Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Imao sa ja slucajeve kad te i takav, skoro pa porodicni prijatelj, mehaničar za*ebe... Dal namerno, dal slucajno ne znam ali znam da je tesko nekome garantovati majstora...

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sit gladnom ne veruje :)  

 

Ne padaju mehanicari od poverenja tek tako.

A nekad imas mehanicara od poverenja, a on se vremenom pokvari, jer se ishalavi na posao itd.

 

Godinama bio ok majstor, pa odjednom poceo da fuserise, probija rokove itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da bi dobio vernu musteriju taj isti mehanicar treba da zasluzi i stekne poverenje. Jer on zivi od musterije, ne musterija od njega.

Doduse, musterije su velikim delom zasluzne za ovo njihovo ponasanje jer su im omogucile to. Jednostavno, on treba da se trudi da ti dodjes kod njega i ostavis mu pare a ne ti njega da juris i molis i budes zahvalan ako uopste odradi posao.

 

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zakon ponude i potraznje nazalost.
Sta reci kad stan kuoujes na nevidjeno, otprilike kazu opremice stan u A kvalitetu ili visokom kvalitetu. Ne znas da li ce pod biti boje hrasta ili bujve, cija tacno vrata stavljaju. Sve je to do ponude i potraznje.
Razmisljam jednom da otvorim servis, ali bice skuplji, cenom izmedju ovlascenog i samostalaca, sa brigom o klijentima, o automobilima...ali nista to ne valja dok licno nisi umesan u rad, a za to treba vreme.
Skupio bih verujem brzo par stotina musterija.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zar nema neke specifikacije (ili kako vec to zovu u tom poslu) prilikom sklapanja ugovora o kupovini stana? Zar treba na rec da im verujes?
Pa znas kako, ni tu nije sve crno ili belo. Vecina ljudi iz moje okoline gleda da sve bude sto jeftinije i nikad ne bi platili skupljeg majstora. Pre ce da se macuje sa susterom i da se to zakrpi nekako nego da plati vise. E to je jos jedan razlog zasto imam problem sa majstorima. Navikli su da krpe i budze a ja hocu da se uradi ljudski i u kvalitetu. A to zahteva i vise angazovanja i vise paznje a to im ne odgovara jer ce na krpljenju uzeti vise para uz manje truda.
Ali verujem da u nekom vecem gradu ne bi imao problema sa privlacenjem musterija takvim odnosom.

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad kupujes gotovo, znas sta je, po predugovoru, onako sve kao kul, a nista precizno. Postavka je hoces hoces, neces neces. Samo poredim sa majstorima.
Majstori su bolji, vratices se ti, a retko da ces uskoro kupovati novi stan, pa da investitor brine. Pogledaj samo kvalitet gradnje. Pravdaju se skocila armatura 40%, a ona igra primerno 5% cene gradnje. Znaci 2% povecanje. Cena otisle 100% gore, a cena gradnje 40%. Sta ces, stanova nema, moze im se. Bar u NS. A opet da i ja zidam zgradu, sto bih je davao ispod trzisne cene, ne mogu zidati 5 odjednom. Srecom i sami priznaju, eto i mi malo podizemo kvalitet, ne mozemo biti bas stoka sa ovim cenama.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo gore zavisi od investitora. Ja sam imao specifikaciju vrata, parketa, utikaca, slavina,..bukvalno do niova privremenog grla za sijalicu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali nemoj ni auto da kupuješ... niti prodaješ. Samo mojih 5c. 

 

Ako smem prijateljski da se umešam, ja ti savetujem da staneš na loptu, rešiš tu vodu i sačekaš lepo vreme.

Našao si mu caku koja radi, znam da te izluđuje, ali ako rešiš u glavi bez problema ćeš dočekati lepše vreme i više temperature. Onda vidi kako se ponaša i šta se dešava. Ako ćeš moći lepše i lakše da se voziš, lakše ćeš podneti i rešavanje fantomskog problema i auto će ti se ponovo svideti. Pa seti se samo Milutinove sage a vidi ga sada. Puca od sreće, zaljubljen kao mladi maj*un u Bravca :thumbsup:   :wub:   Samo ga licka  :cool:

 

Buraz, imaš dobar auto kojem ni ku*ca ne fali osim jednog malog zelenog gremlina kojeg ćeš rešiti čekićem u glavu...

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja mislim da si skroz u pravu. Zadnjih dana sam malo gledao i u pravcu pomenutog F30 (znam, nisam normalan) i smatram da bih se zajebao i ne bih bio zadovoljan. Koliko sam pohvatao ima par mana u odnosu na B8 koje bi mi jele dzigericu. Bucniji motor, losija izolacija, ona odvratna narandzasta tabla, tvrdji je. A za ljudski primerak bih morao da doplatim i mislim da to nije dobar potez.

S obzirom da sam vec zakazao kod limara (kasni, klasika) a uskoro ce i registracija nece A4 nidje. default_D.gif

Sto se tice cekica, tesko bi i to urodilo plodom.

 

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema potrebe kiseliti grozdje :D

B9 ima mana koje jedu dzigericu u odnosu na f30, a kamoli nesrecni b8 :D

Za klasu losiji automatik u svim uslovima rada, a i nepouzdaniji, uzasno odvratna mulimedia, koja je tek na b8 tuga, nije toliko stabilan i upravljiv b9, a pogotovo b8, operisan od osecaja u voznji, kriminalna sedista, neudobniji drasticno audi (ako f30 nije na runflat gumama), tdi motor daleko tromini na nizim rpm, a umire na visim, kudikamo losiji materijali za sta god da se uhvatis kod a4.

Izolacija je u f30 izmedju b8 i b9.

Ali nema cvrcaka kao a4, ako stisnes laktom tapacire vrata, nema uvijanja i skriputanja plastika kao kod b8.

Eto i mojih 5c iz prve ruke kad se vec spominje f30 :)

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nema potrebe kiseliti grozdje default_D.gif

B9 ima mana koje jedu dzigericu u odnosu na f30, a kamoli nesrecni b8 default_D.gif

Za klasu losiji automatik u svim uslovima rada, a i nepouzdaniji, uzasno odvratna mulimedia, koja je tek na b8 tuga, nije toliko stabilan i upravljiv b9, a pogotovo b8, operisan od osecaja u voznji, kriminalna sedista, neudobniji drasticno audi (ako f30 nije na runflat gumama), tdi motor daleko tromini na nizim rpm, a umire na visim, kudikamo losiji materijali za sta god da se uhvatis kod a4.

Izolacija je u f30 izmedju b8 i b9.

Ali nema cvrcaka kao a4, ako stisnes laktom tapacire vrata, nema uvijanja i skriputanja plastika kao kod b8.

Eto i mojih 5c iz prve ruke kad se vec spominje f30 default_).gif

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока



Nije kiselo grozdje uopste. Zabole mene i za jedan i za drugi skroz, nego cisto kazem kakav sam utisak formirao o tom F30.
Kod mene, verovatno zbog cipa, nikako nije mrtav ni u nizim a i ne gusi se u visim obrtajima. Motor kod F30 je prilicno bucniji, tu se valjda slazemo. Za materijale u kabini ne znam, a kod B8 se slazem da je neocekivano lose (konkretno naslon za ruku i rucke na vratima).
B9 mi se inace ne svidja i uopste ga ne razmatram. A Bmw generalno i ne mirisem nesto nego ajde da razmotrim i taj F30 posto ga hvalite toliko.

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filozofija voznje bmw je malo drugacija. Upravljivost, lezanje na putu, osecaj u krivini, samo sedenje u kabini....mogu oni da prave i pustaju 1001 test severnog djoke i mike, prednja vuca-zadnja vuca, xupe-glava osecaj. Pa ko sta voli...nije zgoreg probati, kad vec taj audi tako keca. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma resicu ovo svakako, prodao ne prodao. Kao sto resavam i ovo sa vodom kako treba, necu da krpim.
Moracu onda da vidim da ga probam negde. Od Bmw-a sam vozio samo na kratko 7-icu (2011, 2012 tako nesto, ali to mi nije za poredjenje).

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro, za enterijer je donekle u pravu. Krckaju rukohvati i naslon je odvratnog kvaliteta. Ali da je operisan u voznji, to je preterano svakako.

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve zavisi ko kako vozi.Svi sto voze oštrije,odabrace bmw pre.Probaj negde f30 i vidi jel to to ili nije.Mozda ce ti ležati odlicno,a mozda nikako. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Kruševcu su putevi izmišljeni za BMW...svega ima u izobilju,uživancija, pogotovu sa pogonom pozadi...

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Krusevcu (posebno skorije jer su usrali i one ulice koje su bile pristojne) su jedino za tenkove izmisljeni putevi.

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaki od tih automobila je radjen sa nekim predefinisanim stavom, i trudom da se okrzne neki deo istorije i pruzi obicnim smrtnicima koji nemaju za M, Rs itd. Audi kao automobil sa prednjom vucom je potpuno inertan na sportske uslove voznje i zahteva mnogo vise gimnastike nego bmw. S druge strane daleko vise majstora ima za audi, delovi su rasprostranjeniji, nema kardana, diffa, guma koje to spajaju, drze itd dok bmw sve to ima. Ko nema neke pretenzije ka sportskoj voznji gde god to uslovi dozvole ne vidim potrebu preci sa audija na bmw. Zabava koju pruza zadnja vuca je daleko veca "ko ume i hoce" , a moze biti i kobna ko se zaigra. Bmw je vozilo s kojim u krivini mozes da gadjas gornji levi kamencic u krivini i da ga pogodis kao ziletom, Audi je vozilo vise okrenuto ka gospodskoj voznji . Mislim naravno na 3 vs a4. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...