Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ma nema od toga ništa -  biće samo merenje gasova i toeto. 

Ne verujem da će tehnički da ulažu u posebne dijagnostičke uređaje, namenske za različite marke automobila. A univerzalne dijagnostike uopšte nisu precizne niti mogu učitati sve parametre na različitim automobilima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bice i to sigurno, samo je pitanje vremena, mislim da je najmanji problem kupiti neku profesionalnu univerzalnu dijagnostiku koja moze da cita sve automobile od par hiljada evra, vec neko da ju koristi, mada nije to nikakva nauka jer su dosta intuitivne.

Jos uvek pustaju automobile sa vidno isecenim katalizatorima i strejt pajpovima ako ne dime preko granice, a kada to prestanu da pustaju onda ce verovatno zategnuti i situaciju po pitanju ocitavanja obda.

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, rkoma1986 said:

Kako ces resavati tehnicki bez dpf-a?

Po onome sto sam ja cuo, pustace naredne dve godine (05.07.2023) imali i ne DPF filter.

A treba i da se smanji max. broj obrataja prilikom merenja zadimljenosti izduvnuh gasova, sa 4500-5000 rpm na 3000 rpm, verujem da ce tada vecina prolaziti test zadimljenosti, ostaje samo pitanje hoce li se dijagnostikom proveravati postojanje samog DPF filrera na vozilu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fleksi jesi živ? Bio u Kruševcu,poslao ti porukuali se nisi javio….

 

Ovaj odvratni Tapatalk mi ne prijavljuje poruke, tek sad vidim da si poslao. Jbg, sledeci put se vidimo.

 

Ja zaboravih da si iz KŠ.Bio sam u poslednja 2meseca u Feromont-u i Estetici po par puta.

Javi se kad budes opet dolazio.

 

Video sam ga ja skoro, pederise se po gradu  

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

 

 

 

 

A ne znas da pustis poruku, ljakse?

 

Sto se tice tehnickog, ma nema od toga nista da ce dijagnostikom da gledaju i slicno. Prolazice sve i svasta kao i do sada. Inace, ovi nazovi majstori su mi svi savetovali da operemo dpf (150e) i kao to je to. Naravno, niko nista ne garantuje i ako se zapusi posle 15 dana nikom nista. Mislim da je ovo resenje bolje da me ne boli glava oko regeneracija i gradske voznje.

Interesantno je da se ovo treskanje u leru javilo nakon skidanja dpf-a pa me navodi na misao da su mozda nesto zeznuli prilikom vadjenja dpf-a. Ranije je auto ljuljao kad se upali klima, sad se sve trese.

 

Sent from my SM-G996B using Tapatalk

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko sam cuo DPF pranje je uspesno i dugotrajno resenje, navodno se odmah vidi u kakvom su stanju "saca", ako se nisu pokrivila i istopila, vec samo zapusena ispere se i bude kao nov.

 

Svakako uvek prilikom resavanja problema sa DPFom treba pogledati zbog cega je doslo do problema, sta je uzrok, mada znam da je to sa nasim "majstorima" vrlo cesto nemoguca misija.

 

Recimo na tom tdi audiju najcesci problem sa dpfom je zbog senzora, tj. senzor diferencijalnog pritiska, tako nekako.

Chip iliti remap mnogo tu komplikuje celu pricu, ne znas sta je sve od greski iskljuceno, takodje je recimo moguce da su smoke limiteri dirani, jer sa bogatijom smesom od idealne, auto pravi vise snage, ali i dima, takodje kada su vrucine, a vazduh je redji, onda ecu smanji malo kolicine goriva pri maksimalnom gasu, ako ne moze dovoljno vazduha da ubaci da ne bi dimio zbog viska goriva u odnosu na vazduh.

 

post-17573-0-54867700-1497042322.jpg

 

Moguce da je problem softverske prirode, ne znamo kako je gasen dpf softverski, idealno bi bilo da su ga vratili na fabriku, pa ugasili dpf i onda pojacavali snagu.

 

Generalno je baktanje sa raznim auto majstorima izuzetno naporno psihicki, za mnogo prostije stvari nikad nisi na cistom sta i kako, a pogotovo za kompleksnije.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, Flex said:

Ranije je auto ljuljao kad se upali klima, sad se sve trese.

Godine ga stigle. 

 

Salu na stranu, kompresor klime i ventilator kada se pali za klimu povuce struju pa nije iskljuceno da se mizerno dignu obrtaji u leru sto utice i na rad dizni. E sad..ako je ostalo ispravno (elektronika, dizne, komoresor i kvacilo kompresora i ostali sklopovi, nosaci razni...) onda kao sto si mislio - mogu biti dizne.

 

Ne znam kako su ti DPF skidali da bi ga cistili, meni su morali da seku deo cevi gde je sam DPF jer je sama cev sa DPFom dugacka i manje zgodna da se tako ocisti i isprazni, potom je DPF vracen varenjem. Sonde su mi samo ocistili i vozi. Cudno je da evo ceo godisnji (600+km za sada) i nesto preko toga, nisam primetio nikakvu regeneraciju... Dal tako treba, saznacemo <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, ISV_01 said:

Cudno je da evo ceo godisnji (600+km za sada) i nesto preko toga, nisam primetio nikakvu regeneraciju... Dal tako treba, saznacemo <_<

 

Ako si vozio na otvorenom 600+ km, a pogotovo na autoputu nije cudno uopste, autoput je idealan za regeneraciju ako ima cadji u njemu, inace posto sam pratio vise puta parametre dpfa preko blutut obda u voznji, recimo pri konstantnoj voznji 90kmh jedva da se prlja, recimo 0.01g na kilometar, na autoputu pri 140kmh se sam cisti, ali bas polako, recimo da ocisti 0,01g na kilometar. 

Po gradu se drasticno vise prlja, a sa druge strane na otvorenom pri punom gasu nakon 10ak sekundi pocne prilicno brzo da se cisti, ali je problem sto da drzis pun gas 60s na dizelu sa 100+ ks znaci da vozis 200kmh ili vise.

 

Eh da pun gas uzbrdo odlicno cisti dpf takodje, svuda gde mozes duze drzati vece opterecenje da se usija dpf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je tako... Onda je jos cist kao suza posle ciscenja (posto je od ciscenja toliko predjeno) . AP + Petrovacke strane su ga sigurno ocistile, moram da proverim jel mi je tu i ostatak zadnjeg lonca od #pungaZ uz brdo :lol:

 

PS

Nemoj sad te tvoje fensi brojke, tipa svabe ovako, svabe onako, pratim ja preko multi displeja, bla truc, ovo je bre traktor talijanski, radi regenrraciju i kad ne treba :D

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje iskustvo je da Mjet tih godina nije mnogo naporan sa regeneracijom. Ako ides vise otvorenim putem nece je ni videti.

 

Ali zato ovaj moj nece preko 500-600km bez regeneracije nikako. I da je sve na autoputu, opet ce da je pokrene na 5km, cisto da ne bude da nije bila :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, igor0511 said:

Moje iskustvo je da Mjet tih godina nije mnogo naporan sa regeneracijom. Ako ides vise otvorenim putem nece je ni videti.

 

Ali zato ovaj moj nece preko 500-600km bez regeneracije nikako. I da je sve na autoputu, opet ce da je pokrene na 5km, cisto da ne bude da nije bila :D 

Tako i meni radi otprilike. Naravno ako krene regeneraciju dok si na otvorenom putu, nista ne skontas, a po gradu se provali po obrtajima u leru. I po smradu kad izadjes iz auta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja za ovih 1800km koliko je auto kod mene nisam primetio da radi regeneraciju, doduse od tih 1800, nesto vise od 1100km je bio put do CG, pa nekih 200 je bio put do ŠA, ostalo je po gradu ili na obilazinici od PA do BG.

Mada u odlasku za CG jesam primetio neki smrad oko auta dok sam vozio, ne znam kako bih opisao kao nesto kiselo, secam se da sam stao, smrdelo je iza auta i ispod haube....inace kad se da kontakt pali lampicu od DPF-a, sam izduv je cist bukvalno kao suza, trunka garezi nema kad se prst zavuce u auspuh.

Drugih upozorenja na tabli da je regeneracija u toku nema.

Sad ne mogu da se setim, da li je tad kad je to smrdelo, bio ukljucen ventilator ili nije.

Edited by Ivan BG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ukakesmo mi Flexov audi, mislim temu. Nego Flex ima li vesti?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 tacno tako, a i nije samo kod vagena tako, nego i kod fiat grupe i mnogih drugih.

Dpf lampica uglavnom znaci da je dpf pun preko neke granice i da mora sto pre da se ocisti na ovaj ili onaj nacin, tj. Da se stvore uslovi za regeneraciju.

Meni je npr na superbu samo jednom upalio lampicu mislim na 180.000km ili bese 160.000km, nakon sto je tako poklopilo da se vozio samo po gradu mesec dana ultra kratke deonice, tada je i akumulator crkao.

Izlazak van grada i przenje je uklonio lampicu, a inace je auto radio sasvim normalno.


Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, Nikola JTD said:

VW ne pali lampicu

Pa dajte kolega, nemojte tako. Mislim..ne, pa suvisno je reci i sada traziti postove... Pa ovo je opsta poznata cinjenica, ta lampica pored one za gorivo, najduze traje, mislim upaljena, to kod drugih se ne... Sta je ovo.. Evo i kod mene :shock: Aaaa, kontakt, uh, hladan znoj.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Steta sto se to nije videlo ranije dok nisu ubile DPF, a i sto je dpf izvadjen, kapiram da bi sa novim diznama radio funkcionisao bez problema.

 

Najvise krivim majstore generalno kojima je sve osim zamene ulja problem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...