Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Po pitanju konkretno ovog automobila na drugom forumu je ili maksimalna odbrana istog ili maksimalna paljba. Sa jedne strane ljudi koji pljuju bivseg vlasnika (potpuno opravdano inace) a sa druge uvlakaci koji smatraju da je ispao car, kralj, ljudina, bogotac jer je platio kvacilo. I tako za sve sto sam primetio pre ili kasnije.

Neko realno stanje je da auto nije savrsenstvo kakvim je predstavljan a nije ni krsina. Sredicu ja sve sto je bilo zapusteno, isfusareno ali ga nikad necu predstavljati kao svetsko cudo i kako je savrsenstvo bez mane.

 

Zaboravio sam da pomenem i da je slagao oko toga da nista na autu nije polirano jer se na haubi lako primecuju swirlovi (na suncu). To ce, naravno, biti reseno cim otopli. Komentar uvlakaca na to je kako auto nije nov, iz salona i slicno. Ludilo. default_D.gif

Jos neke stvari se nikako ne slazu i nije mi jasno kako je nesto bukvalno perfektno a nesto zapusteno. Enterijer je npr. perfektan, izuzetno pazen. Sedista su kao iz fabrike, volan je perfektan, ogrebotina nema. Sa druge strane fioka ispred suvozaca je skripala kao da koljes svinju (reseno za 5 minuta), plastika koja pokriva zvucnik na tabli skripi povremeno (bice sanirano cim otopli) i jos par cvrcaka koji se resavaju veoma lako.

Brisaci su bili tragedija (pominjao sam), odvodi za vodu zapuseni, rikverc kamera odvratno povezana (plus onaj kupus od kablova). A opet sa druge strane i boja je veoma dobro ocuvana, vidi se da nije drljano raznim krpama i sundjerima. Mehanicki je sve osim kvacila bilo perfektno. Logike bez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam davno bio na tom forumu i cini mi se da sam pratio temu o tom automobilu(znam da mi je zapao za oko lep crveni audi) i da je bio na detajlingu kod nekog lika i da je tada radjeno dubinsko, poliranje, zastita. Itd. . Mozda gresim ali mislim da je u pitanju bas taj auto i da je zapravo taj detajling bio kod tog majstora u temi,a ne samog vlasnika. Inace Audi je po meni stvarno dobar ako zanemarimo to sto je prethodni vlasnik petljao po elektrici. Deluje top ocuvano, utegnut je maks, enterijer kao nov, kilometraza prava,motor u odlicnom stanju. Sta drugo ocekivati od polovnog automobila? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bila su 2 crvena. Onaj drugi je bio znatno napucaniji opremom (multitronic, panorama, s line ogibljenje, koza, B&O ozvucenje itd itd) i znam da je vise puta isao na sredjivanje pa moguce da si njega video. Temu nisam video pa ne znam, vec se secam da je tadasnji vlasnik pisao da je radjeno sredjivanje.
Ovde je evidentno lose ispolirana hauba i gepek losije ofarban. Ako je radjen detailing hauba na dusu majstora.
Za ostatak se slazem i zbog toga sam se uzdrzao od prodaje zbog problema u pocetku. Naci sa malom km, da bude bas dobro ocuvan, da je bez ulaganja vecih je jako jako tesko.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce da je drugi crveni u pitanju. Znam samo da je jednom ili cak dva puta bio na detajlingu, posto sam pratio tu temu. 

A jako je tesko naci auto da je u prilicno dobrom stanju. 

To sto je imao udarac napred kao sto neko rece je koliko vidim odlicno sanirano. Skoro svaki auto je imao neko cukanje, manje ili vece ali ako je to dobro sanirano, ako nije povuklo sasiju, poremetilo geometriju to je bar po meni cukanje koje se resava novim delovima i vozi dalje. Elektriku si resio, zadihtujes te farove. Ako ti bas bodu oci svirlovi, odvedes kod nekog krstenog detajlera na jednoslojno poliranje, keramiku preko ili neki kvalitetan vosak i pun gas. 

 

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni deluje lepo sanirano, ali nisam bas strucan da primetim detalje tog tipa.
Svirlove cu sigurno ici da resim plus su mi ostale neke crne flekice (od insekata) po krovu i haubi pa ce taman poliranje sve to resiti. Ali otom potom, ima vremena do tada.
Koliko uopste kosta to zadovoljstvo kod detailera? Poliranje, zastita i sta vec sve ide u tom "paketu".
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedini kome bih dao da mi sredjuje farove je Bane i mislim da bi izaslo do 200e ne vise. 

Drugaru je trazio za Deltu komplet sa projektorima i xenon setom oko 200e tako da moze samo manje da ti bude. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvenstveno sam mislio na ovo vezano za detailing. Za farove cu prvo da pregledam ona 2 odvoda sa donje strane, pa ako ne resim onda na sredjivanje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaa, upao sam kao padobranac. Ee to niko ne moze da preporuci.. :D

Svakako bih isao kod ovih jacih, mada slike na instagramu su jedno a uzivo je drugo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma slike ne registrujem uopste, i kod mene na slikama se ne vide ove sitne flekice od insekata i ostale nesavrsenosti. Ima neko valjda licno iskustvo majku mu. :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraj to kako Bog zapoveda, ili dodji do Banovog brda na pivo i da ti malo provozam auto, dobice jos 20 konja i bice menjac ko nov :D

 

Edit: Pre nego sto krenu gej komentari, obrisacu sve, nemojte se truditi :D 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas idem konacno da stavim zimske pa ce da se protera. :D
Nemoj Mica da vidi, odmah ce ti poslati sliku k... u inbox.

 



 

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, dekirs said:

mislim da to nije nikakav problem, desavalo se meni i na bravu, i ponekad na djulijeti, mislim da su takvi menjaci. Nista ja tu ne bih dirao ako ne cujes zvukove u voznji, ako ti se rucica ne mrda napred nazad itd, jednostavno je tako. Probaj kada upalis prvo u drugu pa u prvu, obicno mi je tako lakse ulazilo u prvu kad je hladan.

 

A i vi ostali, sta paranoisete coveka :D 

 

:lol:   :lol:   :lol:   

 

Sve, sve, al' ovo... Pa posle Yuga na kom sam polagao '90 i neke, ni jedan auto, džip, kombi ili traktor u životu nije zahtevao takvu vožnju. Zamisli da stvarno vozi ovaj Audi tako što će u prvu da ubacuje iz druge :D i da se pravda "to samo kad je hladan, mora tako, zi džRman inžinjerung getrAjbe"    :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/10/2020 at 1:44 PM, PremieRacing said:
 
         
 
Sve, sve, al' ovo... Pa posle Yuga na kom sam polagao '90 i neke, ni jedan auto, džip, kombi ili traktor u životu nije zahtevao takvu vožnju. Zamisli da stvarno vozi ovaj Audi tako što će u prvu da ubacuje iz druge  i da se pravda "to samo kad je hladan, mora tako, zi džRman inžinjerung getrAjbe"    

Rek'o da se ne mešam,ali isto mislim...po meni ulje nije po specifikaciji...

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minutes ago, PremieRacing said:

 

:lol:   :lol:   :lol:   

 

Sve, sve, al' ovo... Pa posle Yuga na kom sam polagao '90 i neke, ni jedan auto, džip, kombi ili traktor u životu nije zahtevao takvu vožnju. Zamisli da stvarno vozi ovaj Audi tako što će u prvu da ubacuje iz druge :D i da se pravda "to samo kad je hladan, mora tako, zi džRman inžinjerung getrAjbe"    :P

 

Totalno mi se ne svidja tvoj nacin pisanja.

Ne znam ja prijatelju sta si ti vozio ali meni se to desavalo na Bravu, Djulijeti a vidim i drugaru na Delti, na par Mita sam to video, pa cak nekad i sad na DS3 mi se desava, da mora da se malo jace gurne da bi uslo u prvu brzinu kada se auto startuje i prvih par menjanja brzine ide tesko u prvu. Posebno na startu, lakse je valjda iz lera u drugu ubaciti pa u prvu nego gurati ko sivonja ?!

 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...