam i ne verujem sta te snadje. Aj videcu da pitam i ja nekog ko radi menjace za audije (iako ne znam nikog licno, jbg vozim fiata).  

Tebi svaka cast za zivce, ja bi ga vec odavno prodao...izgleda da manjak fitilja ide sa gomilom ovih Corola vestima i hebavanjem iole normalnog naroda u mozak. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali pazi, kad nadrukavanje ne pali. Mogu da drukam do sutra nece da ubaci lepo. Samo kad stisnem i drzim ili prosetam kroz vece brzine.
Ne verujem ni ja da uvek neka zajebancija i mlacenje sa susterima raznim. Tako sam i sa Stilom najebao dok nisam otisao kod Gorana.
Ako naletis na nekog pitaj, zahvalan unapred. :)

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma pitam dal nije nesto rastelovano prilikom vracanja menjaca, zbog toga

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad vec spominjes Gorana... Goran radi Fiate jel tako... Ne vidim koji je problem bar da ga konsultujes za misljenje, pustis mu poruku na PM ili ga tagujes ovde u temi... Menjac je menjac, set kvacila je set kvacila... Nije u mojoj Cromi tehnologija iz pećinskog doba a u tvom audiju iz svemirskog instituta NASA... Naravno da ima razlike ali je to to u principu...

 

PS a možeš da ga pitaš i uživo kad ti dodje na slavu...

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

p.s. da dodam samo, razumem ja tebe u potpunosti, neces da te sisaju majstori i da menjaju sta ne treba, a ti da to finansiras, ali sa druge strane ne mozes da odes u ekstrem.

 

Evo nikola kako je prosao, mozda je u startu mogao kod bosiste da ode, ali da nije ovaj nosac, da nije onaj, da nije zamajac, svuda neki evric ostavi, ne resi problem i na kraju znas vec epilog.

 

Nazovi gorana, jeste da ne radi audija, ali sigurno zna ko se razume u popravke manuelnih menjaca, moze da te posavetuje, uputi na prava vrata, a neces mu uzeti previse vremena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledam da nadjem neki balans. Nije problem da se plati (kad vec postoji problem) ali samo za ono sto resava problem. Dojadilo mi je vise da placam razne gluposti indijancima koji ne resavaju probleme.

A i auto mi je dokurcio, tacno cu da ga prodam kad resim ovo.

 

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A onda nemoj ni resavati, neka se drugi vlasnik bakce sa tom rucicom, nije skrivena mana, mozda nekome drugom nece ni smetati.

A nemoj prodavati dok ne budes mogao uzeti nesto makar 5-6g mladje, a da nije niza klasa, slabiji motor ili oprema jer ces opet biti nezadovoljan.

Sa godinama i dodatnim obavezama sve mi je teze da se bakcem oko nekih stvari u zivotu.
Tako da te razumem sto ti se smucilo, ali gledaj prilikom sledece kupovine opet provera automobila, pa onda inicijalni servisi i utezanje itd.

Marko ima isto a4 kao tvoj, on nema tih problema, zar ne, mislio sam da uporedite rad rucice menjaca.



Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fora je sto mi ni jedan model (a da mogu da ga priustim) nije nesto pri srcu. Bukvalno mi se nista ne svidja.
Bas tako, smucilo mi se da idem kod razno raznih pacijenata i da samo gubim vreme. Toliko sam popizdeo vise da mi dodje da prodam i zavrsavam taksijem sta mi treba. Samo se peglam nekim glupostima i nista bez muke ne mogu da resim.
Jedino je resenje mi je nov a za to para nemam (ne pricam o Tipu i toj klasi). Ebem ti i Audi i njihov usrani kvalitet.

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas te nasekiro auto... Tako je mene B6 (Audi, ne VW) da sam ga prodao posle tri meseca i izgubio na njemu preko 1000 e dok sam ispopravljao sve gluposti. U startu sam se zaebo i uzeo los auto i da ga jebes, nikad s njim ne bi bio zadovoljan. Bukvalno ga prodaj sto pre, najozbiljnije ti govorim. Ali ne moras posle bezati od toga da uzmes opet B8, veruj mi da ces se iznenaditi kolko je dobar ako naidjes na dobar primerak

Share this post


Link to post
Share on other sites

S obzirom koliko muka imam sa majstorima ili cu uzeti nov (iz nize klase, jbg) ili necu nista dok se finansijski ne organizujem.
I da uzmem drugi B8 moracu da se macujem sa debilima a to mi najvise zivaca pojede. Kvar kao kvar, ni jedan nije strasan i neresiv.

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti kakve si sreće,a kako se danas proizvode automobili,i tu bi imao sreće....

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...