Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Pa ono sto mi najvise bode oci je kvalitet enterijera. Meni je ono za klasu bolje (doduse B6 je bio sa dosta manje km), bas bolji ugodjaj.

Izolacija je takodje znacajno bolja, sve je ususkano. Sa druge strane ovaj 2.0 150ks iz Bmw-a je raketa u odnosu na 1.9 TDI 130ks.

 

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ide u c7 i multitronic i s-tronic...

Sto se tice bmw vs audi, ne znam dal je bmw za klasu pouzdaniji, mozda i jeste, ne mogu da tvrdim. Ali mi se cini da je isto tako i za klasu skuplji za odrzavanje. Taj utisak sam stekao iz komentara ljudi koji voze bmw (3 i 5, ne znam nikog ko vozi 7)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sta je uzeo onaj magarac uopste, s tronic ili multi?
Pa jbg, nije ni ovaj B8 jeftin kad pocne da se kvari. Sta im je konkretno toliko skuplje?
Redovno odrzavanje je verovatno slicno (diskovi, plocice, mali servis).


Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stronic ide samo u c7 3.0tdi i ristajl c7 2.0tdi od 190ks, dok je 2.0 tdi 177ks kao i 3.0 tdi prednja vuca multitronic.

 

Posto stronic i multitronic imaju zamajac, on crkava kao kod manuelnog menjaca, a kosta vise, a opet ti ostaje mehatronika automatika i ostali delovi.

A kao slag na tortu zf8 lepse i bolje radi.

 

Dpf i egr su vise problematicni kod cele vag grupe, ali je kod bmwa najveca mana "skup" veliki servis.

Znam momka koji je godinu dana vozio f30 sa lancem koji je cangrljao jer se spremao da uzme noviji auto i nista, a ja ne bih smeo da ga upalim na slep da nateram takav auto :D  

 

Dobri su sve to automobili (i audi i bmw), ali mnogo, ali bas izuzetno mnogo zavisi od prethodnog vlasnika.

 

Takodje jedan auto je mozda bolji do 200.000km, drugi je bolji od 200-300kkm i tako dalje, previse promenjivih ima kod polovnjaka, ali da gledamo nove ili mlade automobile i do 200.000km dajem ozbiljnu prednost bmwu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, vagenovac said:

A sa druge strane multitronic nesrecni je verovatno najnepouzdaniji i najgori automatik u zadnjih 20 godina, ajde sto je sklon crkavanju nego ima i zamajac koji takodje crkava :D  

Pa Flex bas takve traži, pogodio si tačno gde treba :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minutes ago, Flex said:

Pa ono sto mi najvise bode oci je kvalitet enterijera. Meni je ono za klasu bolje (doduse B6 je bio sa dosta manje km), bas bolji ugodjaj.

Izolacija je takodje znacajno bolja, sve je ususkano. Sa druge strane ovaj 2.0 150ks iz Bmw-a je raketa u odnosu na 1.9 TDI 130ks.

 

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

 

 

 

 

Verovatno mislis na diazajn enterijera?a4 b6 svi prekidaci su uzasnog kvaliteta,od podizaca,komandi za klimu do prekidača za svetla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim na sve. Jedino to oko prekidaca, ali reparira se to. Osim tih prekidaca (izlizu se na svakom) ja nisam primetio da nesto ne valja.

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naveo sam te stvari sto na skoro svakom a4 b6 pokazuju los kvalitet,dok na e46 toga nema.Mekana plastika je i na instrument tabli,tapacirima,jedino gde nije prisutna to je centralna konzola.Zato me je začudilo kad si pomenuo kvalitet materijala.

 

Moj savet ti je probaj neki f30,vidi kako ce ti leci kao auto.Il ces ga zavoleti ili ne.

Sad koliko i da li je uopste skuplje odrzavanje od a4 to ne znam,mada iskreno mislim da ne moze biti neka razlika.Sa druge strane dobices bolje performanse i manju potrosnju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo kaze vagenovac, sve je individualno. Mos ti da budes picajzla najveca na svetu ali ako je gari pre tebe terao auto kod majstora samo kad stane, dzaba ti. Ili onaj pre njega, jer ne kupuju bas svi kola od prvog vlasnika. Ja upravo zato izbegavam kupovinu na placu jer nemam pojma ko je vozio auto pre mene. Sad kad razmislim, do sad sam imao 9 automobila i samo je jedan bio s placa (Totijevog). Od 8 automobila koje sam uzeo od vlasnika, jedan je bio los, i sam sam kriv sto sam ga uzeo na brzinu jer je bas bio smece i mehanicki i limarijski al je pao mrak kad smo otisli da ga pogledamo @Bingodalton i ja. A bukvalno kad vracam film o vlasnicima automobila koje sam kupovao, jedino je taj gari i bio 'sumnjiv', svi ostali su bili normalni ljudi koji su se ophodili normalno prema automobilu (bar po mom utisku)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti se bas namuci sa tim autom, drugar ima istog, dusu mu vadi vec 4 godina za redom i nista, kvacilo fabrika jos uvek na 160kkm... Ne racunam 2 silen bloka sto je zamenio


Sent from my VOG-L29 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Ticma said:

dusu mu vadi vec 4 godina za redom i nista

Kod Flexa je malo obratno....prvi vlasnik je tako, a posle kod Flexa došlo na naplatu :D Nećemo da raunamo što je Flex malo manje delova nego kod ex Stila zamenio, tako da je tu skooooro na istom :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vala bice kao i sa Stilom. Prethodni usrao, ja popravio a sledeci samo sipa gorivo.

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lepo kaze vagenovac, sve je individualno. Mos ti da budes picajzla najveca na svetu ali ako je gari pre tebe terao auto kod majstora samo kad stane, dzaba ti. Ili onaj pre njega, jer ne kupuju bas svi kola od prvog vlasnika. Ja upravo zato izbegavam kupovinu na placu jer nemam pojma ko je vozio auto pre mene. Sad kad razmislim, do sad sam imao 9 automobila i samo je jedan bio s placa (Totijevog). Od 8 automobila koje sam uzeo od vlasnika, jedan je bio los, i sam sam kriv sto sam ga uzeo na brzinu jer je bas bio smece i mehanicki i limarijski al je pao mrak kad smo otisli da ga pogledamo [mention=429]Bingodalton[/mention] i ja. A bukvalno kad vracam film o vlasnicima automobila koje sam kupovao, jedino je taj gari i bio 'sumnjiv', svi ostali su bili normalni ljudi koji su se ophodili normalno prema automobilu (bar po mom utisku)
A buduci vlasnik posle tebe kaze bas svi fini koji brinu o autu, uvale ti fino. :)

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brate, dobio je auto na kojem sam resio sve osim potrosnje ulja, koja na tom 2.0 benzincu ne moze da se resi. I rekao sam mu da trosi, i da mora da se doliva.

Ej, lazem, bio je i neki bag oko podizaca prozora, ponekad iz cista mira ne bi radili, ugasis-upalis auto i rade..

Edited by rkoma1986

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj sa ugasenim autom da ubacis u prvi brzinu, kad ubacis upali auto i ako krene normalno onda je sinhron, ako krene iz trece onda su poluge, ima lufta.

Gesendet von meinem VOG-L29 mit Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Probaj sa ugasenim autom da ubacis u prvi brzinu, kad ubacis upali auto i ako krene normalno onda je sinhron, ako krene iz trece onda su poluge, ima lufta.

Gesendet von meinem VOG-L29 mit Tapatalk


Pa ako ubaci u prvu, krenuce iz prve, nikako iz trece. ;)

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa iz prve krece. Trecu sam pomenuo jer tu lakse upadne pa isaltam kroz brzine i upadne lakse u prvu.

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Flex vidi ovo.

Other causes for a hard-to-shift manual transmission include:

Worn or loose internal components (shift fork, levers, shafts)

Low oil level (or the wrong type of oil)

Slipping clutch

Loose or misaligned transmission (possibly after service)

Failed pilot bearing or bushing

Synchronizer problems

Too much end play in the input shaft or main shaft

First, make sure there's enough fluid and check the linkage or cables (depending on your particular model) and possible damaged transmission or engine mounts that can misaligned the transmission.

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidiš da se stiso za mehaničara .
Možemo mi ovde pisati svašta, a možda je samo jedan šaraf popustio i treba dotegnuti .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nisam se stis'o, nego nemam nesto ni vremena ni zivaca.
A i cekam da u toku sledece nedelje ofarbam gepek i sredim ovo sa ulazenjem vode pa cu ga odvesti jos negde.
Vrlo moguce da je zajebano nesto kad je menjano kvacilo jer problem postoji od pocetka (naravno, poceo je da me nervira padom temperatura).

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odeš vidiš šta je, ako je spolja rešiš ako je unutar menjača kalkuliši, preko foruma neće sam da se popravi.
Niko od mehaničara neće raditi nešto što ti nećeš.
A ovo sam ti i ranije pisao, bilo bi poželjno imati mehaničara od poverenja, razlozi su mnogobrojnai, a ne svaki put tražiti drugog.
Nemoguće je takođe da niko ne valja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nece raditi sto ja necu, ali hoce svaki ubod srafcigera da naplati i sve ono sto proba takodje. Vecina ne zna nista osim da menja delove i da naplacuje masno.

U Krusevcu niko od mehanicara ne valja za iole komplikovanije intervencije.

Znam ja to, ali nazalost nemam mehanicara od poverenja.

 

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Ks imas i servis za remont menjaca

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nece raditi sto ja necu, ali hoce svaki ubod srafcigera da naplati i sve ono sto proba takodje. Vecina ne zna nista osim da menja delove i da naplacuje masno. U Krusevcu niko od mehanicara ne valja za iole komplikovanije intervencije.

Znam ja to, ali nazalost nemam mehanicara od poverenja.

 

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

 

 

 

 

 

Baš zbog toga moraš imati mehaničara kod kog ideš za sve.25g idem kod istog, još radi, svi saveti, dujagnostike, ili ono ajde probaj koji krug mislim da nešto šišti su bez naplate.Ili šta radiš u nedelju da idemo po placevima da vidimo šta ima, ili doteraš šta hoćeš da kupiš ostavim dva sata, to je sve bez naplate. A to može tako samo ako si verna mušterija.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...